Doet tie echt atijd zo misselijk dan, ja ik kan er niet over oordelen heb het programma nooit gezien.quote:
Ik hoop dat het er vanavond wel op staat. Maar op één of andere manier staan de leuke programma's er nooit snel op.quote:
Die stem en die trekjes van hem werden erg goed nagedaanquote:Op zondag 10 september 2006 12:04 schreef maril het volgende:
[..]
Doet tie echt atijd zo misselijk dan, ja ik kan er niet over oordelen heb het programma nooit gezien.
Die planning is dan ook erg goed gedaan. Uitstekende zet om Paul de Leeuw en Koefnoen achter elkaar te zetten, dat willen kijkers op de zaterdagavond.quote:Op zondag 10 september 2006 12:13 schreef RaymanNL het volgende:
1.133.000 Kijkers! Volgens mij heeft het programma nog nooit zo hoog gescroort![]()
Het wordt natuurlijk altijd een beetje overdreven, maar het klopte toch wel redelijk. Dat lachje steeds, hoe hij alles vertelde. En de montage leek nog erg goed.quote:Op zondag 10 september 2006 12:04 schreef maril het volgende:
[..]
Doet tie echt atijd zo misselijk dan, ja ik kan er niet over oordelen heb het programma nooit gezien.
ze hebben wel vaker meer dan een miljoen gehad (precieze cijfers weet ik even nietquote:Op zondag 10 september 2006 12:24 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die planning is dan ook erg goed gedaan. Uitstekende zet om Paul de Leeuw en Koefnoen achter elkaar te zetten, dat willen kijkers op de zaterdagavond.
Klopt, maar door zulke programma's op één net achter elkaar te plannen, houd je de kijkers wel vast en voorkom je dat de miljoen kijkers na Paul de Leeuw bijvoorbeeld snel wegvallen. Nu Koefnoen er na komt blijven kijkers langer hangen.quote:Op zondag 10 september 2006 12:55 schreef swentibold het volgende:
[..]
ze hebben wel vaker meer dan een miljoen gehad (precieze cijfers weet ik even niet) scheelt ook wel dat er behalve uitslag van dancing nu weinig anders(groots) was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |