Echtquote:Op woensdag 27 september 2006 18:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Paul is ook homo.
Ow, dat wist ik niet. Maar de manier van praten (oa intonatie) was precies dat van Filemon. Dat vond ik ongelofelijk knap.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Paul is ook homo.
Graag gedaan. Ik ben benieuwd wat je er van vindt.quote:Maar dat maakt niks uit.
Bedankt voor je uitleg ik zal misschien kijken !!
Dat maakt ook niks uit wat je bent, belangrijkste is, elkaar respecteren !quote:Op woensdag 27 september 2006 20:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ow, dat wist ik niet. Maar de manier van praten (oa intonatie) was precies dat van Filemon. Dat vond ik ongelofelijk knap.
[..]
Graag gedaan. Ik ben benieuwd wat je er van vindt.![]()
Waar is het mee eens kan zijn.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:29 schreef swentibold het volgende:
Dat ' filemon' een ' homoachtig ' stemmetje had , had eigenlijk dus ook nix te maken met paul maar gewoon met het feit dat filemon zo praat(dus eigenlijk was dat een overbodig wist-u-datje)
Ja, als er al tanden te zien waren. Die ene vent miste er in ieder geval een boel. Ik dacht eerst dat het Ad van den Berg was van de PnVdquote:Op woensdag 27 september 2006 22:29 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Filemon was echt lachen, maar dat volksmond moet er echt uit, ik word er misselyk van.. al die tanden en pukkels
VER-SCHRIK-KE-LIJK inderdaadquote:Op woensdag 27 september 2006 22:29 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Filemon was echt lachen, maar dat volksmond moet er echt uit, ik word er misselyk van.. al die tanden en pukkels
hoe laat ook al weer? (stond vroeger in de OPquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:42 schreef Astherushcomes het volgende:
Zometeen op TVp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |