Idd dat is wel de grote afknapper. Hopelijk joppen ze dit de volgende uitzending eruit....quote:Op maandag 25 september 2006 23:00 schreef Bullpit het volgende:
het is heel goed allemaal, alleen die volksmond moeten ze er per direct uitslopen daar krijg ik de kriebels van![]()
Totaal niet grappig inderdaad.quote:Op maandag 25 september 2006 23:00 schreef Bullpit het volgende:
het is heel goed allemaal, alleen die volksmond moeten ze er per direct uitslopen daar krijg ik de kriebels van![]()
Dat ga ik morgen kijken in de herhalingquote:Op maandag 25 september 2006 23:11 schreef jorienvdherik het volgende:
die paus vondt ik niks aan
Die moet ik ook maar eens gaan bekijken, heb het zaterdag helaas moeten missen!quote:Op maandag 25 september 2006 23:17 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat ga ik morgen kijken in de herhaling![]()
ik moest dan meteen denken aan de Troubabroers van Arjan Ederveen en Alex Klaasen. En natuurlijk ook met Prof Dr Geurt de Windquote:Op maandag 25 september 2006 23:00 schreef maril het volgende:
Ik vond die neus goed uitgevonden.
echt niet.quote:Op maandag 25 september 2006 22:56 schreef EchtGaaf het volgende:
Alleen wat minder neus kon geen kwaad....
Uitzendinggemist.nl?quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:15 schreef Duiveltja het volgende:
Staat het al ergens online?
Ik heb net ff gekeken, idd op uitzendinggemist staat de aflevering van daarvoor.quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Iemand hier zei gisteren naar de herhaling van vanavond pas, dat er online geplaats word!
Of ik neem vanavond op video !quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb net ff gekeken, idd op uitzendinggemist staat de aflevering van daarvoor.
Vanavond is idd een herhaling op Nederland drie rond elf uur...Hopelijk kan je dan kijken.![]()
die stem klinkt bij elk typetje hetzelfde inderdaadquote:Op dinsdag 26 september 2006 09:06 schreef Jivis het volgende:
Paul Groot is briljant, maar ik vind Owen Schumacher echt een hele slechte imitator. In al z'n typetjes klinkt Balkenende door...
Bij de FRS hier in Rotterdam wisten ze nog van niks................arme stakkers daarquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:43 schreef FJD het volgende:
De Koefnoen DVD Box met ruim veertien uur materiaal en vele extra’s ligt vanaf 26 september in de winkel en gaat 29,95 kosten.
Kijk een 4 DVD Box die net iets meer kost dan een gemiddelde cabaret DVDVoor dat geld ga ik m wel halen denk ik
Klassiekertje.
Bij de FRS in Hellevoet keek de jongen achter de toonbank alsof hij het herkende maar hij zat niet in de zending.quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:05 schreef TJDoornbos het volgende:
Bij de FRS hier in Rotterdam wisten ze nog van niks................arme stakkers daar![]()
Ik heb even op bol.com gekeken en daar staat dat hij op de 29ste uitkomt.quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Bij de FRS in Hellevoet keek de jongen achter de toonbank alsof hij het herkende maar hij zat niet in de zending.
http://www.bseendvd.nl/shop/showproduct/8726 Hier al 26,-
volgens mij heeft ie zelf ook wel es/vaak genoeg in interviews gezegd dat hij het niet moet hebben van de stemmetjes.. maar dat maakt toch niet uit, hij is op een andere manier wel goed, nobody f*cks with owen schumacherquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:01 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
die stem klinkt bij elk typetje hetzelfde inderdaad
Bol.com vind ik een fijne online winkelquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:52 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb even op bol.com gekeken en daar staat dat hij op de 29ste uitkomt.Dus misschien dat ze hem dan wel hebben bij FRS in Hellevoetsluis.
alt.binaries.bonelessquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:15 schreef Duiveltja het volgende:
Staat het al ergens online?
Je bedoelt Bintje, maar dat klopt niet. Dit zijn authentieke geluidsopnames, en daarom beter te vergelijken met Creature Comforts van de makers van Wallace en Gromit (maar dan inderdaad minder geslaagd).quote:Op maandag 25 september 2006 23:13 schreef Djeez het volgende:
Idd, volksmond is kut en slaat nergens op! Is ook duidelijk gejat van dat VPRO-programma van een jaar of tien terug.
Idd zelden zo'n goede act gezien. Hopelijk kan Filemon het wel waarderen, ondanks overkill van die neus. (zou hij ook op Fok! zitten?)quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:37 schreef VikingGold het volgende:
god, het is echt eng hoe dicht Paul Groot bij Filemon komt.
Vast wel, je lacht je dood om Filemon....quote:Op woensdag 27 september 2006 17:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Oeh, even terugkijken, staat nu op de koefnoen site natuurlijk
Filemon heeft een erge aparte neus. Die neusgaten vallen bij hem heel erg op, en steken als het ware een beetje naar voren. (beetje een varkensneusje) Het effect krijg je ook als je je neus van onderen opduwt.........Je kon zo in zijn neusgaten kijken...quote:Op woensdag 27 september 2006 17:28 schreef Haaibaaike het volgende:
Zeg, waarom houd Paul Groot de vinger op zijn neus?
Ik heb gisteren gekeken.
Dankquote:Op woensdag 27 september 2006 17:51 schreef Smots het volgende:
Terugkijken? Hendig sjiek hier te doen:
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
Absoluut, helemaal.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Ah zo, ik dacht al dat het met Filemon te maken had !
[/quote]quote:Maar ik heb die Filemon nooit gezienVandaar mijn vraag !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |