Dat vond ik ook inderdaad. De clou weggeven zo is een beetje sneu mijns inziens. Vond het begin wel leuk toen hij zo dat riedeltje na ging doen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:04 schreef IQM het volgende:
Goede uitzending!
Maar de sketch met Mozart hadden ze juist wat eerder mogen afkappen. Dus niet de Duitse tekst en niet het originele liedje erachter.
Hij had beter op het einde kunnen zeggen: "Dit wordt geheid een toppertje" ofzo...
T is maar waar je op letquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
Je kon trouwens de ballen van Owen zien, toen ie zijn broekspijpen afritste![]()
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)0060912.asf?start=09:01quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:05 schreef S-Two het volgende:
Zijn de eerdere afleveringen van dit seizoen trouwens nog ergens online te zien?
quote:Op woensdag 27 september 2006 17:51 schreef Smots het volgende:
Terugkijken? Hendig sjiek hier te doen:
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
true thatquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:05 schreef S-Two het volgende:
Pirates of the Caribean was ook wel grappig, een leuke sneer ook naar het VOC-imago en dat schip in Ivoorkust. Die magazines waren ook geweldig trouwens.
Idd, veel verder dan wat gegniffel door de enkele kleine, treffende details kwam ik niet.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:14 schreef djkoelkast het volgende:
Deze was echt niet leuk, zeker niet als je het vergelijkt met de vorige uitzending die hilarisch was. Spoorloos was "wel aardig" maar meer dan ook niet.
jaquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:40 schreef djkoelkast het volgende:
dvd van de 1e seizoenen is uit, heeft iemand hem al?
De remake van Yorin Travel van vorige week was wel hilarischquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:14 schreef djkoelkast het volgende:
Spoorloos was "wel aardig" maar meer dan ook niet.
jammer dat ze die camera niet stil hielden, is echt een trend aan het worden om heen en weer te zwiepen met een camera, ik vind het geen kijken...quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:29 schreef tralalala het volgende:
Alleen de eerste aflevering was leuk, een goed begin is het halve werk zou je zeggen...![]()
Dat kinderfeestje was wel leuk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |