Off topic: Je signature slaat op het bejaardentehuis van mijn oma!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:48 schreef NrSiX het volgende:
Komt filemon ook zometeen in de herhaling?
Welke MediaMarkt heb jij hem gehaald? Toen ik in Rdam was was die uitverkocht!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:03 schreef FJD het volgende:
De DVD box zit goed in elkaar![]()
Alle afleveringen, volgens mij gewoon in z'n geheel. Inclusief de oudejaars-afleveringenen dat voor 26,- bij de Mediamarkt
ja idd, vorige week was toch kutquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
oh, kut vergeten. nou ja, kijk dinsdag wel
was een ander beest hoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:51 schreef pberends het volgende:
Huh, dat dierengezeik is een herhaling
Vorige keer was een ander beest toch?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:51 schreef pberends het volgende:
Natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:51 schreef pberends het volgende:
Ben ik het volledig mee eens!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:08 schreef Jivis het volgende:
Ze moeten zich echt meer op de persiflages gaan richten en kappen met die domme filmpjes. Zoals die Filemon-aflevering van een paar weken terug, dat was prachtig.
Het leek een herhaling... verder erg matig.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:57 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Vorige keer was een ander beest toch?
Aardige aflevering tot nu toe.
van de 30 minuten was hij 25 minuten in beeld en nog te weinig ?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:03 schreef Jivis het volgende:
Te weinig Paul Groot.
Van Paul Groot krijg ik nooit genoeg, erg goed als Wouter Bos(sy), mooi lijf ook zag ik.quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:37 schreef swentibold het volgende:
[..]
van de 30 minuten was hij 25 minuten in beeld en nog te weinig ?![]()
Arnhemquote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:12 schreef TJDoornbos het volgende:
Welke MediaMarkt heb jij hem gehaald? Toen ik in Rdam was was die uitverkocht!
Smaken verschillenquote:Op zondag 8 oktober 2006 03:48 schreef Ambrosius het volgende:
Zo lezen heb ik niet zoveel gemist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |