De jaren gaan nu echt tellenquote:
nouhouuuu en ik ben zo liefquote:Op maandag 25 september 2006 02:49 schreef PC eend het volgende:
Ik hou van iedereen hier![]()
behalve dat vol tuig dan he
die van jou ookquote:
Dan ben ik wel heel erg dikquote:Op maandag 25 september 2006 02:51 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
En niet meer dan 60 kilo mag wegen, anders ben je dik![]()
Voor vrouwenquote:Op maandag 25 september 2006 02:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dan ben ik wel heel erg dik![]()
Ben al weken aan het Sonja Bakkeren maar de 60 kilo zal ik nooit halen (misschien na mijn dood)
Maar bij een lengte van 1,97 zou 60 kilo niet echt gezond zijn![]()
He, dat is vreemd want volgens mijn vrouw was ik voorlopig nog niet jarigquote:
ben ook geen 60 kilo hoor... helaas ...quote:Op maandag 25 september 2006 02:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dan ben ik wel heel erg dik![]()
Ben al weken aan het Sonja Bakkeren maar de 60 kilo zal ik nooit halen (misschien na mijn dood)
Maar bij een lengte van 1,97 zou 60 kilo niet echt gezond zijn![]()
Als je in Biafra woont misschienquote:
Alles wat je meet boven de meter mag je wegen in kilo'squote:Op maandag 25 september 2006 03:01 schreef Gladys het volgende:
[..]
ben ook geen 60 kilo hoor... helaas ...(wel 1m78 en ook geen propje hoor
)
Ik weet niet waar Coos woont?quote:Op maandag 25 september 2006 03:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Als je in Biafra woont misschien![]()
IQ van 42quote:
De vraag is: willen we dat eigenlijk wel wetenquote:
wil ook geen 78 wegen hoorquote:Op maandag 25 september 2006 03:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Alles wat je meet boven de meter mag je wegen in kilo's![]()
Ik moet dus naar de 97 kilo en daar ben ik bijna![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 03:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
De vraag is: willen we dat eigenlijk wel wetenStraks blijkt het je buurman / vrouw
![]()
Trustequote:Op maandag 25 september 2006 03:11 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
ben er weg van, tot morgen of zo
truste MOMquote:Op maandag 25 september 2006 03:11 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
ben er weg van, tot morgen of zo
Is goed, tot zo.. ik sla de dekens vast openquote:Op maandag 25 september 2006 03:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Truste![]()
![]()
Ik kom er zo aan want ik trek het niet meer![]()
Ik ook nietquote:
Zie je wel, boven de 30 en het gaat gelijk misquote:Op maandag 25 september 2006 03:13 schreef Gladys het volgende:
ik ben opeens te lui om te typenouderdom
![]()
Hij durft niet tegen u in te gaanquote:Op maandag 25 september 2006 03:13 schreef SuperMOM het volgende:
En Bommie kan maar beter lief zijn tegen mij morgen........
voor het kapen van de SC![]()
Gotcha![]()
Vele ideeen spoken door mijn hoofd maar ik hou het netjesquote:Op maandag 25 september 2006 03:14 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Is goed, tot zo.. ik sla de dekens vast open![]()
Hahaha!quote:Op maandag 25 september 2006 03:23 schreef KRIBBET het volgende:
Morgen lees ik de streamverslagen weer en hoop wat wijzer te worden![]()
Ik vertik het gewoon om de streams aan te zetten en hoop dat er mensen zijn die de streamverslagen bij willen houdenquote:
Dream on.quote:Op maandag 25 september 2006 03:28 schreef KRIBBET het volgende:
Ik vertik het gewoon om de streams aan te zetten en hoop dat er mensen zijn die de streamverslagen bij willen houdenBUSWATCHER !!
![]()
quote:
Whehehe....dat is dan mooi mislukt...quote:Op maandag 25 september 2006 02:56 schreef SuperMOM het volgende:Sorry Jappie
Maar moet wel ons Bommie trouw blijven
![]()
Ach, het scheelt dat ze toch hun moeite nemenquote:Op maandag 25 september 2006 08:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Whehehe....dat is dan mooi mislukt...![]()
![]()
Een bommels opening zou moeten heten "Versabommies Isoleertopic deel zoveel" ....nu met een afwijkende titel is het uiteraard gewoon een Jappert SC![]()
![]()
![]()
* uche *quote:Op maandag 25 september 2006 09:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach, het scheelt dat ze toch hun moeite nemen
Supermom is altijd al mijn favoriet geweest![]()
Hallo liefje! beetje lekker geslapen vanacht?quote:Op maandag 25 september 2006 10:33 schreef puntoortje het volgende:
[..]
* uche ** uche *..... zeggen we geen hallo meer ...( overloper!!!
)
hallo bommie!!!!
quote:Op maandag 25 september 2006 08:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Whehehe....dat is dan mooi mislukt...![]()
![]()
Een bommels opening zou moeten heten "Versabommies Isoleertopic deel zoveel" ....nu met een afwijkende titel is het uiteraard gewoon een Jappert SC![]()
![]()
![]()
topics kapen kun je beter Basje en moi laten doenquote:Op maandag 25 september 2006 13:56 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nah ja, wilde ik de SC kapen, doe ik het fout
![]()
Volgende keer beter
![]()
![]()
ikke wel...heerlijk...jij?quote:Op maandag 25 september 2006 13:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hallo liefje! beetje lekker geslapen vanacht?![]()
Hap....hmm...dat was lekker.quote:Op maandag 25 september 2006 14:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
topics kapen kun je beter Basje en moi laten doen![]()
Maar wel lief geprobeerd..probeer vannacht nog eens? ( Versabommies isoleertopic 9 )
Gaat die japster iig over de zeik en dat is een goed ding!
Oh ja, dat mag hier....quote:
Istie gebanned ?quote:Op maandag 25 september 2006 17:37 schreef Mike1964 het volgende:
Waarom is Manu eigenlijk geband?
Manu ouwe rellertquote:Op maandag 25 september 2006 17:37 schreef Mike1964 het volgende:
Waarom is Manu eigenlijk geband?
Relnicht dan....quote:
Het was toch zo'n aardig ventje...quote:Op maandag 25 september 2006 17:42 schreef Mike1964 het volgende:
Uit de MED:
Manu82 het schelden op crew mag ook wel eens afgelopen zijn.
48 uur.
Of ze hebben zijn verderfelijke SC gedelete natuurlijkquote:Op maandag 25 september 2006 17:44 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Relnicht dan....
Maar niemand weet waarom? Ik heb er iig niet van terug kunnen vinden hier, dus zal wel ergens anders geweest zijn?
Mmm...dat moet dan wel. Zouden ze eigenlijk moeten verbieden, zo is er geen lol aan.quote:Op maandag 25 september 2006 17:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Of ze hebben zijn verderfelijke SC gedelete natuurlijk
Ja dat heb ik nog meegekregen ja. Maar om iemand daar nou een ban voor te geven... Aan de andere kant maak je jezelf wel meteen verdacht natuurlijk door het eens te zijn met SL.quote:Op maandag 25 september 2006 17:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Of ze hebben zijn verderfelijke SC gedelete natuurlijk
Volgens mij zat hij een beetje te zuigen dat sommige een voorkeursbehandeling krijgen.
En dat hij het ook wel eens was met LS in deze.... dan vraag je er ook wel om
Ik weet het ook niet precies, moeten we even 48 uur op wachten waarschijnlijk.quote:Op maandag 25 september 2006 17:56 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nog meegekregen ja. Maar om iemand daar nou een ban voor te geven... Aan de andere kant maak je jezelf wel meteen verdacht natuurlijk door het eens te zijn met SL.
Wat eruuuuuugquote:Op maandag 25 september 2006 18:10 schreef Gert het volgende:
Weinig schokkends.
Hij had gezegd dat flugel een achterlijke mod is, die haar hoofd in de reet van bepaalde users steekt.
Dat was het jaquote:Op maandag 25 september 2006 18:10 schreef Gert het volgende:
Weinig schokkends.
Hij had gezegd dat flugel een achterlijke mod is, die haar hoofd in de reet van bepaalde users steekt.
Zo zie je maar weer....het zijn nooit de noten...quote:Op maandag 25 september 2006 18:10 schreef Gert het volgende:
Weinig schokkends.
En dat terwijl Flugel juist eerder een mod is waar je wat in zou stekenquote:Op maandag 25 september 2006 18:10 schreef Gert het volgende:
Weinig schokkends.
Uitzending? van wat? Weer soldaten naar afghaan?quote:Op maandag 25 september 2006 19:21 schreef Inodder het volgende:
ohw uitzending ships hallo allemaal trouwens![]()
Oh die... Tja, was het emmer en druppelverhaal ws. Flugel had het die dag helemaal gehad en zo.quote:Op maandag 25 september 2006 18:10 schreef Gert het volgende:
Weinig schokkends.
idd welk verkeerde ... maakte niet uit toch?quote:Op maandag 25 september 2006 19:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
En dat terwijl Flugel juist eerder een mod is waar je wat in zou steken![]()
lolbroek bb natuurlijkquote:Op maandag 25 september 2006 19:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Uitzending? van wat? Weer soldaten naar afghaan?
Flugel is geen knappe vrouw hoor!quote:Op maandag 25 september 2006 19:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
En dat terwijl Flugel juist eerder een mod is waar je wat in zou steken![]()
AHA! Dus jij bent die "bepaalde user"quote:Op maandag 25 september 2006 19:48 schreef PC eend het volgende:
Ik denk al, wat zit ik toch ongemakkelijk de laatste tijd, ik dacht dat ik aambeien had
FLUGEL!!! Haal je kop uit mijn reet![]()
Misschien schokkend om te horen hoor, maar ook in een minder knappe vrouw valt wel het een en ander te steken....quote:Op maandag 25 september 2006 19:47 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Flugel is geen knappe vrouw hoor!![]()
Sorry flugel maar het is zo!![]()
HEAR HEAR!quote:Op maandag 25 september 2006 20:04 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Misschien schokkend om te horen hoor, maar ook in een minder knappe vrouw valt wel het een en ander te steken....
Ja op zo'n manier blijf je dus de rest van je leven maagd he, newbiequote:Op maandag 25 september 2006 19:47 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Flugel is geen knappe vrouw hoor!![]()
Sorry flugel maar het is zo!![]()
Ik heb in mijn leven meer vrouwen gehad dan e10quote:Op maandag 25 september 2006 20:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja op zo'n manier blijf je dus de rest van je leven maagd he, newbie![]()
tien keer nul is in mijn optiek ook nog altijd nul hequote:Op maandag 25 september 2006 20:31 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik heb in mijn leven meer vrouwen gehad dan e10
Weet zo'n kutkeffertje veel...die gaat ergens tegen aan staan rijen (vrouw/man/amsterdammertje) en denkt dat ie sex heeft gehad.quote:Op maandag 25 september 2006 20:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
tien keer nul is in mijn optiek ook nog altijd nul he![]()
Amen!!quote:Op maandag 25 september 2006 20:55 schreef versabommie het volgende:
DE JAPPIE ZAL NIET ZEGEVIEREN!![]()
Can i get an amen?
grt,
Jullie zorgzame vriend en beschermheer,
Versabommie!
het schijnt dat hij zichzelf ontmaagd heeft met een pantoffelquote:Op maandag 25 september 2006 20:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Weet zo'n kutkeffertje veel...die gaat ergens tegen aan staan rijen (vrouw/man/amsterdammertje) en denkt dat ie sex heeft gehad.![]()
HEAR HEAR!quote:
Hoi flappie!quote:
quote:
quote:Op maandag 25 september 2006 20:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
het schijnt dat hij zichzelf ontmaagd heeft met een pantoffel![]()
Sjappie kunnen we aan hoor!quote:Op maandag 25 september 2006 20:55 schreef versabommie het volgende:
Attentie Slowchatters
![]()
DE JAPPIE ZAL NIET ZEGEVIEREN!![]()
Can i get an amen?
grt,
Jullie zorgzame vriend en beschermheer,
Versabommie!
Hee oortjes...hoe ist nou ?quote:
hoi tele2quote:
Elke post die je doet is als het slijmerig spoor van de naaktslak...what else is new...quote:Op maandag 25 september 2006 20:59 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Sjappie kunnen we aan hoor!
Ik ga wel een beetje aan topic vervuiling doen en hij gaat vroeg naar zijn bedje
...nee, lekker biertjequote:
alleen maar goede dingenquote:Op maandag 25 september 2006 21:01 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...nee, lekker biertje( was je over me aan het lullen!???
)
het zal niet lang meer duren...quote:Op maandag 25 september 2006 21:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hee oortjes...hoe ist nou ?Ben je inmiddels al een beetje op Bommels afgeknapt of moet ik nog even wachten?
Mooiquote:Op maandag 25 september 2006 21:02 schreef puntoortje het volgende:
[..]
het zal niet lang meer duren...![]()
Jappie scheer je weg, flegel!quote:Op maandag 25 september 2006 21:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mooi
Ik wist wel dat je niet op je mooie achterhoofdje gevallen was.![]()
![]()
Hoe is het vandaag met je, jij stralende ster in mijn heelal van liefde?quote:
Misschien moeten we je toch even op een kleine assertiviteitscursus doenquote:Op maandag 25 september 2006 21:12 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Jappie scheer je weg, flegel!![]()
Zo goed bommie?![]()
zagen jullie dit ookquote:Op maandag 25 september 2006 21:06 schreef Bruce117 het volgende:
4 weken genomineerd met de hot line
quote:Op maandag 25 september 2006 21:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien moeten we je toch even op een kleine assertiviteitscursus doen![]()
hahaha en die mongool van een egbert wil die hotline pakken hahahahaquote:
...gaat wel...quote:Op maandag 25 september 2006 21:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoe is het vandaag met je, jij stralende ster in mijn heelal van liefde?![]()
..he he, ben je ook wakker !!!..hihihi goeiemorgen..quote:Op maandag 25 september 2006 21:15 schreef Inodder het volgende:
o hoi puntoortje![]()
beter laat dan nooit toch![]()
omdat we in dat badje zitten, schoonheid, het beste plekkie houden we al 2 dagen vrij voor jequote:Op maandag 25 september 2006 21:16 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...gaat wel...voel me eigenlijk
een beetje in de steek gelaten
door jou en basje
![]()
![]()
![]()
duh sliep weer zon beetje ja moet er 's ochtends om 5.55 uur uit hequote:Op maandag 25 september 2006 21:17 schreef puntoortje het volgende:
[..]
..he he, ben je ook wakker !!!..hihihi goeiemorgen..![]()
hoezo in de steek? Ik ben gewoon hier voor je hoor schatje!quote:Op maandag 25 september 2006 21:16 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...gaat wel...voel me eigenlijk
een beetje in de steek gelaten
door jou en basje
![]()
![]()
![]()
Slimme tactiek....if you cann't beat them; join them..quote:Op maandag 25 september 2006 21:19 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
omdat we in dat badje zitten, schoonheid, het beste plekkie houden we al 2 dagen vrij voor je![]()
![]()
![]()
ja ik doe als hij ongehoorzaam is zo'n shockstok tegen zijn hondeballen aan, zo hebben we hem ook redelijk zindelijk gekregen!quote:Op maandag 25 september 2006 21:14 schreef Jappie het volgende:
[..]![]()
![]()
Die heb je goed opgevoed Bommels![]()
![]()
Basje bedoelde met we bas et moi..we hebben de sc daar gekaaptquote:Op maandag 25 september 2006 21:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Slimme tactiek....if you cann't beat them; join them..![]()
Dat zeg ik......"we" ...whhahahaha........sukkelaars......quote:Op maandag 25 september 2006 21:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Basje bedoelde met we bas et moi..we hebben de sc daar gekaapt![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 21:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja ik doe als hij ongehoorzaam is zo'n shockstok tegen zijn hondeballen aan, zo hebben we hem ook redelijk zindelijk gekregen!![]()
[BB SC #30] Waar we Jappie te snel af zijn...... ...maar daar heb ik nog geen antwoord op gehad!!!quote:Op maandag 25 september 2006 21:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
hoezo in de steek? Ik ben gewoon hier voor je hoor schatje!
ik kom er zo ff lekker bij zitten...quote:Op maandag 25 september 2006 21:19 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
omdat we in dat badje zitten, schoonheid, het beste plekkie houden we al 2 dagen vrij voor je![]()
![]()
![]()
Sukkelaars? Ik wil gewoon werelddominatie op forumgebied!quote:Op maandag 25 september 2006 21:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat zeg ik......"we" ...whhahahaha........sukkelaars......![]()
![]()
![]()
Waar is daar overigensIs Oortjes elders met fotoowws te bewonderen ?
![]()
![]()
ik zet vast een freddy voor je klaarquote:Op maandag 25 september 2006 21:38 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik kom er zo ff lekker bij zitten...![]()
heb ik gelukkig geen last van...( gelukkig iets later voor mij )quote:Op maandag 25 september 2006 21:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
duh sliep weer zon beetje ja moet er 's ochtends om 5.55 uur uit he
Er staat een ban op hoorquote:
Laat ook maar zitten...ik heb al zo'n vermoeden.....en aan oortjes 1 na laatste post te zien is ze nog niet helemaal klaar voor de Japquote:Op maandag 25 september 2006 21:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sukkelaars? Ik wil gewoon werelddominatie op forumgebied!
ennuuh nee geen foto's van oorties![]()
Ik ga ook geen reclame maken, ik heb beide fora hoog staan![]()
was geen commentaar op stream maar op talpa site vragen ed. met betrekking op bb mogen hier wel toch duh?quote:Op maandag 25 september 2006 21:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Er staat een ban op hoorHier in SC geen streamverhalen en ander aan BB gerelateerde teksten
![]()
PS, wie is Semih![]()
Ik ga niet om een ban vragen maar er worden hier zachtgezegd regels met bulldozers betredenquote:Op maandag 25 september 2006 21:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Er staat een ban op hoorHier in SC geen streamverhalen en ander aan BB gerelateerde teksten
![]()
PS, wie is Semih![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 21:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Laat ook maar zitten...ik heb al zo'n vermoeden.....en aan oortjes 1 na laatste post te zien is ze nog niet helemaal klaar voor de Jap![]()
Hoi Kribbet!quote:Op maandag 25 september 2006 21:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
PS, wie is Semih![]()
Valt wel mee heur!quote:Op maandag 25 september 2006 21:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ga niet om een ban vragen maar er worden hier zachtgezegd regels met bulldozers betreden
Ff kijken hoor...of die smileyreading cursus nog een beetje is blijven hangen.quote:
....dit ga ik ff copy doen... geweldigquote:Op maandag 25 september 2006 21:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ff kijken hoor...of die smileyreading cursus nog een beetje is blijven hangen.
Top dat je zo veel geduld met me hebt ...
...laat me nog even om ze lachen............
....je weet toch dat ik je adoreer.............
......we spreken elkaar gauw.......
....gun me nog even de vrijheid.........
....ik neem ze gewoon ff in de maling....
...ik keer weer bij je terug .
...kee.... ik ook van jou![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 21:57 schreef puntoortje het volgende:
[..]
....dit ga ik ff copy doen... geweldig![]()
![]()
hebbie trek?quote:Op maandag 25 september 2006 22:01 schreef Inodder het volgende:
is er ook n snack toppic?
quote:Op maandag 25 september 2006 22:01 schreef Inodder het volgende:
is er ook n snack toppic?
damm jappie playert ze valt er nog voor ookquote:Op maandag 25 september 2006 21:57 schreef puntoortje het volgende:
[..]
....dit ga ik ff copy doen... geweldig![]()
![]()
Verspil nou geen tijd Bommels...het water is al lauw aan het worden...quote:Op maandag 25 september 2006 22:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Laat je nou niet inpakken door die ongelooflijke foute Jappie!
![]()
Goeie keuze...quote:Op maandag 25 september 2006 22:03 schreef Inodder het volgende:
in puntoortjes en n broodje braadworst curry
...helaas dat gaat niet samen!!!!quote:Op maandag 25 september 2006 22:03 schreef Inodder het volgende:
in puntoortjes en n broodje braadworst curry
...ik denk niet dat dat mag van mijn mamaquote:Op maandag 25 september 2006 22:07 schreef Inodder het volgende:
[serious mode] kan wel samen hoor lekker knoeien en dan elkaars vingers aflikken dan komt de rest vanzelf![]()
hoe n braadworst romantisch kan zijnmaar dat was het toch echt wel
![]()
Kijk je geen ER ?quote:Op maandag 25 september 2006 22:09 schreef Inodder het volgende:
jappie what's up with your sig
duh je bent 27 toch? ik mag wel denk ik ik kan t r niet meer vragenquote:Op maandag 25 september 2006 22:08 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...ik denk niet dat dat mag van mijn mama![]()
Vroeger wel is gekeken is dat er nog op was eerder op nederland 1 toch met Doug Rossquote:
quote:Op maandag 25 september 2006 22:11 schreef Inodder het volgende:
[..]
Vroeger wel is gekeken is dat er nog op was eerder op nederland 1 toch met Doug Ross
Snotver, hij trapte er niet in, die sukkel!quote:Op maandag 25 september 2006 21:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
hahaha en die mongool van een egbert wil die hotline pakken hahahaha
doei, kale schele neet!![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 22:12 schreef PC eend het volgende:
Wat nou? oortjes naakt in een of ander bad, en bommert wil de link niet geven
HILARISCH!quote:Op maandag 25 september 2006 22:11 schreef Inodder het volgende:
[..]
Vroeger wel is gekeken is dat er nog op was eerder op nederland 1 toch met Doug Ross
Ik ben afgehaakt toen Kloonie eruit ging!quote:Op maandag 25 september 2006 22:11 schreef Inodder het volgende:
[..]
Tsskkkkk..... loeder...quote:
HEY GEILE HEKS!quote:Op maandag 25 september 2006 22:13 schreef chas het volgende:
[..]
Snotver, hij trapte er niet in, die sukkel!
Doe maar heel lang, dat vind ie lekker!quote:Op maandag 25 september 2006 21:30 schreef Bocaj het volgende:
[..]
![]()
Ik zal die stok eens tegen jouwn ballen houden!![]()
Zou je jezelf niet eerst ff netjes voorstellen kutnewbiequote:Op maandag 25 september 2006 22:15 schreef chas het volgende:
[..]
Doe maar heel lang, dat vind ie lekker!
dat snapte ik ookquote:Op maandag 25 september 2006 22:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tsskkkkk..... loeder...![]()
Ik bedoel Expeditie Robinson Inodder...zoals Oortjes je hierboven al liefdevol duidelijk maakt
nee, ze is eenquote:Op maandag 25 september 2006 22:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah...is dat nou dat hitsige collegaatje van je waar je het altijd over hebt.![]()
![]()
Je mag de link naar me mailen hoorquote:
Was net een tekst van een van de verbolgen achterblijvers van het "vrouwenkamp"....Klaar van ER 4 of 3 weet ik veel...heeft de boel opgelicht en nu zijn de achtergebleven eilandbewoonsters een beetje boos.quote:Op maandag 25 september 2006 22:19 schreef Inodder het volgende:
[..]
dat snapte ik ookmaar nee dus dat kijk ik niet duss
vertel die link gaat naa google daar heb ik ook niets aan
zoals ik al zei kijk t nie maar lijkt me strakke actiequote:Op maandag 25 september 2006 22:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Was net een tekst van een van de verbolgen achterblijvers van het "vrouwenkamp"....Klaar van ER 4 of 3 weet ik veel...heeft de boel opgelicht en nu zijn de achtergebleven eilandbewoonsters een beetje boos.
Ze is echt nog maagd hierquote:Op maandag 25 september 2006 22:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zou je jezelf niet eerst ff netjes voorstellen kutnewbie![]()
die komt hier niet, loopt hier veel te veel vullis rondquote:Op maandag 25 september 2006 22:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jammer...ik had gehoopt dat het je eega was.![]()
Jij mag d'r hebben, oversexte pup!quote:
quote:Op maandag 25 september 2006 22:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
die komt hier niet, loopt hier veel te veel vullis rond![]()
zoekt en gij zult vinden......quote:Op maandag 25 september 2006 22:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je mag de link naar me mailen hoor
Anders zoek ik heel internet af net zolang tot ik het heb![]()
Is het ook.....deze verdiend zeker de "naaimachine" award.quote:Op maandag 25 september 2006 22:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
zoals ik al zei kijk t nie maar lijkt me strakke actie
Ik heb Gert en APK hier anders nog niet veel gezienquote:Op maandag 25 september 2006 22:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
die komt hier niet, loopt hier veel te veel vullis rond![]()
hoezo? Rook je kut?quote:Op maandag 25 september 2006 22:25 schreef Inodder het volgende:
hebben we jullie chas nu al weggejaagd![]()
Die zijn weggejaagd door Klodder!quote:Op maandag 25 september 2006 22:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb Gert en APK hier anders nog niet veel gezien
spammerdquote:Op maandag 25 september 2006 22:28 schreef Bocaj het volgende:
Ik ga maar eens wat vrouwlijk schoon bekijken!
http://www.fuckaroo.org Grab your dick and double click
Waar zijn mijn tissues...
Bommie zit nu met rode oortjes die site te bekijkenquote:
Nee hoor E10, ik HEB een sexlevenquote:Op maandag 25 september 2006 22:31 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Bommie zit nu met rode oortjes die site te bekijken
Okquote:Op maandag 25 september 2006 22:25 schreef puntoortje het volgende:
[..]
zoekt en gij zult vinden......
gebrek aan?quote:Op maandag 25 september 2006 22:28 schreef Bocaj het volgende:
Ik ga maar eens wat vrouwlijk schoon bekijken!
http://www.fuckaroo.org Grab your dick and double click
Waar zijn mijn tissues...
zo bocaj die zitquote:Op maandag 25 september 2006 22:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee hoor E10, ik HEB een sexleven![]()
nee hoorquote:Op maandag 25 september 2006 22:31 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Bommie zit nu met rode oortjes die site te bekijken
Oke!quote:Op maandag 25 september 2006 22:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zou je jezelf niet eerst ff netjes voorstellen kutnewbie![]()
Het is meer van: ze willen er niet meer uitquote:Op maandag 25 september 2006 21:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Slimme tactiek....if you cann't beat them; join them..![]()
Je kunt er toch toevoegen aan msn...jij staat er toch al om bekend dat je te pas en te onpas vrouwen lastig valt op msn.quote:Op maandag 25 september 2006 22:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ok
Hoe groot kan dat internet nou helemaal zijn![]()
![]()
there goes the neighborhoodquote:
quote:Op maandag 25 september 2006 22:35 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Het is meer van: ze willen er niet meer uit![]()
Enne Jappie..... ik join jouw team hoor, die Bommels is gemeen![]()
LOLquote:Op maandag 25 september 2006 22:25 schreef Inodder het volgende:
hebben we jullie chas nu al weggejaagd![]()
Milfje? Wat is er aan de hand?quote:Op maandag 25 september 2006 22:35 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Het is meer van: ze willen er niet meer uit![]()
Enne Jappie..... ik join jouw team hoor, die Bommels is gemeen![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 22:36 schreef Jappie het volgende:
[..]![]()
Hebt ie jullie SC ook al afgepakt ?![]()
Ch@s is net binnen komen ruftenquote:Op maandag 25 september 2006 22:35 schreef Ice_rulez het volgende:
Ruik hier vanalles!!!
klein!!!...ik hoor het wel als je wat hebtquote:Op maandag 25 september 2006 22:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ok
Hoe groot kan dat internet nou helemaal zijn![]()
![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 22:36 schreef Jappie het volgende:
[..]![]()
Als ik dit soort info van haar wil hebben ga ik wel op de site van de vereniging van reinigingsdiensten kijken, staat meer dan genoeg info over ongediertequote:
Jahquote:Op maandag 25 september 2006 22:36 schreef Jappie het volgende:
[..]![]()
Dan zien we oortjes nooit meer terugquote:Op maandag 25 september 2006 22:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je kunt er toch toevoegen aan msn...jij staat er toch al om bekend dat je te pas en te onpas vrouwen lastig valt op msn.![]()
Lieverd...ik heb het toch allemaal voor jou gedaan?quote:
Slijmbalquote:Op maandag 25 september 2006 22:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lieverd...ik heb het toch allemaal voor jou gedaan?
hahahahha....moet ik bang worden???????quote:Op maandag 25 september 2006 22:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan zien we oortjes nooit meer terug![]()
Zolang ze eerst maar een paar sappige leugens verspreidt eer ze gaat vind ik het best.quote:Op maandag 25 september 2006 22:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan zien we oortjes nooit meer terug![]()
Ik zou je nooooooit kwijt willenquote:Op maandag 25 september 2006 22:47 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hahahahha....moet ik bang worden???????![]()
( of wil je me gewoon niet kwijt )
quote:Op maandag 25 september 2006 22:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zolang ze eerst maar een paar sappige leugens verspreidt eer ze gaat vind ik het best.![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 22:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou je nooooooit kwijt willen![]()
kijk Jappie, dr zijn ook oprechte mensenquote:Op maandag 25 september 2006 22:49 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik hou niet zo van liegen!!!!
![]()
hier schat beugeltje voor jou ( als ik um maar wel terug krijg!!!!quote:Op maandag 25 september 2006 22:49 schreef Inodder het volgende:
oortjes heb je nog n beugeltje voor me lief begin weer dorst te krijgen![]()
iets wat je niet heb ken je ook niet kwijtrakenquote:Op maandag 25 september 2006 22:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou je nooooooit kwijt willen![]()
dit vind ik nou net zo goor als kunstgebitten uitwisselenquote:Op maandag 25 september 2006 22:51 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hier schat beugeltje voor jou ( als ik um maar wel terug krijg!!!!)
Je moet niet zo streng zijn voor jezelf........ik neem het je toch ook niet kwalijk.quote:Op maandag 25 september 2006 22:49 schreef puntoortje het volgende:
[..]
![]()
Yupzz.....alleen liggen die stuk voor stuk 3 meter onder de grond.quote:Op maandag 25 september 2006 22:50 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
kijk Jappie, dr zijn ook oprechte mensen![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 22:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
dit vind ik nou net zo goor als kunstgebitten uitwisselen![]()
ze zitten beiden volgekwijld in je muilquote:Op maandag 25 september 2006 22:53 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...BEUGEL...is iets anders dan KUNSTGEBIT
![]()
Nee Karin houdt niet van liegenquote:Op maandag 25 september 2006 22:49 schreef puntoortje het volgende:
[..]
![]()
Puntoortjes....beugelbekkie......contactlenzen....is er eik nog wel wat aantrekkelijks over aan dat mokkelquote:Op maandag 25 september 2006 22:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
dit vind ik nou net zo goor als kunstgebitten uitwisselen![]()
quote:
ze schijnt een hele geile bochel te hebben!quote:Op maandag 25 september 2006 22:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Puntoortjes....beugelbekkie......contactlenzen....is er eik nog wel wat aantrekkelijks over aan dat mokkel![]()
![]()
Ah...das handig....kan Kribbet er ook af en toe mee nemen in die Multipla van um.quote:Op maandag 25 september 2006 22:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze schijnt een hele geile bochel te hebben!![]()
![]()
ja hoorquote:Op maandag 25 september 2006 22:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Puntoortjes....beugelbekkie......contactlenzen....is er eik nog wel wat aantrekkelijks over aan dat mokkel![]()
![]()
Kribbet heeft een doblo, maar die is uitermate geschikt voor zulke mokkeltjesquote:Op maandag 25 september 2006 22:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah...das handig....kan Kribbet er ook af en toe mee nemen in die Multipla van um.![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 22:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah...das handig....kan Kribbet er ook af en toe mee nemen in die Multipla van um.![]()
...ja ikkeweet!!...ooooooquote:
je moet ook geen gevoelens veinzen, ongevoelige emotieloze hond!quote:Op maandag 25 september 2006 22:59 schreef PC eend het volgende:
Godskolere ik geef 1x een kusje en heb 10 aasgieren in mijn nek
Controle van de sociale dienst ? Zijn ze soms bang dat je hokt ?quote:Op maandag 25 september 2006 22:59 schreef PC eend het volgende:
Godskolere ik geef 1x een kusje en heb 10 aasgieren in mijn nek
quote:Op maandag 25 september 2006 22:51 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hier schat beugeltje voor jou ( als ik um maar wel terug krijg!!!!)
In die data-base sta jij alleen!!quote:Op maandag 25 september 2006 22:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als ik dit soort info van haar wil hebben ga ik wel op de site van de vereniging van reinigingsdiensten kijken, staat meer dan genoeg info over ongedierte![]()
Je bent in de war denk ikquote:Op maandag 25 september 2006 23:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
je moet ook geen gevoelens veinzen, ongevoelige emotieloze hond!![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 23:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
je moet ook geen gevoelens veinzen, ongevoelige emotieloze hond!![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 23:03 schreef Inodder het volgende:
[afbeelding]
nou hier dan had m eigenlijk eest leeg willen drinken
Ding-dong!quote:Op maandag 25 september 2006 23:03 schreef Inodder het volgende:
[afbeelding]
Ik sta idd goed bekend als rattenmepper!quote:
emotieloze stinkduif dan!quote:
dan moeten we er eerst weer aan oortjes 1 vragen kreeg m maar moest meteen terugquote:Op maandag 25 september 2006 23:04 schreef chas het volgende:
[..]
Ding-dong!
Ik kom em wel leeg maken voor je!
quote:
ja wat moet ik met een volle....zuip um ff leeg!!!!quote:Op maandag 25 september 2006 23:03 schreef Inodder het volgende:
[..]
[afbeelding]
slaap lekker vriend Jappie, ik zal er zorg voor dragen dat er niet weer zo'n versabommie topic komt ok?quote:Op maandag 25 september 2006 23:07 schreef Jappie het volgende:
Oortjes; ik ben er weer vandoor lieverdGeef maar een gilletje als je er klaar voor bent.
![]()
![]()
zal ik zeker doen... ( denk dat ik net ben gedumpt!!!! )quote:Op maandag 25 september 2006 23:07 schreef Jappie het volgende:
Oortjes; ik ben er weer vandoor lieverdGeef maar een gilletje als je er klaar voor bent.
![]()
![]()
Is die heks ook een beetje geil?quote:Op maandag 25 september 2006 23:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik sta idd goed bekend als rattenmepper!![]()
Ohwja, wc eend is geil, misschien een optie voor je?
ach daar valt over te praten tochquote:Op maandag 25 september 2006 23:09 schreef puntoortje het volgende:
[..]
zal ik zeker doen... ( denk dat ik net ben gedumpt!!!! )
1 momentje aubquote:Op maandag 25 september 2006 23:07 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja wat moet ik met een volle....zuip um ff leeg!!!!
Die neukt nog een parkeermeter als ze een half uur zonder sex zit, dus sla je slag pik!quote:Op maandag 25 september 2006 23:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is die heks ook een beetje geil?
overloper!quote:
nou hier danquote:Op maandag 25 september 2006 23:07 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja wat moet ik met een volle....zuip um ff leeg!!!!
Ga je mee vespabrommers kiek'n?quote:
goed idee, komt zeker goed!quote:Op maandag 25 september 2006 23:19 schreef Bocaj het volgende:
volmaken
okee dan, ...1 of 2 nieuwe??? ( ik zag dat je bezoek had/hebt!!! )quote:
klodder is soms een beetje raar maar dat lege flesjequote:
die zit hier onder t buro heefd al wat in dr mondquote:Op maandag 25 september 2006 23:21 schreef puntoortje het volgende:
[..]
okee dan, ...1 of 2 nieuwe??? ( ik zag dat je bezoek had/hebt!!! )![]()
Nee hoor hij is offlinequote:Op maandag 25 september 2006 23:22 schreef puntoortje het volgende:
ik denk niet dat hij slaapt hoor...hij ligt op de loer!!!!.......
zo isdie welquote:Op maandag 25 september 2006 23:22 schreef puntoortje het volgende:
ik denk niet dat hij slaapt hoor...hij ligt op de loer!!!!.......
ik geef jou nog wel een nieuwe....maar dis dan de laatste okee!!!...andres wodrt hte zo gara opstaan moregn!!quote:Op maandag 25 september 2006 23:22 schreef Inodder het volgende:
lust er eigenlijk nog wel 1 oortjemorge wel weer werke he
3 halve liters is wel lomp
laat de keus aan jou
![]()
t is elke maandag raak dan moet ik wassen maar vergeet ik door al die overdaad aan bb de wasmachine aan te zettenquote:Op maandag 25 september 2006 23:24 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik geef jou nog wel een nieuwe....maar dis dan de laatste okee!!!...andres wodrt hte zo gara opstaan moregn!!
als ik niet al op me nest leg...morgen een jarig kind....quote:Op maandag 25 september 2006 23:25 schreef versabommie het volgende:
oortjes, open jij strax een nieuwe bommies isoleertopic? ben de tekst van de OP kwijt![]()
thnx by the wayquote:Op maandag 25 september 2006 23:24 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik geef jou nog wel een nieuwe....maar dis dan de laatste okee!!!...andres wodrt hte zo gara opstaan moregn!!
Nee,hij is nog niet V-O-Lquote:
Ik zit op dit moment ff aan la bira!quote:Op maandag 25 september 2006 23:31 schreef Inodder het volgende:
zit ik nou hier ongezellig in mn eentje te drinken in die kroeg van je? of drinken jullie er 1 mee Bommie jij n cola mirios ik betaal pak er zelf ook 1 oortjes wat dronk je ook al weer eigenlijk?
shandy
Hijs bijna vol schat, alvast gefeliciteerd...!quote:Op maandag 25 september 2006 23:27 schreef puntoortje het volgende:
[..]
als ik niet al op me nest leg...morgen een jarig kind....![]()
kijk nou uit, hier krijg je MODder van!quote:Op maandag 25 september 2006 23:34 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
10
jeps ik is een shandy fan en drink nog ff met je mee!!!quote:Op maandag 25 september 2006 23:31 schreef Inodder het volgende:
zit ik nou hier ongezellig in mn eentje te drinken in die kroeg van je? of drinken jullie er 1 mee Bommie jij n cola mirios ik betaal pak er zelf ook 1 oortjes wat dronk je ook al weer eigenlijk?
shandy
ohhh, ik ben een beetje op een destructief pad ineensquote:Op maandag 25 september 2006 23:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
kijk nou uit, hier krijg je MODder van!![]()
kom is ff lekker bij me zitten ik mis je nu echt welquote:Op maandag 25 september 2006 23:35 schreef puntoortje het volgende:
[..]
jeps ik is een shandy fan en drink nog ff met je mee!!!![]()
Jappie is kansloosquote:Op maandag 25 september 2006 23:36 schreef pullup het volgende:
De spanning is te snijden. Wie gaat het snelst zijn Bommie of toch Jappie. Komt dat zien, the final shootout.
iddquote:Op maandag 25 september 2006 23:38 schreef versabommie het volgende:
deze is toch vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |