Jappie scheer je weg, flegel!quote:Op maandag 25 september 2006 21:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mooi
Ik wist wel dat je niet op je mooie achterhoofdje gevallen was.![]()
![]()
Hoe is het vandaag met je, jij stralende ster in mijn heelal van liefde?quote:
Misschien moeten we je toch even op een kleine assertiviteitscursus doenquote:Op maandag 25 september 2006 21:12 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Jappie scheer je weg, flegel!![]()
Zo goed bommie?![]()
zagen jullie dit ookquote:Op maandag 25 september 2006 21:06 schreef Bruce117 het volgende:
4 weken genomineerd met de hot line
quote:Op maandag 25 september 2006 21:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien moeten we je toch even op een kleine assertiviteitscursus doen![]()
hahaha en die mongool van een egbert wil die hotline pakken hahahahaquote:
...gaat wel...quote:Op maandag 25 september 2006 21:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoe is het vandaag met je, jij stralende ster in mijn heelal van liefde?![]()
..he he, ben je ook wakker !!!..hihihi goeiemorgen..quote:Op maandag 25 september 2006 21:15 schreef Inodder het volgende:
o hoi puntoortje![]()
beter laat dan nooit toch![]()
omdat we in dat badje zitten, schoonheid, het beste plekkie houden we al 2 dagen vrij voor jequote:Op maandag 25 september 2006 21:16 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...gaat wel...voel me eigenlijk
een beetje in de steek gelaten
door jou en basje
![]()
![]()
![]()
duh sliep weer zon beetje ja moet er 's ochtends om 5.55 uur uit hequote:Op maandag 25 september 2006 21:17 schreef puntoortje het volgende:
[..]
..he he, ben je ook wakker !!!..hihihi goeiemorgen..![]()
hoezo in de steek? Ik ben gewoon hier voor je hoor schatje!quote:Op maandag 25 september 2006 21:16 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...gaat wel...voel me eigenlijk
een beetje in de steek gelaten
door jou en basje
![]()
![]()
![]()
Slimme tactiek....if you cann't beat them; join them..quote:Op maandag 25 september 2006 21:19 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
omdat we in dat badje zitten, schoonheid, het beste plekkie houden we al 2 dagen vrij voor je![]()
![]()
![]()
ja ik doe als hij ongehoorzaam is zo'n shockstok tegen zijn hondeballen aan, zo hebben we hem ook redelijk zindelijk gekregen!quote:Op maandag 25 september 2006 21:14 schreef Jappie het volgende:
[..]![]()
![]()
Die heb je goed opgevoed Bommels![]()
![]()
Basje bedoelde met we bas et moi..we hebben de sc daar gekaaptquote:Op maandag 25 september 2006 21:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Slimme tactiek....if you cann't beat them; join them..![]()
Dat zeg ik......"we" ...whhahahaha........sukkelaars......quote:Op maandag 25 september 2006 21:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Basje bedoelde met we bas et moi..we hebben de sc daar gekaapt![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 21:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja ik doe als hij ongehoorzaam is zo'n shockstok tegen zijn hondeballen aan, zo hebben we hem ook redelijk zindelijk gekregen!![]()
[BB SC #30] Waar we Jappie te snel af zijn...... ...maar daar heb ik nog geen antwoord op gehad!!!quote:Op maandag 25 september 2006 21:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
hoezo in de steek? Ik ben gewoon hier voor je hoor schatje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |