quote:Op maandag 25 september 2006 21:01 schreef Stereotomy het volgende:
Goh, ik ben het met flugel en team eens
quote:Op maandag 25 september 2006 21:01 schreef Stereotomy het volgende:
Goh, ik ben het met flugel en team eens
als ze harde willen zijn dan ooit: 24 uur voor 30.000quote:Op maandag 25 september 2006 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
leuke opdracht.... maar wel een kutopdrachtBen benieuwd hoelang deze opdracht duurt
Goeie ouwe tijd voor jou, Coos?quote:Op maandag 25 september 2006 21:01 schreef Coos het volgende:
Deden ze in de bajes ook knijpers maken.![]()
origineel misschien niet.. maar eindelijk een opdracht waarbij ergernis te verwachten is EN die langer duurt dan anderhalf uurquote:Op maandag 25 september 2006 21:01 schreef Scope het volgende:
Vinden jullie dit een leuke weekopdracht?! Ik vind het niet echt origineel...
ik vind het kut.... ok wel leuk omdat het misschien lang duurt. geef mij maar 72 uur karaoke, of pakketjes inpakken, zoveel uur fietsen, lopen of weet ik veel wat.quote:Op maandag 25 september 2006 21:01 schreef Scope het volgende:
Vinden jullie dit een leuke weekopdracht?! Ik vind het niet echt origineel...
puhlease nooit meer karaokequote:Op maandag 25 september 2006 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind het kut.... geef mij maar 72 uur karaoke, of pakketjes inpakken, zoveel uur fietsen, lopen of weet ik veel wat.
Vind je?!quote:Op maandag 25 september 2006 21:03 schreef Nostalgist het volgende:
Rik is best grappig zo....
Dan mag je ook een vette hap halen.quote:Op maandag 25 september 2006 21:04 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga ook ff een knijper in elkaar zetten, voor de emmersion factor zeg maar
tsja,.. ze moeten toch iets he, zo zonder tussenstanden enzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |