Ik heb in mijn leven meer vrouwen gehad dan e10quote:Op maandag 25 september 2006 20:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja op zo'n manier blijf je dus de rest van je leven maagd he, newbie![]()
tien keer nul is in mijn optiek ook nog altijd nul hequote:Op maandag 25 september 2006 20:31 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik heb in mijn leven meer vrouwen gehad dan e10
Weet zo'n kutkeffertje veel...die gaat ergens tegen aan staan rijen (vrouw/man/amsterdammertje) en denkt dat ie sex heeft gehad.quote:Op maandag 25 september 2006 20:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
tien keer nul is in mijn optiek ook nog altijd nul he![]()
Amen!!quote:Op maandag 25 september 2006 20:55 schreef versabommie het volgende:
DE JAPPIE ZAL NIET ZEGEVIEREN!![]()
Can i get an amen?
grt,
Jullie zorgzame vriend en beschermheer,
Versabommie!
het schijnt dat hij zichzelf ontmaagd heeft met een pantoffelquote:Op maandag 25 september 2006 20:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Weet zo'n kutkeffertje veel...die gaat ergens tegen aan staan rijen (vrouw/man/amsterdammertje) en denkt dat ie sex heeft gehad.![]()
HEAR HEAR!quote:
Hoi flappie!quote:
quote:
quote:Op maandag 25 september 2006 20:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
het schijnt dat hij zichzelf ontmaagd heeft met een pantoffel![]()
Sjappie kunnen we aan hoor!quote:Op maandag 25 september 2006 20:55 schreef versabommie het volgende:
Attentie Slowchatters
![]()
DE JAPPIE ZAL NIET ZEGEVIEREN!![]()
Can i get an amen?
grt,
Jullie zorgzame vriend en beschermheer,
Versabommie!
Hee oortjes...hoe ist nou ?quote:
hoi tele2quote:
Elke post die je doet is als het slijmerig spoor van de naaktslak...what else is new...quote:Op maandag 25 september 2006 20:59 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Sjappie kunnen we aan hoor!
Ik ga wel een beetje aan topic vervuiling doen en hij gaat vroeg naar zijn bedje
...nee, lekker biertjequote:
alleen maar goede dingenquote:Op maandag 25 september 2006 21:01 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...nee, lekker biertje( was je over me aan het lullen!???
)
het zal niet lang meer duren...quote:Op maandag 25 september 2006 21:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hee oortjes...hoe ist nou ?Ben je inmiddels al een beetje op Bommels afgeknapt of moet ik nog even wachten?
Mooiquote:Op maandag 25 september 2006 21:02 schreef puntoortje het volgende:
[..]
het zal niet lang meer duren...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |