Mmm...dat moet dan wel. Zouden ze eigenlijk moeten verbieden, zo is er geen lol aan.quote:Op maandag 25 september 2006 17:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Of ze hebben zijn verderfelijke SC gedelete natuurlijk
Ja dat heb ik nog meegekregen ja. Maar om iemand daar nou een ban voor te geven... Aan de andere kant maak je jezelf wel meteen verdacht natuurlijk door het eens te zijn met SL.quote:Op maandag 25 september 2006 17:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Of ze hebben zijn verderfelijke SC gedelete natuurlijk
Volgens mij zat hij een beetje te zuigen dat sommige een voorkeursbehandeling krijgen.
En dat hij het ook wel eens was met LS in deze.... dan vraag je er ook wel om
Ik weet het ook niet precies, moeten we even 48 uur op wachten waarschijnlijk.quote:Op maandag 25 september 2006 17:56 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nog meegekregen ja. Maar om iemand daar nou een ban voor te geven... Aan de andere kant maak je jezelf wel meteen verdacht natuurlijk door het eens te zijn met SL.
Wat eruuuuuugquote:Op maandag 25 september 2006 18:10 schreef Gert het volgende:
Weinig schokkends.
Hij had gezegd dat flugel een achterlijke mod is, die haar hoofd in de reet van bepaalde users steekt.
Dat was het jaquote:Op maandag 25 september 2006 18:10 schreef Gert het volgende:
Weinig schokkends.
Hij had gezegd dat flugel een achterlijke mod is, die haar hoofd in de reet van bepaalde users steekt.
Zo zie je maar weer....het zijn nooit de noten...quote:Op maandag 25 september 2006 18:10 schreef Gert het volgende:
Weinig schokkends.
En dat terwijl Flugel juist eerder een mod is waar je wat in zou stekenquote:Op maandag 25 september 2006 18:10 schreef Gert het volgende:
Weinig schokkends.
Uitzending? van wat? Weer soldaten naar afghaan?quote:Op maandag 25 september 2006 19:21 schreef Inodder het volgende:
ohw uitzending ships hallo allemaal trouwens![]()
Oh die... Tja, was het emmer en druppelverhaal ws. Flugel had het die dag helemaal gehad en zo.quote:Op maandag 25 september 2006 18:10 schreef Gert het volgende:
Weinig schokkends.
idd welk verkeerde ... maakte niet uit toch?quote:Op maandag 25 september 2006 19:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
En dat terwijl Flugel juist eerder een mod is waar je wat in zou steken![]()
lolbroek bb natuurlijkquote:Op maandag 25 september 2006 19:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Uitzending? van wat? Weer soldaten naar afghaan?
Flugel is geen knappe vrouw hoor!quote:Op maandag 25 september 2006 19:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
En dat terwijl Flugel juist eerder een mod is waar je wat in zou steken![]()
AHA! Dus jij bent die "bepaalde user"quote:Op maandag 25 september 2006 19:48 schreef PC eend het volgende:
Ik denk al, wat zit ik toch ongemakkelijk de laatste tijd, ik dacht dat ik aambeien had
FLUGEL!!! Haal je kop uit mijn reet![]()
Misschien schokkend om te horen hoor, maar ook in een minder knappe vrouw valt wel het een en ander te steken....quote:Op maandag 25 september 2006 19:47 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Flugel is geen knappe vrouw hoor!![]()
Sorry flugel maar het is zo!![]()
HEAR HEAR!quote:Op maandag 25 september 2006 20:04 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Misschien schokkend om te horen hoor, maar ook in een minder knappe vrouw valt wel het een en ander te steken....
Ja op zo'n manier blijf je dus de rest van je leven maagd he, newbiequote:Op maandag 25 september 2006 19:47 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Flugel is geen knappe vrouw hoor!![]()
Sorry flugel maar het is zo!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |