Ach, het scheelt dat ze toch hun moeite nemenquote:Op maandag 25 september 2006 08:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Whehehe....dat is dan mooi mislukt...![]()
![]()
Een bommels opening zou moeten heten "Versabommies Isoleertopic deel zoveel" ....nu met een afwijkende titel is het uiteraard gewoon een Jappert SC![]()
![]()
![]()
* uche *quote:Op maandag 25 september 2006 09:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach, het scheelt dat ze toch hun moeite nemen
Supermom is altijd al mijn favoriet geweest![]()
Hallo liefje! beetje lekker geslapen vanacht?quote:Op maandag 25 september 2006 10:33 schreef puntoortje het volgende:
[..]
* uche ** uche *..... zeggen we geen hallo meer ...( overloper!!!
)
hallo bommie!!!!
quote:Op maandag 25 september 2006 08:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Whehehe....dat is dan mooi mislukt...![]()
![]()
Een bommels opening zou moeten heten "Versabommies Isoleertopic deel zoveel" ....nu met een afwijkende titel is het uiteraard gewoon een Jappert SC![]()
![]()
![]()
topics kapen kun je beter Basje en moi laten doenquote:Op maandag 25 september 2006 13:56 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nah ja, wilde ik de SC kapen, doe ik het fout
![]()
Volgende keer beter
![]()
![]()
ikke wel...heerlijk...jij?quote:Op maandag 25 september 2006 13:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hallo liefje! beetje lekker geslapen vanacht?![]()
Hap....hmm...dat was lekker.quote:Op maandag 25 september 2006 14:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
topics kapen kun je beter Basje en moi laten doen![]()
Maar wel lief geprobeerd..probeer vannacht nog eens? ( Versabommies isoleertopic 9 )
Gaat die japster iig over de zeik en dat is een goed ding!
Oh ja, dat mag hier....quote:
Istie gebanned ?quote:Op maandag 25 september 2006 17:37 schreef Mike1964 het volgende:
Waarom is Manu eigenlijk geband?
Manu ouwe rellertquote:Op maandag 25 september 2006 17:37 schreef Mike1964 het volgende:
Waarom is Manu eigenlijk geband?
Relnicht dan....quote:
Het was toch zo'n aardig ventje...quote:Op maandag 25 september 2006 17:42 schreef Mike1964 het volgende:
Uit de MED:
Manu82 het schelden op crew mag ook wel eens afgelopen zijn.
48 uur.
Of ze hebben zijn verderfelijke SC gedelete natuurlijkquote:Op maandag 25 september 2006 17:44 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Relnicht dan....
Maar niemand weet waarom? Ik heb er iig niet van terug kunnen vinden hier, dus zal wel ergens anders geweest zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |