Zou je jezelf niet eerst ff netjes voorstellen kutnewbiequote:Op maandag 25 september 2006 22:15 schreef chas het volgende:
[..]
Doe maar heel lang, dat vind ie lekker!
dat snapte ik ookquote:Op maandag 25 september 2006 22:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tsskkkkk..... loeder...![]()
Ik bedoel Expeditie Robinson Inodder...zoals Oortjes je hierboven al liefdevol duidelijk maakt
nee, ze is eenquote:Op maandag 25 september 2006 22:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah...is dat nou dat hitsige collegaatje van je waar je het altijd over hebt.![]()
![]()
Je mag de link naar me mailen hoorquote:
Was net een tekst van een van de verbolgen achterblijvers van het "vrouwenkamp"....Klaar van ER 4 of 3 weet ik veel...heeft de boel opgelicht en nu zijn de achtergebleven eilandbewoonsters een beetje boos.quote:Op maandag 25 september 2006 22:19 schreef Inodder het volgende:
[..]
dat snapte ik ookmaar nee dus dat kijk ik niet duss
vertel die link gaat naa google daar heb ik ook niets aan
zoals ik al zei kijk t nie maar lijkt me strakke actiequote:Op maandag 25 september 2006 22:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Was net een tekst van een van de verbolgen achterblijvers van het "vrouwenkamp"....Klaar van ER 4 of 3 weet ik veel...heeft de boel opgelicht en nu zijn de achtergebleven eilandbewoonsters een beetje boos.
Ze is echt nog maagd hierquote:Op maandag 25 september 2006 22:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zou je jezelf niet eerst ff netjes voorstellen kutnewbie![]()
die komt hier niet, loopt hier veel te veel vullis rondquote:Op maandag 25 september 2006 22:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jammer...ik had gehoopt dat het je eega was.![]()
Jij mag d'r hebben, oversexte pup!quote:
quote:Op maandag 25 september 2006 22:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
die komt hier niet, loopt hier veel te veel vullis rond![]()
zoekt en gij zult vinden......quote:Op maandag 25 september 2006 22:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je mag de link naar me mailen hoor
Anders zoek ik heel internet af net zolang tot ik het heb![]()
Is het ook.....deze verdiend zeker de "naaimachine" award.quote:Op maandag 25 september 2006 22:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
zoals ik al zei kijk t nie maar lijkt me strakke actie
Ik heb Gert en APK hier anders nog niet veel gezienquote:Op maandag 25 september 2006 22:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
die komt hier niet, loopt hier veel te veel vullis rond![]()
hoezo? Rook je kut?quote:Op maandag 25 september 2006 22:25 schreef Inodder het volgende:
hebben we jullie chas nu al weggejaagd![]()
Die zijn weggejaagd door Klodder!quote:Op maandag 25 september 2006 22:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb Gert en APK hier anders nog niet veel gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |