ik kom er zo ff lekker bij zitten...quote:Op maandag 25 september 2006 21:19 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
omdat we in dat badje zitten, schoonheid, het beste plekkie houden we al 2 dagen vrij voor je![]()
![]()
![]()
Sukkelaars? Ik wil gewoon werelddominatie op forumgebied!quote:Op maandag 25 september 2006 21:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat zeg ik......"we" ...whhahahaha........sukkelaars......![]()
![]()
![]()
Waar is daar overigensIs Oortjes elders met fotoowws te bewonderen ?
![]()
![]()
ik zet vast een freddy voor je klaarquote:Op maandag 25 september 2006 21:38 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik kom er zo ff lekker bij zitten...![]()
heb ik gelukkig geen last van...( gelukkig iets later voor mij )quote:Op maandag 25 september 2006 21:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
duh sliep weer zon beetje ja moet er 's ochtends om 5.55 uur uit he
Er staat een ban op hoorquote:
Laat ook maar zitten...ik heb al zo'n vermoeden.....en aan oortjes 1 na laatste post te zien is ze nog niet helemaal klaar voor de Japquote:Op maandag 25 september 2006 21:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sukkelaars? Ik wil gewoon werelddominatie op forumgebied!
ennuuh nee geen foto's van oorties![]()
Ik ga ook geen reclame maken, ik heb beide fora hoog staan![]()
was geen commentaar op stream maar op talpa site vragen ed. met betrekking op bb mogen hier wel toch duh?quote:Op maandag 25 september 2006 21:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Er staat een ban op hoorHier in SC geen streamverhalen en ander aan BB gerelateerde teksten
![]()
PS, wie is Semih![]()
Ik ga niet om een ban vragen maar er worden hier zachtgezegd regels met bulldozers betredenquote:Op maandag 25 september 2006 21:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Er staat een ban op hoorHier in SC geen streamverhalen en ander aan BB gerelateerde teksten
![]()
PS, wie is Semih![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 21:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Laat ook maar zitten...ik heb al zo'n vermoeden.....en aan oortjes 1 na laatste post te zien is ze nog niet helemaal klaar voor de Jap![]()
Hoi Kribbet!quote:Op maandag 25 september 2006 21:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
PS, wie is Semih![]()
Valt wel mee heur!quote:Op maandag 25 september 2006 21:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ga niet om een ban vragen maar er worden hier zachtgezegd regels met bulldozers betreden
Ff kijken hoor...of die smileyreading cursus nog een beetje is blijven hangen.quote:
....dit ga ik ff copy doen... geweldigquote:Op maandag 25 september 2006 21:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ff kijken hoor...of die smileyreading cursus nog een beetje is blijven hangen.
Top dat je zo veel geduld met me hebt ...
...laat me nog even om ze lachen............
....je weet toch dat ik je adoreer.............
......we spreken elkaar gauw.......
....gun me nog even de vrijheid.........
....ik neem ze gewoon ff in de maling....
...ik keer weer bij je terug .
...kee.... ik ook van jou![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 21:57 schreef puntoortje het volgende:
[..]
....dit ga ik ff copy doen... geweldig![]()
![]()
hebbie trek?quote:Op maandag 25 september 2006 22:01 schreef Inodder het volgende:
is er ook n snack toppic?
quote:Op maandag 25 september 2006 22:01 schreef Inodder het volgende:
is er ook n snack toppic?
damm jappie playert ze valt er nog voor ookquote:Op maandag 25 september 2006 21:57 schreef puntoortje het volgende:
[..]
....dit ga ik ff copy doen... geweldig![]()
![]()
Verspil nou geen tijd Bommels...het water is al lauw aan het worden...quote:Op maandag 25 september 2006 22:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Laat je nou niet inpakken door die ongelooflijke foute Jappie!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |