Meen je dat serieus?quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:41 schreef roobje het volgende:
Thank you Canada
Stargate Atlantis - S03E11 - 23-Oct-2006
Stargate Atlantis - S03E12 - 30-Oct-2006
En ik las ook ergens dat de 2e helft van SG-1 S10 waarschijnlijk rond de jaarwisseling in de UK begint. Trouwens, movie network in Canada zendt de afleveringen in HDTV uit!
Als er al 12 volgeluld zijn zal er wel een markt voor deze topics zijn toch? Je kan ook zelf een topic over K3 openen als je deze serie niet goed vindt.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:53 schreef Prowl het volgende:
Hoeveel topics zouden er nog komen......![]()
Hij/zij bedoeld dus dat SG-1 gecanceld is op Sci-Fi channel, en als het niet word uitgezonden word na season 10, is het nutteloos om daarna een topic te openen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:01 schreef Sisko het volgende:
[..]
Als er al 12 volgeluld zijn zal er wel een markt voor deze topics zijn toch? Je kan ook zelf een topic over K3 openen als je deze serie niet goed vindt.
K3 is ook best tof hoorquote:Op zaterdag 23 september 2006 19:01 schreef Sisko het volgende:
[..]
Als er al 12 volgeluld zijn zal er wel een markt voor deze topics zijn toch? Je kan ook zelf een topic over K3 openen als je deze serie niet goed vindt.
Het laatste sizoen op SciFi ja. Maar zowel de acteurs als producten willen dolgraag doorgaan. Er is nog niks helemaal zeker over.quote:Seizoen 10 is het laatste seizoen van SG-1
En aangezien het contract met SciFi zegt dat niemand anders in de US niewe afleveringen mag uitzenden zijn er genoeg landen waar via als omweg nieuwe afleveringen kunnen worden geregeldquote:Op zaterdag 23 september 2006 19:11 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het laatste sizoen op SciFi ja. Maar zowel de acteurs als producten willen dolgraag doorgaan. Er is nog niks helemaal zeker over.
iddquote:Op zondag 24 september 2006 17:24 schreef Mad-Matt het volgende:
spannend...
Adria mag idd wel even bij mij langs komen hoor, met of zonder powers
Denk niet dat dat nog opgaat indien ze zelf besluiten om de serie niet meer uit te zenden . . .quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:15 schreef WyriHaximus het volgende:
En aangezien het contract met SciFi zegt dat niemand anders in de US niewe afleveringen mag uitzenden zijn er genoeg landen waar via als omweg nieuwe afleveringen kunnen worden geregeld.
Achteraan aansluiten aub . . .quote:Op zondag 24 september 2006 17:24 schreef Mad-Matt het volgende:
Adria mag idd wel even bij mij langs komen hoor, met of zonder powers![]()
Ikkequote:Op maandag 25 september 2006 00:45 schreef ThunderChild het volgende:
Iemand haar toevallig ooit in Firefly gezien ??![]()
![]()
Iddquote:Op maandag 25 september 2006 00:45 schreef ThunderChild het volgende:
Achteraan aansluiten aub . . .![]()
![]()
Iemand haar toevallig ooit in Firefly gezien ??![]()
![]()
Dat hebben we al gezien natuurlijkquote:Op maandag 25 september 2006 01:30 schreef Ogala het volgende:
[..]
Als ze nou een mix doen van stargate, farscape..
nee want ze houd haar defensieve krachten wel.quote:Op maandag 25 september 2006 19:26 schreef __Saviour__ het volgende:
dit was natuurlijk wel dé mogelijk om adria te killen. zo zonder krachten is ze waarschijnlijk niks.
Duw d'r over de rand van die afgrond.quote:Op maandag 25 september 2006 20:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
nee want ze houd haar defensieve krachten wel.
jepquote:Op maandag 25 september 2006 20:12 schreef __Saviour__ het volgende:
die kogels werden tegengehouden door een schild van die ketting toch, dat deed ze niet zelf
Hehe ja die vent, dat zag ik ook. Nogal dom.quote:Op maandag 25 september 2006 23:34 schreef JK het volgende:
Adria moet er eerst voor zorgen dat ze haar kleurlenzen weer in doet, dat vind ik echt een domper..... net zoals die kerel in het woud wat stil staat in z'n paarse kloffie maar toch best wel veel beweegt. Heb ik in topic 12 al gezegd, maar die werd vrij vlot gesloten.
nee zal wel hetzelfde zijn als wat mckay had.quote:Op dinsdag 26 september 2006 08:48 schreef DarthNick het volgende:
De defensieve krachten van Adria zijn het schild. Hopelijk werkt het schild zoals een Goa'uld personal shield, maw. verdovings pijltjes komen er wel doorheen. Eenmaal down in een coma houden op een andere planeet dan aarde.
Of nog beter in een cloaked ship voor de super gate. Bellen de Ori in, Kaawousshh weg Orici. En ze kunnen er niets aan doen omdat anders de Ancients zich ermee gaan bemoeien.
Het gaat voor zover ik weet over de kracht van piramides, maargoed we komen er wel achter he.quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:45 schreef __Saviour__ het volgende:
die wil ook wel gaan kijken. het gaat achter technologie achter de serie dacht ik.
Ik zag vandaag een reclame voor "Terminator saved my life" dat ging over de film en de gebruikte technieken...quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:08 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Het gaat voor zover ik weet over de kracht van piramides, maargoed we komen er wel achter he.
Valt wel mee toch? Baal hoeft alleen maar de naam van die draak te noemen, als ik het goed begrepen hebquote:Op dinsdag 26 september 2006 10:44 schreef Perfect_Survivor het volgende:
idd weer leuke mid-season cliffhangers!!!
Ik heb net ff gekeken, maar zag niets.quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:27 schreef Jarno het volgende:
Was nou 1 van die stilstaande figuren RDA of begin ik echt scheel te worden?
Yup, denk dat je gelijk hebt. Enige manier om dat schild uit te krijgen is dus eingenlijk mega zwaar overbelasten zodat de batterijtjes op zijn..quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
nee zal wel hetzelfde zijn als wat mckay had.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:03 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Hij/zij bedoeld dus dat SG-1 gecanceld is op Sci-Fi channel, en als het niet word uitgezonden word na season 10, is het nutteloos om daarna een topic te openen.
Effe wachten? Het duurt mij al te lang... nog 3 weken....quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:52 schreef kree het volgende:
Nou effe wachten maar weer op de volgende aflevering
en ik vind afleveringen altijd veel leuker want ik denk niet dat het een film van 8 uur gaat worden.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:30 schreef Mirel het volgende:
http://www.gateworld.net/(...)vies_coming_to.shtml
O*
Alleen dat ze geen groot film budget hebben maakt me een beetje zorgen.
Dan kunnen ze net zo goed seizoen 11 er bij maken. Aangezien je met 2x8uur je op 1 seizoenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:38 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
en ik vind afleveringen altijd veel leuker want ik denk niet dat het een film van 8 uur gaat worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When all else fails, you always have delusion.
quote:Op woensdag 1 november 2006 09:58 schreef Mirel het volgende:
Eerste spoilers van Quest pt 2 zijn erJa, wat zijn die Asgard allemaal aant doen op dit moment eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zijn met hun superieure techniek al 2 (of 3) jaar bezig met hun beschaving opnieuw op te bouwenquote:Op donderdag 2 november 2006 21:31 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Ja, wat zijn die Asgard allemaal aant doen op dit moment eigenlijk?
quote:Op woensdag 1 november 2006 09:58 schreef Mirel het volgende:
Eerste spoilers van Quest pt 2 zijn erSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
quote:Op donderdag 2 november 2006 21:38 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
Bah, dan moeten we lang wachten.quote:Season Ten of Stargate SG-1 resumes with all-new episodes in March on SCI FI Channel.
Over 2 weken ofzo gaan ze in Canada gewoon verderquote:Op zaterdag 11 november 2006 10:10 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Bah, dan moeten we lang wachten.
Lekker is dat 0_o. Weet iemand btw of de oude seizoenen alweer zijn vrij gegeven?quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:04 schreef sleepflower het volgende:
Ik heb de DVD van seizoen 9 gekocht maar het is echt te irritant voor woorden. Vķķr het main menu zit zo'n anti-piracy ad (je steelt geen auto's, etc) wat je GELUKKIG kan skippen. Dan als je de episode begint zit er eerst een Dolby ad voor, dan een waarschuwing dat de DVD alleen voor thuis is, dan een BREIN/BAF ad, dan een kijkwijzer, en dan nķg een waarschuwing over dat de interviews etc niet de mening van Sony zelf is. En dit kan je allemaal niet skippen!.
Haha ja, Ancient wordt of niet vertaald, of als Ouden. Ascended wordt ook telkens als iets anders vertaald (verlichten, verheffenen, opstijgen heb ik volgens mij allemaal gezien). Origin hadden ze in de eerste aflevering als oorkomst/afkomst vertaald, en daarna lieten ze het gewoon zo staan.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Zulke dingen zijn inderdaad enorm irritant. Ook erg vervelend is de inconsistente ondertiteling. In verschillende afleveringen worden dingen anders vertaald. En soms zitten er domweg complete fouten in. Vooral met woorden als ancient, ascension en ascended hebben ze grote moeite.
schitterend ja en als je het gewoon download heb je die meuk nietquote:Op zaterdag 11 november 2006 12:04 schreef sleepflower het volgende:
Ik heb de DVD van seizoen 9 gekocht maar het is echt te irritant voor woorden. Vķķr het main menu zit zo'n anti-piracy ad (je steelt geen auto's, etc) wat je GELUKKIG kan skippen. Dan als je de episode begint zit er eerst een Dolby ad voor, dan een waarschuwing dat de DVD alleen voor thuis is, dan een BREIN/BAF ad, dan een kijkwijzer, en dan nķg een waarschuwing over dat de interviews etc niet de mening van Sony zelf is. En dit kan je allemaal niet skippen!.
Ik kijk samen met mijn vader en hij heeft er wel graag ondertiteling bij.quote:Op maandag 13 november 2006 15:48 schreef Mirel het volgende:
dinges ehhhhh ondertiteling gebruiken is niet eens nodig, behalve voor die ene slechthorende kerel hier![]()
Even het geluid wat harder zetten, dan hoort ie hoe het moetquote:Op maandag 13 november 2006 17:12 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Ik kijk samen met mijn vader en hij heeft er wel graag ondertiteling bij.
Wat er overigens wel toe leidt dat hij die namen super-Nederlands uitspreekt. Oorie, Geeraak.![]()
.
quote:Op zondag 7 januari 2007 14:00 schreef Mirel het volgende:
he UK will be the first to continue with SG-1 on Wednesday 10 january
3e serie? Linkje?quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Tof. Jammer van het 11e seizoen, maar dit is ook leuk. En met de aankomende 3e serie ziet het qua Stargate in de toekomst wel goed.
Wikipedia is alwetendquote:
Ben benieuwt (morgen ff langs mm kijken of ze seizoen 6.8 en 9 al hebben >_<).quote:Op zondag 7 januari 2007 18:17 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Wikipedia is alwetend
Ze gaan volgens mij gewoon, net als Trek, vanaf nu gewoon afwisselen en nieuwe series invoeren als oude klaar zijn, met zo nu en dan een film van de orginele cast
Moge het voor altijd doorgaan
klopt ben nu bezigquote:
Nu welquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:03 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
klopt ben nu bezig
hij is alleen nog niet op de nieuwsgroepen?
Zucht......quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:54 schreef no1uknow het volgende:
Stargay
Ik vind het zo'n gay programma, zo voorspelbaar en supergaar.
eehquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:04 schreef Radeon_NL het volgende:
[..]
Zucht......![]()
Was idd een redelijke aflevering had eigenlijk iets meer "knal" gehalte verwacht. Maar wel tof dat Daniel effe die Ori soldiers met die bliksem neer haalden was wel kewl.
Maar je wordt gedwongen het te kijken?quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:54 schreef no1uknow het volgende:
Stargay
Ik vind het zo'n gay programma, zo voorspelbaar en supergaar.
wel ik zie een romance tussen hem en carterquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:28 schreef Super7fighter het volgende:
Net gezien, Baal is stoer, alleen jammer dat we hem niet meer gaan zien.![]()
Nee, heb het ongeveer 2 keer gekekenquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:29 schreef Pek het volgende:
[..]
Maar je wordt gedwongen het te kijken?![]()
Aah val ik je geliefde serie aanquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:28 schreef metallicattim het volgende:
je hebt het 2 keer gekeken en vind het voorspelbaar?
laat ik maar nix meer zeggen...
Kerel, ga iets nuttigs doenquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:53 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Aah val ik je geliefde serie aan![]()
![]()
Ze hadden ook een nieuwe franchise moeten introduceren toen ze kwamen met de Ori.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:32 schreef __Saviour__ het volgende:
Stoppen op het hoogtepunt klinkt natuurlijk hartstikke nobel en goed. Maar de commercie telt harder. Het is een succes, dus gaan ze door. En om door te kunnen moeten ze nieuwe paden inslaan en verder afstappen van het origineel. Atlantis is al een duidelijk aparte weg ingeslagen en is ook enorm succesvol
quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Daniel's verandering vind ik juist wel interessant. Echt van zo'n stoffige archeoloog naar een stoere kerel, die zeker niet onderdoet voor Jack. Ik vind de acteur, Michael Shanks, ook veruit de beste van de SG-1 cast.
mwah kwa verhaallijn vind ik de seizoenen 4 t/m 7 de beste daarna is het rap achteruit gegaan idd.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:27 schreef SpaRood het volgende:
De eerste aflevering, en seizoen 2 en 3 waren de beste. Daarna is Stargate steeds verder van het origineel gegaan, en juist dat verhaal en die sfeer vond ik goed. 'Full Circle' (laatste aflevering) van seizoen 6 is een voorbeeld van hoe Stargate zou moeten zijn. Terug naar Egypte, of andere beschavingen met valse goden.
Ik ben een groot fan van Stargate, maar toen Richard Dean Anderson wegging, vond ik de serie steeds naar beneden gaan. Het is goed dat SG1 wordt stopgezet. Hadden ze naar mijn mening na seizoen 6 al moeten doen. Stoppen op je hoogtepunt, en niet verder het verhaal proberen uit te melken, wat ten koste gaat van het verhaal en de kwaliteit.
wou het net gaan zeggen. Zijn het niet de Canadezen dan zijn het wel de Brittenquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:26 schreef Napalm het volgende:
De nieuwe aflevering valt te downloaden..
stuitte er eigenlijk per ongeluk op. Dus woensdag ochtend voortaan, wordt dinsdag avond uitgezonden in GB?quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:37 schreef Stinger__ het volgende:
wel een beetje blijven opletten heh..
gister ochtend al![]()
Tja, zw hadden verwacht dat ze moesten stoppen na seizoen 8, en toen moest er daarna snel snel een nieuwe vijand ingevoerd wordenquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
mwah kwa verhaallijn vind ik de seizoenen 4 t/m 7 de beste daarna is het rap achteruit gegaan idd.
Doen ze nu toch ook al via de Orici en de Doci, Priors enz.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:01 schreef metallicattim het volgende:
een descended Ori? dat zal niet gebeuren, want dan zullen de Alterans wel ingrijpen ( hoop ik dan toch ) want ze mogen zich niet bemoeien met de lagere levensvormen
Op de Orici na zijn dit allemaal geen Ori, De orici is valsspel van de Ori, maar de Alterans doen er nix aan, vind het maar zeikerds als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:16 schreef JK het volgende:
[..]
Doen ze nu toch ook al via de Orici en de Doci, Priors enz.
de Ancients laten niets van zich horen via iemand.... de Ori zeker wel... believe or be destroyed.
De enige descended zou je de Orici kunnen noemen, maar ook maar half/half.... wel jammer dat ze dr mooie lenzen niet in had. Met die lichte lenzen vond ik 'r net een tikje lekkerder en wat mystieker.
Fifth Race toch? tweede seizoen.....schitterend inderdaad, vooral de muziek, toen ik de asgard voor het eerst zag....had ik echt zoiets van OMG, nu is het de normaalste zaak van de wereld....quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:55 schreef SpaRood het volgende:
Ze hadden toen SG1 met pensioen moeten laten gaan..en starten met een nieuwe spin-off.
Trouwens, de beste aflevering van SG1 is naar mijn mening de aflevering waarin Jack voor het eerst in contact komt met de Asgard (ultieme climax).
mooiste ontwikkeling in SG. Heerlijk dat ze van die brute schepen bouwen, hoe de aarde zich ontwikkelt en steeds meer gestoorde dingen bouwenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:11 schreef DarthNick het volgende:
Nu maar hopen dat ze de andere Orii toiletbrillen wel een keer te grazen kunnen nemen, beetje ship-to-ship hou ik wel van!
Het zijn geen Ori inderdaad, maar wel de link tussen ascended en descended beings om te communiceren.... de Ancients hebben niet dit soort mensen die het geloof verkondigen (behalve dan die boedhistische monnik bij Oma Desala in seizoen 3 of 4). Dus de Ori hebben wel contact met normale levensvormen en zelfs dat doen de Ancients niet. Het zijn een stel pussies die een hoop vooraf hebben verkloot maar dat niet willen inzien.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:17 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Op de Orici na zijn dit allemaal geen Ori, De orici is valsspel van de Ori, maar de Alterans doen er nix aan, vind het maar zeikerds als je het mij vraagt.
Al die zogenaamd "machtige" rassen in de Stargate wereld zijn gewoon stuk voor stuk mietjes.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:25 schreef JK het volgende:
[..]
Het zijn geen Ori inderdaad, maar wel de link tussen ascended en descended beings om te communiceren.... de Ancients hebben niet dit soort mensen die het geloof verkondigen (behalve dan die boedhistische monnik bij Oma Desala in seizoen 3 of 4). Dus de Ori hebben wel contact met normale levensvormen en zelfs dat doen de Ancients niet. Het zijn een stel pussies die een hoop vooraf hebben verkloot maar dat niet willen inzien.
idd, ik kijk nog steeds met plezier naar de SG-1 afleveringen, dus van mij hoeven ze nog niet te stoppen met de serie.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat kennen we nou wel: Vreemd planeetje met raar volk. Probleem oplossen en wegwezen.
De verschuiving naar meer grotere verhaallijnen met starships is wel interessant
Hoe kom jij er bij dat Quetlezcoatl een Furling is ? Het heeft helemaal niets met Furlings te maken voor zover ik weet ! De Furlings zijn maar een paar keer genoemd, in Torment of Tantalus, Fifth Race en Paradise Lost... en natuurlijk dat je ze even als Ewoks zag in die episode '200' .quote:Op zaterdag 13 januari 2007 04:11 schreef SpaRood het volgende:
Ik ben benieuwd naar de Furlings...zou een interessant nieuw verhaallijn zijn....de Furlings hebben een Azteekse thema, en zijn die mistige reuzen.
tja dat laatste heb ik ook een tijd geleden gehoord....nou ik hoop het echt niet......want de enige reden dat de mensen naar de bios dan gaan is omdat ze stargate asocieren met "de serie" .....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Er waren eerst weer bioscoopplannen. Maar door de verlenging van SG-1 kwam dat er iedere keer niet van.
Er zijn trouwens ook plannen om 2 vervolgen te maken op de originele bioscoopfilm. Door de makers van die film en niet van de serie. Die films zouden dan ook een eigen weg inslaan en niet SG-1 en Atlantis compatibel zijn.
tja....dit is geen serie waar je makelijk kan inspringen....bedoel de serie begint waar de film eindigt.....Ik denk als je vanaf seizoen 5 gaat kijken, je de hele tijd je zelf maar vragen loopt te stellen....quote:Op zondag 14 januari 2007 10:58 schreef kassenbouwer het volgende:
Even een vraagje voor de dieharders hier. Ik kan de dvd's van seizeon 5-8 lenen van iemand (heb de serie nooit gezien, wel de film). Maar ik vraag me dus af of dit wel een serie is waar je makkelijk kan inspringen bij seizoen 5, of zal ik toch vanaf 1 moeten beginnen?
Ok, ja dat vermoeden had ik dus al.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zou het je afraden kassenbouwer. De serie heeft ruwweg natuurlijk hetzelfde concept als de film, maar heeft er heel veel aan toegevoegd. Qua verhaallijnen, personages, ontwikkelingen enzo. Het is natuurlijk zeker leuk om te kijken, maar je zult veel niet snappen zonder de eerdere seizoenen.
Ja ik weet nog dat ik stargate ontdekte een paar jaar geleden.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:35 schreef metallicattim het volgende:
geloof me dat is helemaal geen straf
Je hebt nog zoveel moois te bekijken! Ben best jaloers
Haha, ja de moed zakte me al in de schoenen toen ik zag dat er 10 seizoenen van waren. Maar het genre vind ik wel leuk, dus ik ga dan maar gewoon bij vooraf aan beginnenquote:Op zondag 14 januari 2007 20:35 schreef metallicattim het volgende:
geloof me dat is helemaal geen straf
Je hebt nog zoveel moois te bekijken! Ben best jaloers
haha jah en dan nog 3 seizoenen Atlantisquote:Op zondag 14 januari 2007 22:59 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Haha, ja de moed zakte me al in de schoenen toen ik zag dat er 10 seizoenen van waren. Maar het genre vind ik wel leuk, dus ik ga dan maar gewoon bij vooraf aan beginnen
Van Wikipedia, en het is nog logisch ook!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:50 schreef JK het volgende:
[..]
Hoe kom jij er bij dat Quetlezcoatl een Furling is ? Het heeft helemaal niets met Furlings te maken voor zover ik weet ! De Furlings zijn maar een paar keer genoemd, in Torment of Tantalus, Fifth Race en Paradise Lost... en natuurlijk dat je ze even als Ewoks zag in die episode '200' .
dat zijn die ruimtebattles ook net zoals de asgardquote:Op maandag 15 januari 2007 04:32 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Van Wikipedia, en het is nog logisch ook!
"In spite of their absence, fans of the show have listed the "Giant Aliens" as possible candidates for the Furlings, a powerful yet mysterious race that has yet to appear within the series. This is also backed up by the fact that the Furling architecture is noted as Mayan and the 'Giant Aliens' Ziggurat is Mayan. One of the giant aliens also identifies himself as Quetzalcoatl (and is even listed as such in the credits); Quetzalcoatl was a Mesoamerican god worshipped by the Mayans." Bron
Dit verwacht je ook niet. Met de naam Furlings denk je aan iets kleins en aaibaars...en het zou goed in het verhaal passen als het juist iets groot en niet aaibaars is! Zorgt voor verrassing!
De reden dat de Furlings niet zijn uitgewerkt is waarschijnlijk vanwege technische redenen, en het is waarschijnlijk duur om dit vaak uit te werken met de computer.
quote:Producers discuss SG-1 series finale
Plot details on the series finale of Stargate SG-1 are finally trickling in, with the episode set to make its world premiere in the United Kingdom in just two months. Executive producers Robert C. Cooper and Brad Wright discussed the episode, titled "Unending," in new interviews now online at StargateSG1.com.
Watch out for minor plot spoilers below.
"[SG-1 gets] trapped on a space ship stuck in a time dilation field and they live out roughly 50 years of their lives -- just our team," Cooper said. "One of the things the fans have always talked about is that they love when the team is together. And so we put them together for 50 years, just them! And you see the relationships that develop and how they evolve.
"And then, of course, as science fiction allows you to do, we just undid it all. I think it was kind of a fun way to say goodbye to this era of SG-1."
The writers originally planned to end with a cliffhanger finale, anticipating another renewal. But when word came in August that SCI FI did not want an eleventh season of the show, they had to rethink how to end SG-1's run on the network without ending the premise entirely -- similar to the challenge faced when the show ended its 5-year run on Showtime in Season Five.
The network did not want a cliffhanger, Cooper said, and "out of respect for the fans we wanted that episode to have a little bit of a spirit of closure, a sense of ending without it being an ending. And thus we called it 'Unending.' It's one of those fun science fiction concepts that allows you to have a window into one possible version of the future for these characters."
"The story that we came up with is I think a great, fitting ending to 10 years," Wright said. "[It's] very moving. ... In a way the final episode of SG-1 is called 'Unending' for a reason. It's got an element of a wrap-up. There's a look into the characters and the personality of the characters that [fans] will never see and never be able to see in any other story."
Cooper said that, of all the possible series finales they could have imagined for the show, they never intended to end with a note of finality. "We were never going to blow up the S.G.C. and kill everyone," Cooper joked. "It's apparently quite bad for the reruns! ... We want people to feel as though the Stargate universe is on-going, even though one arm of it is not being produced any more."
The franchise lives on not only through Stargate Atlantis and possible future television series, but SG-1 movies, as well. "It's essentially finally taking this step that Brad and I have always wanted to see it take," he said, "and that's to go to a format that is a longer form, and has a bigger budget, and will allow us to do the kinds of things we want to do. ... The culmination of everything we've been building up to in the last two years with the Ori storyline is going to be paid off in one of the movies that we're doing this year."
"Unending" will air on Sky One in the U.K. on March 13, and is expected to air in June on the SCI FI Channel in the U.S. Learn more about what's ahead in the show's final 10 episodes in GateWorld's Season Ten episode guide.
Het zijn mogelijke kandidaten idd, maar in de serie is er nooit over gerept. En ik houd me liever een beetje aan de serie dan wat een stel fans denkt te weten (al is speculeren af en toe nog wel leukquote:Op maandag 15 januari 2007 04:32 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Van Wikipedia, en het is nog logisch ook!
"In spite of their absence, fans of the show have listed the "Giant Aliens" as possible candidates for the Furlings, a powerful yet mysterious race that has yet to appear within the series. This is also backed up by the fact that the Furling architecture is noted as Mayan and the 'Giant Aliens' Ziggurat is Mayan. One of the giant aliens also identifies himself as Quetzalcoatl (and is even listed as such in the credits); Quetzalcoatl was a Mesoamerican god worshipped by the Mayans." Bron
Dit verwacht je ook niet. Met de naam Furlings denk je aan iets kleins en aaibaars...en het zou goed in het verhaal passen als het juist iets groot en niet aaibaars is! Zorgt voor verrassing!
De reden dat de Furlings niet zijn uitgewerkt is waarschijnlijk vanwege technische redenen, en het is waarschijnlijk duur om dit vaak uit te werken met de computer.
Hebben de Nox eigelijk ruimteschepen ed? Nee toch?quote:Op maandag 15 januari 2007 20:39 schreef __Saviour__ het volgende:
De Nox zijn enorm pacifistisch. Het lijkt me niet dat ze Origin accepteren en dus zouden ze vernietigd worden.
De Asgard kunnen ook niet tegen de Ori op. Tijdens het grote gevecht aan het einde van seizoen 9 kon zo'n Asgardschip van de O'Neill-klasse niet eens een krasje maken op de Ori kruiser.
Ze zijn wel verder ontwikkeld dan de Asgard he?quote:Op maandag 15 januari 2007 21:22 schreef __Saviour__ het volgende:
Echte ruimteschepen zijn niet te zien geweest. Maar ze hebben een zwevende stad die onzichtbaar kan worden. En ze hebben de Tollan naar een andere planeet geholpen en samen met hen een eigen ontworpen Stargate gebouwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
quote:Op maandag 15 januari 2007 22:52 schreef RubenSosa het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop persoonlijk toch wel dat we ooit nog de Furlings gaan ontmoeten! Het is toch hetgeen waar 90% van alle SG fans op zitten te wachten, of naar uitkijken!quote:Op maandag 15 januari 2007 21:07 schreef JK het volgende:
[..]
Het zijn mogelijke kandidaten idd, maar in de serie is er nooit over gerept. En ik houd me liever een beetje aan de serie dan wat een stel fans denkt te weten (al is speculeren af en toe nog wel leuk).
Ik denk dat we nooit meer wat van de Furlings zullen zien, laat staan van dat reusachtig mistige wezen. Misschien dat er anders veelste veel 'side-stories' komen....
Net zoals dat je over de Nox niets meer hoort..... ach, nog 9 afleveringen en SG-1 is voorbij![]()
En nog een stuk of 4 en Atlantis is alweer toe aan een break...![]()
Hmmm de acients zaten daar ook bij. En die waren toen toch al een stuk verder. Dus die alliantie zegt niet zoveel.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Wellicht. Maar ze zijn niet echt veel te zien geweest he, dus zeker is dat niet. Min of meer zaten ze minimaal wel op hetzelfde niveau, omdat ze in die alliantie zaten.
klopt wij zijn zelfs het 5de rasquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:15 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Hmmm de acients zaten daar ook bij. En die waren toen toch al een stuk verder. Dus die alliantie zegt niet zoveel.
Ik ben juli 2006 begonnen met seizoen 1 van SG-1. Zes maanden later was ik 10 seizoenen verder en ik moet zeggen dat ik er geen seconde van had willen missen.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:59 schreef kassenbouwer het volgende:
Haha, ja de moed zakte me al in de schoenen toen ik zag dat er 10 seizoenen van waren. Maar het genre vind ik wel leuk, dus ik ga dan maar gewoon bij vooraf aan beginnen
is het niet zo dat we de potentie hebben om het vijfde ras te worden? Dat we nu meer een aspirant lid op dit momentquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
klopt wij zijn zelfs het 5de ras
er stond new bij en die van atlantis kwam mij niet bekend voorquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:15 schreef Mirel het volgende:
Oude ja.
[b]psst mininova[/b]quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:31 schreef tass het volgende:
Ik kan geen enkele torrent vinden die werkt![]()
Allemaal geregistreer gedoe.. en op torrentspy hebben ze 'm nog niet eens....
Ik wil oooohhoook![]()
Staan 4 torrents en 1 heeft 0 seeders en 0 leechers, schiet niet op dusquote:
Volgens Gateworld.net is Line in the sand gewoon s10e12 hoor...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 05:52 schreef Zeitgeist het volgende:
10x12 is de goeie ja al loopt SkyOne te kutten met de volgorde want degene die ze hebben uitgezonden is 10x14. Maar hij staat op Torrentspy als 10x12
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nulpuntsmodulequote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:17 schreef WyriHaximus het volgende:
Ah gatvar zit SG-1 nu op Veronica te kijken hebben ze in de ondertiteling NPM staan ipv ZPM >_<. Gatverdamme weten ze dan niet dat ze geen afkortingen moeten vertalen >_<!
SG-1 seizoen 9 is al verkrijgbaar. Maar Atlantis seizoen 2 laat op zich wachten door gezeik met rechten.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:28 schreef WyriHaximus het volgende:
Yeah is wel irritant is wel goed op de DVD's dacht ik. Yeah zou gaaf zijn. Pokke DVD's zijn nog steeds niet te kijgen sinds het label is overgenomen >_<!
Seizoen 9 is mijn probleem niet echt moet seizoen 6 en 8 nog hebbenquote:Op zondag 21 januari 2007 01:09 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
SG-1 seizoen 9 is al verkrijgbaar. Maar Atlantis seizoen 2 laat op zich wachten door gezeik met rechten.
Hmmm maar eens uit gaan zoeken dan. (Bij welke winkels zie je ze liggen?)quote:Op zondag 21 januari 2007 01:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Die zouden gewoon verkrijgbaar moeten zijn. Tenminste, ik zie ze regelmatig nog liggen in de winkels
Ik heb "Watergate" net ff gezien. Maar daar kan je niet echt een verhaal van maken, denk ik.quote:Op zondag 21 januari 2007 02:50 schreef SpaRood het volgende:
Ik vind het heel jammer dat ze zijn begonnen met de Ori, sindsdien vind ik het niks meer aan. Het is een echte breuk met het verhaal.
Een veel betere verhaallijn zou geweest om de Gou'olds niet af te maken, maar door te gaan op het verhaal van de Furlings en de waterwezens uit de aflevering 'Watergate' (seizoen 4).
omg you`re a lesbianquote:
Host die 2e ff ergens anders wil je dan kunnen wij hem ook zienquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
omg you`re a lesbian
[afbeelding]
[afbeelding]
al vond ik haar er in de eerste seizoenen beter uitzien![]()
hmm bij mij (firefox werkt hij welquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:18 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Host die 2e ff ergens anders wil je dan kunnen wij hem ook zien. Lol die 1e trekt wel gelijk de aandacht bij me collegaas
.
Nee Carter heeft een veel echter gezicht vind ipv dat opmaakt barbie popjequote:Op donderdag 25 januari 2007 16:22 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
dit schijnt haar ook te zijn
http://www.atapping.com/images/fullsize/amanda_tapping_3.jpg
Ik vond het vrij storend eerlijk gezegd. Je miste een aantal woorden enz.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:10 schreef Mirel het volgende:
NOU EN
quote:NUKED: glitches.and.missing.some.seconds.of.video
quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:33 schreef JK het volgende:
[..]
In elk geval wel weer een aardige aflevering, maar ik wacht meer op de aflevering van a.s. week.
Ja weet ikquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Opletten bij de namen. Bij foute versies staat er NUKED bij en bij deze staat bij commentaar
[..]
Volgens Gateworld komt The Shroud... op Bounty zit ik niet echt te wachten, alhoewel dat altijd beter kan uitpakken dan de korte omschrijving van de afleveringquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:26 schreef Mirel het volgende:
Volgende week is toch de bounty ep?
hebben ze dat allang niet al gedaan? Jack heeft in s4e6 gedaan, leverde ze ontslag brief in en pakte sam plat op der bek daarnaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:07 schreef Mirel het volgende:
Ik wacht op die ene ep dat Sam en Jack hun liefde verklaren aan elkaar (L)
en ook in die 200e feestaflevering. ze trouwedn zelfs!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:32 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
hebben ze dat allang niet al gedaan? Jack heeft in s4e6 gedaan, leverde ze ontslag brief in en pakte sam plat op der bek daarna.
Idd en ze hebben het ook al toegegeven in een afleveringen dat zie aan een Tok'Ra leugen detector werden gehangen en ze niet konden liegenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
en ook in die 200e feestaflevering. ze trouwedn zelfs!
Daar zit toch geen aflevering van tussen behalve die vandaag dan op veronica? Vriendin vond stargate eerst niet zo maar nu wel ze het eerste seizoen kijkenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:59 schreef Mirel het volgende:
Ja ieder keer is het alternate universe of BLAA
Eigenlijk wel op een manier ja. (Ik heb geen idee wat er nog allemaal gaat komen maar wat ik begrepen heb is het wat minder als hiervoor. Zie het volgende week welquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:30 schreef __Saviour__ het volgende:
En hier had Stargate gewoon moeten eindigen. Allemaal lekker aan het vissen - aan een vijver mét vis en dan dat laatste shot zo mooi. Was echt een perfect einde geweest.
Eerste van seizoen 9.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:57 schreef BartK. het volgende:
Was die van vandaag laatste van seizoen dan?!
Ik kijk het gewoon op TV verder weet ik niet welke aflevering ik zie ofzo..
Volgens me vriendin moet je er gewoon 1 gaan zoekenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:36 schreef Mirel het volgende:
Had ik ook maar (zo'n (een) vriendin!
Yup er zijn wat grote veranderingen in de serie.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:59 schreef BartK. het volgende:
Ok, en in seizoen 9 word het ineens heel anders?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
Ja. Heel anders. Het is in feite een nieuwe serie geworden. De systemlords en replicators zijn verslagen in seizoen 8, maar een nieuwe onvoorstelbaar machtige vijand doemt al snel op.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:59 schreef BartK. het volgende:
Ok, en in seizoen 9 word het ineens heel anders?!
En in 2008 de derde stargate seriequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |