Doen ze nu toch ook al via de Orici en de Doci, Priors enz.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:01 schreef metallicattim het volgende:
een descended Ori? dat zal niet gebeuren, want dan zullen de Alterans wel ingrijpen ( hoop ik dan toch ) want ze mogen zich niet bemoeien met de lagere levensvormen
Op de Orici na zijn dit allemaal geen Ori, De orici is valsspel van de Ori, maar de Alterans doen er nix aan, vind het maar zeikerds als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:16 schreef JK het volgende:
[..]
Doen ze nu toch ook al via de Orici en de Doci, Priors enz.
de Ancients laten niets van zich horen via iemand.... de Ori zeker wel... believe or be destroyed.
De enige descended zou je de Orici kunnen noemen, maar ook maar half/half.... wel jammer dat ze dr mooie lenzen niet in had. Met die lichte lenzen vond ik 'r net een tikje lekkerder en wat mystieker.
Fifth Race toch? tweede seizoen.....schitterend inderdaad, vooral de muziek, toen ik de asgard voor het eerst zag....had ik echt zoiets van OMG, nu is het de normaalste zaak van de wereld....quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:55 schreef SpaRood het volgende:
Ze hadden toen SG1 met pensioen moeten laten gaan..en starten met een nieuwe spin-off.
Trouwens, de beste aflevering van SG1 is naar mijn mening de aflevering waarin Jack voor het eerst in contact komt met de Asgard (ultieme climax).
mooiste ontwikkeling in SG. Heerlijk dat ze van die brute schepen bouwen, hoe de aarde zich ontwikkelt en steeds meer gestoorde dingen bouwenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:11 schreef DarthNick het volgende:
Nu maar hopen dat ze de andere Orii toiletbrillen wel een keer te grazen kunnen nemen, beetje ship-to-ship hou ik wel van!
Het zijn geen Ori inderdaad, maar wel de link tussen ascended en descended beings om te communiceren.... de Ancients hebben niet dit soort mensen die het geloof verkondigen (behalve dan die boedhistische monnik bij Oma Desala in seizoen 3 of 4). Dus de Ori hebben wel contact met normale levensvormen en zelfs dat doen de Ancients niet. Het zijn een stel pussies die een hoop vooraf hebben verkloot maar dat niet willen inzien.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:17 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Op de Orici na zijn dit allemaal geen Ori, De orici is valsspel van de Ori, maar de Alterans doen er nix aan, vind het maar zeikerds als je het mij vraagt.
Al die zogenaamd "machtige" rassen in de Stargate wereld zijn gewoon stuk voor stuk mietjes.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:25 schreef JK het volgende:
[..]
Het zijn geen Ori inderdaad, maar wel de link tussen ascended en descended beings om te communiceren.... de Ancients hebben niet dit soort mensen die het geloof verkondigen (behalve dan die boedhistische monnik bij Oma Desala in seizoen 3 of 4). Dus de Ori hebben wel contact met normale levensvormen en zelfs dat doen de Ancients niet. Het zijn een stel pussies die een hoop vooraf hebben verkloot maar dat niet willen inzien.
idd, ik kijk nog steeds met plezier naar de SG-1 afleveringen, dus van mij hoeven ze nog niet te stoppen met de serie.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat kennen we nou wel: Vreemd planeetje met raar volk. Probleem oplossen en wegwezen.
De verschuiving naar meer grotere verhaallijnen met starships is wel interessant
Hoe kom jij er bij dat Quetlezcoatl een Furling is ? Het heeft helemaal niets met Furlings te maken voor zover ik weet ! De Furlings zijn maar een paar keer genoemd, in Torment of Tantalus, Fifth Race en Paradise Lost... en natuurlijk dat je ze even als Ewoks zag in die episode '200' .quote:Op zaterdag 13 januari 2007 04:11 schreef SpaRood het volgende:
Ik ben benieuwd naar de Furlings...zou een interessant nieuw verhaallijn zijn....de Furlings hebben een Azteekse thema, en zijn die mistige reuzen.
tja dat laatste heb ik ook een tijd geleden gehoord....nou ik hoop het echt niet......want de enige reden dat de mensen naar de bios dan gaan is omdat ze stargate asocieren met "de serie" .....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Er waren eerst weer bioscoopplannen. Maar door de verlenging van SG-1 kwam dat er iedere keer niet van.
Er zijn trouwens ook plannen om 2 vervolgen te maken op de originele bioscoopfilm. Door de makers van die film en niet van de serie. Die films zouden dan ook een eigen weg inslaan en niet SG-1 en Atlantis compatibel zijn.
tja....dit is geen serie waar je makelijk kan inspringen....bedoel de serie begint waar de film eindigt.....Ik denk als je vanaf seizoen 5 gaat kijken, je de hele tijd je zelf maar vragen loopt te stellen....quote:Op zondag 14 januari 2007 10:58 schreef kassenbouwer het volgende:
Even een vraagje voor de dieharders hier. Ik kan de dvd's van seizeon 5-8 lenen van iemand (heb de serie nooit gezien, wel de film). Maar ik vraag me dus af of dit wel een serie is waar je makkelijk kan inspringen bij seizoen 5, of zal ik toch vanaf 1 moeten beginnen?
Ok, ja dat vermoeden had ik dus al.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zou het je afraden kassenbouwer. De serie heeft ruwweg natuurlijk hetzelfde concept als de film, maar heeft er heel veel aan toegevoegd. Qua verhaallijnen, personages, ontwikkelingen enzo. Het is natuurlijk zeker leuk om te kijken, maar je zult veel niet snappen zonder de eerdere seizoenen.
Ja ik weet nog dat ik stargate ontdekte een paar jaar geleden.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:35 schreef metallicattim het volgende:
geloof me dat is helemaal geen straf
Je hebt nog zoveel moois te bekijken! Ben best jaloers
Haha, ja de moed zakte me al in de schoenen toen ik zag dat er 10 seizoenen van waren. Maar het genre vind ik wel leuk, dus ik ga dan maar gewoon bij vooraf aan beginnenquote:Op zondag 14 januari 2007 20:35 schreef metallicattim het volgende:
geloof me dat is helemaal geen straf
Je hebt nog zoveel moois te bekijken! Ben best jaloers
haha jah en dan nog 3 seizoenen Atlantisquote:Op zondag 14 januari 2007 22:59 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Haha, ja de moed zakte me al in de schoenen toen ik zag dat er 10 seizoenen van waren. Maar het genre vind ik wel leuk, dus ik ga dan maar gewoon bij vooraf aan beginnen
Van Wikipedia, en het is nog logisch ook!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:50 schreef JK het volgende:
[..]
Hoe kom jij er bij dat Quetlezcoatl een Furling is ? Het heeft helemaal niets met Furlings te maken voor zover ik weet ! De Furlings zijn maar een paar keer genoemd, in Torment of Tantalus, Fifth Race en Paradise Lost... en natuurlijk dat je ze even als Ewoks zag in die episode '200' .
dat zijn die ruimtebattles ook net zoals de asgardquote:Op maandag 15 januari 2007 04:32 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Van Wikipedia, en het is nog logisch ook!
"In spite of their absence, fans of the show have listed the "Giant Aliens" as possible candidates for the Furlings, a powerful yet mysterious race that has yet to appear within the series. This is also backed up by the fact that the Furling architecture is noted as Mayan and the 'Giant Aliens' Ziggurat is Mayan. One of the giant aliens also identifies himself as Quetzalcoatl (and is even listed as such in the credits); Quetzalcoatl was a Mesoamerican god worshipped by the Mayans." Bron
Dit verwacht je ook niet. Met de naam Furlings denk je aan iets kleins en aaibaars...en het zou goed in het verhaal passen als het juist iets groot en niet aaibaars is! Zorgt voor verrassing!
De reden dat de Furlings niet zijn uitgewerkt is waarschijnlijk vanwege technische redenen, en het is waarschijnlijk duur om dit vaak uit te werken met de computer.
quote:Producers discuss SG-1 series finale
Plot details on the series finale of Stargate SG-1 are finally trickling in, with the episode set to make its world premiere in the United Kingdom in just two months. Executive producers Robert C. Cooper and Brad Wright discussed the episode, titled "Unending," in new interviews now online at StargateSG1.com.
Watch out for minor plot spoilers below.
"[SG-1 gets] trapped on a space ship stuck in a time dilation field and they live out roughly 50 years of their lives -- just our team," Cooper said. "One of the things the fans have always talked about is that they love when the team is together. And so we put them together for 50 years, just them! And you see the relationships that develop and how they evolve.
"And then, of course, as science fiction allows you to do, we just undid it all. I think it was kind of a fun way to say goodbye to this era of SG-1."
The writers originally planned to end with a cliffhanger finale, anticipating another renewal. But when word came in August that SCI FI did not want an eleventh season of the show, they had to rethink how to end SG-1's run on the network without ending the premise entirely -- similar to the challenge faced when the show ended its 5-year run on Showtime in Season Five.
The network did not want a cliffhanger, Cooper said, and "out of respect for the fans we wanted that episode to have a little bit of a spirit of closure, a sense of ending without it being an ending. And thus we called it 'Unending.' It's one of those fun science fiction concepts that allows you to have a window into one possible version of the future for these characters."
"The story that we came up with is I think a great, fitting ending to 10 years," Wright said. "[It's] very moving. ... In a way the final episode of SG-1 is called 'Unending' for a reason. It's got an element of a wrap-up. There's a look into the characters and the personality of the characters that [fans] will never see and never be able to see in any other story."
Cooper said that, of all the possible series finales they could have imagined for the show, they never intended to end with a note of finality. "We were never going to blow up the S.G.C. and kill everyone," Cooper joked. "It's apparently quite bad for the reruns! ... We want people to feel as though the Stargate universe is on-going, even though one arm of it is not being produced any more."
The franchise lives on not only through Stargate Atlantis and possible future television series, but SG-1 movies, as well. "It's essentially finally taking this step that Brad and I have always wanted to see it take," he said, "and that's to go to a format that is a longer form, and has a bigger budget, and will allow us to do the kinds of things we want to do. ... The culmination of everything we've been building up to in the last two years with the Ori storyline is going to be paid off in one of the movies that we're doing this year."
"Unending" will air on Sky One in the U.K. on March 13, and is expected to air in June on the SCI FI Channel in the U.S. Learn more about what's ahead in the show's final 10 episodes in GateWorld's Season Ten episode guide.
Het zijn mogelijke kandidaten idd, maar in de serie is er nooit over gerept. En ik houd me liever een beetje aan de serie dan wat een stel fans denkt te weten (al is speculeren af en toe nog wel leukquote:Op maandag 15 januari 2007 04:32 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Van Wikipedia, en het is nog logisch ook!
"In spite of their absence, fans of the show have listed the "Giant Aliens" as possible candidates for the Furlings, a powerful yet mysterious race that has yet to appear within the series. This is also backed up by the fact that the Furling architecture is noted as Mayan and the 'Giant Aliens' Ziggurat is Mayan. One of the giant aliens also identifies himself as Quetzalcoatl (and is even listed as such in the credits); Quetzalcoatl was a Mesoamerican god worshipped by the Mayans." Bron
Dit verwacht je ook niet. Met de naam Furlings denk je aan iets kleins en aaibaars...en het zou goed in het verhaal passen als het juist iets groot en niet aaibaars is! Zorgt voor verrassing!
De reden dat de Furlings niet zijn uitgewerkt is waarschijnlijk vanwege technische redenen, en het is waarschijnlijk duur om dit vaak uit te werken met de computer.
Hebben de Nox eigelijk ruimteschepen ed? Nee toch?quote:Op maandag 15 januari 2007 20:39 schreef __Saviour__ het volgende:
De Nox zijn enorm pacifistisch. Het lijkt me niet dat ze Origin accepteren en dus zouden ze vernietigd worden.
De Asgard kunnen ook niet tegen de Ori op. Tijdens het grote gevecht aan het einde van seizoen 9 kon zo'n Asgardschip van de O'Neill-klasse niet eens een krasje maken op de Ori kruiser.
Ze zijn wel verder ontwikkeld dan de Asgard he?quote:Op maandag 15 januari 2007 21:22 schreef __Saviour__ het volgende:
Echte ruimteschepen zijn niet te zien geweest. Maar ze hebben een zwevende stad die onzichtbaar kan worden. En ze hebben de Tollan naar een andere planeet geholpen en samen met hen een eigen ontworpen Stargate gebouwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
quote:Op maandag 15 januari 2007 22:52 schreef RubenSosa het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop persoonlijk toch wel dat we ooit nog de Furlings gaan ontmoeten! Het is toch hetgeen waar 90% van alle SG fans op zitten te wachten, of naar uitkijken!quote:Op maandag 15 januari 2007 21:07 schreef JK het volgende:
[..]
Het zijn mogelijke kandidaten idd, maar in de serie is er nooit over gerept. En ik houd me liever een beetje aan de serie dan wat een stel fans denkt te weten (al is speculeren af en toe nog wel leuk).
Ik denk dat we nooit meer wat van de Furlings zullen zien, laat staan van dat reusachtig mistige wezen. Misschien dat er anders veelste veel 'side-stories' komen....
Net zoals dat je over de Nox niets meer hoort..... ach, nog 9 afleveringen en SG-1 is voorbij![]()
En nog een stuk of 4 en Atlantis is alweer toe aan een break...![]()
Hmmm de acients zaten daar ook bij. En die waren toen toch al een stuk verder. Dus die alliantie zegt niet zoveel.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Wellicht. Maar ze zijn niet echt veel te zien geweest he, dus zeker is dat niet. Min of meer zaten ze minimaal wel op hetzelfde niveau, omdat ze in die alliantie zaten.
klopt wij zijn zelfs het 5de rasquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:15 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Hmmm de acients zaten daar ook bij. En die waren toen toch al een stuk verder. Dus die alliantie zegt niet zoveel.
Ik ben juli 2006 begonnen met seizoen 1 van SG-1. Zes maanden later was ik 10 seizoenen verder en ik moet zeggen dat ik er geen seconde van had willen missen.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:59 schreef kassenbouwer het volgende:
Haha, ja de moed zakte me al in de schoenen toen ik zag dat er 10 seizoenen van waren. Maar het genre vind ik wel leuk, dus ik ga dan maar gewoon bij vooraf aan beginnen
is het niet zo dat we de potentie hebben om het vijfde ras te worden? Dat we nu meer een aspirant lid op dit momentquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
klopt wij zijn zelfs het 5de ras
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |