abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 januari 2007 @ 21:16:09 #151
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_45264038
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 21:01 schreef metallicattim het volgende:
een descended Ori? dat zal niet gebeuren, want dan zullen de Alterans wel ingrijpen ( hoop ik dan toch ) want ze mogen zich niet bemoeien met de lagere levensvormen
Doen ze nu toch ook al via de Orici en de Doci, Priors enz.
de Ancients laten niets van zich horen via iemand.... de Ori zeker wel... believe or be destroyed.

De enige descended zou je de Orici kunnen noemen, maar ook maar half/half.... wel jammer dat ze dr mooie lenzen niet in had. Met die lichte lenzen vond ik 'r net een tikje lekkerder en wat mystieker.
pi_45264610
De Sang Real ligt natuurlijk onder het Louvre!!

donderdag 11 januari 2007 @ 21:35:04 #153
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_45264807
Altijd zo jammer dat al die evil goa'uld en in dit geval de ori chicks gewoon zo, ja, evil zijn
When all else fails, you always have delusion.
  donderdag 11 januari 2007 @ 21:45:51 #154
28033 Pek
je moet wat
pi_45265274
evil, maar likbaar
Adria is toch wel bijzonder aangenaam voor de oogbollen
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_45266578
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 21:16 schreef JK het volgende:

[..]

Doen ze nu toch ook al via de Orici en de Doci, Priors enz.
de Ancients laten niets van zich horen via iemand.... de Ori zeker wel... believe or be destroyed.

De enige descended zou je de Orici kunnen noemen, maar ook maar half/half.... wel jammer dat ze dr mooie lenzen niet in had. Met die lichte lenzen vond ik 'r net een tikje lekkerder en wat mystieker.
Op de Orici na zijn dit allemaal geen Ori, De orici is valsspel van de Ori, maar de Alterans doen er nix aan, vind het maar zeikerds als je het mij vraagt.
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
  vrijdag 12 januari 2007 @ 12:55:48 #156
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_45281479
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 19:55 schreef SpaRood het volgende:
Ze hadden toen SG1 met pensioen moeten laten gaan..en starten met een nieuwe spin-off.

Trouwens, de beste aflevering van SG1 is naar mijn mening de aflevering waarin Jack voor het eerst in contact komt met de Asgard (ultieme climax).
Fifth Race toch? tweede seizoen.....schitterend inderdaad, vooral de muziek, toen ik de asgard voor het eerst zag....had ik echt zoiets van OMG, nu is het de normaalste zaak van de wereld....

Ook de finales van 6 en 7 (Full Circle en Lost City) behoren tot mijn favorieten....

O'Neill
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 13:11:36 #157
52150 DarthNick
The man with the plan
pi_45282077
De finale van Seizoen 9 vond ik anders ook behoorlijk indrukwekkend. Alles kaputt en ik had echt zoiets van mhhh geen wonderbaarlijke redding een keer, geen "there's another starship coming in,....it's the enterprise" gevoel. Heerlijk.

Nu maar hopen dat ze de andere Orii toiletbrillen wel een keer te grazen kunnen nemen, beetje ship-to-ship hou ik wel van!
BFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!
  vrijdag 12 januari 2007 @ 14:11:52 #158
128707 Bonny_DuctTape
Zo Solo Als Han
pi_45284258
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 13:11 schreef DarthNick het volgende:
Nu maar hopen dat ze de andere Orii toiletbrillen wel een keer te grazen kunnen nemen, beetje ship-to-ship hou ik wel van!
mooiste ontwikkeling in SG. Heerlijk dat ze van die brute schepen bouwen, hoe de aarde zich ontwikkelt en steeds meer gestoorde dingen bouwen Vind ik stukken beter dan een beetje rond struinen over een planeet
| Beware of the magon named Charles |De Eukaryoto Animalia Chordata Vertebrata Mammalia Primates Hominidae Homo Sapien|
  vrijdag 12 januari 2007 @ 21:25:28 #159
4259 JK
pi_45297592
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 22:17 schreef metallicattim het volgende:

[..]

Op de Orici na zijn dit allemaal geen Ori, De orici is valsspel van de Ori, maar de Alterans doen er nix aan, vind het maar zeikerds als je het mij vraagt.
Het zijn geen Ori inderdaad, maar wel de link tussen ascended en descended beings om te communiceren.... de Ancients hebben niet dit soort mensen die het geloof verkondigen (behalve dan die boedhistische monnik bij Oma Desala in seizoen 3 of 4). Dus de Ori hebben wel contact met normale levensvormen en zelfs dat doen de Ancients niet. Het zijn een stel pussies die een hoop vooraf hebben verkloot maar dat niet willen inzien.
pi_45304649
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 21:25 schreef JK het volgende:

[..]

Het zijn geen Ori inderdaad, maar wel de link tussen ascended en descended beings om te communiceren.... de Ancients hebben niet dit soort mensen die het geloof verkondigen (behalve dan die boedhistische monnik bij Oma Desala in seizoen 3 of 4). Dus de Ori hebben wel contact met normale levensvormen en zelfs dat doen de Ancients niet. Het zijn een stel pussies die een hoop vooraf hebben verkloot maar dat niet willen inzien.
Al die zogenaamd "machtige" rassen in de Stargate wereld zijn gewoon stuk voor stuk mietjes.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 04:11:12 #161
135333 SpaRood
Spa Blauw met bubbeltjes!
pi_45306882
Ik ben benieuwd naar de Furlings...zou een interessant nieuw verhaallijn zijn....de Furlings hebben een Azteekse thema, en zijn die mistige reuzen.

Persoonlijk ben ik geen fan van al die starships...ze moeten ouderwets andere planten verkennen met andere beschavingen, puzzels oplossen en dingen ontdekken. En af en toe met een gemenerik vechten.
Drink ik.
  Donald Duck held zaterdag 13 januari 2007 @ 12:33:03 #162
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_45310206
Dat kennen we nou wel: Vreemd planeetje met raar volk. Probleem oplossen en wegwezen.
De verschuiving naar meer grotere verhaallijnen met starships is wel interessant
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_45310544
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat kennen we nou wel: Vreemd planeetje met raar volk. Probleem oplossen en wegwezen.
De verschuiving naar meer grotere verhaallijnen met starships is wel interessant
idd, ik kijk nog steeds met plezier naar de SG-1 afleveringen, dus van mij hoeven ze nog niet te stoppen met de serie.

Atlantis is ook leuk, maar SG-1 is toch net even anders.

Ik zou zeggen zo lang mensen het leuk vinden om naar te kijken, niet stoppen met de serie.
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 13 januari 2007 @ 17:50:43 #164
4259 JK
pi_45318788
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 04:11 schreef SpaRood het volgende:
Ik ben benieuwd naar de Furlings...zou een interessant nieuw verhaallijn zijn....de Furlings hebben een Azteekse thema, en zijn die mistige reuzen.
Hoe kom jij er bij dat Quetlezcoatl een Furling is ? Het heeft helemaal niets met Furlings te maken voor zover ik weet ! De Furlings zijn maar een paar keer genoemd, in Torment of Tantalus, Fifth Race en Paradise Lost... en natuurlijk dat je ze even als Ewoks zag in die episode '200' .
  zaterdag 13 januari 2007 @ 23:01:36 #165
163488 RubenSosa
pi_45329730
Ik vind vooral jammer dat o'neill uit de serie is gegaan, hij droeg wel een beetje de serie.
Toen hij ook in atlantis ff terugkwam...geweldig gewoon die droge opmerkingen....

Toen kwamen de nieuwe personages, en daar moest ik toch wel aan wennen. al doet Cameron Mitchell wel erg zijn best.
De rede dat ik nog blijf kijken is vooral door teal'c en jackson...en nu 1,5 seizoen later ben ik ook wel gewend aan de nieuwe personages.....al blijf ik de generaal niks vinden.

Atlantis is gewoon een goeie serie en heeft het hoge niveau van SG1 (seizoen 4 t/m 7) nog steeds..

Nu maar afwachten wat de rest van het seizoen brengt...en of de films aanslaan...(O'Neill moet echt meedoen hoor !)

Vind het jammer dat ze niet in de bioscoop komen........maar goed wie weet....
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  Donald Duck held zaterdag 13 januari 2007 @ 23:05:23 #166
46149 __Saviour__
pi_45329833
Er waren eerst weer bioscoopplannen. Maar door de verlenging van SG-1 kwam dat er iedere keer niet van.

Er zijn trouwens ook plannen om 2 vervolgen te maken op de originele bioscoopfilm. Door de makers van die film en niet van de serie. Die films zouden dan ook een eigen weg inslaan en niet SG-1 en Atlantis compatibel zijn.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_45336904
Even een vraagje voor de dieharders hier. Ik kan de dvd's van seizeon 5-8 lenen van iemand (heb de serie nooit gezien, wel de film). Maar ik vraag me dus af of dit wel een serie is waar je makkelijk kan inspringen bij seizoen 5, of zal ik toch vanaf 1 moeten beginnen?
Maak nie regtig saak nie
  zondag 14 januari 2007 @ 11:43:14 #168
163488 RubenSosa
pi_45337752
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 23:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Er waren eerst weer bioscoopplannen. Maar door de verlenging van SG-1 kwam dat er iedere keer niet van.

Er zijn trouwens ook plannen om 2 vervolgen te maken op de originele bioscoopfilm. Door de makers van die film en niet van de serie. Die films zouden dan ook een eigen weg inslaan en niet SG-1 en Atlantis compatibel zijn.
tja dat laatste heb ik ook een tijd geleden gehoord....nou ik hoop het echt niet......want de enige reden dat de mensen naar de bios dan gaan is omdat ze stargate asocieren met "de serie" .....

Nee die pipo toen had maar doe moeten gaat en niet 5 jaar wachten.......toen zijn rechten ofzo verlopen waren
  zondag 14 januari 2007 @ 11:46:00 #169
163488 RubenSosa
pi_45337825
quote:
Op zondag 14 januari 2007 10:58 schreef kassenbouwer het volgende:
Even een vraagje voor de dieharders hier. Ik kan de dvd's van seizeon 5-8 lenen van iemand (heb de serie nooit gezien, wel de film). Maar ik vraag me dus af of dit wel een serie is waar je makkelijk kan inspringen bij seizoen 5, of zal ik toch vanaf 1 moeten beginnen?
tja....dit is geen serie waar je makelijk kan inspringen....bedoel de serie begint waar de film eindigt.....Ik denk als je vanaf seizoen 5 gaat kijken, je de hele tijd je zelf maar vragen loopt te stellen....

Ik persoonlijk vind seizoen 4 t/m 7 de beste, maar 1 t/m 3 zitten hele goeie en belangrijke in.......

Bedoel als jij aflevering 1 van seizoen 5 gaat kijken...en je komt de Asgard tegen, het enige wat je de denkt ....wie zijn dat nou weer....en dan haak je af (net als veel mensen die halverwege kijken)
  Donald Duck held zondag 14 januari 2007 @ 12:42:25 #170
46149 __Saviour__
pi_45339196
Ik zou het je afraden kassenbouwer. De serie heeft ruwweg natuurlijk hetzelfde concept als de film, maar heeft er heel veel aan toegevoegd. Qua verhaallijnen, personages, ontwikkelingen enzo. Het is natuurlijk zeker leuk om te kijken, maar je zult veel niet snappen zonder de eerdere seizoenen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_45347182
quote:
Op zondag 14 januari 2007 12:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zou het je afraden kassenbouwer. De serie heeft ruwweg natuurlijk hetzelfde concept als de film, maar heeft er heel veel aan toegevoegd. Qua verhaallijnen, personages, ontwikkelingen enzo. Het is natuurlijk zeker leuk om te kijken, maar je zult veel niet snappen zonder de eerdere seizoenen.
Ok, ja dat vermoeden had ik dus al.
Dat wordt dan maar beginnen bij het eerste seizoen dan
Bedankt voor de info in ieder geval.
Maak nie regtig saak nie
pi_45354623
geloof me dat is helemaal geen straf

Je hebt nog zoveel moois te bekijken! Ben best jaloers
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_45354852
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:35 schreef metallicattim het volgende:

Ja ik weet nog dat ik stargate ontdekte een paar jaar geleden.
Gelijk in een zomervakantie 3 seizoenen er doorheen gerracht.

Nu ben ik veroordeeld tot elke week wachten op (nieuwe) afleveringen die ik nog niet gezien heb
Do what you love, love what you do!
  zondag 14 januari 2007 @ 20:46:56 #174
57690 danielluh
Ben mijn naam beu, maar jah
pi_45355130
super serie, ben er helemaal verslaafd aan
sg1 en atlantis

vandaag weer de laatste gezien vanuit amerika, s10e11
kan niet wachten tot volgende week
Jaaa ik heb ook FOK PM :P
pi_45358781
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:35 schreef metallicattim het volgende:

Haha, ja de moed zakte me al in de schoenen toen ik zag dat er 10 seizoenen van waren. Maar het genre vind ik wel leuk, dus ik ga dan maar gewoon bij vooraf aan beginnen
Maak nie regtig saak nie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')