quote:Op zondag 7 januari 2007 14:00 schreef Mirel het volgende:
he UK will be the first to continue with SG-1 on Wednesday 10 january
3e serie? Linkje?quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Tof. Jammer van het 11e seizoen, maar dit is ook leuk. En met de aankomende 3e serie ziet het qua Stargate in de toekomst wel goed.
Wikipedia is alwetendquote:
Ben benieuwt (morgen ff langs mm kijken of ze seizoen 6.8 en 9 al hebben >_<).quote:Op zondag 7 januari 2007 18:17 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Wikipedia is alwetend
Ze gaan volgens mij gewoon, net als Trek, vanaf nu gewoon afwisselen en nieuwe series invoeren als oude klaar zijn, met zo nu en dan een film van de orginele cast
Moge het voor altijd doorgaan
klopt ben nu bezigquote:
Nu welquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:03 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
klopt ben nu bezig
hij is alleen nog niet op de nieuwsgroepen?
Zucht......quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:54 schreef no1uknow het volgende:
Stargay
Ik vind het zo'n gay programma, zo voorspelbaar en supergaar.
eehquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:04 schreef Radeon_NL het volgende:
[..]
Zucht......![]()
Was idd een redelijke aflevering had eigenlijk iets meer "knal" gehalte verwacht. Maar wel tof dat Daniel effe die Ori soldiers met die bliksem neer haalden was wel kewl.
Maar je wordt gedwongen het te kijken?quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:54 schreef no1uknow het volgende:
Stargay
Ik vind het zo'n gay programma, zo voorspelbaar en supergaar.
wel ik zie een romance tussen hem en carterquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:28 schreef Super7fighter het volgende:
Net gezien, Baal is stoer, alleen jammer dat we hem niet meer gaan zien.![]()
Nee, heb het ongeveer 2 keer gekekenquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:29 schreef Pek het volgende:
[..]
Maar je wordt gedwongen het te kijken?![]()
Aah val ik je geliefde serie aanquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:28 schreef metallicattim het volgende:
je hebt het 2 keer gekeken en vind het voorspelbaar?
laat ik maar nix meer zeggen...
Kerel, ga iets nuttigs doenquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:53 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Aah val ik je geliefde serie aan![]()
![]()
Ze hadden ook een nieuwe franchise moeten introduceren toen ze kwamen met de Ori.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:32 schreef __Saviour__ het volgende:
Stoppen op het hoogtepunt klinkt natuurlijk hartstikke nobel en goed. Maar de commercie telt harder. Het is een succes, dus gaan ze door. En om door te kunnen moeten ze nieuwe paden inslaan en verder afstappen van het origineel. Atlantis is al een duidelijk aparte weg ingeslagen en is ook enorm succesvol
quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Daniel's verandering vind ik juist wel interessant. Echt van zo'n stoffige archeoloog naar een stoere kerel, die zeker niet onderdoet voor Jack. Ik vind de acteur, Michael Shanks, ook veruit de beste van de SG-1 cast.
mwah kwa verhaallijn vind ik de seizoenen 4 t/m 7 de beste daarna is het rap achteruit gegaan idd.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:27 schreef SpaRood het volgende:
De eerste aflevering, en seizoen 2 en 3 waren de beste. Daarna is Stargate steeds verder van het origineel gegaan, en juist dat verhaal en die sfeer vond ik goed. 'Full Circle' (laatste aflevering) van seizoen 6 is een voorbeeld van hoe Stargate zou moeten zijn. Terug naar Egypte, of andere beschavingen met valse goden.
Ik ben een groot fan van Stargate, maar toen Richard Dean Anderson wegging, vond ik de serie steeds naar beneden gaan. Het is goed dat SG1 wordt stopgezet. Hadden ze naar mijn mening na seizoen 6 al moeten doen. Stoppen op je hoogtepunt, en niet verder het verhaal proberen uit te melken, wat ten koste gaat van het verhaal en de kwaliteit.
wou het net gaan zeggen. Zijn het niet de Canadezen dan zijn het wel de Brittenquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:26 schreef Napalm het volgende:
De nieuwe aflevering valt te downloaden..
stuitte er eigenlijk per ongeluk op. Dus woensdag ochtend voortaan, wordt dinsdag avond uitgezonden in GB?quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:37 schreef Stinger__ het volgende:
wel een beetje blijven opletten heh..
gister ochtend al![]()
Tja, zw hadden verwacht dat ze moesten stoppen na seizoen 8, en toen moest er daarna snel snel een nieuwe vijand ingevoerd wordenquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
mwah kwa verhaallijn vind ik de seizoenen 4 t/m 7 de beste daarna is het rap achteruit gegaan idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |