Meen je dat serieus?quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:41 schreef roobje het volgende:
Thank you Canada
Stargate Atlantis - S03E11 - 23-Oct-2006
Stargate Atlantis - S03E12 - 30-Oct-2006
En ik las ook ergens dat de 2e helft van SG-1 S10 waarschijnlijk rond de jaarwisseling in de UK begint. Trouwens, movie network in Canada zendt de afleveringen in HDTV uit!
Als er al 12 volgeluld zijn zal er wel een markt voor deze topics zijn toch? Je kan ook zelf een topic over K3 openen als je deze serie niet goed vindt.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:53 schreef Prowl het volgende:
Hoeveel topics zouden er nog komen......![]()
Hij/zij bedoeld dus dat SG-1 gecanceld is op Sci-Fi channel, en als het niet word uitgezonden word na season 10, is het nutteloos om daarna een topic te openen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:01 schreef Sisko het volgende:
[..]
Als er al 12 volgeluld zijn zal er wel een markt voor deze topics zijn toch? Je kan ook zelf een topic over K3 openen als je deze serie niet goed vindt.
K3 is ook best tof hoorquote:Op zaterdag 23 september 2006 19:01 schreef Sisko het volgende:
[..]
Als er al 12 volgeluld zijn zal er wel een markt voor deze topics zijn toch? Je kan ook zelf een topic over K3 openen als je deze serie niet goed vindt.
Het laatste sizoen op SciFi ja. Maar zowel de acteurs als producten willen dolgraag doorgaan. Er is nog niks helemaal zeker over.quote:Seizoen 10 is het laatste seizoen van SG-1
En aangezien het contract met SciFi zegt dat niemand anders in de US niewe afleveringen mag uitzenden zijn er genoeg landen waar via als omweg nieuwe afleveringen kunnen worden geregeldquote:Op zaterdag 23 september 2006 19:11 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het laatste sizoen op SciFi ja. Maar zowel de acteurs als producten willen dolgraag doorgaan. Er is nog niks helemaal zeker over.
iddquote:Op zondag 24 september 2006 17:24 schreef Mad-Matt het volgende:
spannend...
Adria mag idd wel even bij mij langs komen hoor, met of zonder powers
Denk niet dat dat nog opgaat indien ze zelf besluiten om de serie niet meer uit te zenden . . .quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:15 schreef WyriHaximus het volgende:
En aangezien het contract met SciFi zegt dat niemand anders in de US niewe afleveringen mag uitzenden zijn er genoeg landen waar via als omweg nieuwe afleveringen kunnen worden geregeld.
Achteraan aansluiten aub . . .quote:Op zondag 24 september 2006 17:24 schreef Mad-Matt het volgende:
Adria mag idd wel even bij mij langs komen hoor, met of zonder powers![]()
Ikkequote:Op maandag 25 september 2006 00:45 schreef ThunderChild het volgende:
Iemand haar toevallig ooit in Firefly gezien ??![]()
![]()
Iddquote:Op maandag 25 september 2006 00:45 schreef ThunderChild het volgende:
Achteraan aansluiten aub . . .![]()
![]()
Iemand haar toevallig ooit in Firefly gezien ??![]()
![]()
Dat hebben we al gezien natuurlijkquote:Op maandag 25 september 2006 01:30 schreef Ogala het volgende:
[..]
Als ze nou een mix doen van stargate, farscape..
nee want ze houd haar defensieve krachten wel.quote:Op maandag 25 september 2006 19:26 schreef __Saviour__ het volgende:
dit was natuurlijk wel dé mogelijk om adria te killen. zo zonder krachten is ze waarschijnlijk niks.
Duw d'r over de rand van die afgrond.quote:Op maandag 25 september 2006 20:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
nee want ze houd haar defensieve krachten wel.
jepquote:Op maandag 25 september 2006 20:12 schreef __Saviour__ het volgende:
die kogels werden tegengehouden door een schild van die ketting toch, dat deed ze niet zelf
Hehe ja die vent, dat zag ik ook. Nogal dom.quote:Op maandag 25 september 2006 23:34 schreef JK het volgende:
Adria moet er eerst voor zorgen dat ze haar kleurlenzen weer in doet, dat vind ik echt een domper..... net zoals die kerel in het woud wat stil staat in z'n paarse kloffie maar toch best wel veel beweegt. Heb ik in topic 12 al gezegd, maar die werd vrij vlot gesloten.
nee zal wel hetzelfde zijn als wat mckay had.quote:Op dinsdag 26 september 2006 08:48 schreef DarthNick het volgende:
De defensieve krachten van Adria zijn het schild. Hopelijk werkt het schild zoals een Goa'uld personal shield, maw. verdovings pijltjes komen er wel doorheen. Eenmaal down in een coma houden op een andere planeet dan aarde.
Of nog beter in een cloaked ship voor de super gate. Bellen de Ori in, Kaawousshh weg Orici. En ze kunnen er niets aan doen omdat anders de Ancients zich ermee gaan bemoeien.
Het gaat voor zover ik weet over de kracht van piramides, maargoed we komen er wel achter he.quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:45 schreef __Saviour__ het volgende:
die wil ook wel gaan kijken. het gaat achter technologie achter de serie dacht ik.
Ik zag vandaag een reclame voor "Terminator saved my life" dat ging over de film en de gebruikte technieken...quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:08 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Het gaat voor zover ik weet over de kracht van piramides, maargoed we komen er wel achter he.
Valt wel mee toch? Baal hoeft alleen maar de naam van die draak te noemen, als ik het goed begrepen hebquote:Op dinsdag 26 september 2006 10:44 schreef Perfect_Survivor het volgende:
idd weer leuke mid-season cliffhangers!!!
Ik heb net ff gekeken, maar zag niets.quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:27 schreef Jarno het volgende:
Was nou 1 van die stilstaande figuren RDA of begin ik echt scheel te worden?
Yup, denk dat je gelijk hebt. Enige manier om dat schild uit te krijgen is dus eingenlijk mega zwaar overbelasten zodat de batterijtjes op zijn..quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
nee zal wel hetzelfde zijn als wat mckay had.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:03 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Hij/zij bedoeld dus dat SG-1 gecanceld is op Sci-Fi channel, en als het niet word uitgezonden word na season 10, is het nutteloos om daarna een topic te openen.
Effe wachten? Het duurt mij al te lang... nog 3 weken....quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:52 schreef kree het volgende:
Nou effe wachten maar weer op de volgende aflevering
en ik vind afleveringen altijd veel leuker want ik denk niet dat het een film van 8 uur gaat worden.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:30 schreef Mirel het volgende:
http://www.gateworld.net/(...)vies_coming_to.shtml
O*
Alleen dat ze geen groot film budget hebben maakt me een beetje zorgen.
Dan kunnen ze net zo goed seizoen 11 er bij maken. Aangezien je met 2x8uur je op 1 seizoenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:38 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
en ik vind afleveringen altijd veel leuker want ik denk niet dat het een film van 8 uur gaat worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When all else fails, you always have delusion.
quote:Op woensdag 1 november 2006 09:58 schreef Mirel het volgende:
Eerste spoilers van Quest pt 2 zijn erJa, wat zijn die Asgard allemaal aant doen op dit moment eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zijn met hun superieure techniek al 2 (of 3) jaar bezig met hun beschaving opnieuw op te bouwenquote:Op donderdag 2 november 2006 21:31 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Ja, wat zijn die Asgard allemaal aant doen op dit moment eigenlijk?
quote:Op woensdag 1 november 2006 09:58 schreef Mirel het volgende:
Eerste spoilers van Quest pt 2 zijn erSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
quote:Op donderdag 2 november 2006 21:38 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
Bah, dan moeten we lang wachten.quote:Season Ten of Stargate SG-1 resumes with all-new episodes in March on SCI FI Channel.
Over 2 weken ofzo gaan ze in Canada gewoon verderquote:Op zaterdag 11 november 2006 10:10 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Bah, dan moeten we lang wachten.
Lekker is dat 0_o. Weet iemand btw of de oude seizoenen alweer zijn vrij gegeven?quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:04 schreef sleepflower het volgende:
Ik heb de DVD van seizoen 9 gekocht maar het is echt te irritant voor woorden. Vķķr het main menu zit zo'n anti-piracy ad (je steelt geen auto's, etc) wat je GELUKKIG kan skippen. Dan als je de episode begint zit er eerst een Dolby ad voor, dan een waarschuwing dat de DVD alleen voor thuis is, dan een BREIN/BAF ad, dan een kijkwijzer, en dan nķg een waarschuwing over dat de interviews etc niet de mening van Sony zelf is. En dit kan je allemaal niet skippen!.
Haha ja, Ancient wordt of niet vertaald, of als Ouden. Ascended wordt ook telkens als iets anders vertaald (verlichten, verheffenen, opstijgen heb ik volgens mij allemaal gezien). Origin hadden ze in de eerste aflevering als oorkomst/afkomst vertaald, en daarna lieten ze het gewoon zo staan.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Zulke dingen zijn inderdaad enorm irritant. Ook erg vervelend is de inconsistente ondertiteling. In verschillende afleveringen worden dingen anders vertaald. En soms zitten er domweg complete fouten in. Vooral met woorden als ancient, ascension en ascended hebben ze grote moeite.
schitterend ja en als je het gewoon download heb je die meuk nietquote:Op zaterdag 11 november 2006 12:04 schreef sleepflower het volgende:
Ik heb de DVD van seizoen 9 gekocht maar het is echt te irritant voor woorden. Vķķr het main menu zit zo'n anti-piracy ad (je steelt geen auto's, etc) wat je GELUKKIG kan skippen. Dan als je de episode begint zit er eerst een Dolby ad voor, dan een waarschuwing dat de DVD alleen voor thuis is, dan een BREIN/BAF ad, dan een kijkwijzer, en dan nķg een waarschuwing over dat de interviews etc niet de mening van Sony zelf is. En dit kan je allemaal niet skippen!.
Ik kijk samen met mijn vader en hij heeft er wel graag ondertiteling bij.quote:Op maandag 13 november 2006 15:48 schreef Mirel het volgende:
dinges ehhhhh ondertiteling gebruiken is niet eens nodig, behalve voor die ene slechthorende kerel hier![]()
Even het geluid wat harder zetten, dan hoort ie hoe het moetquote:Op maandag 13 november 2006 17:12 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Ik kijk samen met mijn vader en hij heeft er wel graag ondertiteling bij.
Wat er overigens wel toe leidt dat hij die namen super-Nederlands uitspreekt. Oorie, Geeraak.![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |