er stond new bij en die van atlantis kwam mij niet bekend voorquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:15 schreef Mirel het volgende:
Oude ja.
[b]psst mininova[/b]quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:31 schreef tass het volgende:
Ik kan geen enkele torrent vinden die werkt![]()
Allemaal geregistreer gedoe.. en op torrentspy hebben ze 'm nog niet eens....
Ik wil oooohhoook![]()
Staan 4 torrents en 1 heeft 0 seeders en 0 leechers, schiet niet op dusquote:
Volgens Gateworld.net is Line in the sand gewoon s10e12 hoor...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 05:52 schreef Zeitgeist het volgende:
10x12 is de goeie ja al loopt SkyOne te kutten met de volgorde want degene die ze hebben uitgezonden is 10x14. Maar hij staat op Torrentspy als 10x12
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nulpuntsmodulequote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:17 schreef WyriHaximus het volgende:
Ah gatvar zit SG-1 nu op Veronica te kijken hebben ze in de ondertiteling NPM staan ipv ZPM >_<. Gatverdamme weten ze dan niet dat ze geen afkortingen moeten vertalen >_<!
SG-1 seizoen 9 is al verkrijgbaar. Maar Atlantis seizoen 2 laat op zich wachten door gezeik met rechten.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:28 schreef WyriHaximus het volgende:
Yeah is wel irritant is wel goed op de DVD's dacht ik. Yeah zou gaaf zijn. Pokke DVD's zijn nog steeds niet te kijgen sinds het label is overgenomen >_<!
Seizoen 9 is mijn probleem niet echt moet seizoen 6 en 8 nog hebbenquote:Op zondag 21 januari 2007 01:09 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
SG-1 seizoen 9 is al verkrijgbaar. Maar Atlantis seizoen 2 laat op zich wachten door gezeik met rechten.
Hmmm maar eens uit gaan zoeken dan. (Bij welke winkels zie je ze liggen?)quote:Op zondag 21 januari 2007 01:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Die zouden gewoon verkrijgbaar moeten zijn. Tenminste, ik zie ze regelmatig nog liggen in de winkels
Ik heb "Watergate" net ff gezien. Maar daar kan je niet echt een verhaal van maken, denk ik.quote:Op zondag 21 januari 2007 02:50 schreef SpaRood het volgende:
Ik vind het heel jammer dat ze zijn begonnen met de Ori, sindsdien vind ik het niks meer aan. Het is een echte breuk met het verhaal.
Een veel betere verhaallijn zou geweest om de Gou'olds niet af te maken, maar door te gaan op het verhaal van de Furlings en de waterwezens uit de aflevering 'Watergate' (seizoen 4).
omg you`re a lesbianquote:
Host die 2e ff ergens anders wil je dan kunnen wij hem ook zienquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
omg you`re a lesbian
[afbeelding]
[afbeelding]
al vond ik haar er in de eerste seizoenen beter uitzien![]()
hmm bij mij (firefox werkt hij welquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:18 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Host die 2e ff ergens anders wil je dan kunnen wij hem ook zien. Lol die 1e trekt wel gelijk de aandacht bij me collegaas
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |