Nee Carter heeft een veel echter gezicht vind ipv dat opmaakt barbie popjequote:Op donderdag 25 januari 2007 16:22 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
dit schijnt haar ook te zijn
http://www.atapping.com/images/fullsize/amanda_tapping_3.jpg
Ik vond het vrij storend eerlijk gezegd. Je miste een aantal woorden enz.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:10 schreef Mirel het volgende:
NOU EN
quote:NUKED: glitches.and.missing.some.seconds.of.video
quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:33 schreef JK het volgende:
[..]
In elk geval wel weer een aardige aflevering, maar ik wacht meer op de aflevering van a.s. week.
Ja weet ikquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Opletten bij de namen. Bij foute versies staat er NUKED bij en bij deze staat bij commentaar
[..]
Volgens Gateworld komt The Shroud... op Bounty zit ik niet echt te wachten, alhoewel dat altijd beter kan uitpakken dan de korte omschrijving van de afleveringquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:26 schreef Mirel het volgende:
Volgende week is toch de bounty ep?
hebben ze dat allang niet al gedaan? Jack heeft in s4e6 gedaan, leverde ze ontslag brief in en pakte sam plat op der bek daarnaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:07 schreef Mirel het volgende:
Ik wacht op die ene ep dat Sam en Jack hun liefde verklaren aan elkaar (L)
en ook in die 200e feestaflevering. ze trouwedn zelfs!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:32 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
hebben ze dat allang niet al gedaan? Jack heeft in s4e6 gedaan, leverde ze ontslag brief in en pakte sam plat op der bek daarna.
Idd en ze hebben het ook al toegegeven in een afleveringen dat zie aan een Tok'Ra leugen detector werden gehangen en ze niet konden liegenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
en ook in die 200e feestaflevering. ze trouwedn zelfs!
Daar zit toch geen aflevering van tussen behalve die vandaag dan op veronica? Vriendin vond stargate eerst niet zo maar nu wel ze het eerste seizoen kijkenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:59 schreef Mirel het volgende:
Ja ieder keer is het alternate universe of BLAA
Eigenlijk wel op een manier ja. (Ik heb geen idee wat er nog allemaal gaat komen maar wat ik begrepen heb is het wat minder als hiervoor. Zie het volgende week welquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:30 schreef __Saviour__ het volgende:
En hier had Stargate gewoon moeten eindigen. Allemaal lekker aan het vissen - aan een vijver mét vis en dan dat laatste shot zo mooi. Was echt een perfect einde geweest.
Eerste van seizoen 9.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:57 schreef BartK. het volgende:
Was die van vandaag laatste van seizoen dan?!
Ik kijk het gewoon op TV verder weet ik niet welke aflevering ik zie ofzo..
Volgens me vriendin moet je er gewoon 1 gaan zoekenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:36 schreef Mirel het volgende:
Had ik ook maar (zo'n (een) vriendin!
Yup er zijn wat grote veranderingen in de serie.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:59 schreef BartK. het volgende:
Ok, en in seizoen 9 word het ineens heel anders?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
Ja. Heel anders. Het is in feite een nieuwe serie geworden. De systemlords en replicators zijn verslagen in seizoen 8, maar een nieuwe onvoorstelbaar machtige vijand doemt al snel op.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:59 schreef BartK. het volgende:
Ok, en in seizoen 9 word het ineens heel anders?!
En in 2008 de derde stargate seriequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |