quote:Op donderdag 21 september 2006 01:43 schreef Addi het volgende:
Zo een TT voor die 2 sec.?
Gelukkig kom je weer met echte scans,hulde!quote:
Ik weet 100% zeker dat jij er een vergeetquote:Op donderdag 21 september 2006 01:45 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Die Eggie kan alleen maar zeggen : ja ja, is wel zo ja ja , ja , ja
Dat is ook de grote ergernis van Marcia,zij telde ze vaak en zei het dan tegen hem.....Pa,dat was al 7 x ja.quote:Op donderdag 21 september 2006 01:45 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Die Eggie kan alleen maar zeggen : ja ja, is wel zo ja ja , ja , ja
maar jij bent toch deaudquote:Op donderdag 21 september 2006 01:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik weet 100% zeker dat jij er een vergeet.
Ik lag opgebaard in mortuarium "het waakvlammetje".quote:
Kansloos,100%,precies dat bedoel ik,zal toch wel,ff afwachten,en ga zo maar door!quote:Op donderdag 21 september 2006 01:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik weet 100% zeker dat jij er een vergeet.
bij mijn zijn dat de zusjes juistquote:Op donderdag 21 september 2006 01:51 schreef Morwen het volgende:
Stream 1 en 2 op een slapende Milica en Jeroen. De zusjes hangen al in de touwen ofzo? En waarom mogen wij dat niet zien![]()
Hahaha,je drijft over,je mag hem of niet maar dood?quote:Op donderdag 21 september 2006 01:51 schreef LudoSanders het volgende:
En daarom had Egbert mogen verdrinken bij die kano opdracht.
Om over Nederlandse films maar te zwijgen.quote:Op donderdag 21 september 2006 01:52 schreef Morwen het volgende:
Janine is zat met de Nederlandse muziek. Helemaal mee eens, tranentrekkers, drank moeten we hebben![]()
Lukt niet,spreek dan maar liever je moerstaalquote:Op donderdag 21 september 2006 01:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
dood maar op deze manier probeer ik te faken stoer te zijn
Ik denk dat je vast staat of ikquote:Op donderdag 21 september 2006 01:52 schreef Coraatje het volgende:
[..]
bij mijn zijn dat de zusjes juist![]()
ik heb ge f5 d maar ik heb de prinssenkamer (dus zussies) en etiene,eggie,janine en rikquote:Op donderdag 21 september 2006 01:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik denk dat je vast staat of ik![]()
3 en 4 is in ieder geval Janine, Egg, Rik en E10
http://bb.roy.servehttp.comquote:Op donderdag 21 september 2006 01:56 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik heb ge f5 d maar ik heb de prinssenkamer (dus zussies) en etiene,eggie,janine en rik
Ze bedoelde juist dat ze het goed kon volgen.quote:Op donderdag 21 september 2006 02:00 schreef HiDiHo het volgende:
laat maar
Nog maar een paar weekjes, even volhouden nuquote:Op donderdag 21 september 2006 02:04 schreef Addi het volgende:
Nu wordt het echt saaaaaaiiiiii
zo eg welquote:Op donderdag 21 september 2006 02:04 schreef Addi het volgende:
Nu wordt het echt saaaaaaiiiiii
ja,dat vraag ik me ook afquote:Op donderdag 21 september 2006 02:06 schreef LennyKravitz het volgende:
welke tandpasta heeft Egbert het over?
Gemistquote:Op donderdag 21 september 2006 02:09 schreef latevogel het volgende:
zei E10 nu echt truste ik ga hopen dat ik wakker ben voor die kut tijn"?
maar die slapen braafquote:Op donderdag 21 september 2006 02:10 schreef Coraatje het volgende:
psst nu heb ik wel jeroen en milica
ik kreeg ook al tek in salmiac knotsen enzoquote:Op donderdag 21 september 2006 02:14 schreef latevogel het volgende:
ja hee nu krijg ik ook honger
ik had meer gehoopt op de hotline vanacht eingelijkquote:Op donderdag 21 september 2006 02:14 schreef Coraatje het volgende:
beetje actie in de tent mag wel ,beetje jammer dat etienne zijn verbanning uit de slaapkamer niet lekker uit enzo
Alleen gaan de zusjes er nooit uitgestemd worden. De eerstvolgenden zijn Milica/Jeroen, E10 en wij blijven over met het huppelkuttengroepjequote:Op donderdag 21 september 2006 02:23 schreef Bigblahbla het volgende:
wedden dat als jeroen er maandag eruit gaat dat e10 bij mellica in bed ligt elke avond
dat zorgt weer lekker voor irritaties en dan nomineert saab mellica en viceverca ofzo![]()
weetje wel![]()
Hij heeft heimweequote:
Lijkt net een echte verslaafde zoquote:
Eens, het alles verheerlijken dat die twee doen moet maar eens ophouden.quote:Op donderdag 21 september 2006 02:39 schreef gompo het volgende:
Sprankelende zusjes? Domme Blonde MILFjes bedoelde je... 't zijn geen meisjes meer hoor!
Het zijn nog immer zusjes hoorquote:Op donderdag 21 september 2006 02:39 schreef gompo het volgende:
Sprankelende zusjes? Domme Blonde MILFjes bedoelde je... 't zijn geen meisjes meer hoor!
Laat die 2 toch, je kan erom lachenquote:Op donderdag 21 september 2006 02:39 schreef gompo het volgende:
quote:Op donderdag 21 september 2006 02:41 schreef henk.jansen het volgende:
Is Egbert nou weer zijn sleutel kwijt
![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 21 september 2006 02:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Zou me niks verbazen, hij is zo met het spel bezig dat het hem juist opspeelt.
Hoi, Henk![]()
wat een trouwe hond is hij dus tochquote:Op donderdag 21 september 2006 02:38 schreef henk.jansen het volgende:
Zo, die heeft zijn plaats gevonden![]()
[afbeelding]
BijDeWegquote:Op donderdag 21 september 2006 02:38 schreef henk.jansen het volgende:
Zo, die heeft zijn plaats gevonden![]()
[afbeelding]
hahaquote:Op donderdag 21 september 2006 02:49 schreef Coraatje het volgende:
[..]
wat een trouwe hond is hij dus tochnu nog de andere comando's leren
Hij heeft iniedergeval wat geleerd en dat was wel eens tijdquote:Op donderdag 21 september 2006 03:02 schreef PID61 het volgende:
[..]
BijDeWeg
Ik dacht dat E10 had afgesproken in het bed naast Tijn te gaan slapen??
Is dit een actie om morgen weer ontzettend zielig gevonden te worden.
Zodat hij uiteraard weer getroost dient te worden door Saatje.![]()
die zit binnen de kortste keren in het assielquote:Op donderdag 21 september 2006 03:11 schreef Coraatje het volgende:
[..]
hij doet nie blijf ,hij haald zo nooit zijn puppy diploma hoor
Er is geen dierenambulance die naar het asiel wil brengenquote:Op donderdag 21 september 2006 03:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
die zit binnen de kortste keren in het assiel
te makkelijk om nu te roepen: het asiel is VOL.quote:Op donderdag 21 september 2006 03:15 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Er is geen dierenambulance die naar het asiel wil brengen
Ach, misschien geven ze hem wel een spuitje, wordt ie eindelijk uit zijn lijden verlost.quote:Op donderdag 21 september 2006 03:15 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Er is geen dierenambulance die naar het asiel wil brengen
Tja, vol is volquote:Op donderdag 21 september 2006 03:18 schreef Ifa het volgende:
[..]
te makkelijk om nu te roepen: het asiel is VOL.
Ze hebben toch een stuk meer ruimte nu Hilde eruit isquote:Op donderdag 21 september 2006 03:22 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Het huis is te vol met E10 erin![]()
Dar scheelt een slok op een borrel (wijntje) en een pakje sigaretten op een pakje shagquote:Op donderdag 21 september 2006 03:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze hebben toch een stuk meer ruimte nu Hilde eruit is![]()
Ik bedoel maar...quote:Op donderdag 21 september 2006 03:25 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dar scheelt een slok op een borrel (wijntje) en een pakje sigaretten op een pakje shag![]()
De volgende zal E10 niet zijn maar ik hoop dat Milica blijft (al was het alleen maar voor het zien), Jeroen heb ik niet zoveel meequote:Op donderdag 21 september 2006 03:30 schreef HiDiHo het volgende:
Spannend he, Henk ?![]()
of niet? beetje misschien?
Tja, komt waarschijnlijk omdat er veel tieners sms'en voor E10. anders lag ie er allang uit volgens mij.quote:Op donderdag 21 september 2006 03:40 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
De volgende zal E10 niet zijn maar ik hoop dat Milica blijft (al was het alleen maar voor het zien), Jeroen heb ik niet zoveel mee
Als het aan Hummie lag zat Hilde er nu nog in dus ik ga voor de tienersquote:Op donderdag 21 september 2006 03:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tja, komt waarschijnlijk omdat er veel tieners sms'en voor E10. anders lag ie er allang uit volgens mij.
of het is gewoon doorgestoken kaart, zoals E10 zou zeggen.![]()
Zijn die twee toevallig dezelfde leeftijd?quote:Op donderdag 21 september 2006 03:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Als het aan Hummie lag zat Hilde er nu nog in dus ik ga voor de tieners![]()
Ik kan niet tellen dus ik ga voor een van de zusjesquote:Op donderdag 21 september 2006 03:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Als het aan Hummie lag zat Hilde er nu nog in dus ik ga voor de tieners![]()
Ja, dat zien wequote:Op donderdag 21 september 2006 03:53 schreef Addi het volgende:
Wie zou er niet even naar dat zwembad lopen als je er net 38 uur ingelegen hebt, en dan even nadenken en ebij stilstaan dat je zoiets hebt moeten doen voor een tv-programma,een spelletje waarvoor je je hebt opgegeven? Ik wel,ik zou ook relativeren.
Ze hebben in elk geval veel dingen gelijk: Paffffff en Hipppssssquote:Op donderdag 21 september 2006 03:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zijn die twee toevallig dezelfde leeftijd?
Welke twee bedoel je?quote:Op donderdag 21 september 2006 03:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zijn die twee toevallig dezelfde leeftijd?
Welke streams kijk jijquote:Op donderdag 21 september 2006 03:53 schreef Addi het volgende:
ik zou ook relativeren.
quote:Op donderdag 21 september 2006 03:56 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Welke streams kijk jijBen je wakker geschrokken, of op wie wil je reageren ?
Nee,ik ben niet wakker geschrokken,ik heb de streams continue gevolgd(zie vlak voor jou),werkte even mn sites bij en kon verder lezen,ik heb dus niets gemist,vanwaar je hatelijke reactie?quote:Op donderdag 21 september 2006 03:56 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Welke streams kijk jijBen je wakker geschrokken, of op wie wil je reageren ?
Omdat het al een paar uurtjes geleden is dat hij even bij het zwembad ging kijken, denk ikquote:Op donderdag 21 september 2006 04:01 schreef Addi het volgende:
[..]
Nee,ik ben niet wakker geschrokken,ik heb de streams continue gevolgd(zie vlak voor jou),werkte even mn sites bij en kon verder lezen,ik heb dus niets gemist,vanwaar je hatelijke reactie?
Dat je eerst een beetje terugleest voor een reactie misschien, en hij was niet hatelijk bedoelt hoorquote:Op donderdag 21 september 2006 04:01 schreef Addi het volgende:
[..]
Nee,ik ben niet wakker geschrokken,ik heb de streams continue gevolgd(zie vlak voor jou),werkte even mn sites bij en kon verder lezen,ik heb dus niets gemist,vanwaar je hatelijke reactie?
Hij gaat niet bij Tijn liggenquote:Op donderdag 21 september 2006 04:01 schreef Morwen het volgende:
Doet ie ook nog wat die aap op 3 of kan ik het uitlaten?
Is iets teveel eer dank je , ik werk bij de Metroquote:Op donderdag 21 september 2006 04:05 schreef HiDiHo het volgende:
Henk hatelijk?? Lijkt me sterk![]()
[afbeelding]
Ik las dus even terug,dat zei ik al,ik stel eenpaar simpele vraagjes en krijg of geen antwoord of een lelijk antwoord......moet ik daarvan leren om ook zo met jullie om te gaan,ik vroeg echt niet erg veel.quote:Op donderdag 21 september 2006 04:02 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat je eerst een beetje terugleest voor een reactie misschien, en hij was niet hatelijk bedoelt hoor![]()
Nee, die had ik al door, aandachtstrekkertje is het. En morgen helemaal "Stijf" opstaan, weet ie ook eens hoe dat voeltquote:Op donderdag 21 september 2006 04:04 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hij gaat niet bij Tijn liggen![]()
Even de topics volgen in den nacht, die gaan sneller als overdag behalve als er wat gebeurtquote:Op donderdag 21 september 2006 04:06 schreef Addi het volgende:
2:25 was de scan van,noem je dat eenpaar uurtjes geleden?
Het leek erop alsof je dagen weg was geweestquote:Op donderdag 21 september 2006 04:09 schreef Addi het volgende:
[..]
Ik las dus even terug,dat zei ik al,ik stel eenpaar simpele vraagjes en krijg of geen antwoord of een lelijk antwoord......moet ik daarvan leren om ook zo met jullie om te gaan,ik vroeg echt niet erg veel.
In de vorrige bb hadden ze toch geen zwembad of eggbert?quote:Op donderdag 21 september 2006 04:11 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Het leek erop alsof je dagen weg was geweest![]()
Nee, toen hadden we Lindaquote:Op donderdag 21 september 2006 04:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik de vorrige bb hadden ze toch geen zwembad of eggbert?![]()
Kon je daar in verdrinken ?quote:
Als je 297 gezien en gelezen hebt weet je dat ik daar aanwezig was en snap ik je aantijging niet,je vindt dat ik die topic moet lezen om te weten wat er nu is,ik stel enkel een paar simpele vragen om op de hoogte te blijven en jij kakt me af,ik denk dat jij niet op de hoogte bent en maar af en toe komt kijken en dus geen antwoord wist. Dank je wel.quote:Op donderdag 21 september 2006 04:10 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Even de topics volgen in den nacht, die gaan sneller als overdag behalve als er wat gebeurt
Oh sowwy je bent gauw op je dinges getrapt, ik zal het niet meer doenquote:Op donderdag 21 september 2006 04:18 schreef Addi het volgende:
[..]
Als je 297 gezien en gelezen hebt weet je dat ik daar aanwezig was en snap ik je aantijging niet,je vindt dat ik die topic moet lezen om te weten wat er nu is,ik stel enkel een paar simpele vragen om op de hoogte te blijven en jij kakt me af,ik denk dat jij niet op de hoogte bent en maar af en toe komt kijken en dus geen antwoord wist. Dank je wel.
Fuck op gek,daar werkt Henkie niet eens! en is ook off-topic!quote:Op donderdag 21 september 2006 04:19 schreef HiDiHo het volgende:
[[url=http://ss.roy.servehttp.com/screenshot208.jpg]afbeelding][/url]
Ik weet nog wie ze is, dat zegt al genoegquote:
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op donderdag 21 september 2006 04:19 schreef Addi het volgende:
Volgens mij ben ik meer op de hoogte als jullie aan jullie off-topic teksten te zien.
Henkie is zelf slow-motion en volgt weinig.quote:Op donderdag 21 september 2006 04:19 schreef HiDiHo het volgende:
[[url=http://ss.roy.servehttp.com/screenshot211.jpg]afbeelding][/url]
Ik ben niet snel op mn dinges getrapt maar je moet mij niet beschuldigen van iets waar je zelf schuldig aan bent!! Ik ben n.l. een streamer en zie jou alleen maar in korte stondes.quote:Op donderdag 21 september 2006 04:20 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Oh sowwy je bent gauw op je dinges getrapt, ik zal het niet meer doen![]()
![]()
![]()
Fuck off,ga zelf naar die enge Leen!quote:Op donderdag 21 september 2006 04:24 schreef HiDiHo het volgende:
Relax, neem een lening !
Ben ik met je eens maar dat zei ik al uren geleden toen er eindelijk na alle gele ogen ook weer eens een scan gemaakt werd. I like ye Morwen!quote:Op donderdag 21 september 2006 04:25 schreef Morwen het volgende:
HiDiHo, het was grappig maar alles in dat gele oog zetten niet![]()
Ja maar ik moet ook nog eens werken, 9 uur per dagquote:Op donderdag 21 september 2006 04:24 schreef Addi het volgende:
[..]
Ik ben niet snel op mn dinges getrapt maar je moet mij niet beschuldigen van iets waar je zelf schuldig aan bent!! Ik ben n.l. een streamer en zie jou alleen maar in korte stondes.
Je bent niet de enige die werkt Henk,het zou leuker zijn om niet zo boordevol vooroordelen te zittenje kent me niet dus veroordeel niet. Ik weet veel en stream veel,dat wil niet zeggen dat ik me verveel.quote:Op donderdag 21 september 2006 04:29 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja maar ik moet ook nog eens werken, 9 uur per dagen verder hier ouwehoeren om jou bezig te houden en ga maar door
![]()
Lees eens smileys![]()
Leer dan deze dingen eens te gebruikenquote:Op donderdag 21 september 2006 04:34 schreef Addi het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die werkt Henk,het zou leuker zijn om niet zo boordevol vooroordelen te zittenje kent me niet dus veroordeel niet. Ik weet veel en stream veel,dat wil niet zeggen dat ik me verveel.
Even goede vrienden voortan hoop ik.
Ik vraag niet om medelijden, ik ben om kwart over 5 begonnen vanmiddag tot 02.45 valt het nog wel mee.quote:Op donderdag 21 september 2006 04:36 schreef Addi het volgende:
Ik ga geen medelijden met je hebben nu,je begon gewoon ook laat met werken nem ik aan? Henk?
Vind jou ook wel lief heurquote:Op donderdag 21 september 2006 04:28 schreef Addi het volgende:
[..]
Ben ik met je eens maar dat zei ik al uren geleden toen er eindelijk na alle gele ogen ook weer eens een scan gemaakt werd. I like ye Morwen!
Je gevoel voor humor tonen ?quote:Op donderdag 21 september 2006 04:39 schreef Addi het volgende:
Ik wil best smileys gebruiken en doe dat ook vaak,mensen die mij hier en elders kennen op i-net weten dat maar waarom heb jij daar zo een behoefte aan? Ik spreek duidelijk Nederlands en gebruik de punten en komma's op correcte wijze,dus?? Niet duidelijk?
Wel jammer dat je E10 niet verder kan volgenquote:Op donderdag 21 september 2006 04:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vind jou ook wel lief heurMijn grens ligt blijkbaar iets verder, maar goed das Oftopic.
Ben er weg van en slapen![]()
Ze zijn leuk gemaakt, maar alleen voor in de nacht als er niets in het huis gebeurtquote:
Dus het is beter om de dagelijkse uitzendingen te kijken dan hoef je hier niet al het geschrijf te volgenquote:Op donderdag 21 september 2006 04:47 schreef Addi het volgende:
In de morgen is er op Fok BB niets te beleven,in de middag weinig en zoals nu moet je even in de nacht opletten maar is het alleen het zielepietje die wakker is,E10,stelt niets voor...die wil meer aandacht.
Het is gewoon een slappe nacht omdat Tijn geen zin meer heeft in gezeik met Monique en omdat Eggie kapot is,de rest ook daardoor,en de barbie's zijn stompzinnig tevreden.
Afgelopen nacht nog niet gelezenquote:Op donderdag 21 september 2006 04:49 schreef Addi het volgende:
Ik barst van de humor,dat wel natuurlijk)
Je kunt de reageer knop gebruiken, daar staan alle emoticonsquote:Op donderdag 21 september 2006 04:52 schreef Addi het volgende:
Zie je ,de ene smiley doet ie wel zo en de andere niet, daarom ben ik al niet zo scheutig....;)
Ach je kan ze gewoon aanklikken, eerst een preview als je het niet weet en het gaat net zo snelquote:Op donderdag 21 september 2006 04:52 schreef Addi het volgende:
Zie je ,de ene smiley doet ie wel zo en de andere niet, daarom ben ik al niet zo scheutig....;)
Is dat een vraag aan mij?quote:Op donderdag 21 september 2006 04:59 schreef henk.jansen het volgende:
Als E10 dan a.s. maandag als eerste genomineerd wor (brabants)
Kan, maar je mag er wel op antwoorden hoorquote:
Mijn leeftijd staat in mijn profiel en ik kan het wel, dus moet jij rond de 70 zijnquote:Op donderdag 21 september 2006 05:00 schreef Addi het volgende:
Jemig,ik ben zo bijdehand maar ik kan nog steeds niet cappen,vloek!!
Het was dus geen vraag aan mij want je zei ...kan.quote:Op donderdag 21 september 2006 05:03 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Kan, maar je mag er wel op antwoorden hoor
Dat weet ik en ik ben niet rond de 70.quote:Op donderdag 21 september 2006 05:05 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Mijn leeftijd staat in mijn profiel en ik kan het wel, dus moet jij rond de 70 zijn![]()
Iedereen heeft een complot theoriequote:Op donderdag 21 september 2006 05:08 schreef Addi het volgende:
[..]
Het was dus geen vraag aan mij want je zei ...kan.
Ik mag erop antwoorden maar het hoeft niet van jou.
Ik geef je wel een antwoord,Sabrina mag eruit van mij,dan zal blijken wat het ventje E10 drijft.![]()
![]()
![]()
![]()
Dus je hebt nog wat te lerenquote:Op donderdag 21 september 2006 05:10 schreef Addi het volgende:
[..]
Dat weet ik en ik ben niet rond de 70.
Ik heb vele verkortingen van instrukties gezien,dat leert mij niet cappen omdat ik dat al uitprobeerde,ik denk dat iemand dat eens goed uit moet leggen want de print scr.knop en enter enz gebruiken volgens de verkorte aanwijzingen hier.....leuk maar niemand kan het volgen en een ieder moet het infam.kring leren van een ander. En die heb ik ff niet:)quote:Op donderdag 21 september 2006 05:06 schreef HiDiHo het volgende:
Cappen doe ik met http://www.gadwin.com/download/PrintScreen35_Setup.zip
[afbeelding]
Ik heb altijd veel te leren want ik heb nog maar kort internet.quote:Op donderdag 21 september 2006 05:13 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dus je hebt nog wat te leren![]()
Ik zal er hier maar niet te ver op doorgaan gaan want dan gaan we tever offtopic (jammer)quote:Op donderdag 21 september 2006 05:16 schreef Addi het volgende:
[..]
Ik heb altijd veel te leren want ik heb nog maar kort internet.
Is goed, welterustenquote:Op donderdag 21 september 2006 05:21 schreef Addi het volgende:
On-topic....men slaapt!! Weltrusten,ook jij Henk.
Hoeft niet perse, paintshop zit in windows xp als het goed is.quote:Op donderdag 21 september 2006 05:24 schreef Addi het volgende:
Dus ik moet eerst Paintshop Pro installeren? En dan?
Dat is paint, al je screenhunter gebruikt maak je de caps die ik maakquote:Op donderdag 21 september 2006 05:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoeft niet perse, paintshop zit in windows xp als het goed is.
dan druk je op print-screen toets en in je foto bewerkingsprogramma klik je op bewerken en dan plakken
Dat klopt, je ziet niksquote:Op donderdag 21 september 2006 05:33 schreef Addi het volgende:
Die print-screentoets heb ik dus al zo vaak geprobeerd maar ik weet niet welke handeling daarna te doen,erg stom,ik weet het maar ik heb niemand in mijn omgeving die het weet. voorlopig hou ik me vast aan jullie. Als ik op print-screen druk gebeurt er niks.
quote:Op donderdag 21 september 2006 05:39 schreef Addi het volgende:
Ik ga uitprinten wat jullie gezegd hebben en ga het morgen uitproberen en hoop het dan eindelijk eens te leren,dank jullie voor de hulp en uitleg!! En omdat ik on-topic moet blijven zeg ik idd Tijn is wakker.
Truste en bedankt!!
Dan moeten er wel Streamverslagen zijn om te lezenquote:Op donderdag 21 september 2006 04:57 schreef Addi het volgende:
Nee,de uitzendingen liegen behoorlijk als je de streams volgt,maar dan moet je wel erg veel volgen.
Je kunt dan beter de streamverslagen hier op FOK lezen,dat is een eerlijker verslag dan de uitzending.
Ik volg het geschrijf hier wel maar ga er niet altijd op in. Scanman is een kei in wat hij doet en moet niet weggaan maar hij moet zich ook niet blindstaren op bepaalde personen nu in dat huis want hij weet het ook ff niet en dan is het beter om geen ruzie te kweken.
Als je idd zelfs weet te presteren de opening van de tuin te missen ben je gewoon niet lekker bij.quote:Op donderdag 21 september 2006 09:12 schreef Verida het volgende:
het staat ook een beetje stompzinnig als je loopt te vertellen dat je heel de nacht niet geslapen hebt en de tuin is ineens dicht. Tijn reageert dan ook met: jij ligt daar in de zon te slapen en je wordt niet eens wakker van de zon op je kop.
Ach die jongen kamp(ert) nog met zijn onderbuikgevoel en puberteitssyndromenquote:Op donderdag 21 september 2006 09:28 schreef arneaux het volgende:
Als je idd zelfs weet te presteren de opening van de tuin te missen ben je gewoon niet lekker bij.
Dat heeft Sa ook gedaan vannacht toen ze er weer uit kwam, ik kan haar eerlijk gezegd niet meer volgenquote:Op donderdag 21 september 2006 09:10 schreef Snoet123 het volgende:
Als ik het goed begrijp heeft E10 de gehele nacht wat doelloos rond lopen dolen en voor de tuindeuren liggen slapen ?
Het lijkt er een beetje op alsof hij hiermee een "statement" neer wil zetten naar BB toe, zo van : Kijk mij hier eens ontzettend zielig zijnJullie hebben mij zomaar mn kamer afgegooid
en ik moet nu naast Tijn gaan liggen maar dat willlllllllllll ik niet Boehoe
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie hem er zelfs voor aan dat hij dat plekkie "strategisch" heeft opgezocht in de hoop dat Sabrina hem ziet liggen en uit medelijden bij hem komt liggen ( of draaf ik nu door![]()
)
OMG wat is hij Sneu!
![]()
Neuh, ik denk dat je daar best eens gelijk in hebt. Als Saab straks aan hem vraagt of hij lekker geslapen heeft zal hij vast een zielige act opgaan voeren en daar zal ze vast intrappen.quote:Op donderdag 21 september 2006 09:10 schreef Snoet123 het volgende:
....
Ik zie hem er zelfs voor aan dat hij dat plekkie "strategisch" heeft opgezocht in de hoop dat Sabrina hem ziet liggen en uit medelijden bij hem komt liggen ( of draaf ik nu door![]()
)
Heb t gelezen en t lijkt er zowaar op dat t écht Hilde is.quote:Op donderdag 21 september 2006 09:31 schreef Snoet123 het volgende:
Nu is hij natuurlijk helemaal * Kapot* van zn (kinderachtige) actie en moet de kleuter bijslapen.
ff offtopic, onder de topic " zwaai Hilde hier uit" staat een reactie die Hilde geplaatst zou hebben op de Talpa site onder het nieuwsitem : Wie maakt kans op vertrek
Wat een hillarische reactie zeg Mijn God!!!
Ze beweert dat ze van iedere site afgegooid is, kortom heeeeeeeeel wazig allemaal![]()
heb haar hier nog niet gezien, maar wij zijn ook geen sidequote:Op donderdag 21 september 2006 09:35 schreef arneaux het volgende:
[..]
Heb t gelezen en t lijkt er zowaar op dat t écht Hilde is.
Misschien zijn dat dingen die elders ter sprake zijn gekomen.quote:Op donderdag 21 september 2006 09:40 schreef Verida het volgende:
[..]
heb haar hier nog niet gezien, maar wij zijn ook geen sidevindt het niet zo geloofwaardig overkomen, er is nergens geklaagd over eventuele slechte vaders dus waarom nu ineens al die uitroeptekens daar achter.
Achja...misschien trekt ze dan niet zo zwaar aan het lezen van het "Hilde moet dood" topic.quote:Op donderdag 21 september 2006 09:43 schreef Snoet123 het volgende:
Misschien dat de "drempel" voor haar een stukje lager komt te liggen als er een (krijg het bijna mn strot niet uit) Welkom Hilde !!!!! topic aangemaakt gaat worden? *smile*
![]()
En t gaat alleen nog maar erger worden omdat vandaag het noodrandsoen ingaat.quote:Op donderdag 21 september 2006 09:54 schreef Verida het volgende:
Hummie, het is haast tien uur, flikker die haan erin en zet een verbod op slapen overdag of zo
doe in ieder geval iets wat het voor ons streamers leuker maakt. Ik sta op het punt van afhaken op deze manier...
misschien bedoelt ze dat wel als ze zegt dat ze van een site is afgegooid.quote:Op donderdag 21 september 2006 09:54 schreef T-lex het volgende:
[..]
Achja...misschien trekt ze dan niet zo zwaar aan het lezen van het "Hilde moet dood" topic.(zou d'r kop wel is willen zien als ze die topictitel zou zien...priceless, denk ik zo.
)
of dat is misschien wel het idee van bb. niets te vreten, niets te roken, gaan ze klagen, gaan ze ruzien.quote:Op donderdag 21 september 2006 09:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
En t gaat alleen nog maar erger worden omdat vandaag het noodrandsoen ingaat.
Je hoopt op irritaties door de honger die ze zouden hebben. Mwa. Een week lang minder goed eten kan nog wel, wil je écht irritaties krijgen, 2 weken noodrandsoen en niets te roken, voor niemand.quote:Op donderdag 21 september 2006 09:58 schreef Verida het volgende:
[..]
of dat is misschien wel het idee van bb. niets te vreten, niets te roken, gaan ze klagen, gaan ze ruzien.
Alleen deze groep wil niet klagen (dankjewel bigbrudder), wil niet ruzien (misschien moeten we dit even uitpraten, marlies) en semih kan zo goed koken dat ook van het noodrantsoen nog lekker te schranzen valt.![]()
Ja, daarom moet je t ook langer doen dan een weekje. En die kisten moeten ze inlevern, althans daar ga ik wel van uit.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:03 schreef Verida het volgende:
maar dan krijg je misschien wel: dankjewel bigbrother dat je ons van het roken afhelpt, want de enige die geirriteerd werd van weinig tabak was hilde. Ik weet overigens niet of die kisten ook ingeleverd moeten worden, anders heeft Janine nog een leuk voorraadje voor de rokers.
Check ff de topic van "zwaai Hilde hier uit"quote:Op donderdag 21 september 2006 09:40 schreef Kaat38 het volgende:
vooral door dat wazige ben ik overtuigd dat ze het echt is!![]()
Ook al vind iedereen hem kinderachtig, ik vind het wel stijl. Ik zou ook weigeren om in een ander bed te gaan pitten als ze al je spullen in een vuilniszak proppen en ergens neersmijten. Als ze je eigendom niet met respect kunnen behandelen zou ik ze gevoegelijk de k ker laten krijgen.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:27 schreef Breemz het volgende:
volg BB6 eigenlijk helemaal niet, gister eens geprobeert maar ben het alweer helemaal zat wat is die Etienne een zielig figuur zeg niet te filmen dit!
hij heeft alleen zichzelf hiermee, ik zie niet dat bb hier erg van onder de indruk is.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:38 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Ook al vind iedereen hem kinderachtig, ik vind het wel stijl. Ik zou ook weigeren om in een ander bed te gaan pitten als ze al je spullen in een vuilniszak proppen en ergens neersmijten. Als ze je eigendom niet met respect kunnen behandelen zou ik ze gevoegelijk de k ker laten krijgen.
Lees even in het topic "zwaai hier Hilde uit"quote:Op donderdag 21 september 2006 10:36 schreef Capaja het volgende:
de fansite van milica of op talpa zelf ?
Juist daarom moet hij de eer aan zichzelf houden en niet zomaar naar de pijpen van BB dansen. Beetje protestaktie duurt langer dan 1 nacht. Gewoon blijven weigeren in een bed te slapen tot je eruit moet en dan kun je tenminste zeggen dat ze de pik op je hadden.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:44 schreef Snoet123 het volgende:
Ik heb ook het idee dat BB niet echt onder de indruk zal zijn van E10's fratsen en nukken.
Denk zelfs eerder dat dit juist in hun straatje past.....
Misschien hebben ze die prinsessenkamer gegeven met de bijbedoeling een klein "bommetje" richting E10 te gooien
Die staat er alleen voor de show.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:47 schreef itsme het volgende:
Gisteren gebeurde er geen moer, ja de zusjes kregen een kamper.
Vandaag de rode telefoon?
quote:Op donderdag 21 september 2006 10:52 schreef rickfcdb het volgende:
Als de rode telefoon gaat moet je hem opnemen en daarna roepen "Quick Robin to the Batmobiel".
Het beddegoed rook nogal muf. Kwam zo uit de opslag ws.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:23 schreef Snoet123 het volgende:
Ik zie dat het bed van de zusjes alweer afgehaald is, gaan ze dat Nu alweer wassen???? Ze hebben er 1 nachtje in geslapen!![]()
Iemand maakte gisteren inderdaad een opmerking dat de dekbedovertrekken een rare geur hadden.quote:Op donderdag 21 september 2006 11:06 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Het beddegoed rook nogal muf. Kwam zo uit de opslag ws.
Was al bekend...quote:Op donderdag 21 september 2006 11:23 schreef schizolientje het volgende:
http://home.tiscali.nl/va(...)e/diversen000231.htm
Hilde IJpelaar
--------------------------------------------------------------------------------
Hilde IJpelaar [4633], geb. te Amsterdam op 26 nov 1963.
Vader:
Adrianus P.M. alias Ad IJpelaar [4327], geb. te Waalwijk op 31 jul 1928, ovl. te Abcoude in 1998, tr. [1288] te Drunen in jul 1958.
Moeder:
Wilhelmina Adriana Maria alias Willy van de Wiel [4326], dr. van Andreas van de Wiel [806] (schoenmaker) en Hendrika Wilhelmina (Rika) van Mierlo [597], geb. te Drunen op 11 mei 1934, ovl. te Amsterdam op 28 aug 1986.
relatie(1) [4939]
met
Rein Mulder [13781], geb. mogelijk te Amsterdam circa 1960.
woonde sinds 1999 te Drunen.
Uit deze relatie:
naam geb. plaats ovl. plaats oud relatie kinderen
1 Milica *1983 Amsterdam 0 0
relatie(2) [1406]
met
Raymond Vietor [4634], geb. mogelijk te Amsterdam circa 1960.
woonde sinds 1999 te Drunen.
Uit deze relatie:
naam geb. plaats ovl. plaats oud relatie kinderen
1 BiBi *1992 Amsterdam
Ik heb het vermoeden dat het noodrantsoen wat heftiger is dan de vorige keerquote:Op donderdag 21 september 2006 11:36 schreef Verida het volgende:
laatste kans om te eten het noodrantsoen komt eraan
Denk dat het dit keer wel minimaal zal zijn...quote:Op donderdag 21 september 2006 11:44 schreef Kaat38 het volgende:
BB had het over een karig noodrantsoen dus ik mag aannemen (hopen) dat het nu eens echt karig is!
uien en pindakaas toch?quote:Op donderdag 21 september 2006 11:44 schreef Kaat38 het volgende:
BB had het over een karig noodrantsoen dus ik mag aannemen (hopen) dat het nu eens echt karig is!
Ze zit zich te bedenken in welke achtergestelde hoek ze zich nu weer kan manouvreren.quote:Op donderdag 21 september 2006 11:50 schreef Verida het volgende:
Waarom zit Janine zo remi te doen bij het zwembad, is ze weer ergens kwaad over?
E10 (kennende) gaat ie echt niet naast Tijn liggen hoorquote:Op donderdag 21 september 2006 11:40 schreef pullup het volgende:
Heeft ie nou het bed naast Tijn toegewezen gekregen maar sliep hij uit nijd in de serre ? Dat is me niet helemaal duidelijk
Dat is zo BB5quote:
ik denk eerder dat ze rustig wakker wil worden en ff geen gelul aanhorenquote:Op donderdag 21 september 2006 11:50 schreef Verida het volgende:
Waarom zit Janine zo remi te doen bij het zwembad, is ze weer ergens kwaad over?
Als je iemand niet mag, kan ik me daar iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 21 september 2006 11:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
E10 (kennende) gaat ie echt niet naast Tijn liggen hoor
De rest van de huichelaars lult alleen achter iemands rug.quote:Op donderdag 21 september 2006 11:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je iemand niet mag, kan ik me daar iets bij voorstellen.
Waar is het eigenlijk op gebaseerd?quote:Op donderdag 21 september 2006 11:58 schreef scanman01 het volgende:
Als je iemand niet mag, kan ik me daar iets bij voorstellen.
Moet je tegenwoordig een reden hebben om iemand niet te mogen? Algehele voorkomen van Tijn lijkt me reden genoeg.quote:Op donderdag 21 september 2006 12:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waar is het eigenlijk op gebaseerd?
Hij heeft het over zijn stem die hem niet aanstaat, maar wát is de hoofdreden, heeft hij die eigenlijk wel?
Tijn knuffelt ook af en toe met Sabrina. Dat kan ie niet hebben.quote:Op donderdag 21 september 2006 12:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waar is het eigenlijk op gebaseerd?
Hij heeft het over zijn stem die hem niet aanstaat, maar wát is de hoofdreden, heeft hij die eigenlijk wel?
* zet het geluid even aan*quote:Op donderdag 21 september 2006 12:05 schreef scanman01 het volgende:
Janine haalt nu Milica even grandioos onderuit. Rik haalt Jeroen onderuit... Janine haalt ook Jeroen onderuit. Hoor haar nu toch pratenAlsof zij zelf zo geweldig is.
Daarvoor zei hij wel dat hij waarschijnlijk Etienne gaat nomineren komende keer.quote:Op donderdag 21 september 2006 12:10 schreef pullup het volgende:
* hoort in ieder geval Rik uit de discussie van gisteren nog iets positiefs over Etienne zeggen*
Dat klopt maar in ieder geval kan hij hem waarderen dat hij tijdens een discussie nog dingen kan oppikken, ook al zijn ze erg scherp tegen hemzelf gericht. Rik noemde dat knapquote:Op donderdag 21 september 2006 12:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daarvoor zei hij wel dat hij waarschijnlijk Etienne gaat nomineren komende keer.
Pas nadat Jeroen eruit is gegaan. Maar wat ze (Rik + Sjaan) positief aan Etienne vinden is dus dat hij kritiek op een goede manier in ontvangst kan nemen. Hij schiet niet in de verdediging na negatief commentaar.quote:Op donderdag 21 september 2006 12:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daarvoor zei hij wel dat hij waarschijnlijk Etienne gaat nomineren komende keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |