quote:Op donderdag 21 september 2006 01:43 schreef Addi het volgende:
Zo een TT voor die 2 sec.?
Gelukkig kom je weer met echte scans,hulde!quote:
Ik weet 100% zeker dat jij er een vergeetquote:Op donderdag 21 september 2006 01:45 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Die Eggie kan alleen maar zeggen : ja ja, is wel zo ja ja , ja , ja
Dat is ook de grote ergernis van Marcia,zij telde ze vaak en zei het dan tegen hem.....Pa,dat was al 7 x ja.quote:Op donderdag 21 september 2006 01:45 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Die Eggie kan alleen maar zeggen : ja ja, is wel zo ja ja , ja , ja
maar jij bent toch deaudquote:Op donderdag 21 september 2006 01:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik weet 100% zeker dat jij er een vergeet.
Ik lag opgebaard in mortuarium "het waakvlammetje".quote:
Kansloos,100%,precies dat bedoel ik,zal toch wel,ff afwachten,en ga zo maar door!quote:Op donderdag 21 september 2006 01:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik weet 100% zeker dat jij er een vergeet.
bij mijn zijn dat de zusjes juistquote:Op donderdag 21 september 2006 01:51 schreef Morwen het volgende:
Stream 1 en 2 op een slapende Milica en Jeroen. De zusjes hangen al in de touwen ofzo? En waarom mogen wij dat niet zien![]()
Hahaha,je drijft over,je mag hem of niet maar dood?quote:Op donderdag 21 september 2006 01:51 schreef LudoSanders het volgende:
En daarom had Egbert mogen verdrinken bij die kano opdracht.
Om over Nederlandse films maar te zwijgen.quote:Op donderdag 21 september 2006 01:52 schreef Morwen het volgende:
Janine is zat met de Nederlandse muziek. Helemaal mee eens, tranentrekkers, drank moeten we hebben![]()
Lukt niet,spreek dan maar liever je moerstaalquote:Op donderdag 21 september 2006 01:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
dood maar op deze manier probeer ik te faken stoer te zijn
Ik denk dat je vast staat of ikquote:Op donderdag 21 september 2006 01:52 schreef Coraatje het volgende:
[..]
bij mijn zijn dat de zusjes juist![]()
ik heb ge f5 d maar ik heb de prinssenkamer (dus zussies) en etiene,eggie,janine en rikquote:Op donderdag 21 september 2006 01:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik denk dat je vast staat of ik![]()
3 en 4 is in ieder geval Janine, Egg, Rik en E10
http://bb.roy.servehttp.comquote:Op donderdag 21 september 2006 01:56 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik heb ge f5 d maar ik heb de prinssenkamer (dus zussies) en etiene,eggie,janine en rik
Ze bedoelde juist dat ze het goed kon volgen.quote:Op donderdag 21 september 2006 02:00 schreef HiDiHo het volgende:
laat maar
Nog maar een paar weekjes, even volhouden nuquote:Op donderdag 21 september 2006 02:04 schreef Addi het volgende:
Nu wordt het echt saaaaaaiiiiii
zo eg welquote:Op donderdag 21 september 2006 02:04 schreef Addi het volgende:
Nu wordt het echt saaaaaaiiiiii
ja,dat vraag ik me ook afquote:Op donderdag 21 september 2006 02:06 schreef LennyKravitz het volgende:
welke tandpasta heeft Egbert het over?
Gemistquote:Op donderdag 21 september 2006 02:09 schreef latevogel het volgende:
zei E10 nu echt truste ik ga hopen dat ik wakker ben voor die kut tijn"?
maar die slapen braafquote:Op donderdag 21 september 2006 02:10 schreef Coraatje het volgende:
psst nu heb ik wel jeroen en milica
ik kreeg ook al tek in salmiac knotsen enzoquote:Op donderdag 21 september 2006 02:14 schreef latevogel het volgende:
ja hee nu krijg ik ook honger
ik had meer gehoopt op de hotline vanacht eingelijkquote:Op donderdag 21 september 2006 02:14 schreef Coraatje het volgende:
beetje actie in de tent mag wel ,beetje jammer dat etienne zijn verbanning uit de slaapkamer niet lekker uit enzo
Alleen gaan de zusjes er nooit uitgestemd worden. De eerstvolgenden zijn Milica/Jeroen, E10 en wij blijven over met het huppelkuttengroepjequote:Op donderdag 21 september 2006 02:23 schreef Bigblahbla het volgende:
wedden dat als jeroen er maandag eruit gaat dat e10 bij mellica in bed ligt elke avond
dat zorgt weer lekker voor irritaties en dan nomineert saab mellica en viceverca ofzo![]()
weetje wel![]()
Hij heeft heimweequote:
Lijkt net een echte verslaafde zoquote:
Eens, het alles verheerlijken dat die twee doen moet maar eens ophouden.quote:Op donderdag 21 september 2006 02:39 schreef gompo het volgende:
Sprankelende zusjes? Domme Blonde MILFjes bedoelde je... 't zijn geen meisjes meer hoor!
Het zijn nog immer zusjes hoorquote:Op donderdag 21 september 2006 02:39 schreef gompo het volgende:
Sprankelende zusjes? Domme Blonde MILFjes bedoelde je... 't zijn geen meisjes meer hoor!
Laat die 2 toch, je kan erom lachenquote:Op donderdag 21 september 2006 02:39 schreef gompo het volgende:
quote:Op donderdag 21 september 2006 02:41 schreef henk.jansen het volgende:
Is Egbert nou weer zijn sleutel kwijt
![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 21 september 2006 02:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Zou me niks verbazen, hij is zo met het spel bezig dat het hem juist opspeelt.
Hoi, Henk![]()
wat een trouwe hond is hij dus tochquote:Op donderdag 21 september 2006 02:38 schreef henk.jansen het volgende:
Zo, die heeft zijn plaats gevonden![]()
[afbeelding]
BijDeWegquote:Op donderdag 21 september 2006 02:38 schreef henk.jansen het volgende:
Zo, die heeft zijn plaats gevonden![]()
[afbeelding]
hahaquote:Op donderdag 21 september 2006 02:49 schreef Coraatje het volgende:
[..]
wat een trouwe hond is hij dus tochnu nog de andere comando's leren
Hij heeft iniedergeval wat geleerd en dat was wel eens tijdquote:Op donderdag 21 september 2006 03:02 schreef PID61 het volgende:
[..]
BijDeWeg
Ik dacht dat E10 had afgesproken in het bed naast Tijn te gaan slapen??
Is dit een actie om morgen weer ontzettend zielig gevonden te worden.
Zodat hij uiteraard weer getroost dient te worden door Saatje.![]()
die zit binnen de kortste keren in het assielquote:Op donderdag 21 september 2006 03:11 schreef Coraatje het volgende:
[..]
hij doet nie blijf ,hij haald zo nooit zijn puppy diploma hoor
Er is geen dierenambulance die naar het asiel wil brengenquote:Op donderdag 21 september 2006 03:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
die zit binnen de kortste keren in het assiel
te makkelijk om nu te roepen: het asiel is VOL.quote:Op donderdag 21 september 2006 03:15 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Er is geen dierenambulance die naar het asiel wil brengen
Ach, misschien geven ze hem wel een spuitje, wordt ie eindelijk uit zijn lijden verlost.quote:Op donderdag 21 september 2006 03:15 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Er is geen dierenambulance die naar het asiel wil brengen
Tja, vol is volquote:Op donderdag 21 september 2006 03:18 schreef Ifa het volgende:
[..]
te makkelijk om nu te roepen: het asiel is VOL.
Ze hebben toch een stuk meer ruimte nu Hilde eruit isquote:Op donderdag 21 september 2006 03:22 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Het huis is te vol met E10 erin![]()
Dar scheelt een slok op een borrel (wijntje) en een pakje sigaretten op een pakje shagquote:Op donderdag 21 september 2006 03:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze hebben toch een stuk meer ruimte nu Hilde eruit is![]()
Ik bedoel maar...quote:Op donderdag 21 september 2006 03:25 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dar scheelt een slok op een borrel (wijntje) en een pakje sigaretten op een pakje shag![]()
De volgende zal E10 niet zijn maar ik hoop dat Milica blijft (al was het alleen maar voor het zien), Jeroen heb ik niet zoveel meequote:Op donderdag 21 september 2006 03:30 schreef HiDiHo het volgende:
Spannend he, Henk ?![]()
of niet? beetje misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |