BijDeWegquote:Op donderdag 21 september 2006 02:38 schreef henk.jansen het volgende:
Zo, die heeft zijn plaats gevonden![]()
[afbeelding]
hahaquote:Op donderdag 21 september 2006 02:49 schreef Coraatje het volgende:
[..]
wat een trouwe hond is hij dus tochnu nog de andere comando's leren
Hij heeft iniedergeval wat geleerd en dat was wel eens tijdquote:Op donderdag 21 september 2006 03:02 schreef PID61 het volgende:
[..]
BijDeWeg
Ik dacht dat E10 had afgesproken in het bed naast Tijn te gaan slapen??
Is dit een actie om morgen weer ontzettend zielig gevonden te worden.
Zodat hij uiteraard weer getroost dient te worden door Saatje.![]()
die zit binnen de kortste keren in het assielquote:Op donderdag 21 september 2006 03:11 schreef Coraatje het volgende:
[..]
hij doet nie blijf ,hij haald zo nooit zijn puppy diploma hoor
Er is geen dierenambulance die naar het asiel wil brengenquote:Op donderdag 21 september 2006 03:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
die zit binnen de kortste keren in het assiel
te makkelijk om nu te roepen: het asiel is VOL.quote:Op donderdag 21 september 2006 03:15 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Er is geen dierenambulance die naar het asiel wil brengen
Ach, misschien geven ze hem wel een spuitje, wordt ie eindelijk uit zijn lijden verlost.quote:Op donderdag 21 september 2006 03:15 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Er is geen dierenambulance die naar het asiel wil brengen
Tja, vol is volquote:Op donderdag 21 september 2006 03:18 schreef Ifa het volgende:
[..]
te makkelijk om nu te roepen: het asiel is VOL.
Ze hebben toch een stuk meer ruimte nu Hilde eruit isquote:Op donderdag 21 september 2006 03:22 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Het huis is te vol met E10 erin![]()
Dar scheelt een slok op een borrel (wijntje) en een pakje sigaretten op een pakje shagquote:Op donderdag 21 september 2006 03:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze hebben toch een stuk meer ruimte nu Hilde eruit is![]()
Ik bedoel maar...quote:Op donderdag 21 september 2006 03:25 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dar scheelt een slok op een borrel (wijntje) en een pakje sigaretten op een pakje shag![]()
De volgende zal E10 niet zijn maar ik hoop dat Milica blijft (al was het alleen maar voor het zien), Jeroen heb ik niet zoveel meequote:Op donderdag 21 september 2006 03:30 schreef HiDiHo het volgende:
Spannend he, Henk ?![]()
of niet? beetje misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |