Tja, komt waarschijnlijk omdat er veel tieners sms'en voor E10. anders lag ie er allang uit volgens mij.quote:Op donderdag 21 september 2006 03:40 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
De volgende zal E10 niet zijn maar ik hoop dat Milica blijft (al was het alleen maar voor het zien), Jeroen heb ik niet zoveel mee
Als het aan Hummie lag zat Hilde er nu nog in dus ik ga voor de tienersquote:Op donderdag 21 september 2006 03:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tja, komt waarschijnlijk omdat er veel tieners sms'en voor E10. anders lag ie er allang uit volgens mij.
of het is gewoon doorgestoken kaart, zoals E10 zou zeggen.![]()
Zijn die twee toevallig dezelfde leeftijd?quote:Op donderdag 21 september 2006 03:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Als het aan Hummie lag zat Hilde er nu nog in dus ik ga voor de tieners![]()
Ik kan niet tellen dus ik ga voor een van de zusjesquote:Op donderdag 21 september 2006 03:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Als het aan Hummie lag zat Hilde er nu nog in dus ik ga voor de tieners![]()
Ja, dat zien wequote:Op donderdag 21 september 2006 03:53 schreef Addi het volgende:
Wie zou er niet even naar dat zwembad lopen als je er net 38 uur ingelegen hebt, en dan even nadenken en ebij stilstaan dat je zoiets hebt moeten doen voor een tv-programma,een spelletje waarvoor je je hebt opgegeven? Ik wel,ik zou ook relativeren.
Ze hebben in elk geval veel dingen gelijk: Paffffff en Hipppssssquote:Op donderdag 21 september 2006 03:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zijn die twee toevallig dezelfde leeftijd?
Welke twee bedoel je?quote:Op donderdag 21 september 2006 03:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zijn die twee toevallig dezelfde leeftijd?
Welke streams kijk jijquote:Op donderdag 21 september 2006 03:53 schreef Addi het volgende:
ik zou ook relativeren.
quote:Op donderdag 21 september 2006 03:56 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Welke streams kijk jijBen je wakker geschrokken, of op wie wil je reageren ?
Nee,ik ben niet wakker geschrokken,ik heb de streams continue gevolgd(zie vlak voor jou),werkte even mn sites bij en kon verder lezen,ik heb dus niets gemist,vanwaar je hatelijke reactie?quote:Op donderdag 21 september 2006 03:56 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Welke streams kijk jijBen je wakker geschrokken, of op wie wil je reageren ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |