Tja, komt waarschijnlijk omdat er veel tieners sms'en voor E10. anders lag ie er allang uit volgens mij.quote:Op donderdag 21 september 2006 03:40 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
De volgende zal E10 niet zijn maar ik hoop dat Milica blijft (al was het alleen maar voor het zien), Jeroen heb ik niet zoveel mee
Als het aan Hummie lag zat Hilde er nu nog in dus ik ga voor de tienersquote:Op donderdag 21 september 2006 03:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tja, komt waarschijnlijk omdat er veel tieners sms'en voor E10. anders lag ie er allang uit volgens mij.
of het is gewoon doorgestoken kaart, zoals E10 zou zeggen.![]()
Zijn die twee toevallig dezelfde leeftijd?quote:Op donderdag 21 september 2006 03:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Als het aan Hummie lag zat Hilde er nu nog in dus ik ga voor de tieners![]()
Ik kan niet tellen dus ik ga voor een van de zusjesquote:Op donderdag 21 september 2006 03:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Als het aan Hummie lag zat Hilde er nu nog in dus ik ga voor de tieners![]()
Ja, dat zien wequote:Op donderdag 21 september 2006 03:53 schreef Addi het volgende:
Wie zou er niet even naar dat zwembad lopen als je er net 38 uur ingelegen hebt, en dan even nadenken en ebij stilstaan dat je zoiets hebt moeten doen voor een tv-programma,een spelletje waarvoor je je hebt opgegeven? Ik wel,ik zou ook relativeren.
Ze hebben in elk geval veel dingen gelijk: Paffffff en Hipppssssquote:Op donderdag 21 september 2006 03:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zijn die twee toevallig dezelfde leeftijd?
Welke twee bedoel je?quote:Op donderdag 21 september 2006 03:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zijn die twee toevallig dezelfde leeftijd?
Welke streams kijk jijquote:Op donderdag 21 september 2006 03:53 schreef Addi het volgende:
ik zou ook relativeren.
quote:Op donderdag 21 september 2006 03:56 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Welke streams kijk jijBen je wakker geschrokken, of op wie wil je reageren ?
Nee,ik ben niet wakker geschrokken,ik heb de streams continue gevolgd(zie vlak voor jou),werkte even mn sites bij en kon verder lezen,ik heb dus niets gemist,vanwaar je hatelijke reactie?quote:Op donderdag 21 september 2006 03:56 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Welke streams kijk jijBen je wakker geschrokken, of op wie wil je reageren ?
Omdat het al een paar uurtjes geleden is dat hij even bij het zwembad ging kijken, denk ikquote:Op donderdag 21 september 2006 04:01 schreef Addi het volgende:
[..]
Nee,ik ben niet wakker geschrokken,ik heb de streams continue gevolgd(zie vlak voor jou),werkte even mn sites bij en kon verder lezen,ik heb dus niets gemist,vanwaar je hatelijke reactie?
Dat je eerst een beetje terugleest voor een reactie misschien, en hij was niet hatelijk bedoelt hoorquote:Op donderdag 21 september 2006 04:01 schreef Addi het volgende:
[..]
Nee,ik ben niet wakker geschrokken,ik heb de streams continue gevolgd(zie vlak voor jou),werkte even mn sites bij en kon verder lezen,ik heb dus niets gemist,vanwaar je hatelijke reactie?
Hij gaat niet bij Tijn liggenquote:Op donderdag 21 september 2006 04:01 schreef Morwen het volgende:
Doet ie ook nog wat die aap op 3 of kan ik het uitlaten?
Is iets teveel eer dank je , ik werk bij de Metroquote:Op donderdag 21 september 2006 04:05 schreef HiDiHo het volgende:
Henk hatelijk?? Lijkt me sterk![]()
[afbeelding]
Ik las dus even terug,dat zei ik al,ik stel eenpaar simpele vraagjes en krijg of geen antwoord of een lelijk antwoord......moet ik daarvan leren om ook zo met jullie om te gaan,ik vroeg echt niet erg veel.quote:Op donderdag 21 september 2006 04:02 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat je eerst een beetje terugleest voor een reactie misschien, en hij was niet hatelijk bedoelt hoor![]()
Nee, die had ik al door, aandachtstrekkertje is het. En morgen helemaal "Stijf" opstaan, weet ie ook eens hoe dat voeltquote:Op donderdag 21 september 2006 04:04 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hij gaat niet bij Tijn liggen![]()
Even de topics volgen in den nacht, die gaan sneller als overdag behalve als er wat gebeurtquote:Op donderdag 21 september 2006 04:06 schreef Addi het volgende:
2:25 was de scan van,noem je dat eenpaar uurtjes geleden?
Het leek erop alsof je dagen weg was geweestquote:Op donderdag 21 september 2006 04:09 schreef Addi het volgende:
[..]
Ik las dus even terug,dat zei ik al,ik stel eenpaar simpele vraagjes en krijg of geen antwoord of een lelijk antwoord......moet ik daarvan leren om ook zo met jullie om te gaan,ik vroeg echt niet erg veel.
In de vorrige bb hadden ze toch geen zwembad of eggbert?quote:Op donderdag 21 september 2006 04:11 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Het leek erop alsof je dagen weg was geweest![]()
Nee, toen hadden we Lindaquote:Op donderdag 21 september 2006 04:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik de vorrige bb hadden ze toch geen zwembad of eggbert?![]()
Kon je daar in verdrinken ?quote:
Als je 297 gezien en gelezen hebt weet je dat ik daar aanwezig was en snap ik je aantijging niet,je vindt dat ik die topic moet lezen om te weten wat er nu is,ik stel enkel een paar simpele vragen om op de hoogte te blijven en jij kakt me af,ik denk dat jij niet op de hoogte bent en maar af en toe komt kijken en dus geen antwoord wist. Dank je wel.quote:Op donderdag 21 september 2006 04:10 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Even de topics volgen in den nacht, die gaan sneller als overdag behalve als er wat gebeurt
Oh sowwy je bent gauw op je dinges getrapt, ik zal het niet meer doenquote:Op donderdag 21 september 2006 04:18 schreef Addi het volgende:
[..]
Als je 297 gezien en gelezen hebt weet je dat ik daar aanwezig was en snap ik je aantijging niet,je vindt dat ik die topic moet lezen om te weten wat er nu is,ik stel enkel een paar simpele vragen om op de hoogte te blijven en jij kakt me af,ik denk dat jij niet op de hoogte bent en maar af en toe komt kijken en dus geen antwoord wist. Dank je wel.
Fuck op gek,daar werkt Henkie niet eens! en is ook off-topic!quote:Op donderdag 21 september 2006 04:19 schreef HiDiHo het volgende:
[[url=http://ss.roy.servehttp.com/screenshot208.jpg]afbeelding][/url]
Ik weet nog wie ze is, dat zegt al genoegquote:
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op donderdag 21 september 2006 04:19 schreef Addi het volgende:
Volgens mij ben ik meer op de hoogte als jullie aan jullie off-topic teksten te zien.
Henkie is zelf slow-motion en volgt weinig.quote:Op donderdag 21 september 2006 04:19 schreef HiDiHo het volgende:
[[url=http://ss.roy.servehttp.com/screenshot211.jpg]afbeelding][/url]
Ik ben niet snel op mn dinges getrapt maar je moet mij niet beschuldigen van iets waar je zelf schuldig aan bent!! Ik ben n.l. een streamer en zie jou alleen maar in korte stondes.quote:Op donderdag 21 september 2006 04:20 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Oh sowwy je bent gauw op je dinges getrapt, ik zal het niet meer doen![]()
![]()
![]()
Fuck off,ga zelf naar die enge Leen!quote:Op donderdag 21 september 2006 04:24 schreef HiDiHo het volgende:
Relax, neem een lening !
Ben ik met je eens maar dat zei ik al uren geleden toen er eindelijk na alle gele ogen ook weer eens een scan gemaakt werd. I like ye Morwen!quote:Op donderdag 21 september 2006 04:25 schreef Morwen het volgende:
HiDiHo, het was grappig maar alles in dat gele oog zetten niet![]()
Ja maar ik moet ook nog eens werken, 9 uur per dagquote:Op donderdag 21 september 2006 04:24 schreef Addi het volgende:
[..]
Ik ben niet snel op mn dinges getrapt maar je moet mij niet beschuldigen van iets waar je zelf schuldig aan bent!! Ik ben n.l. een streamer en zie jou alleen maar in korte stondes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |