abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 september 2006 @ 05:34:44 #201
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_42005983
quote:
Op donderdag 21 september 2006 05:33 schreef Addi het volgende:
Die print-screentoets heb ik dus al zo vaak geprobeerd maar ik weet niet welke handeling daarna te doen,erg stom,ik weet het maar ik heb niemand in mijn omgeving die het weet. voorlopig hou ik me vast aan jullie. Als ik op print-screen druk gebeurt er niks.
Dat klopt, je ziet niks
Ga nu naar je bewerkings programma en druk op bewerken en dan plakken

Zie je nu wel wat?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  donderdag 21 september 2006 @ 05:39:12 #202
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_42005985

[ Bericht 39% gewijzigd door HiDiHo op 21-09-2006 05:46:45 ]
pi_42005986
Ik ga uitprinten wat jullie gezegd hebben en ga het morgen uitproberen en hoop het dan eindelijk eens te leren,dank jullie voor de hulp en uitleg!! En omdat ik on-topic moet blijven zeg ik idd Tijn is wakker.
Truste en bedankt!!
Wil de haan laten kraaien voor Stummie van der Stommestreek.
  donderdag 21 september 2006 @ 05:40:55 #204
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_42005987
quote:
Op donderdag 21 september 2006 05:39 schreef Addi het volgende:
Ik ga uitprinten wat jullie gezegd hebben en ga het morgen uitproberen en hoop het dan eindelijk eens te leren,dank jullie voor de hulp en uitleg!! En omdat ik on-topic moet blijven zeg ik idd Tijn is wakker.
Truste en bedankt!!

Truste
  donderdag 21 september 2006 @ 05:42:41 #205
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_42005989
pi_42006458
quote:
Op donderdag 21 september 2006 04:57 schreef Addi het volgende:
Nee,de uitzendingen liegen behoorlijk als je de streams volgt,maar dan moet je wel erg veel volgen.
Je kunt dan beter de streamverslagen hier op FOK lezen,dat is een eerlijker verslag dan de uitzending.
Ik volg het geschrijf hier wel maar ga er niet altijd op in. Scanman is een kei in wat hij doet en moet niet weggaan maar hij moet zich ook niet blindstaren op bepaalde personen nu in dat huis want hij weet het ook ff niet en dan is het beter om geen ruzie te kweken.
Dan moeten er wel Streamverslagen zijn om te lezen
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_42006673
Goeie morgen allemaal....

Het is bij mij al bijna half 9...maar zie in het huis weinig beweging.
Lees in verslagen van de nacht dat E10 de halve nacht z'n wonden heeft lopen likken. Maar nu de tuin open zou moeten zijn ligt tie op 1 oor. Beetje jammer E10.
pi_42007071
lekker op tijd tijn, als iedereen wakkergemaakt is is het negen uur en moet de tuin eigenlijk al weer dicht
pi_42007098
en weer dicht, en batterijen wisselen.
pi_42007099
E10 heeft het compleet af laten weten...die ligt nog steeds voor het raam te pitten geloof ik.
Nu is Tijn wakker en ziet dat de Tuin open is (was)...maar als die klaar is met iedereen wakker maken zou inderdaad de tuin alweer dicht moeten zijn.
pi_42007206
Als ik het goed begrijp heeft E10 de gehele nacht wat doelloos rond lopen dolen en voor de tuindeuren liggen slapen ?
Het lijkt er een beetje op alsof hij hiermee een "statement" neer wil zetten naar BB toe, zo van : Kijk mij hier eens ontzettend zielig zijn Jullie hebben mij zomaar mn kamer afgegooid en ik moet nu naast Tijn gaan liggen maar dat willlllllllllll ik niet Boehoe
Ik zie hem er zelfs voor aan dat hij dat plekkie "strategisch" heeft opgezocht in de hoop dat Sabrina hem ziet liggen en uit medelijden bij hem komt liggen ( of draaf ik nu door )

OMG wat is hij Sneu!
pi_42007242
het staat ook een beetje stompzinnig als je loopt te vertellen dat je heel de nacht niet geslapen hebt en de tuin is ineens dicht. Tijn reageert dan ook met: jij ligt daar in de zon te slapen en je wordt niet eens wakker van de zon op je kop.
pi_42007270
Lekker op tijd

Wat was E10 vaag aan het doen vannacht als ik dat zo lees?
  donderdag 21 september 2006 @ 09:27:37 #214
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42007526
Wat is Etiënne nou voor labiel figuur. Ga gewoon lekker naast Tijn liggen.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  donderdag 21 september 2006 @ 09:28:23 #215
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42007543
quote:
Op donderdag 21 september 2006 09:12 schreef Verida het volgende:
het staat ook een beetje stompzinnig als je loopt te vertellen dat je heel de nacht niet geslapen hebt en de tuin is ineens dicht. Tijn reageert dan ook met: jij ligt daar in de zon te slapen en je wordt niet eens wakker van de zon op je kop.
Als je idd zelfs weet te presteren de opening van de tuin te missen ben je gewoon niet lekker bij.
pi_42007574
quote:
Op donderdag 21 september 2006 09:28 schreef arneaux het volgende:

Als je idd zelfs weet te presteren de opening van de tuin te missen ben je gewoon niet lekker bij.
Ach die jongen kamp(ert) nog met zijn onderbuikgevoel en puberteitssyndromen
pi_42007588
quote:
Op donderdag 21 september 2006 09:10 schreef Snoet123 het volgende:
Als ik het goed begrijp heeft E10 de gehele nacht wat doelloos rond lopen dolen en voor de tuindeuren liggen slapen ?
Het lijkt er een beetje op alsof hij hiermee een "statement" neer wil zetten naar BB toe, zo van : Kijk mij hier eens ontzettend zielig zijn Jullie hebben mij zomaar mn kamer afgegooid en ik moet nu naast Tijn gaan liggen maar dat willlllllllllll ik niet Boehoe
Ik zie hem er zelfs voor aan dat hij dat plekkie "strategisch" heeft opgezocht in de hoop dat Sabrina hem ziet liggen en uit medelijden bij hem komt liggen ( of draaf ik nu door )

OMG wat is hij Sneu!
Dat heeft Sa ook gedaan vannacht toen ze er weer uit kwam, ik kan haar eerlijk gezegd niet meer volgen
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_42007614
Nu is hij natuurlijk helemaal * Kapot* van zn (kinderachtige) actie en moet de kleuter bijslapen.

ff offtopic, onder de topic " zwaai Hilde hier uit" staat een reactie die Hilde geplaatst zou hebben op de Talpa site onder het nieuwsitem : Wie maakt kans op vertrek
Wat een hillarische reactie zeg Mijn God!!!
Ze beweert dat ze van iedere site afgegooid is, kortom heeeeeeeeel wazig allemaal
pi_42007651
quote:
Op donderdag 21 september 2006 09:10 schreef Snoet123 het volgende:
....
Neuh, ik denk dat je daar best eens gelijk in hebt. Als Saab straks aan hem vraagt of hij lekker geslapen heeft zal hij vast een zielige act opgaan voeren en daar zal ze vast intrappen.
waar is die kutkip??
pi_42007675
Waar ik me bij E10 nogal aan stoor is dat ik hem gisteren meerdere malen heb horen zeggen dat tie nooit veel slaapt enzo. De opschepper wou gewoon niet toegeven dat tie moe was en wou gaan slapen. Tijn corrigeerde hem eerder op de avond ook al. Met de opmerking dat hij wel vaak laat gaat slapen inderdaad...maar dan ook een aardig gat in de dag slaapt. Maar daar had E10 niks zinnigs op te melden.

Vindt het wel een beetje sneu voor Tijn, die nu met al z'n goede bedoelingen de groep heeft wakker gemaakt. En vrijwel meteen moest de tuin weer dicht. Maarja das BB...harder dan ooit.
  donderdag 21 september 2006 @ 09:35:52 #221
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42007687
quote:
Op donderdag 21 september 2006 09:31 schreef Snoet123 het volgende:
Nu is hij natuurlijk helemaal * Kapot* van zn (kinderachtige) actie en moet de kleuter bijslapen.

ff offtopic, onder de topic " zwaai Hilde hier uit" staat een reactie die Hilde geplaatst zou hebben op de Talpa site onder het nieuwsitem : Wie maakt kans op vertrek
Wat een hillarische reactie zeg Mijn God!!!
Ze beweert dat ze van iedere site afgegooid is, kortom heeeeeeeeel wazig allemaal
Heb t gelezen en t lijkt er zowaar op dat t écht Hilde is.
pi_42007768
vooral door dat wazige ben ik overtuigd dat ze het echt is!
pi_42007781
quote:
Op donderdag 21 september 2006 09:35 schreef arneaux het volgende:

[..]

Heb t gelezen en t lijkt er zowaar op dat t écht Hilde is.
heb haar hier nog niet gezien, maar wij zijn ook geen side vindt het niet zo geloofwaardig overkomen, er is nergens geklaagd over eventuele slechte vaders dus waarom nu ineens al die uitroeptekens daar achter.
  donderdag 21 september 2006 @ 09:41:35 #224
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42007793
quote:
Op donderdag 21 september 2006 09:40 schreef Verida het volgende:

[..]

heb haar hier nog niet gezien, maar wij zijn ook geen side vindt het niet zo geloofwaardig overkomen, er is nergens geklaagd over eventuele slechte vaders dus waarom nu ineens al die uitroeptekens daar achter.
Misschien zijn dat dingen die elders ter sprake zijn gekomen.
pi_42007821
tja, vind het een beetje opgeklopte lucht allemaal
pi_42007835
Misschien dat de "drempel" voor haar een stukje lager komt te liggen als er een (krijg het bijna mn strot niet uit ) Welkom Hilde !!!!! topic aangemaakt gaat worden? *smile*
pi_42007953
eg is wakker en loopt sloffend door het huis.
pi_42008025
Hummie, het is haast tien uur, flikker die haan erin en zet een verbod op slapen overdag of zo
doe in ieder geval iets wat het voor ons streamers leuker maakt. Ik sta op het punt van afhaken op deze manier...
pi_42008034
quote:
Op donderdag 21 september 2006 09:43 schreef Snoet123 het volgende:
Misschien dat de "drempel" voor haar een stukje lager komt te liggen als er een (krijg het bijna mn strot niet uit ) Welkom Hilde !!!!! topic aangemaakt gaat worden? *smile*
Achja...misschien trekt ze dan niet zo zwaar aan het lezen van het "Hilde moet dood" topic. (zou d'r kop wel is willen zien als ze die topictitel zou zien...priceless, denk ik zo. )
  donderdag 21 september 2006 @ 09:55:30 #230
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42008050
quote:
Op donderdag 21 september 2006 09:54 schreef Verida het volgende:
Hummie, het is haast tien uur, flikker die haan erin en zet een verbod op slapen overdag of zo
doe in ieder geval iets wat het voor ons streamers leuker maakt. Ik sta op het punt van afhaken op deze manier...
En t gaat alleen nog maar erger worden omdat vandaag het noodrandsoen ingaat.
pi_42008060
quote:
Op donderdag 21 september 2006 09:54 schreef T-lex het volgende:

[..]

Achja...misschien trekt ze dan niet zo zwaar aan het lezen van het "Hilde moet dood" topic. (zou d'r kop wel is willen zien als ze die topictitel zou zien...priceless, denk ik zo. )
misschien bedoelt ze dat wel als ze zegt dat ze van een site is afgegooid.
pi_42008099
quote:
Op donderdag 21 september 2006 09:55 schreef arneaux het volgende:

[..]

En t gaat alleen nog maar erger worden omdat vandaag het noodrandsoen ingaat.
of dat is misschien wel het idee van bb. niets te vreten, niets te roken, gaan ze klagen, gaan ze ruzien.
Alleen deze groep wil niet klagen (dankjewel bigbrudder), wil niet ruzien (misschien moeten we dit even uitpraten, marlies) en semih kan zo goed koken dat ook van het noodrantsoen nog lekker te schranzen valt.
  donderdag 21 september 2006 @ 09:59:57 #233
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42008127
quote:
Op donderdag 21 september 2006 09:58 schreef Verida het volgende:

[..]

of dat is misschien wel het idee van bb. niets te vreten, niets te roken, gaan ze klagen, gaan ze ruzien.
Alleen deze groep wil niet klagen (dankjewel bigbrudder), wil niet ruzien (misschien moeten we dit even uitpraten, marlies) en semih kan zo goed koken dat ook van het noodrantsoen nog lekker te schranzen valt.
Je hoopt op irritaties door de honger die ze zouden hebben. Mwa. Een week lang minder goed eten kan nog wel, wil je écht irritaties krijgen, 2 weken noodrandsoen en niets te roken, voor niemand.
pi_42008181
maar dan krijg je misschien wel: dankjewel bigbrother dat je ons van het roken afhelpt, want de enige die geirriteerd werd van weinig tabak was hilde. Ik weet overigens niet of die kisten ook ingeleverd moeten worden, anders heeft Janine nog een leuk voorraadje voor de rokers.
pi_42008201
Ik zag bij het teruglezen van de streams op ongeveer 2 uur een cap van Eggie op de bank met een kommetje, doe de streams aan en hij zit er 8 uur later precies zo bij.
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
  donderdag 21 september 2006 @ 10:03:58 #236
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42008207
quote:
Op donderdag 21 september 2006 10:03 schreef Verida het volgende:
maar dan krijg je misschien wel: dankjewel bigbrother dat je ons van het roken afhelpt, want de enige die geirriteerd werd van weinig tabak was hilde. Ik weet overigens niet of die kisten ook ingeleverd moeten worden, anders heeft Janine nog een leuk voorraadje voor de rokers.
Ja, daarom moet je t ook langer doen dan een weekje. En die kisten moeten ze inlevern, althans daar ga ik wel van uit.
pi_42008213
De Haan
pi_42008238
Ik weet alleen niet of ik (zelf rokend en niet kunnen stoppen) tegen een groep afkickers aan wil kijken voor twee weken. Lijkt me ook saai
  donderdag 21 september 2006 @ 10:05:55 #239
158109 ikbenhetbeu
www.ikbenhetbeu.nl
pi_42008245
BB synoniem voor zinloos?
www.ikbenhetbeu.nl
www.ikbenhetbeu.nl/inschrijven 1e 100 auteurs in de hall of fame!
pi_42008254
De zusjes: we eten vanavond haan
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
pi_42008262
Mo: "We eten vanavond kip"
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
pi_42008498
etienne ligt (waarschijnlijk wakker) zielig met zijn handen over zijn hoofd te wachten tot sa bij hem komt, die staat echter in de keuken eieren te bakken voor eg en zichzelf.
ze lijkt hem volkomen te vergeten......
pi_42008555
quote:
Op donderdag 21 september 2006 09:40 schreef Kaat38 het volgende:
vooral door dat wazige ben ik overtuigd dat ze het echt is!
Check ff de topic van "zwaai Hilde hier uit"
Ik heb nog meer reacties van Hilde gevonden op de fansite van Milica ( let op dezelfde taalfouten die er gemaakt worden!) Vlgens mij is ze het Echthoor
pi_42008575
Ik zie dat het bed van de zusjes alweer afgehaald is, gaan ze dat Nu alweer wassen???? Ze hebben er 1 nachtje in geslapen!
  donderdag 21 september 2006 @ 10:27:52 #245
58200 Breemz
A New Form Of Intelligence
pi_42008654
volg BB6 eigenlijk helemaal niet, gister eens geprobeert maar ben het alweer helemaal zat wat is die Etienne een zielig figuur zeg niet te filmen dit!
I love to be in charge
Heracles Black & White Army!!
Ere-divisie here we are, 3th year in a row!
  donderdag 21 september 2006 @ 10:36:26 #246
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_42008850
de fansite van milica of op talpa zelf ?
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
pi_42008893
quote:
Op donderdag 21 september 2006 10:27 schreef Breemz het volgende:
volg BB6 eigenlijk helemaal niet, gister eens geprobeert maar ben het alweer helemaal zat wat is die Etienne een zielig figuur zeg niet te filmen dit!
Ook al vind iedereen hem kinderachtig, ik vind het wel stijl. Ik zou ook weigeren om in een ander bed te gaan pitten als ze al je spullen in een vuilniszak proppen en ergens neersmijten. Als ze je eigendom niet met respect kunnen behandelen zou ik ze gevoegelijk de k ker laten krijgen.
Helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!
pi_42008950
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_42008988
quote:
Op donderdag 21 september 2006 10:38 schreef rickfcdb het volgende:

[..]

Ook al vind iedereen hem kinderachtig, ik vind het wel stijl. Ik zou ook weigeren om in een ander bed te gaan pitten als ze al je spullen in een vuilniszak proppen en ergens neersmijten. Als ze je eigendom niet met respect kunnen behandelen zou ik ze gevoegelijk de k ker laten krijgen.
hij heeft alleen zichzelf hiermee, ik zie niet dat bb hier erg van onder de indruk is.
pi_42008989
quote:
Op donderdag 21 september 2006 10:36 schreef Capaja het volgende:
de fansite van milica of op talpa zelf ?
Lees even in het topic "zwaai hier Hilde uit"
Daar staat een link naar de site waarop de reacties staan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')