Dat klopt, je ziet niksquote:Op donderdag 21 september 2006 05:33 schreef Addi het volgende:
Die print-screentoets heb ik dus al zo vaak geprobeerd maar ik weet niet welke handeling daarna te doen,erg stom,ik weet het maar ik heb niemand in mijn omgeving die het weet. voorlopig hou ik me vast aan jullie. Als ik op print-screen druk gebeurt er niks.
quote:Op donderdag 21 september 2006 05:39 schreef Addi het volgende:
Ik ga uitprinten wat jullie gezegd hebben en ga het morgen uitproberen en hoop het dan eindelijk eens te leren,dank jullie voor de hulp en uitleg!! En omdat ik on-topic moet blijven zeg ik idd Tijn is wakker.
Truste en bedankt!!
Dan moeten er wel Streamverslagen zijn om te lezenquote:Op donderdag 21 september 2006 04:57 schreef Addi het volgende:
Nee,de uitzendingen liegen behoorlijk als je de streams volgt,maar dan moet je wel erg veel volgen.
Je kunt dan beter de streamverslagen hier op FOK lezen,dat is een eerlijker verslag dan de uitzending.
Ik volg het geschrijf hier wel maar ga er niet altijd op in. Scanman is een kei in wat hij doet en moet niet weggaan maar hij moet zich ook niet blindstaren op bepaalde personen nu in dat huis want hij weet het ook ff niet en dan is het beter om geen ruzie te kweken.
Als je idd zelfs weet te presteren de opening van de tuin te missen ben je gewoon niet lekker bij.quote:Op donderdag 21 september 2006 09:12 schreef Verida het volgende:
het staat ook een beetje stompzinnig als je loopt te vertellen dat je heel de nacht niet geslapen hebt en de tuin is ineens dicht. Tijn reageert dan ook met: jij ligt daar in de zon te slapen en je wordt niet eens wakker van de zon op je kop.
Ach die jongen kamp(ert) nog met zijn onderbuikgevoel en puberteitssyndromenquote:Op donderdag 21 september 2006 09:28 schreef arneaux het volgende:
Als je idd zelfs weet te presteren de opening van de tuin te missen ben je gewoon niet lekker bij.
Dat heeft Sa ook gedaan vannacht toen ze er weer uit kwam, ik kan haar eerlijk gezegd niet meer volgenquote:Op donderdag 21 september 2006 09:10 schreef Snoet123 het volgende:
Als ik het goed begrijp heeft E10 de gehele nacht wat doelloos rond lopen dolen en voor de tuindeuren liggen slapen ?
Het lijkt er een beetje op alsof hij hiermee een "statement" neer wil zetten naar BB toe, zo van : Kijk mij hier eens ontzettend zielig zijnJullie hebben mij zomaar mn kamer afgegooid
en ik moet nu naast Tijn gaan liggen maar dat willlllllllllll ik niet Boehoe
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie hem er zelfs voor aan dat hij dat plekkie "strategisch" heeft opgezocht in de hoop dat Sabrina hem ziet liggen en uit medelijden bij hem komt liggen ( of draaf ik nu door![]()
)
OMG wat is hij Sneu!
![]()
Neuh, ik denk dat je daar best eens gelijk in hebt. Als Saab straks aan hem vraagt of hij lekker geslapen heeft zal hij vast een zielige act opgaan voeren en daar zal ze vast intrappen.quote:Op donderdag 21 september 2006 09:10 schreef Snoet123 het volgende:
....
Ik zie hem er zelfs voor aan dat hij dat plekkie "strategisch" heeft opgezocht in de hoop dat Sabrina hem ziet liggen en uit medelijden bij hem komt liggen ( of draaf ik nu door![]()
)
Heb t gelezen en t lijkt er zowaar op dat t écht Hilde is.quote:Op donderdag 21 september 2006 09:31 schreef Snoet123 het volgende:
Nu is hij natuurlijk helemaal * Kapot* van zn (kinderachtige) actie en moet de kleuter bijslapen.
ff offtopic, onder de topic " zwaai Hilde hier uit" staat een reactie die Hilde geplaatst zou hebben op de Talpa site onder het nieuwsitem : Wie maakt kans op vertrek
Wat een hillarische reactie zeg Mijn God!!!
Ze beweert dat ze van iedere site afgegooid is, kortom heeeeeeeeel wazig allemaal![]()
heb haar hier nog niet gezien, maar wij zijn ook geen sidequote:Op donderdag 21 september 2006 09:35 schreef arneaux het volgende:
[..]
Heb t gelezen en t lijkt er zowaar op dat t écht Hilde is.
Misschien zijn dat dingen die elders ter sprake zijn gekomen.quote:Op donderdag 21 september 2006 09:40 schreef Verida het volgende:
[..]
heb haar hier nog niet gezien, maar wij zijn ook geen sidevindt het niet zo geloofwaardig overkomen, er is nergens geklaagd over eventuele slechte vaders dus waarom nu ineens al die uitroeptekens daar achter.
Achja...misschien trekt ze dan niet zo zwaar aan het lezen van het "Hilde moet dood" topic.quote:Op donderdag 21 september 2006 09:43 schreef Snoet123 het volgende:
Misschien dat de "drempel" voor haar een stukje lager komt te liggen als er een (krijg het bijna mn strot niet uit) Welkom Hilde !!!!! topic aangemaakt gaat worden? *smile*
![]()
En t gaat alleen nog maar erger worden omdat vandaag het noodrandsoen ingaat.quote:Op donderdag 21 september 2006 09:54 schreef Verida het volgende:
Hummie, het is haast tien uur, flikker die haan erin en zet een verbod op slapen overdag of zo
doe in ieder geval iets wat het voor ons streamers leuker maakt. Ik sta op het punt van afhaken op deze manier...
misschien bedoelt ze dat wel als ze zegt dat ze van een site is afgegooid.quote:Op donderdag 21 september 2006 09:54 schreef T-lex het volgende:
[..]
Achja...misschien trekt ze dan niet zo zwaar aan het lezen van het "Hilde moet dood" topic.(zou d'r kop wel is willen zien als ze die topictitel zou zien...priceless, denk ik zo.
)
of dat is misschien wel het idee van bb. niets te vreten, niets te roken, gaan ze klagen, gaan ze ruzien.quote:Op donderdag 21 september 2006 09:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
En t gaat alleen nog maar erger worden omdat vandaag het noodrandsoen ingaat.
Je hoopt op irritaties door de honger die ze zouden hebben. Mwa. Een week lang minder goed eten kan nog wel, wil je écht irritaties krijgen, 2 weken noodrandsoen en niets te roken, voor niemand.quote:Op donderdag 21 september 2006 09:58 schreef Verida het volgende:
[..]
of dat is misschien wel het idee van bb. niets te vreten, niets te roken, gaan ze klagen, gaan ze ruzien.
Alleen deze groep wil niet klagen (dankjewel bigbrudder), wil niet ruzien (misschien moeten we dit even uitpraten, marlies) en semih kan zo goed koken dat ook van het noodrantsoen nog lekker te schranzen valt.![]()
Ja, daarom moet je t ook langer doen dan een weekje. En die kisten moeten ze inlevern, althans daar ga ik wel van uit.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:03 schreef Verida het volgende:
maar dan krijg je misschien wel: dankjewel bigbrother dat je ons van het roken afhelpt, want de enige die geirriteerd werd van weinig tabak was hilde. Ik weet overigens niet of die kisten ook ingeleverd moeten worden, anders heeft Janine nog een leuk voorraadje voor de rokers.
Check ff de topic van "zwaai Hilde hier uit"quote:Op donderdag 21 september 2006 09:40 schreef Kaat38 het volgende:
vooral door dat wazige ben ik overtuigd dat ze het echt is!![]()
Ook al vind iedereen hem kinderachtig, ik vind het wel stijl. Ik zou ook weigeren om in een ander bed te gaan pitten als ze al je spullen in een vuilniszak proppen en ergens neersmijten. Als ze je eigendom niet met respect kunnen behandelen zou ik ze gevoegelijk de k ker laten krijgen.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:27 schreef Breemz het volgende:
volg BB6 eigenlijk helemaal niet, gister eens geprobeert maar ben het alweer helemaal zat wat is die Etienne een zielig figuur zeg niet te filmen dit!
hij heeft alleen zichzelf hiermee, ik zie niet dat bb hier erg van onder de indruk is.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:38 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Ook al vind iedereen hem kinderachtig, ik vind het wel stijl. Ik zou ook weigeren om in een ander bed te gaan pitten als ze al je spullen in een vuilniszak proppen en ergens neersmijten. Als ze je eigendom niet met respect kunnen behandelen zou ik ze gevoegelijk de k ker laten krijgen.
Lees even in het topic "zwaai hier Hilde uit"quote:Op donderdag 21 september 2006 10:36 schreef Capaja het volgende:
de fansite van milica of op talpa zelf ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |