Dat weet ik en ik ben niet rond de 70.quote:Op donderdag 21 september 2006 05:05 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Mijn leeftijd staat in mijn profiel en ik kan het wel, dus moet jij rond de 70 zijn![]()
Iedereen heeft een complot theoriequote:Op donderdag 21 september 2006 05:08 schreef Addi het volgende:
[..]
Het was dus geen vraag aan mij want je zei ...kan.
Ik mag erop antwoorden maar het hoeft niet van jou.
Ik geef je wel een antwoord,Sabrina mag eruit van mij,dan zal blijken wat het ventje E10 drijft.![]()
![]()
![]()
![]()
Dus je hebt nog wat te lerenquote:Op donderdag 21 september 2006 05:10 schreef Addi het volgende:
[..]
Dat weet ik en ik ben niet rond de 70.
Ik heb vele verkortingen van instrukties gezien,dat leert mij niet cappen omdat ik dat al uitprobeerde,ik denk dat iemand dat eens goed uit moet leggen want de print scr.knop en enter enz gebruiken volgens de verkorte aanwijzingen hier.....leuk maar niemand kan het volgen en een ieder moet het infam.kring leren van een ander. En die heb ik ff niet:)quote:Op donderdag 21 september 2006 05:06 schreef HiDiHo het volgende:
Cappen doe ik met http://www.gadwin.com/download/PrintScreen35_Setup.zip
[afbeelding]
Ik heb altijd veel te leren want ik heb nog maar kort internet.quote:Op donderdag 21 september 2006 05:13 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dus je hebt nog wat te leren![]()
Ik zal er hier maar niet te ver op doorgaan gaan want dan gaan we tever offtopic (jammer)quote:Op donderdag 21 september 2006 05:16 schreef Addi het volgende:
[..]
Ik heb altijd veel te leren want ik heb nog maar kort internet.
Is goed, welterustenquote:Op donderdag 21 september 2006 05:21 schreef Addi het volgende:
On-topic....men slaapt!! Weltrusten,ook jij Henk.
Hoeft niet perse, paintshop zit in windows xp als het goed is.quote:Op donderdag 21 september 2006 05:24 schreef Addi het volgende:
Dus ik moet eerst Paintshop Pro installeren? En dan?
Dat is paint, al je screenhunter gebruikt maak je de caps die ik maakquote:Op donderdag 21 september 2006 05:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoeft niet perse, paintshop zit in windows xp als het goed is.
dan druk je op print-screen toets en in je foto bewerkingsprogramma klik je op bewerken en dan plakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |