Je bent niet de enige die werkt Henk,het zou leuker zijn om niet zo boordevol vooroordelen te zittenje kent me niet dus veroordeel niet. Ik weet veel en stream veel,dat wil niet zeggen dat ik me verveel.quote:Op donderdag 21 september 2006 04:29 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja maar ik moet ook nog eens werken, 9 uur per dagen verder hier ouwehoeren om jou bezig te houden en ga maar door
![]()
Lees eens smileys![]()
Leer dan deze dingen eens te gebruikenquote:Op donderdag 21 september 2006 04:34 schreef Addi het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die werkt Henk,het zou leuker zijn om niet zo boordevol vooroordelen te zittenje kent me niet dus veroordeel niet. Ik weet veel en stream veel,dat wil niet zeggen dat ik me verveel.
Even goede vrienden voortan hoop ik.
Ik vraag niet om medelijden, ik ben om kwart over 5 begonnen vanmiddag tot 02.45 valt het nog wel mee.quote:Op donderdag 21 september 2006 04:36 schreef Addi het volgende:
Ik ga geen medelijden met je hebben nu,je begon gewoon ook laat met werken nem ik aan? Henk?
Vind jou ook wel lief heurquote:Op donderdag 21 september 2006 04:28 schreef Addi het volgende:
[..]
Ben ik met je eens maar dat zei ik al uren geleden toen er eindelijk na alle gele ogen ook weer eens een scan gemaakt werd. I like ye Morwen!
Je gevoel voor humor tonen ?quote:Op donderdag 21 september 2006 04:39 schreef Addi het volgende:
Ik wil best smileys gebruiken en doe dat ook vaak,mensen die mij hier en elders kennen op i-net weten dat maar waarom heb jij daar zo een behoefte aan? Ik spreek duidelijk Nederlands en gebruik de punten en komma's op correcte wijze,dus?? Niet duidelijk?
Wel jammer dat je E10 niet verder kan volgenquote:Op donderdag 21 september 2006 04:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vind jou ook wel lief heurMijn grens ligt blijkbaar iets verder, maar goed das Oftopic.
Ben er weg van en slapen![]()
Ze zijn leuk gemaakt, maar alleen voor in de nacht als er niets in het huis gebeurtquote:
Dus het is beter om de dagelijkse uitzendingen te kijken dan hoef je hier niet al het geschrijf te volgenquote:Op donderdag 21 september 2006 04:47 schreef Addi het volgende:
In de morgen is er op Fok BB niets te beleven,in de middag weinig en zoals nu moet je even in de nacht opletten maar is het alleen het zielepietje die wakker is,E10,stelt niets voor...die wil meer aandacht.
Het is gewoon een slappe nacht omdat Tijn geen zin meer heeft in gezeik met Monique en omdat Eggie kapot is,de rest ook daardoor,en de barbie's zijn stompzinnig tevreden.
Afgelopen nacht nog niet gelezenquote:Op donderdag 21 september 2006 04:49 schreef Addi het volgende:
Ik barst van de humor,dat wel natuurlijk)
Je kunt de reageer knop gebruiken, daar staan alle emoticonsquote:Op donderdag 21 september 2006 04:52 schreef Addi het volgende:
Zie je ,de ene smiley doet ie wel zo en de andere niet, daarom ben ik al niet zo scheutig....;)
Ach je kan ze gewoon aanklikken, eerst een preview als je het niet weet en het gaat net zo snelquote:Op donderdag 21 september 2006 04:52 schreef Addi het volgende:
Zie je ,de ene smiley doet ie wel zo en de andere niet, daarom ben ik al niet zo scheutig....;)
Is dat een vraag aan mij?quote:Op donderdag 21 september 2006 04:59 schreef henk.jansen het volgende:
Als E10 dan a.s. maandag als eerste genomineerd wor (brabants)
Kan, maar je mag er wel op antwoorden hoorquote:
Mijn leeftijd staat in mijn profiel en ik kan het wel, dus moet jij rond de 70 zijnquote:Op donderdag 21 september 2006 05:00 schreef Addi het volgende:
Jemig,ik ben zo bijdehand maar ik kan nog steeds niet cappen,vloek!!
Het was dus geen vraag aan mij want je zei ...kan.quote:Op donderdag 21 september 2006 05:03 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Kan, maar je mag er wel op antwoorden hoor
Dat weet ik en ik ben niet rond de 70.quote:Op donderdag 21 september 2006 05:05 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Mijn leeftijd staat in mijn profiel en ik kan het wel, dus moet jij rond de 70 zijn![]()
Iedereen heeft een complot theoriequote:Op donderdag 21 september 2006 05:08 schreef Addi het volgende:
[..]
Het was dus geen vraag aan mij want je zei ...kan.
Ik mag erop antwoorden maar het hoeft niet van jou.
Ik geef je wel een antwoord,Sabrina mag eruit van mij,dan zal blijken wat het ventje E10 drijft.![]()
![]()
![]()
![]()
Dus je hebt nog wat te lerenquote:Op donderdag 21 september 2006 05:10 schreef Addi het volgende:
[..]
Dat weet ik en ik ben niet rond de 70.
Ik heb vele verkortingen van instrukties gezien,dat leert mij niet cappen omdat ik dat al uitprobeerde,ik denk dat iemand dat eens goed uit moet leggen want de print scr.knop en enter enz gebruiken volgens de verkorte aanwijzingen hier.....leuk maar niemand kan het volgen en een ieder moet het infam.kring leren van een ander. En die heb ik ff niet:)quote:Op donderdag 21 september 2006 05:06 schreef HiDiHo het volgende:
Cappen doe ik met http://www.gadwin.com/download/PrintScreen35_Setup.zip
[afbeelding]
Ik heb altijd veel te leren want ik heb nog maar kort internet.quote:Op donderdag 21 september 2006 05:13 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dus je hebt nog wat te leren![]()
Ik zal er hier maar niet te ver op doorgaan gaan want dan gaan we tever offtopic (jammer)quote:Op donderdag 21 september 2006 05:16 schreef Addi het volgende:
[..]
Ik heb altijd veel te leren want ik heb nog maar kort internet.
Is goed, welterustenquote:Op donderdag 21 september 2006 05:21 schreef Addi het volgende:
On-topic....men slaapt!! Weltrusten,ook jij Henk.
Hoeft niet perse, paintshop zit in windows xp als het goed is.quote:Op donderdag 21 september 2006 05:24 schreef Addi het volgende:
Dus ik moet eerst Paintshop Pro installeren? En dan?
Dat is paint, al je screenhunter gebruikt maak je de caps die ik maakquote:Op donderdag 21 september 2006 05:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoeft niet perse, paintshop zit in windows xp als het goed is.
dan druk je op print-screen toets en in je foto bewerkingsprogramma klik je op bewerken en dan plakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |