Wel jammer dat je E10 niet verder kan volgenquote:Op donderdag 21 september 2006 04:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vind jou ook wel lief heurMijn grens ligt blijkbaar iets verder, maar goed das Oftopic.
Ben er weg van en slapen![]()
Ze zijn leuk gemaakt, maar alleen voor in de nacht als er niets in het huis gebeurtquote:
Dus het is beter om de dagelijkse uitzendingen te kijken dan hoef je hier niet al het geschrijf te volgenquote:Op donderdag 21 september 2006 04:47 schreef Addi het volgende:
In de morgen is er op Fok BB niets te beleven,in de middag weinig en zoals nu moet je even in de nacht opletten maar is het alleen het zielepietje die wakker is,E10,stelt niets voor...die wil meer aandacht.
Het is gewoon een slappe nacht omdat Tijn geen zin meer heeft in gezeik met Monique en omdat Eggie kapot is,de rest ook daardoor,en de barbie's zijn stompzinnig tevreden.
Afgelopen nacht nog niet gelezenquote:Op donderdag 21 september 2006 04:49 schreef Addi het volgende:
Ik barst van de humor,dat wel natuurlijk)
Je kunt de reageer knop gebruiken, daar staan alle emoticonsquote:Op donderdag 21 september 2006 04:52 schreef Addi het volgende:
Zie je ,de ene smiley doet ie wel zo en de andere niet, daarom ben ik al niet zo scheutig....;)
Ach je kan ze gewoon aanklikken, eerst een preview als je het niet weet en het gaat net zo snelquote:Op donderdag 21 september 2006 04:52 schreef Addi het volgende:
Zie je ,de ene smiley doet ie wel zo en de andere niet, daarom ben ik al niet zo scheutig....;)
Is dat een vraag aan mij?quote:Op donderdag 21 september 2006 04:59 schreef henk.jansen het volgende:
Als E10 dan a.s. maandag als eerste genomineerd wor (brabants)
Kan, maar je mag er wel op antwoorden hoorquote:
Mijn leeftijd staat in mijn profiel en ik kan het wel, dus moet jij rond de 70 zijnquote:Op donderdag 21 september 2006 05:00 schreef Addi het volgende:
Jemig,ik ben zo bijdehand maar ik kan nog steeds niet cappen,vloek!!
Het was dus geen vraag aan mij want je zei ...kan.quote:Op donderdag 21 september 2006 05:03 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Kan, maar je mag er wel op antwoorden hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |