abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 september 2006 @ 05:34:44 #201
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_42005983
quote:
Op donderdag 21 september 2006 05:33 schreef Addi het volgende:
Die print-screentoets heb ik dus al zo vaak geprobeerd maar ik weet niet welke handeling daarna te doen,erg stom,ik weet het maar ik heb niemand in mijn omgeving die het weet. voorlopig hou ik me vast aan jullie. Als ik op print-screen druk gebeurt er niks.
Dat klopt, je ziet niks
Ga nu naar je bewerkings programma en druk op bewerken en dan plakken

Zie je nu wel wat?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  donderdag 21 september 2006 @ 05:39:12 #202
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_42005985

[ Bericht 39% gewijzigd door HiDiHo op 21-09-2006 05:46:45 ]
pi_42005986
Ik ga uitprinten wat jullie gezegd hebben en ga het morgen uitproberen en hoop het dan eindelijk eens te leren,dank jullie voor de hulp en uitleg!! En omdat ik on-topic moet blijven zeg ik idd Tijn is wakker.
Truste en bedankt!!
Wil de haan laten kraaien voor Stummie van der Stommestreek.
  donderdag 21 september 2006 @ 05:40:55 #204
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_42005987
quote:
Op donderdag 21 september 2006 05:39 schreef Addi het volgende:
Ik ga uitprinten wat jullie gezegd hebben en ga het morgen uitproberen en hoop het dan eindelijk eens te leren,dank jullie voor de hulp en uitleg!! En omdat ik on-topic moet blijven zeg ik idd Tijn is wakker.
Truste en bedankt!!

Truste
  donderdag 21 september 2006 @ 05:42:41 #205
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_42005989
pi_42006458
quote:
Op donderdag 21 september 2006 04:57 schreef Addi het volgende:
Nee,de uitzendingen liegen behoorlijk als je de streams volgt,maar dan moet je wel erg veel volgen.
Je kunt dan beter de streamverslagen hier op FOK lezen,dat is een eerlijker verslag dan de uitzending.
Ik volg het geschrijf hier wel maar ga er niet altijd op in. Scanman is een kei in wat hij doet en moet niet weggaan maar hij moet zich ook niet blindstaren op bepaalde personen nu in dat huis want hij weet het ook ff niet en dan is het beter om geen ruzie te kweken.
Dan moeten er wel Streamverslagen zijn om te lezen
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_42006673
Goeie morgen allemaal....

Het is bij mij al bijna half 9...maar zie in het huis weinig beweging.
Lees in verslagen van de nacht dat E10 de halve nacht z'n wonden heeft lopen likken. Maar nu de tuin open zou moeten zijn ligt tie op 1 oor. Beetje jammer E10.
pi_42007071
lekker op tijd tijn, als iedereen wakkergemaakt is is het negen uur en moet de tuin eigenlijk al weer dicht
pi_42007098
en weer dicht, en batterijen wisselen.
pi_42007099
E10 heeft het compleet af laten weten...die ligt nog steeds voor het raam te pitten geloof ik.
Nu is Tijn wakker en ziet dat de Tuin open is (was)...maar als die klaar is met iedereen wakker maken zou inderdaad de tuin alweer dicht moeten zijn.
pi_42007206
Als ik het goed begrijp heeft E10 de gehele nacht wat doelloos rond lopen dolen en voor de tuindeuren liggen slapen ?
Het lijkt er een beetje op alsof hij hiermee een "statement" neer wil zetten naar BB toe, zo van : Kijk mij hier eens ontzettend zielig zijn Jullie hebben mij zomaar mn kamer afgegooid en ik moet nu naast Tijn gaan liggen maar dat willlllllllllll ik niet Boehoe
Ik zie hem er zelfs voor aan dat hij dat plekkie "strategisch" heeft opgezocht in de hoop dat Sabrina hem ziet liggen en uit medelijden bij hem komt liggen ( of draaf ik nu door )

OMG wat is hij Sneu!
pi_42007242
het staat ook een beetje stompzinnig als je loopt te vertellen dat je heel de nacht niet geslapen hebt en de tuin is ineens dicht. Tijn reageert dan ook met: jij ligt daar in de zon te slapen en je wordt niet eens wakker van de zon op je kop.
pi_42007270
Lekker op tijd

Wat was E10 vaag aan het doen vannacht als ik dat zo lees?
  donderdag 21 september 2006 @ 09:27:37 #214
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42007526
Wat is Etiënne nou voor labiel figuur. Ga gewoon lekker naast Tijn liggen.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  donderdag 21 september 2006 @ 09:28:23 #215
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42007543
quote:
Op donderdag 21 september 2006 09:12 schreef Verida het volgende:
het staat ook een beetje stompzinnig als je loopt te vertellen dat je heel de nacht niet geslapen hebt en de tuin is ineens dicht. Tijn reageert dan ook met: jij ligt daar in de zon te slapen en je wordt niet eens wakker van de zon op je kop.
Als je idd zelfs weet te presteren de opening van de tuin te missen ben je gewoon niet lekker bij.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_42007574
quote:
Op donderdag 21 september 2006 09:28 schreef arneaux het volgende:

Als je idd zelfs weet te presteren de opening van de tuin te missen ben je gewoon niet lekker bij.
Ach die jongen kamp(ert) nog met zijn onderbuikgevoel en puberteitssyndromen
pi_42007588
quote:
Op donderdag 21 september 2006 09:10 schreef Snoet123 het volgende:
Als ik het goed begrijp heeft E10 de gehele nacht wat doelloos rond lopen dolen en voor de tuindeuren liggen slapen ?
Het lijkt er een beetje op alsof hij hiermee een "statement" neer wil zetten naar BB toe, zo van : Kijk mij hier eens ontzettend zielig zijn Jullie hebben mij zomaar mn kamer afgegooid en ik moet nu naast Tijn gaan liggen maar dat willlllllllllll ik niet Boehoe
Ik zie hem er zelfs voor aan dat hij dat plekkie "strategisch" heeft opgezocht in de hoop dat Sabrina hem ziet liggen en uit medelijden bij hem komt liggen ( of draaf ik nu door )

OMG wat is hij Sneu!
Dat heeft Sa ook gedaan vannacht toen ze er weer uit kwam, ik kan haar eerlijk gezegd niet meer volgen
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_42007614
Nu is hij natuurlijk helemaal * Kapot* van zn (kinderachtige) actie en moet de kleuter bijslapen.

ff offtopic, onder de topic " zwaai Hilde hier uit" staat een reactie die Hilde geplaatst zou hebben op de Talpa site onder het nieuwsitem : Wie maakt kans op vertrek
Wat een hillarische reactie zeg Mijn God!!!
Ze beweert dat ze van iedere site afgegooid is, kortom heeeeeeeeel wazig allemaal
pi_42007651
quote:
Op donderdag 21 september 2006 09:10 schreef Snoet123 het volgende:
....
Neuh, ik denk dat je daar best eens gelijk in hebt. Als Saab straks aan hem vraagt of hij lekker geslapen heeft zal hij vast een zielige act opgaan voeren en daar zal ze vast intrappen.
waar is die kutkip??
pi_42007675
Waar ik me bij E10 nogal aan stoor is dat ik hem gisteren meerdere malen heb horen zeggen dat tie nooit veel slaapt enzo. De opschepper wou gewoon niet toegeven dat tie moe was en wou gaan slapen. Tijn corrigeerde hem eerder op de avond ook al. Met de opmerking dat hij wel vaak laat gaat slapen inderdaad...maar dan ook een aardig gat in de dag slaapt. Maar daar had E10 niks zinnigs op te melden.

Vindt het wel een beetje sneu voor Tijn, die nu met al z'n goede bedoelingen de groep heeft wakker gemaakt. En vrijwel meteen moest de tuin weer dicht. Maarja das BB...harder dan ooit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')