E10 (kennende) gaat ie echt niet naast Tijn liggen hoorquote:Op donderdag 21 september 2006 11:40 schreef pullup het volgende:
Heeft ie nou het bed naast Tijn toegewezen gekregen maar sliep hij uit nijd in de serre ? Dat is me niet helemaal duidelijk
Dat is zo BB5quote:
ik denk eerder dat ze rustig wakker wil worden en ff geen gelul aanhorenquote:Op donderdag 21 september 2006 11:50 schreef Verida het volgende:
Waarom zit Janine zo remi te doen bij het zwembad, is ze weer ergens kwaad over?
Als je iemand niet mag, kan ik me daar iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 21 september 2006 11:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
E10 (kennende) gaat ie echt niet naast Tijn liggen hoor
De rest van de huichelaars lult alleen achter iemands rug.quote:Op donderdag 21 september 2006 11:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je iemand niet mag, kan ik me daar iets bij voorstellen.
Waar is het eigenlijk op gebaseerd?quote:Op donderdag 21 september 2006 11:58 schreef scanman01 het volgende:
Als je iemand niet mag, kan ik me daar iets bij voorstellen.
Moet je tegenwoordig een reden hebben om iemand niet te mogen? Algehele voorkomen van Tijn lijkt me reden genoeg.quote:Op donderdag 21 september 2006 12:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waar is het eigenlijk op gebaseerd?
Hij heeft het over zijn stem die hem niet aanstaat, maar wát is de hoofdreden, heeft hij die eigenlijk wel?
Tijn knuffelt ook af en toe met Sabrina. Dat kan ie niet hebben.quote:Op donderdag 21 september 2006 12:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waar is het eigenlijk op gebaseerd?
Hij heeft het over zijn stem die hem niet aanstaat, maar wát is de hoofdreden, heeft hij die eigenlijk wel?
* zet het geluid even aan*quote:Op donderdag 21 september 2006 12:05 schreef scanman01 het volgende:
Janine haalt nu Milica even grandioos onderuit. Rik haalt Jeroen onderuit... Janine haalt ook Jeroen onderuit. Hoor haar nu toch pratenAlsof zij zelf zo geweldig is.
Daarvoor zei hij wel dat hij waarschijnlijk Etienne gaat nomineren komende keer.quote:Op donderdag 21 september 2006 12:10 schreef pullup het volgende:
* hoort in ieder geval Rik uit de discussie van gisteren nog iets positiefs over Etienne zeggen*
Dat klopt maar in ieder geval kan hij hem waarderen dat hij tijdens een discussie nog dingen kan oppikken, ook al zijn ze erg scherp tegen hemzelf gericht. Rik noemde dat knapquote:Op donderdag 21 september 2006 12:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daarvoor zei hij wel dat hij waarschijnlijk Etienne gaat nomineren komende keer.
Pas nadat Jeroen eruit is gegaan. Maar wat ze (Rik + Sjaan) positief aan Etienne vinden is dus dat hij kritiek op een goede manier in ontvangst kan nemen. Hij schiet niet in de verdediging na negatief commentaar.quote:Op donderdag 21 september 2006 12:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daarvoor zei hij wel dat hij waarschijnlijk Etienne gaat nomineren komende keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |