Hier is bijv. mijn trainingsschema:quote:[message=17645119,noline]MrJ schreef op 28 april 2003 @ 16:54[/message]:
Yep.
1 spiergroep trainen is niet goed. Of je traint je gehele lichaam, of je traint niet.
Er zijn zat mensen die alleen in de sportschool aan hun borst+schouders+armen+buik werken, terwijl ze vergeten dat een goede rug, traps, onderarmen, bovenbenen en kuiten o zo belangrijk zijn.
Dit omdat het a) voor een betere lichaamsdoorbloeding zorgt en b) het er simpelweg niet uitziet.
Beetje nette voorkant, maar geen wijde rug en goede benen waardoor het totaalplaatje simpelweg een lachertje wordt.
Ook de lichaamshouding is bij die mensen totaal fout. De armen gaan naar binnen staan (aaphouding) omdat er geen rug en traps getraind wordt om het geheel weer naar achteren te corrigeren.
Nope, why that?quote:
Veel mannen denken nog steeds dat hoe gespierder ze zijn, hoe sexier ze zijn. Het tegengestelde is echter waar. Een goede portie spieren vinden vrouwen nog steeds aantrekkelijk, maar gorrila's moet je thuislatenquote:Op maandag 18 september 2006 09:45 schreef synthesix het volgende:
Zucht... Me ma kwam ook weer eens met de vraag aan of ik geen steroiden ging gebruiken, want ze had de op gezien toen ze mn kamer in kwam (had die pagina openstaan).
En toen heb ik maar laten zien wat ik (wel) een mooie fysiek vondt (dave tate in cutmode), zij helemaal zeiken dat het lelijk was "Blabla, hij loopt helemaal met zn armen uit elkaar, yadayada je ziet zn aderen helemaal uitpuilen"
Maarja, ik begin me toch af te vragen wat de gemiddelde vrouw nou mooi vind qua fysiek enzo..
Stuk kleiner als wat wij mooi vinden of willen bereiken denk ik. Maar ze hebben er vaak wel respect voor dat je de motivatie en dicipline hebt.quote:Op maandag 18 september 2006 09:45 schreef synthesix het volgende:
Zucht... Me ma kwam ook weer eens met de vraag aan of ik geen steroiden ging gebruiken, want ze had de op gezien toen ze mn kamer in kwam (had die pagina openstaan).
En toen heb ik maar laten zien wat ik (wel) een mooie fysiek vondt (dave tate in cutmode), zij helemaal zeiken dat het lelijk was "Blabla, hij loopt helemaal met zn armen uit elkaar, yadayada je ziet zn aderen helemaal uitpuilen"
Maarja, ik begin me toch af te vragen wat de gemiddelde vrouw nou mooi vind qua fysiek enzo..
Die oefening heet front raise, en als je die bv 5/6 sets doet (je schouders kunnen meer hebben doordat ze verdeeld worden) is het in theorie voldoende. Mocht je overhead pressen erg leuk vinden kan je die ook doen (afwisselen met front raise) want alle overhead presses belasten vrijwel alleen de voorste kop direct.quote:Op maandag 18 september 2006 13:53 schreef Dacide het volgende:
dacide meldt zich ook
vraagje:
dag 1: borst + voorkant schouders
dag 2: rug + achterkant schouders
dag 3: benen
dag 4: armen + zijkant schouders
dit is dat schema van ledzep.. vanaf vandaag ga ik met deze beginnen.
borst + voorkant schouders
benchpress, vlak (3 a 4 sets)
dumbell press schuin (3 a 4 sets)
flys vlak
flys liggend
voorkant schouders: ik kan me alleen die oefening bedenken met het optillen van dumbells.. dus handen voor je lichaam, in beiden handen een dumbell en dan een voor een omhoogtillen tot op oorghoogte. (weet de naam niet)..
iemand een aanvulling op deze oefeningen?
de oefeningen voor de andere dagen komen nog wel... de oefeningen voor vandaag hebben de 1e prio.
Er zijn maar weinigen die weten wat er bij komt kijken hoor.quote:Op maandag 18 september 2006 15:50 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Maar ze hebben er vaak wel respect voor dat je de motivatie en dicipline hebt.
"ff beetje fitnesse"quote:Op maandag 18 september 2006 15:58 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Er zijn maar weinigen die weten wat er bij komt kijken hoor.
Hahaha die laatste getoonde foto,quote:Op maandag 18 september 2006 14:39 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Veel mannen denken nog steeds dat hoe gespierder ze zijn, hoe sexier ze zijn. Het tegengestelde is echter waar. Een goede portie spieren vinden vrouwen nog steeds aantrekkelijk, maar gorrila's moet je thuislaten
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze had mn vriendin (voor ik in haar leven kwam) op haar bureaublad. Het belangrijkste is dat er geen aders te zien zijn, dat samen met een stierenek ook bij de super-afknappers zit.
Nog iets is dat een lichte sixpack het topje op de taart is, daarom is is vetpercentage van 11-13% ideaal, eronder begint te freaky te worden. Het mag namelijk niet uitpuilen zoals bij superdroge bodybuilders. Het eerste wat de aandacht trekt als vrouw als je in boxer/zwemshort verschijnt, is de sixpack.
[afbeelding]
Met alle respect voor zijn prestaties als bodybuilder, want hij doet het namelijk hiervoor en niet voor de vrouwtjes, maar dit is een nachtmerrie voor bijna elke vrouw.
thnx voor info zep..quote:Op maandag 18 september 2006 15:51 schreef LedZep het volgende:
[..]
Die oefening heet front raise, en als je die bv 5/6 sets doet (je schouders kunnen meer hebben doordat ze verdeeld worden) is het in theorie voldoende. Mocht je overhead pressen erg leuk vinden kan je die ook doen (afwisselen met front raise) want alle overhead presses belasten vrijwel alleen de voorste kop direct.
side raises deed ik zowieso altijd al... (@max op goeie dag met 12kg per dumbell... @ 5 herhalingen ofzo)quote:Voor de zijkant kan je afwisselen met side raises en upright rows, voor de achterkant bent over raises en facepulls (of seated dumbbell cleans, voor uitleg zie www.midwestbarbell.com/videos.htm).
Extreem GH gebruikt zorgt voor verdikking van de botstructuur op de kaaklijn en voorhoofd. Dit plus natuurlijk ook in het gezicht iets dikkere spieren en op die foto nog ietsje vocht.quote:Op maandag 18 september 2006 16:29 schreef Webkim het volgende:
Die bovenste twee plaatjes vind ik inderdaad wel jammie.
As for the last one: waarom krijg je bij zo'n fysiek als extragratisbonus vaak zo'n dikke kop? Zo één komt er mijn slaapkamer niet in.![]()
Overigens ben ik vandaag aan een nieuw schema begonnen.
Drie keer p/w full body met pyramidesets en op de vrije dagen hardlopen, zwemmen, spinning of mountainbiken. Eens kijken waar het me gaat brengen.
Overhead presses is alles wat je boven je hoofd tilt, de variaties zijn eindeloos. Maar je kan gewoon military press (bij voorkeur voor je langs en niet achter) en af en toe met dumbbells doen, is goed genoeg voor je anterior delt.quote:Op maandag 18 september 2006 16:35 schreef Dacide het volgende:
[..]
thnx voor info zep..
Die overhead pres.. is dat in feite gewoon een military press.. maar dan voor je hoofd?
Dan lukt dat wel denk ik..
[..]
side raises deed ik zowieso altijd al... (@max op goeie dag met 12kg per dumbell... @ 5 herhalingen ofzo)
upright rows gebruikte ik altijd afgewisseld met shhrugs... dus puur voor de traps... dunno of dit goed is.
facepulls en seated dumbell cleans heb ik nooit gedaan.. ook nooit van gehoord. Wil hem wel proberen.
in elk geval..
voor vanavond:
borst: gewoon de eerder geneoemde oefeningen... (indien die ok zijn?)
schouders: front raise 6 sets en die overhead press.
Ok, dus eerst losse bench presses doen voor de rest van het verhaalquote:Op maandag 18 september 2006 17:46 schreef LedZep het volgende:
2 opmerkingen:
-Losse bench press voor chest press en ZEKER voor pec deck.
-Overhead press voor armen?
overhead presses is bovenkant borst, schouders, triceps en dan biceps als stabilisatorsquote:Op maandag 18 september 2006 17:55 schreef Lanvin het volgende:
[..]
Ok, dus eerst losse bench presses doen voor de rest van het verhaalWat is daar de specifieke reden van?
*voegt overhead presses toe aan zijn schema, maar leggen die niet meer nadruk op je schouders?
Waarom ga je niet meer met losse gewichten trainen?quote:Op maandag 18 september 2006 17:29 schreef Lanvin het volgende:
Net weer heerlijk getraint, niemand in de bb-ruimteAlleen klote dat ik telkens na buik, borst, armen geen tijd/energie meer heb voor me benen. Dus dat word straks eventjes puzzelen.
verkapte tvp inderdaad.![]()
Net gedaan:
Borst:
Chest Press (op apparaat)
Peck Deck
Incline Bench Press
Flat Bench Press
Armen
Concentration Curls
Bicep Cable Curl
Tricep Cable Push Down
Dumbbell Shoulder Press
Shoulder Press (op apparaat)
Buik:
Ab Pull down
Crunches op 2 verschillende apparaten waarvan ik de naam niet ken![]()
geen idee eigenlijkquote:Op maandag 18 september 2006 18:25 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Waarom ga je niet meer met losse gewichten trainen?
Ja dat is m'n punt juist, er staan 2 overhead presses bij armen..quote:Op maandag 18 september 2006 17:55 schreef Lanvin het volgende:
[..]
Ok, dus eerst losse bench presses doen voor de rest van het verhaalWat is daar de specifieke reden van?
*voegt overhead presses toe aan zijn schema, maar leggen die niet meer nadruk op je schouders?
oh slim van mijquote:Op maandag 18 september 2006 21:09 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ja dat is m'n punt juist, er staan 2 overhead presses bij armen..
Cool popcorn ik deed vrijdag ook 90kg x2.. evenzo prima. Vandaag tot 1x105, 110 helaas net gefaild. Over 6 weken max ik weer en gaat de 120 eraanquote:Op maandag 18 september 2006 18:22 schreef mister_popcorn het volgende:
Tering lekker getraind net.
fullsquats, i'm back, 90 kg 2x ging prima. Daarna bor's en mp's, dan nog ff dippen en daarna weer bor's met losse gewichten en dan om en om omhoogtrekken die gewichten. Die laatste vond ik wel 'n geile oefeningen![]()
J-Will hoe zit het dan met je sportkaart?
Smaken verschillenquote:Op maandag 18 september 2006 09:45 schreef synthesix het volgende:
quote:Op maandag 18 september 2006 16:29 schreef Webkim het volgende:
Die bovenste twee plaatjes vind ik inderdaad wel jammie.
As for the last one: waarom krijg je bij zo'n fysiek als extragratisbonus vaak zo'n dikke kop? Zo één komt er mijn slaapkamer niet in.![]()
Overigens ben ik vandaag aan een nieuw schema begonnen.
Drie keer p/w full body met pyramidesets en op de vrije dagen hardlopen, zwemmen, spinning of mountainbiken. Eens kijken waar het me gaat brengen.
lijntjes?quote:Op maandag 18 september 2006 21:53 schreef Frautie het volgende:
[..]![]()
Ik vind 't trouwens altijd wel heel ergals mannen lijntjes bij hun lies hebben...
quote:Op maandag 18 september 2006 22:23 schreef Calyptus het volgende:
lijntjes?
ik dus, want ik snap het nog steeds nietquote:Op maandag 18 september 2006 22:59 schreef Frautie het volgende:
[..]
[afbeelding]
En oh ja, hij kan nog zo leuk zijn om naar te kijken...als ie 't iq heeft van een stoelpoot, dan ben ik er heel gauw klaar mee![]()
Meldtquote:Op maandag 18 september 2006 21:53 schreef Frautie het volgende:
[..]![]()
Ik vind 't trouwens altijd wel heel ergals mannen lijntjes bij hun lies hebben...
Maar die rapper Usher traint ze wel maar hoe en welk dieet ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:03 schreef J-Will het volgende:
volgens mij is dat vrij genetisch. Ik heb namelijk best wat vet rond die streek maar ze zijn duidelijk zichtbaar.
Anti-climax weer deze avond.quote:Op maandag 18 september 2006 21:49 schreef Frautie het volgende:
Ik hou niet van echte bb-ers. Die zijn veels te hardLigt voor geen meter
Ja maar ik weet zeker dat iedereen ze kan trainen tot betere resultatenquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:25 schreef Calyptus het volgende:
http://www.body-fitness.nl/forum/m_186311/mpage_1/tm.htm
ok, ik lees gans dit topic door, en ik snap nog steeds niet waar het over gaat...
Heeft iemand een betere uitleg dan "lijntjes in de lies" want dat doet het echt niet voor mij
nm in de voorlaatste page wordt het eindelijk eens uitgelegd.
[afbeelding]
Inderdaad de aflijning van het heupbeen dus. Lijkt me gewoon erfelijk, maar ik heb ze wel precies. Of ms dat leg raises werkt , heeft volgens mij iets met de heupflexors te maken.
Ik ben erover aan het nadenken en ik denk dat het komt door een goed ontwikkelde internal obliques.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:40 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja maar ik weet zeker dat iedereen ze kan trainen tot betere resultaten![]()
Net zoals Usher die traint ze namelijk echt !
Brad Pitt heeft het ook zo mooi in die film Fight Club![]()
Alvast bedankt voor de moeitequote:Op dinsdag 19 september 2006 00:46 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Ik ben erover aan het nadenken en ik denk dat het komt door een goed ontwikkelde obliques.
MisterJ, led, wat denken jullie ervan?
Je moet goed ontwikkelde buikspieren hebben en redelijk droog zijnquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:03 schreef J-Will het volgende:
volgens mij is dat vrij genetisch. Ik heb namelijk best wat vet rond die streek maar ze zijn duidelijk zichtbaar.
Ik heb 't iig geprobeerd en 't beviel me nietquote:
120 kg fullsquat begint al echt netjes te worden. Zolang ik maar over 'n week of 6 boven de 100 zit zonder noemenswaardige klachten ben ik al tevreden. Ik ben trouwens vergeten gisteravond te kijken voor die zakkies, zal er vanmiddag na college naar kijken.quote:Op maandag 18 september 2006 21:20 schreef LedZep het volgende:
[..]
Cool popcorn ik deed vrijdag ook 90kg x2.. evenzo prima. Vandaag tot 1x105, 110 helaas net gefaild. Over 6 weken max ik weer en gaat de 120 eraan![]()
Net alsof wat jouw vriendin leuk vind de algemene mening is!quote:Op maandag 18 september 2006 14:39 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Veel mannen denken nog steeds dat hoe gespierder ze zijn, hoe sexier ze zijn. Het tegengestelde is echter waar. Een goede portie spieren vinden vrouwen nog steeds aantrekkelijk, maar gorrila's moet je thuislaten
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze had mn vriendin (voor ik in haar leven kwam) op haar bureaublad. Het belangrijkste is dat er geen aders te zien zijn, dat samen met een stierenek ook bij de super-afknappers zit.
Nog iets is dat een lichte sixpack het topje op de taart is, daarom is is vetpercentage van 11-13% ideaal, eronder begint te freaky te worden. Het mag namelijk niet uitpuilen zoals bij superdroge bodybuilders. Het eerste wat de aandacht trekt als vrouw als je in boxer/zwemshort verschijnt, is de sixpack.
[afbeelding]
Met alle respect voor zijn prestaties als bodybuilder, want hij doet het namelijk hiervoor en niet voor de vrouwtjes, maar dit is een nachtmerrie voor bijna elke vrouw.
Die gewichten noemen met fullsquat heb ik al begrepen dat het niet veel betekend. Bij mij op de gym zie ik zoveel mensen ook zogenaamd "full-squatten" maar op die manier pak ik zo 140kg....quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:52 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
120 kg fullsquat begint al echt netjes te worden. Zolang ik maar over 'n week of 6 boven de 100 zit zonder noemenswaardige klachten ben ik al tevreden. Ik ben trouwens vergeten gisteravond te kijken voor die zakkies, zal er vanmiddag na college naar kijken.
En J-Will, smoejes smoesjes smoesjesMaar gooi het maar in de groep als je eindelijk zo ver bent
![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 22:59 schreef Frautie het volgende:
[..]
[afbeelding]
En oh ja, hij kan nog zo leuk zijn om naar te kijken...als ie 't iq heeft van een stoelpoot, dan ben ik er heel gauw klaar mee![]()
om half 6 gaan trainen en om 8u etenquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:23 schreef ConQuestador het volgende:
Hoe hebben jullie het eigenlijk met dat "veel" eten? Ik probeer nu wat meer eten naar binnen te werken, wat dus ook inhoud dat ik bij het avondeten een portie extra eet. Probleem is dat wanneer ik rond 5.30 eet, en 7.00 ga trainen, ik er regelmatig last van heb. Ik moet dan echt ff 2x slikken om het er niet uit te gooien zeg maar(buikspieroefeningen kan ik wel vergeten dan, dan wordt ik pas echt misselijk).
Hoe hebben jullie dat? gewoon doorzetten, of toch ietsje minder eten?
Ik train elke keer om 16:00u en eet dan voor het laatste om 14:00u, 2 uur van tevorenquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:23 schreef ConQuestador het volgende:
Hoe hebben jullie het eigenlijk met dat "veel" eten? Ik probeer nu wat meer eten naar binnen te werken, wat dus ook inhoud dat ik bij het avondeten een portie extra eet. Probleem is dat wanneer ik rond 5.30 eet, en 7.00 ga trainen, ik er regelmatig last van heb. Ik moet dan echt ff 2x slikken om het er niet uit te gooien zeg maar(buikspieroefeningen kan ik wel vergeten dan, dan wordt ik pas echt misselijk).
ik heb nog geen enkele andere vrouw anders weten beslissen als ze echt haar ideaal moet kiezen, en ik heb het toch al een stuk of 10 gevraagd(alhoewel dat er 1 bij was die ze allemaal lelijk vond en op smalle mannetjes valt). Als je meisje er niks om geeft is dat omdat ze je graag ziet hoe je bent, altijd eenquote:Op dinsdag 19 september 2006 08:53 schreef McGilles het volgende:
[..]
Net alsof wat jouw vriendin leuk vind de algemene mening is!![]()
Ik heb gelukkig een vriendin die het allemaal niet uitmaakt, kan ik doen en laten wat ik wil
Ik zou als ik jou was beginnen met bor's en daarna de pulldowns, die in de nek zou ik schrappen ivm gevoeligheid rotatorcuff!quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:50 schreef Dacide het volgende:
zo, vandaag is mijn 2e dag met het nieuwe schema:
Rug + achterkant schouders
ik zit te denken aan de volgende oefeningen:
lat pull down (in de nek) 4 sets
lat pull down (naar de borst) 4 sets
zo'n smal ijzer handvat naar de borst (Weet ff niet hoe ie heet) 4 sets
Bent over rows 4 a 5 sets
voor de schouders pak ik die oefening waarbij je op een bankje voorover leunt en zo een soort zijwaarts heffen doet, maar dan met je acherkant schouders.
Zijn deze oefeningen goed?
Is die volgorde ook goed?
zit namelijk in dubio met die bent over row... dat is toch wel een van mijn favoriete oefeningen.. en nu pak ik hem steeds als laatste, terwijl ik er nog meer massa mee hebben als ik hem eerder zou pakken....
ook kan ik evt nog paar setjes back extension erbij doen om de onderrug te stimuleren.
( http://www.rice.edu/~jenky/sports/back.extension.html )
Bij de Tuinen kost het precies hetzelfde voor de geinteresseerden!quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:37 schreef ConQuestador het volgende:
Zonet even naar de winkel geweest en 500gram dextrose gehaald voor mijn PWO shake. Als ik de verhalen mag geloven is dat een redelijke "must" bij de shake ipv een standaard wheyshake.
Voor de geinteresseerden: 500gram dextrose van zonnatura kost 1,50 bij de C1000.
Ik train zeker nog. M'n trainingsmaatje zit even een week in NY, maar ik probeer er zelf toch nog flink tegenaan te gaan. Vanavond: benenquote:Op dinsdag 19 september 2006 04:50 schreef ivosnivo in het Prison Break-topic het volgende:
Geweldige serie. Wanner komt ep 5 uit?
Train je nog wel?
misschien de extra portie na je training eten?quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:23 schreef ConQuestador het volgende:
Ik heb het wel alleen ik vergeet het altijd. Ik vind het ook heel erg moeilijk om verschil te merken als je het wel gebruikt.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:37 schreef ConQuestador het volgende:
Zonet even naar de winkel geweest en 500gram dextrose gehaald voor mijn PWO shake. Als ik de verhalen mag geloven is dat een redelijke "must" bij de shake ipv een standaard wheyshake.
Voor de geinteresseerden: 500gram dextrose van zonnatura kost 1,50 bij de C1000.
40 Gram???? Dat zijn 2 schepjes toch? Ik heb al moeite om 1 schepje vermengt te krijgen met een halve liter melk (harde stukjes).quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:47 schreef McGilles het volgende:
[..]
Bij de Tuinen kost het precies hetzelfde voor de geinteresseerden!
Ik combineer altijd 40gram whey + 20gr dextrose (fructose) + 10gr creatine in mijn PWOshake
Ik heb er wel aanleg voor volgens mij, ik train me zijkant als jaren niet meer en hardlopen of sprinten doe ik ook al jaren niet meer. En er zit meer aftekening dan blokjes in verhouding.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:00 schreef LedZep het volgende:
Ik denk de aflijning wordt vooroorzaakt door external obliques die 'over' het bekken hangen icm een laag vetpercentage waardoor het vet eronder (dat dus op het bekken zit) weg is. Waarschijnlijk heeft de vorm van het bekken er ook mee te maken, maar een laag vet% + goede obliques wel zouden moeten volstaan.
Obliques train je dmv anteflexie van het bovenbeen (leg raises) en rotatie vd werverkolom.
Dacide: qua pulldowns sowieso wide grip nemen en dan bijvoorbeeld reverse pulldown (close grip) erbij. Naar nek toe is niet noodzakelijk c.q. niet aan te raden.
Meer verspreid over de dag gaan eten. Doe ik niet met warm eten hoor, daar eet ik gewoon 1 bordje van. Maar meer brood of havermout of whatever eten.quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:23 schreef ConQuestador het volgende:
Goed bezig dusquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:55 schreef Miguel het volgende:
[..]
Ik train zeker nog. M'n trainingsmaatje zit even een week in NY, maar ik probeer er zelf toch nog flink tegenaan te gaan. Vanavond: benen
Over de twee voorgaande posts hierboven:
Ik denk zelf dat het niet zo heel veel verschil maakt of je nu een muesli-reep eet of wat dextrose pakt o.i.d. Het gaat er natuurlijk om dat je lichaam koolhydraten binnenkrijgt waardoor de insuline-productie wordt verhoogd, welke nodig is om de aminozuren in je bloed te vervoeren naar je spieren.
Of zijn er mensen die hier anders over denken?
Hee, eindelijk een chin-up-freak!quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:26 schreef Semargofni het volgende:
Waarom niet chin-ups? Sinds ik die oefening doe is mijn rug veel sterker geworden.
Chin-upquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:10 schreef BertV het volgende:
[..]
Hee, eindelijk een chin-up-freak!
Het kost ook vast wat moed om in een volle sportzaal aan zo'n balk te hangen.
Zeker in het begin als het nog niet goed lukt. Maar net als dippen een gave oefening met lichaamsgewicht (of meer).
De kick is ook dat ongetrainde personen zich met moeite maar "eenmaal-half-omhoog-wurgen".![]()
Dat had ik 'vroeger' ook vaak als ik naar die feesten ging. Vooral in de achterkant van m'n nek (met name trapezes dus)quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:28 schreef ivosnivo het volgende:
Goed bezig dusIk heb al 4 dagen niet getraind. Ben zaterdag naar hardcore feest geweest. Heb nog spierpijn overal in me benen, en een pijnlijke onderrug van de spastische bewegingen die ik maakte
3 van 8 is netjes...quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:32 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Chin-up![]()
Ik doe nu 3 setjes met 8 herhalingen zonder extra gewicht
Ga dan in Sneek ergens trainen. Zie je mij misschien ook welesquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:28 schreef ConQuestador het volgende:
Bij ons hebben ze nieteens een fatsoenlijke chin-up stang oid (klote fancy gym). Vandaar dat ik reverse pulldown (close grip) doe. Eigenlijk hetzelfde, maar dan met gewichtjes. Hiermee doe ik nu ook setjes op 80 kg, dus dat komt (voor mij) neer op gewone chin-ups (ik weeg nmlk 80 kg, echter vind ik echte chin-ups lichter om te doen).
Maar ik wil ook een chin-up stang, chin-ups roeleren
Vaak zit er een stang tussen de 2 hoge pullies (of een balk), daar kun je ook meestal wel aan hangen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:28 schreef ConQuestador het volgende:
Bij ons hebben ze nieteens een fatsoenlijke chin-up stang oid (klote fancy gym). Vandaar dat ik reverse pulldown (close grip) doe. Eigenlijk hetzelfde, maar dan met gewichtjes. Hiermee doe ik nu ook setjes op 80 kg, dus dat komt (voor mij) neer op gewone chin-ups (ik weeg nmlk 80 kg, echter vind ik echte chin-ups lichter om te doen).
Maar ik wil ook een chin-up stang, chin-ups roeleren
quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:58 schreef McGilles het volgende:
[..]
Die gewichten noemen met fullsquat heb ik al begrepen dat het niet veel betekend. Bij mij op de gym zie ik zoveel mensen ook zogenaamd "full-squatten" maar op die manier pak ik zo 140kg....
Fullsquat is gewoon echt ass to the grass wat bij mij een ROM van zo'n 90cm is...
McGilles zit in zijn maandelijke periode, dan doet ie altijd wat vreemdquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:54 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
![]()
twijfel je eraan dat ik geen fullsquat doe, of dat zeppie ze niet doet, of aan zeppie's doel van 120 binnen 6 weken of snap ik er gewoon weinig van?
Russian twists is een erg goede oefening voor de obliques, samen met side bends zijn dit mijn 2 favo oefeningen voor de obliques.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:24 schreef Sander170 het volgende:
[afbeelding]
Je kunt ze volgens mij wel degelijk trainen, kijk hieronder maar is wel engels.
D2: Russian Twist (see below) - ( External & Internal Obliques ), Rectus Abdominis !
Roll a towel to be placed on your lower back. Anchor your feet under a pair of heavy dumbbells. Holding a small weight 2.5-5 lb. over your nose with elbows extended lift your mid and upper back a couple inches off the floor with the contraction of your abs. Twist all the way to one side and then the other while maintaining the contraction.
Sets: 4
Reps: 10
Rest interval: 120
Effe van bodybuilding.com afgehaald !
Jammer dat mijn engels niet super is maar is dit wat volgens jullie![]()
Ik zie vaak genoeg mensen trainen die met de rug van voor naar achter gaan (en niet een klein beetje)quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:47 schreef LedZep het volgende:
Een chin up is zéker niet hetzelfde als een lat pulldown, ook al kies je je BW als gewicht.
Bij een pulldown beweeg je een los voorwerp (de stang) naar je eigen lichaam toe. Bij een chin up beweeg je je eigen lichaam naar een vast punt (de stang). Het lijkt misschien hetzelfde, maar bij een pulldown zul je altijd (on)bewust meer cheaten met je onderrug, schouders of zelfs je hele bovenlichaam. Bij chins is het onmogelijk te cheaten.. het komt puur uit je rug.
Bij mij tot 38 kilo dus 20 lijkt me wel heel weinig.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:57 schreef Lanvin het volgende:
Omdat ik voor dat ik naar de huidige sportschool ging nog nooit in sportschool getraind heb vroeg ik me af of het normaal is dat ze maar tot en met de 20 kilo aan dumbbells hebben, is dat niet ranzig weinig? Of is dat normaal?
Bij ons hebben ze maar tot 16quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:57 schreef Lanvin het volgende:
Omdat ik voor dat ik naar de huidige sportschool ging nog nooit in sportschool getraind heb vroeg ik me af of het normaal is dat ze maar tot en met de 20 kilo aan dumbbells hebben, is dat niet ranzig weinig? Of is dat normaal?
Tot 20 is echt heel weinig. Meestal is het toch wel tot de 40/50.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:57 schreef Lanvin het volgende:
Een beetje cheaten mag best hoor.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:58 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Ik zie vaak genoeg mensen trainen die met de rug van voor naar achter gaan (en niet een klein beetje)
Precies, vind ik ook!quote:
Jezus man wat is dat voor klote'gym' daar in Sint Nykquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:24 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Bij ons hebben ze maar tot 16![]()
![]()
(en tot 4 maanden terug maar tot 10, toen heb ik gezeurd om zwaarder, en daar ben ik nu alweer mee bezig)
Waarom? Ik train altijd in m'n eentje. En je kan altijd iemand vragen om te spotten.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:45 schreef Lanvin het volgende:
maar hoe wil je dan straks effectief bench presses doen met dumbbells, want op gegeven moment (en das vrij snel) kom je boven die 20 kg uit. En barbell word lastig in je eentje.
Dat kan als je traint in een gym waar meer mensen het bb gedeelte in durven te komen, die komen alleen savonds bij ons, en savonds kom ik eigelijk zo min mogelijk, vanwege drukte.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:45 schreef LedZep het volgende:
[..]
Waarom? Ik train altijd in m'n eentje. En je kan altijd iemand vragen om te spotten.
Dan maar niet tot failure trainenquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:51 schreef Lanvin het volgende:
[..]
Dat kan als je traint in een gym waar meer mensen het bb gedeelte in durven te komen, die komen alleen savonds bij ons, en savonds kom ik eigelijk zo min mogelijk, vanwege drukte.
je kunt ook gewoon niet tot dat dood punt gaan... Als je erop let lukt dat met alle oefeningen. Zelfde met benchen, je armen mogen nooit gestrekt zijn voor een goede uitvoering, maar vrijwel iedereen sterkt ze, wahct 1 seconde, en gaat terug naar beneden.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:00 schreef LedZep het volgende:
In bepaalde gevallen hebben kabels voordelen vanwege de continue spanning die erop staat. Als je flies ("flyes") doet bv met dumbbells, heb je bovenaan een dood punt en valt de spanning dus weg. Cable flies hebben dat niet. Zelfde geldt voor curls etc.
Maar dan heb je geen full ROM meer.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:21 schreef Calyptus het volgende:
[..]
je kunt ook gewoon niet tot dat dood punt gaan... Als je erop let lukt dat met alle oefeningen. Zelfde met benchen, je armen mogen nooit gestrekt zijn voor een goede uitvoering, maar vrijwel iedereen sterkt ze, wahct 1 seconde, en gaat terug naar beneden.
en? een full rom halen is niet heilig. Als je rond 95% stopt(die laatste 5 % vind ik de makkelijkste ook) en direct terug naar beneden gaat heb je wel constante belasting, wat ik veel belangrijker vind. Ik bedoel wel het volledig strekken, het "locken". Dan steun je op je botstructuur en niet op je triceps, dus is het not done voor mij.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:24 schreef LedZep het volgende:
[..]
Maar dan heb je geen full ROM meer.
Zonder het strekken van je armen belast je je triceps trouwens ook veel minder..
laat eens zien via pic, kan aan je genetica liggen, of ms nog dat beetje vet op de onderste 2 (is het moeilijkste weg te krijgen)quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:43 schreef Sander170 het volgende:
Ik wil geen 5-pack meer hebben help me please![]()
Ik wil er 6 !
Als het om isolatieoefeningen gaat ben ik het met je eens; dan is spanning houden relatief belangrijk. Bij compoundoefeningen ga ik ALTIJD fullrom, omdat een - in minder of meerdere mate - deel van het "compound" gedeelte anders weg is. Bij benchen zorgen de triceps voor de laatste 10cm en dan met name de lockout, dus zorg ik er altijd voor dat ik een volledige lockout heb.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:34 schreef Calyptus het volgende:
[..]
en? een full rom halen is niet heilig. Als je rond 95% stopt(die laatste 5 % vind ik de makkelijkste ook) en direct terug naar beneden gaat heb je wel constante belasting, wat ik veel belangrijker vind. Ik bedoel wel het volledig strekken, het "locken". Dan steun je op je botstructuur en niet op je triceps, dus is het not done voor mij.
Meh, mijn denkwijze erachter komt vanuit de vechtsport, als je tegenstander op je ligt en je moet hem eraf duwen kom je ook niet op een punt waar je ff kunt rusten...
Ws heb jij een andere
Ik ben niet geinteresseerd in spieren, die komen vanzelf welquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:49 schreef LedZep het volgende:
[..]
Als het om isolatieoefeningen gaat ben ik het met je eens; dan is spanning houden relatief belangrijk. Bij compoundoefeningen ga ik ALTIJD fullrom, omdat een - in minder of meerdere mate - deel van het "compound" gedeelte anders weg is. Bij benchen zorgen de triceps voor de laatste 10cm en dan met name de lockout, dus zorg ik er altijd voor dat ik een volledige lockout heb.
Als je benchen puur en alleen voor je borst doet zou je em misschien beter niet kunnen locken, maar voor mij geldt: meer spieren = beter.
Nou bij mij zit het dus niet aan de onderkant maar juist de bovenste !quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:45 schreef Calyptus het volgende:
[..]
laat eens zien via pic, kan aan je genetica liggen, of ms nog dat beetje vet op de onderste 2 (is het moeilijkste weg te krijgen)
Los hiervan:
Ik ga een zelfgemaakt dieet volgen tot 1 oktober. Door een blessure ben ik wat spiermassa kwijt en heb ik vet bij. Dieet bestaat enkel uit appels en tonijn in eigen nat met ketchup(home-made recipe), + chlorella, multivit en Calcium Magnesium Zink tabletten uit de Kruitvat(ja calcium en zink gaan slecht samen, maar voor die prijs kon ik het niet laten). Ik zoek toch op 2 weken terug 2 kilo af te vallen dat de 6pack erdoor komt.
genetica, niks aan te veranderen, arnold had ook geen sixpackquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:04 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nou bij mij zit het dus niet aan de onderkant maar juist de bovenste !
Als je naar mijn buik kijkt dan is het de rechter blok dat ontbreekt,
terwijl de rest aardig goed te zien is !
![]()
Dat meen je niet, ik wil toch echt eerlijk waar en hoe dan ook die allerlaatste erbij hebben !quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:07 schreef Calyptus het volgende:
[..]
genetica, niks aan te veranderen, arnold had ook geen sixpack
Jezus anders maak je je even druk daaroverquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:14 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dat meen je niet, ik wil toch echt eerlijk waar en hoe dan ook die allerlaatste erbij hebben !
Ik heb er alles voor over![]()
Ik zit nu met barbell drukken (liggend) op 28kg (3 setjes van 8). 'k geef toe dat het lastig is om in je eentje dat gewicht in de startpositie te krijgen, gaat net.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:45 schreef Lanvin het volgende:
maar hoe wil je dan straks effectief bench presses doen met dumbbells, want op gegeven moment (en das vrij snel) kom je boven die 20 kg uit. En barbell word lastig in je eentje.
Ik ben van dumbell-drukken afgegaan omdat het in positie krijgen bij mij ook problematisch werd. Mij lukte het met 25 kg maar amper. Doe mij maar gewoon een barbell, en ik train nog wel in mijn eentje ook.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:27 schreef BertV het volgende:
[..]
Ik zit nu met barbell drukken (liggend) op 28kg (3 setjes van 8). 'k geef toe dat het lastig is om in je eentje dat gewicht in de startpositie te krijgen, gaat net.
Dat kan niet kloppen neem ik aan..?quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:27 schreef BertV het volgende:
[..]
Ik zit nu met barbell drukken (liggend) op 28kg (3 setjes van 8). 'k geef toe dat het lastig is om in je eentje dat gewicht in de startpositie te krijgen, gaat net.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:30 schreef synthesix het volgende:
[..]
Dat kan niet kloppen neem ik aan..?
Bedoel je niet dumbell drukken ofzo?
Oooh dus dat weet je nog wel LedZep, met je grote Klepquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:15 schreef LedZep het volgende:
[..]
Jezus anders maak je je even druk daarover
Heb je je anabolen al trouwens?![]()
Ik heb er 1 keer me pols mee verneukt, en 1 keer me schouder. Toen slingerde ik de gewichten altijd omhoog de eerste keer. Ik doe nu alleen nog schuin dumbeldrukken. Ik ga eerst voor het bankje staan, dan bij het zitten laat ik de dumbels op me bovenbenen leunen. Dan ga je liggen, en druk je met je benen de dumbels in de goeie positie. Ff oefenen, en het werkt perfect.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:27 schreef BertV het volgende:
[..]
Dat is bij mij ook gelijk de enige manier om het voorelkaar te krijgen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:39 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik ga eerst op het bankje zitten, dan laat ik de dumbels op me bovenbenen leunen. Dan ga je liggen, en druk je met je benen de dumbels in de goeie positie. Ff oefenen, en het werkt perfect.
Dat zou je zeggen, maar met 56kg in je handen kun je (ik?) niet rustig plat gaan liggen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:45 schreef synthesix het volgende:
Maar waar begin je niet gewoon met de dumbells beneden?
De best manier iddquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:39 schreef ivosnivo het volgende:
Ik ga eerst voor het bankje staan, dan bij het zitten laat ik de dumbels op me bovenbenen leunen. Dan ga je liggen, en druk je met je benen de dumbels in de goeie positie. Ff oefenen, en het werkt perfect.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:10 schreef BertV het volgende:
[..]
Hee, eindelijk een chin-up-freak!
Het kost ook vast wat moed om in een volle sportzaal aan zo'n balk te hangen.
Zeker in het begin als het nog niet goed lukt. Maar net als dippen een gave oefening met lichaamsgewicht (of meer).
De kick is ook dat ongetrainde personen zich met moeite maar "eenmaal-half-omhoog-wurgen".![]()
Ik heb ook zo'n stang gekocht voor thuis. Alleen breed optrekken lukt maar een handvol keren met veel moeite.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:54 schreef Semargofni het volgende:
[..].
Omdat ik niet de moed had om mezelf in de gym voor lul te zettenheb ik maar voor thuis zo`n stang gekocht die je tussen de deurposten kan klemmen. Leuke is dat bijna niemand die oefening kan in mijn gym, of van die mensen die quarter chins doen. Momenteel doe ik na mijn 3x5 BOR, 2x8 optrekken of soms ladder-chins. Mijn uiteindelijke doel is om ooit een one-arm chin te kunnen, dat lijkt me echt tof.
Wat gaat dit topic toch hard zeg, je post ff een paar uurtjes niks of je loopt alweer anderhalve pagina achter.
Kramp in je poten als je voor het stoplicht staat kan ook fijn zijnquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:52 schreef Miguel het volgende:
[..]
De best manier idd![]()
Blij dat ik vanavond met de auto was gegaan. Op de fiets terug was niet gelukt na deze benen-avond![]()
ja kunt er speciale titanium platen laten insteken, geeft het effect van sickpack maar voelt zo niet aan natuurlijk... Best kostelijkquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:14 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dat meen je niet, ik wil toch echt eerlijk waar en hoe dan ook die allerlaatste erbij hebben !
Serieus, eerlijk waar ?quote:Op woensdag 20 september 2006 00:17 schreef Calyptus het volgende:
[..]
ja kunt er speciale titanium platen laten insteken, geeft het effect van sickpack maar voelt zo niet aan natuurlijk... Best kostelijk
http://www.bodyimplants.com/faq.htmlquote:Op woensdag 20 september 2006 00:27 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Serieus, eerlijk waar ?
Hoe heet zo ingreep dan, zijn er afbeeldingen van ofzo![]()
Wat is dan ongeveer het kostenplaatje ?![]()
Maar dat is neem ik aan niet in NL !quote:Op woensdag 20 september 2006 00:49 schreef Calyptus het volgende:
[..]
http://www.bodyimplants.com/faq.html
site die ik het eerste kan vinden
srry, ik weet alleen dat het bestaat, verder weet ik er echt niks over... Of het in Europa zelfs bestaat zou ik niet kunne zeggen, ik weet wel dat het zakken vol geld kostquote:Op woensdag 20 september 2006 00:55 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Maar dat is neem ik aan niet in NL !
Ik wil het dan in NL laten doen en daar een site van zien !
Als je het weet meld het met graag aub![]()
Maar omdat jij weet dat het zakken met geld kost dacht ik eigenlijk zo van,quote:Op woensdag 20 september 2006 01:01 schreef Calyptus het volgende:
[..]
srry, ik weet alleen dat het bestaat, verder weet ik er echt niks over... Of het in Europa zelfs bestaat zou ik niet kunne zeggen, ik weet wel dat het zakken vol geld kost
Je ziet de prijzen staan op de eerste site. Ik denk niet dat die zoveel zullen verschillen met die in europa. 10000¤ zal het ongeveer zijn jaquote:Op woensdag 20 september 2006 01:10 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Maar omdat jij weet dat het zakken met geld kost dacht ik eigenlijk zo van,
nou dan weet jij toch of denkt ongeveer de richtprijs te weten,
bijvoorbeeld je moet denken zowieso boven / vanaf ¤ 10.000![]()
Echt ¤ 10.000 of zeg je dit om maar snel van me af te zijn !quote:Op woensdag 20 september 2006 01:25 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Je ziet de prijzen staan op de eerste site. Ik denk niet dat die zoveel zullen verschillen met die in europa. 10000¤ zal het ongeveer zijn ja
En nu ga ik slapen, morgen eerste schooldag
Ik ontken!quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:08 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Tuurlijk mag een beetje wel, maar sommige nemen dat weer heel ruim
Volgens mij weeg jij 60kg en ben je compleet niet gespierd en nu heb je het over implantatenquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:14 schreef Sander170 het volgende:
[..]
bij ons gaan de dumbels tot 50 kilo..quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:22 schreef LedZep het volgende:
[..]
Jezus man wat is dat voor klote'gym' daar in Sint Nyk. Dan tref ik het nog met dumbbells tot 32kg
.
Ben benieuwd wat die gasten zeggen als ik daar als magere ecto binnenkom en aan wat barbells ga sleuren.
De prijzen op die eerste site zaten tussen de 7000 en 15000 dollar dus ja... Zoon operatie is niet goedkoopquote:Op woensdag 20 september 2006 01:28 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Echt ¤ 10.000 of zeg je dit om maar snel van me af te zijn !
Maar wat begint je schooldag laat dan,
andere scholen zijn al veel eerder begonnen ?![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 10:54 schreef J-Will het volgende:
Oef ik heb net een kuttraining achter de rug, niet normaal. Rows gingen best goed, paar setjes met 60 kg gedaan (vorm was niet optimaal maar toch) en flink volume op 50 kg. Maar incline bench ging zo ruk dat het gewoon belachelijk was. Normaal moet ik makkelijk 5*8*45 kunnen doen, nu was dat maar 40 kg en heeeeeeel moeizaam. Had wel spierpijn in de pecs maar toch, afknapper. Daarna legpress gedaan, kreeg 110 niet eens zonder cheaten omhoogWel explosief op 100 kg wat reps gepakt, voelde okay, maar deze training was er één om snel te vergeten. Zal wel aan het tijdstip liggen
Het is net het echte levenquote:Op woensdag 20 september 2006 11:20 schreef BertV het volgende:
Alleen door de mindere trainingen kun vervolgens bewust een fijne training hebben...
Hij heeftquote:Op woensdag 20 september 2006 11:48 schreef BertV het volgende:
Stiekem wel gaaf ja...
Maar volgens mij is het geen natural.
Waar basseer jij dit allemaal op !quote:Op woensdag 20 september 2006 10:30 schreef McGilles het volgende:
[..]
Volgens mij weeg jij 60kg en ben je compleet niet gespierd en nu heb je het over implantaten![]()
![]()
Gewoon trainen en niet van een mug een olifant maken![]()
Mensen die meteen opgeven en gaan zoeken naar cosmetische oplossingenquote:Op woensdag 20 september 2006 13:20 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Waar basseer jij dit allemaal op !
En whatever iedereen kan implantaten nemen !
![]()
Je druk maken over 1 missend blokjequote:Op woensdag 20 september 2006 13:20 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Waar basseer jij dit allemaal op !
En whatever iedereen kan implantaten nemen !
![]()
Bedankt voor de infoquote:Op woensdag 20 september 2006 10:36 schreef Calyptus het volgende:
[..]
De prijzen op die eerste site zaten tussen de 7000 en 15000 dollar dus ja... Zoon operatie is niet goedkoop
Ik zit op een hoge school in Antwerpen. Begint altijd wat later
Ieder voor zich hequote:Op woensdag 20 september 2006 13:22 schreef McGilles het volgende:
[..]
Mensen die meteen opgeven en gaan zoeken naar cosmetische oplossingen![]()
![]()
Ik ben niet zo breed als Ronnie Coleman dus ik geef het op, ik ga overal implantaten laten zetten en dan ben ik net zo groot/stoerquote:Op woensdag 20 september 2006 13:23 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Je druk maken over 1 missend blokje:')
Ieder zijn sores hequote:Op woensdag 20 september 2006 13:23 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Je druk maken over 1 missend blokje:')
Niet waar, daar ben ik op tegen kerelquote:Op woensdag 20 september 2006 13:24 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik ben niet zo breed als Ronnie Coleman dus ik geef het op, ik ga overal implantaten laten zetten en dan ben ik net zo groot/stoer![]()
sanderstyle
En dan met name die kut steroiden gebruikers! Bah!quote:Op woensdag 20 september 2006 13:22 schreef McGilles het volgende:
[..]
Mensen die meteen opgeven en gaan zoeken naar cosmetische oplossingen![]()
![]()
Wat zijn je stats dan en hoe lang ben je bezig? Je komt op mij over als een wannabebeachboy.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:26 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Niet waar, daar ben ik op tegen kerel![]()
Gisteren had ik me een partij zin in een pizza oid, niet normaal!quote:Op woensdag 20 september 2006 14:04 schreef ivosnivo het volgende:
Zo dan gisteren gestopt met de creatine. Vandaag eindelijk weer is cola drinkenNormaal heb ik daar nooit zo'n behoefte aan maar nu.......
Ik doel niet op jou, maar sommige mensen die grijpen te snel naar de steroiden ja! Maar dat was niet mijn punt, cosmetische oplossingen zoals implantaten is toch totale onzin, komop zeg!quote:Op woensdag 20 september 2006 13:54 schreef Mr.J het volgende:
[..]
En dan met name die kut steroiden gebruikers! Bah!![]()
I know, feel the sarcasm bro.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:08 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik doel niet op jou, maar sommige mensen die grijpen te snel naar de steroiden ja! Maar dat was niet mijn punt, cosmetische oplossingen zoals implantaten is toch totale onzin, komop zeg!
Plaats #2, want een regerend kampioen is bijna nooit verslagen.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:12 schreef LedZep het volgende:
Wow, Cutler is wel zwaar verbeterd!Grotere lats, biceps, gruwelijke benen en eindelijk wat betere abs zo te zien. We'll see wat het hem oplevert
.
Nah zo groot hoeft het niet per se.. mag welquote:Op woensdag 20 september 2006 11:49 schreef J-Will het volgende:
http://youtube.com/watch?v=OD6xYgrqHmc
Die Kazmaier, is dat jouw doel LedZep? Geniale kop die kerel
quote:
wat is de link tussen creatine en cola?quote:Op woensdag 20 september 2006 14:04 schreef ivosnivo het volgende:
Zo dan gisteren gestopt met de creatine. Vandaag eindelijk weer is cola drinkenNormaal heb ik daar nooit zo'n behoefte aan maar nu.......
Caffeine zou het effect van creatine tegengaan. Maar volgens mij is dat ondertussen achterhaald (ask J)quote:Op woensdag 20 september 2006 14:24 schreef Frautie het volgende:
[..]
[..]
wat is de link tussen creatine en cola?
Ikke nie begrijp![]()
True, althans, wat ik gelezen hebquote:Op woensdag 20 september 2006 14:25 schreef LedZep het volgende:
[..]
Caffeine zou het effect van creatine tegengaan. Maar volgens mij is dat ondertussen achterhaald (ask J)
Boze mensen zijn sterker als vrolijke mensenquote:Op woensdag 20 september 2006 14:27 schreef desub het volgende:
Waarom kijkt iedereen eigenlijk zo moeilijk als ze zware gewichten tillen (doe ik ook)?
Zo lijkt het net of het niet leuk is....
Trainen zelf moet ook niet leuk zijn. 't Moet pijn doen, branden enzo. Niet na een lichte tinteling @ rep 6 de gewichten wegleggen.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:27 schreef desub het volgende:
Waarom kijkt iedereen eigenlijk zo moeilijk als ze zware gewichten tillen (doe ik ook)?
Branden doet het bij mij zelden, de spieren houden er op gegeven moment gewoon mee op, maar echt branden doet het dan niet. Misschien komt het ook omdat ik niet zoveel setjes per spiergroep maakquote:Op woensdag 20 september 2006 14:31 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Trainen zelf moet ook niet leuk zijn. 't Moet pijn doen, branden enzo. Niet na een lichte tinteling @ rep 6 de gewichten wegleggen.
Geldt dat ook voor huffende/puffende/kreunende mensen?quote:Op woensdag 20 september 2006 14:27 schreef McGilles het volgende:
Boze mensen zijn sterker als vrolijke mensen
Thanks!quote:Op woensdag 20 september 2006 14:28 schreef LedZep het volgende:
http://forum.dutchbodybui(...)/?highlight=creatine
Ik ben maar naar huis gegaan. Ga zo denk ik trainen ipv vanavondquote:Op woensdag 20 september 2006 14:50 schreef McGilles het volgende:
Even een offtopicje: Wat doen alle mensen hier? Is er geen werk/school meer?![]()
Hahahaha, herkenbaar. Het lukt mij gewoon niet om normaal te blijven kijkenquote:Op woensdag 20 september 2006 14:27 schreef desub het volgende:
Ik kan multi taskenquote:Op woensdag 20 september 2006 14:50 schreef McGilles het volgende:
Even een offtopicje: Wat doen alle mensen hier? Is er geen werk/school meer?![]()
Daar val ik gelukkig toch niet onderquote:Op woensdag 20 september 2006 13:54 schreef Mr.J het volgende:
[..]
En dan met name die kut steroiden gebruikers! Bah!![]()
Al meer dan 5 jaar eerlijk waar !quote:Op woensdag 20 september 2006 14:02 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Wat zijn je stats dan en hoe lang ben je bezig? Je komt op mij over als een wannabebeachboy.
Ja daar waren we al achter, maar bedankt voor het nog een keer melden.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:06 schreef Sander170 het volgende:
Momenteel heb ik nog steeds een 5-pack want op die ene plek bovenin zit helemaal niks !
Gewoon een leegvlakje, en daar baal ik van !!
Graag gedaan !quote:Op woensdag 20 september 2006 16:08 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ja daar waren we al achter, maar bedankt voor het nog een keer melden.
Jaja, dat is gewoon genetica, doe je geen flikker tegen.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:06 schreef Sander170 het volgende:
Momenteel heb ik nog steeds een 5-pack want op die ene plek bovenin zit helemaal niks !
Gewoon een leegvlakje, en daar baal ik van !!
Bedankt !quote:Op woensdag 20 september 2006 16:09 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Jaja, dat is gewoon genetica, doe je geen flikker tegen.
Ander onderwerp nu.
Maak je niet zo druk om de oefeningen an sich.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:51 schreef Dacide het volgende:
ben trouwens het volgende van plan:
voor mijn nieuwe schema.. doe alles in deze volgorde.
iemand aantekeningen/ opmerkingen... ik hoor t graag.
triceps:
smal bankdrukken (4sets)
pushdown (ofzoiets) 4sets
dippen 4 sets (doe ik normaal echt nooooit... toch maar eens erin houden)
triceps extension (met dumbell) 4sets
schouders zijkant
zijwaarts heffen 5 sets
dumbell press (evt op machine) 4 sets
Biceps:
barbell curl 4 sets
concentration curl 4 sets
preacher curl 4 sets
Je kunt je buik beter net als de rest van je spiergroepen aanpakken. Zo tussen de 6 en de 12 reps gaan zitten.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:59 schreef Lanvin het volgende:
zoooo vanmorgen had ik paar uurtjes vrij dus om 9 uur stond ik al in de sportschool, 100 abdominal pulldowns gemaakt van 30 kilomet afwisseling op dat crunch apparaat, Tricep pulldowns, cable bicep curls... en daarna was ik echt helemaal kapot
maar toch nog even leg press 100 kilo gepakt
ging dus heerlijk
Ik heb vrij vaak ontstekingen in me schouder gehad. Toen ik gestopt ben met achter me hoofd schouderdrukken, en achter me hoofd rug op trekken is het een heel stuk minder geworden. Verder meteen rustig aan doen als je ook maar iets voelt.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:45 schreef Omnifacer het volgende:
He gasten,
Hier ben ik weer es... ben afgelopen 5 weken precies nul keer wezen trainen, ik heb weer es een blessure aan mijn schouder.
Ik lag in bed, een tijd terug, en ik wilde opstaan. Ik lag zeg maar op mn buik, met mn armen om mijn kussen heen geklemd, en toen ik daadwerkelijk op wilde staan deed ik eerst mijn knieen omhoog, en toen overstrekte ik mijn schouder volgens mij.
Ik dacht dat het zeurderige gevoel in mijn (linker)schouder vanzelf wel weg zou gaan, maar na drie weken was er nog niks veranderd. Toen heb ik maar een afspraak gemaakt bij de fysio, maar die kan pas volgende week woensdagIn de tussentijd heb ik dus al 5 weken niks gedaan, dus gaat mn fysiek eraan
Ik ben bang voor slijmbeursontsteking
Weet iemand wat het kan zijn? Heeft iemand wel eens zoiets meegemaakt?
In vijf weken verandert er niks aan jouw spiermassa hoor.. zal me verbazen als er in vijf maanden veel afgaat.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:45 schreef Omnifacer het volgende:
He gasten,
Hier ben ik weer es... ben afgelopen 5 weken precies nul keer wezen trainen, ik heb weer es een blessure aan mijn schouder.
Ik lag in bed, een tijd terug, en ik wilde opstaan. Ik lag zeg maar op mn buik, met mn armen om mijn kussen heen geklemd, en toen ik daadwerkelijk op wilde staan deed ik eerst mijn knieen omhoog, en toen overstrekte ik mijn schouder volgens mij.
Ik dacht dat het zeurderige gevoel in mijn (linker)schouder vanzelf wel weg zou gaan, maar na drie weken was er nog niks veranderd. Toen heb ik maar een afspraak gemaakt bij de fysio, maar die kan pas volgende week woensdagIn de tussentijd heb ik dus al 5 weken niks gedaan, dus gaat mn fysiek eraan
Ik ben bang voor slijmbeursontsteking
Weet iemand wat het kan zijn? Heeft iemand wel eens zoiets meegemaakt?
Ja dat doe ik nu dus al 5 weken. Ik heb de training voorafgaand aan het moment dat ik geblesseerd raakte niks geks gedaan, gewoon gedaan wat ik altijd doe, dus dat maakt het extra raar. Kan het zijn dat de blessure chronisch is? Omdat het nu al 5 weken niet veranderd is?quote:Op woensdag 20 september 2006 17:49 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik heb vrij vaak ontstekingen in me schouder gehad. Toen ik gestopt ben met achter me hoofd schouderdrukken, en achter me hoofd rug op trekken is het een heel stuk minder geworden. Verder meteen rustig aan doen als je ook maar iets voelt.
Heb je al ibuprofen geprobeerd? Doet elke beweging je zeer? Anders kun je oefeningen doen met lichtere gewichten voor een goede doorbloeding. Dat helpt ook mee aan een sneller herstel.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:51 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ja dat doe ik nu dus al 5 weken. Ik heb de training voorafgaand aan het moment dat ik geblesseerd raakte niks geks gedaan, gewoon gedaan wat ik altijd doe, dus dat maakt het extra raar. Kan het zijn dat de blessure chronisch is? Omdat het nu al 5 weken niet veranderd is?
@LedZep: Voor het zicht niet, maar het voelt allemaal minder strak... Misschien ook mentaal hoor...
Trainen maakt gewrichten sterkerquote:Op woensdag 20 september 2006 19:12 schreef desub het volgende:
raar is dat eigenlijk, nu ik er over nadenk, ik had totdat ik ging trainen (paar maanden terug) vaak last van mijn schouder, sinds ik train is dat veel minder geworden, het voelde ook nooit overdreven pijnlijk aan tijdens het trainen, ik heb 'm ook nooit hoeven ontzien eigenlijk.
zal ook wel een stukje stress geweest zijn, maar toch....
Overtrainen en slechte techniek verneuken ze dan weerquote:Op woensdag 20 september 2006 19:14 schreef LedZep het volgende:
[..]
Trainen maakt gewrichten sterker![]()
![]()
Tja, om het gemiddelde in stand te houden moeten we ook baggeraars in de gym hebben natuurlijkquote:Op woensdag 20 september 2006 19:32 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Overtrainen en slechte techniek verneuken ze dan weer
Welkomquote:Op woensdag 20 september 2006 21:38 schreef D.Rose het volgende:
*meldt
al een paar keer eerder begonnen met trainen maar dit nooit volgehouden.
Door de jaren heen ook nog een buikje opgebouwd.
Aantal weken geleden de knoop doorgehakt en besloten de boel te 'fatsoeneren'.
Buikje (10kg) is er nu af dus de pondjes mogen er weer aan, maar dan op de juiste plekken,
vandaar dat ik hier (weer) ben
dank jequote:
Ik eet ook 99% van de tijd gezond, maar zodirect een lekker broodje kroket kan echt geen kwaadquote:Op woensdag 20 september 2006 22:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dank je
heb de OP net helemaal doorgelezen en al wat tips opgedaan
Net als bij het afvallen geldt, ik wil er best veel voor doen, maar ik wil er liever niet teveel voor laten.
Dus eens per week naar de Mac en af en toe iets 'lekkers' moet kunnen vind ik
Dat kan ook zeker wel. Zeker als je bulkt kan een snack af en toe absoluut geen kwaad. En het houd je gemotiveerd imo.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dank je
heb de OP net helemaal doorgelezen en al wat tips opgedaan
Net als bij het afvallen geldt, ik wil er best veel voor doen, maar ik wil er liever niet teveel voor laten.
Dus eens per week naar de Mac en af en toe iets 'lekkers' moet kunnen vind ik
Als je traint kan dat best.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:10 schreef synthesix het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik 1 keer per week naar de mac eigenlijk behoorlijk veel, zelfs voor een non-bb dieet.
tja, het is gewoon makkelijk, en ook best goed te etenquote:Op woensdag 20 september 2006 22:10 schreef synthesix het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik 1 keer per week naar de mac eigenlijk behoorlijk veel, zelfs voor een non-bb dieet.
pizza gaat er ook wel inquote:Op woensdag 20 september 2006 22:23 schreef synthesix het volgende:
Alleen wel erg slecht voor je volgens mij. Door de transvetten e.d.
Maar je kan ook min-of-meer gezond snacken. Bijvoorbeeld, broodje knakworst of pizza. Vind ik beide opzich ook best lekker, maar zijn toch wat beter voor je dieet dacht ik zo.
Met mosterdquote:Op woensdag 20 september 2006 22:04 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik eet ook 99% van de tijd gezond, maar zodirect een lekker broodje kroket kan echt geen kwaad![]()
![]()
of fietsenquote:Op woensdag 20 september 2006 22:31 schreef desub het volgende:
mijn buikje zit er nog op, is wel iets kleiner geworden volgens mij, maar dat moet wel verder goedkomen als ik ga hardlopen.
Tuna with a twistquote:Op woensdag 20 september 2006 22:47 schreef Lanvin het volgende:
ik eet dan nu ook gewoon bijna dagelijks toch wel iets met tonijn en kipfilet op brood.
waar woon je dan? ik zit op KDGquote:Op woensdag 20 september 2006 10:36 schreef Calyptus het volgende:
[..]
De prijzen op die eerste site zaten tussen de 7000 en 15000 dollar dus ja... Zoon operatie is niet goedkoop
Ik zit op een hoge school in Antwerpen. Begint altijd wat later
Prima idee. Niet iedere beweging doet pijn, het is meer zo'n zeurderig gevoel in mijn schouder, wat wel erger wordt wanneer ik hem meer gebruik... Ik zal het morgen eens proberen, ik laat ff weten hoe het ging...quote:Op woensdag 20 september 2006 18:10 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Heb je al ibuprofen geprobeerd? Doet elke beweging je zeer? Anders kun je oefeningen doen met lichtere gewichten voor een goede doorbloeding. Dat helpt ook mee aan een sneller herstel.
ik doe momenteel een combo.. 5x5 bij DL, SQ, BP, MP, en andere combinaties bij de rest van de oefeningen.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:25 schreef J-Will het volgende:
Werkt een split-schema voor kracht eigenlijk? Of ga je dan toch teveel reps doen op één groep waardoor groei eerder wordt ennadrukt? JUst some thought.
Wat ik heb geleerd is een stuk of 8 reps met een gewicht waarmee je ook echt niet meer dan 8 reps kan maken, en dat dan 3 sets.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:25 schreef Robocock het volgende:
Vraagje.
Wat is "beter" : rep's van 12-10-8 of rep's 8-8-8-8. Na elke serie gewicht omhoog in beide gevallen.
Trainingsdoel is massa genereren.
Ja, maar veel minder vanwege de hoge reps / failure / lage trainingsfrequentie.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:25 schreef J-Will het volgende:
Werkt een split-schema voor kracht eigenlijk? Of ga je dan toch teveel reps doen op één groep waardoor groei eerder wordt ennadrukt? JUst some thought.
Ik nietquote:Op donderdag 21 september 2006 09:56 schreef J-Will het volgende:
ik ben jaloers op mensen die kunnen chinnen als ze het nog nooit gedaan hebben
chins zijn doorgaans gemakkelijker dan pullupsquote:Op donderdag 21 september 2006 09:56 schreef J-Will het volgende:
Ik moet het ook weer eens gaan doen. Ik zat op een gegeven moment op 3 sets van 4 en een max van 6 geloof ik. Zal nu wel minder zijn. Pullups kan ik dan wel weer redelijk, die zijn ook beter voor je lats toch
Volgens mij ook indd. (vind ik wel iig).quote:Op donderdag 21 september 2006 10:14 schreef Tommy__ het volgende:
chins zijn doorgaans gemakkelijker dan pullups![]()
Om er ff wat klimlogica tegenaan te gooienquote:Op donderdag 21 september 2006 10:14 schreef Tommy__ het volgende:
chins zijn doorgaans gemakkelijker dan pullups![]()
Helaas, u gaat niet door naar de volgende rondequote:Op donderdag 21 september 2006 09:56 schreef J-Will het volgende:
Ik moet het ook weer eens gaan doen. Ik zat op een gegeven moment op 3 sets van 4 en een max van 6 geloof ik. Zal nu wel minder zijn. Pullups kan ik dan wel weer redelijk, die zijn ook beter voor je lats toch
Voor mijn gevoel is het enige verschil dat chinups voornamelijk biceps is, en pull ups meer richting de triceps.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:38 schreef LedZep het volgende:
Chins en pull ups zijn natuurlijk precies hetzelfde; het "verschil" daartussen is een uit de hand gelopen mythe.
ik mag het eigenlijk niet zeggen,, maar als je via nieuwsgroepen download, hij is daar nog wel vandaan te halen.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:29 schreef Tommy__ het volgende:
ik ben al m'n films van ronnie verloren in een format![]()
Beter voor je lats. "Makkelijk" bestaat niet. Als het makkelijk gaat pleur je er gewicht bij.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:18 schreef J-Will het volgende:
Dus de makkelijkere versie is beter?
ja, daar had ik ze ook vanquote:Op donderdag 21 september 2006 17:31 schreef Lanvin het volgende:
[..]
ik mag het eigenlijk niet zeggen,, maar als je via nieuwsgroepen download, hij is daar nog wel vandaan te halen.
Oke dan, lekker bezigquote:Op donderdag 21 september 2006 17:36 schreef Tommy__ het volgende:
heb ondanks het warme weer en 3 weken blessurepauze toch nog goede gains gemaakt deze zomer:
borst: 96.5 -> 101.5 (voornamelijk door pullup-programma)
middel: 76-> 75 (geen idee hoe dat is gekomen)
benen: 52 -> 56 (squat'n)
kuiten: 36 -> 36.5
armen: 33 -> 34 (zonder bicepoefeningen ivm blessure)
onderarmen: 27 -> 30 (pullups?)
gewicht: 68 -> 70
nu nog m'n nieuwe lesserooster zien te combineren met een schema![]()
Dus volgens bovenstaande plaatjes vind jij de chins beter dan die andere voor je lats?quote:Op donderdag 21 september 2006 16:56 schreef LedZep het volgende:
Ik noem alles chin up, dat even voor de duidelijkheid.
1. Close grip is beter voor je lats dan wide grip, omdat schouder retroversie een motorpatroon van je lats is en schouderadductie meer teres major.
2. Supinated is beter dan pronated omdat de ROM 180 (tegen 160 ongeveer) graden is en de biceps in een sterkere positie zitten.
Op die site waar ik laatst mijn lichaam heb opgemeten stond dat je je armen naast je lichaam moest houden. Onder een hoek span je de biceps nogsteeds aanquote:Op donderdag 21 september 2006 18:03 schreef Tommy__ het volgende:
ongespannen onder een hoek van 90°(zo doe ik het althans)
over films gesproken: zijn er films die iedereen die aan bodybuilding doet gezien zou moeten hebben?quote:Op donderdag 21 september 2006 17:29 schreef Tommy__ het volgende:
http://bodybuilding.com/fun/fitshow.htmquote:Op donderdag 21 september 2006 20:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
over films gesproken: zijn er films die iedereen die aan bodybuilding doet gezien zou moeten hebben?
Die heb ik, uiteraard, al ooit eens gezienquote:Op donderdag 21 september 2006 20:40 schreef Miguel het volgende:
Pumping Iron natuurlijkMaar die moet je ook gezien hebben als je niet aan bb doet
Ja, voor je lats kan je het beste schouderbreedte grip en onderhands ("chin up") nemen imo.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:37 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Dus volgens bovenstaande plaatjes vind jij de chins beter dan die andere voor je lats?
Als je op een hongerdieet zit.. een week of 3 oid.. als je gewoon aardig dooreet.. denk in maanden of jaren. Pure spiermassa gaat bijna nooit weg.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:40 schreef Monocultuur het volgende:
even een vraagje aan de heren bodybuilders:
na hoeveel dagen rust gaan je spieren weer kleiner worden?
nadat ze volledig hersteld is (waarna je de spier normaal gezien terug gaat belasten) en ze totaal niet meer gebruikt (wat nooit gebeurt tenzij je in coma ligt oid)quote:Op donderdag 21 september 2006 22:40 schreef Monocultuur het volgende:
even een vraagje aan de heren bodybuilders:
na hoeveel dagen rust gaan je spieren weer kleiner worden?
Lol droog...quote:Op donderdag 21 september 2006 22:44 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
nadat ze volledig hersteld is (waarna je de spier normaal gezien terug gaat belasten) en ze totaal niet meer gebruikt (wat nooit gebeurt tenzij je in coma ligt oid)
het gaat niet opeens, maar het begint geleidelijk
ps: ter plaatse verzonnen, maar het lijkt met 't meest logische
"Ain't nothin' to it but to do it" is mijn favoriet.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:53 schreef Miguel het volgende:
Zo'n beetje de helft van wat mijn trainingsmaat en ik tegen elkaar zeggen tijdens de training zijn quotes uit bb tapes en pumping iron
YEAH BUDDY!
Ik heb Ronny en Kevin hun eerste trainingsvideo gedownload. En het is heel apart om te zien hoe klein hun hoofd toen nog was.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:29 schreef Tommy__ het volgende:
Wat denk je van Jay Cutler, die zit zijn hele training parra om zich heen te kijkenquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:44 schreef Semargofni het volgende:
Natuurlijk mag "lightweight!" en "aint nothing but a peanut!" hieraan niet ontbreken.
Die Ronnie heeft trouwens wel een tik door al dat steroids gebruik ofzo, hele tijd met zijn hoofd schudden. En dan van die Brrrrr geluiden maken. Die film van Dorian Yates is ook grappig hoe die gasten tegen elkaar schreeuwen terwijl ze gezellig met zijn tweetjes in die "dungeon" bezig zijn.
meer etenquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:48 schreef D.Rose het volgende:
Ik las dat je per kilo lichaamsgewicht 2 gr. eiwit p.d. moet nemen.
Nu heb ik ff zitten rekenen, maar daar kom ik dus nooit aan, zelfs met allemaal eiwitrijke voeding.
Zijn er mensen die dit wel halen zonder eiwitshakes te nemen?
in 1 liter zitten maar 35gr eiwit dus dat moet dan een flinke bult vlees zijnquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:55 schreef J-Will het volgende:
Ik haal het wel denk ik. Zit nu op minstens 1.5 liter melk per dag en daar komt dan nog een bult vlees bij.
kwark eet ik al, maar kan idd Brinta toevoegen, dat smaakt welquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:51 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
meer eten![]()
drink een liter melk meer en zet havermout met melk (en evt kwark, denk hierbij aan 500-600ml melk en 60-120g havermout/brinta) bij je eetschema
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |