abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41985853
quote:
Op woensdag 20 september 2006 13:54 schreef Mr.J het volgende:

[..]

En dan met name die kut steroiden gebruikers! Bah!
Daar val ik gelukkig toch niet onder
  woensdag 20 september 2006 @ 16:03:33 #202
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_41985868
Kan best dat je gewoon caffeine mag drinken bij creatine. Maar ik ben altijd gruwelijk strikt als ik crea gebruik, en misschien dat het ook wel tussen de oren zit maar zoals ik het doe ga ik er altijd lekker op vooruit.
pi_41985928
quote:
Op woensdag 20 september 2006 14:02 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Wat zijn je stats dan en hoe lang ben je bezig? Je komt op mij over als een wannabebeachboy.
Al meer dan 5 jaar eerlijk waar !

Maar toch ik wil een sixpack klaar uit !

En zonder implantaten, denk aub niet zo negatief over me, dank u wel
pi_41985985
Momenteel heb ik nog steeds een 5-pack want op die ene plek bovenin zit helemaal niks !

Gewoon een leegvlakje, en daar baal ik van !!
  woensdag 20 september 2006 @ 16:08:16 #205
140141 ivosnivo
pi_41986018
quote:
Op woensdag 20 september 2006 16:06 schreef Sander170 het volgende:
Momenteel heb ik nog steeds een 5-pack want op die ene plek bovenin zit helemaal niks !

Ja daar waren we al achter, maar bedankt voor het nog een keer melden.
pi_41986067
quote:
Op woensdag 20 september 2006 16:08 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Ja daar waren we al achter, maar bedankt voor het nog een keer melden.
Graag gedaan !

Ik zeg alleen dat ik er zo van baal, heel erg snap dat dan
  woensdag 20 september 2006 @ 16:09:46 #207
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_41986074
quote:
Op woensdag 20 september 2006 16:06 schreef Sander170 het volgende:

Jaja, dat is gewoon genetica, doe je geen flikker tegen.

Ander onderwerp nu.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_41986111
quote:
Op woensdag 20 september 2006 16:09 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Jaja, dat is gewoon genetica, doe je geen flikker tegen.

Ander onderwerp nu.
Bedankt !

Dan kan het me geen flikker meer schelen ook !

Klaar
  woensdag 20 september 2006 @ 16:20:44 #209
19479 Mr.J
pi_41986391
quote:
Op woensdag 20 september 2006 15:51 schreef Dacide het volgende:
ben trouwens het volgende van plan:
voor mijn nieuwe schema.. doe alles in deze volgorde.

iemand aantekeningen/ opmerkingen... ik hoor t graag.

triceps:
smal bankdrukken (4sets)
pushdown (ofzoiets) 4sets
dippen 4 sets (doe ik normaal echt nooooit... toch maar eens erin houden)
triceps extension (met dumbell) 4sets

schouders zijkant
zijwaarts heffen 5 sets
dumbell press (evt op machine) 4 sets

Biceps:
barbell curl 4 sets
concentration curl 4 sets
preacher curl 4 sets
Maak je niet zo druk om de oefeningen an sich.

Ga gewoon de gym in wetende welke spiergroepen je wilt gaan trainen en doe dat. Dan hoef je niet op oefeningen te wachten die bezet zijn en zodoende wissel je ook lekker af al zal je altijd wel je favoriete oefeningen hebben.
  woensdag 20 september 2006 @ 16:25:42 #210
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_41986501
mja heb je ook wel gelijk in.. tis geen zwaar beladen morele kwestie.. slechts wat ijzersmijt oefeningetjes..

maar dan wat anders.. maakt het wat uit of je eerst biceps of eerst triceps traint?
  woensdag 20 september 2006 @ 16:28:59 #211
19479 Mr.J
pi_41986573
Ik doe altijd eerst triceps, dan biceps.

Denk niet dat het erg vele uitmaakt. Triceps is de grootste spier van de 2, dus die pak ik als 1ste.
  woensdag 20 september 2006 @ 16:34:02 #212
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_41986710
ok thnx..

anyhows.. ga trainen nu...

daaag samen
pi_41987357
Dacide: 1 ding, ook zijkant schouders hoeft maar 5-6 sets te hebben. Tel je alles bij elkaar op heb je dan namelijk al 15-18 sets voor je schouders en dat is behóorlijk veel. Wel te doen, maar meer hoeft echt niet .
pi_41987384
zoooo vanmorgen had ik paar uurtjes vrij dus om 9 uur stond ik al in de sportschool, 100 abdominal pulldowns gemaakt van 30 kilo met afwisseling op dat crunch apparaat, Tricep pulldowns, cable bicep curls... en daarna was ik echt helemaal kapot maar toch nog even leg press 100 kilo gepakt ging dus heerlijk
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
  woensdag 20 september 2006 @ 17:27:01 #215
140141 ivosnivo
pi_41988120
quote:
Op woensdag 20 september 2006 16:59 schreef Lanvin het volgende:
zoooo vanmorgen had ik paar uurtjes vrij dus om 9 uur stond ik al in de sportschool, 100 abdominal pulldowns gemaakt van 30 kilo met afwisseling op dat crunch apparaat, Tricep pulldowns, cable bicep curls... en daarna was ik echt helemaal kapot maar toch nog even leg press 100 kilo gepakt ging dus heerlijk
Je kunt je buik beter net als de rest van je spiergroepen aanpakken. Zo tussen de 6 en de 12 reps gaan zitten.
  woensdag 20 september 2006 @ 17:45:47 #216
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_41988597
He gasten,

Hier ben ik weer es... ben afgelopen 5 weken precies nul keer wezen trainen, ik heb weer es een blessure aan mijn schouder.

Ik lag in bed, een tijd terug, en ik wilde opstaan. Ik lag zeg maar op mn buik, met mn armen om mijn kussen heen geklemd, en toen ik daadwerkelijk op wilde staan deed ik eerst mijn knieen omhoog, en toen overstrekte ik mijn schouder volgens mij.

Ik dacht dat het zeurderige gevoel in mijn (linker)schouder vanzelf wel weg zou gaan, maar na drie weken was er nog niks veranderd. Toen heb ik maar een afspraak gemaakt bij de fysio, maar die kan pas volgende week woensdag In de tussentijd heb ik dus al 5 weken niks gedaan, dus gaat mn fysiek eraan Ik ben bang voor slijmbeursontsteking

Weet iemand wat het kan zijn? Heeft iemand wel eens zoiets meegemaakt?
  woensdag 20 september 2006 @ 17:49:31 #217
140141 ivosnivo
pi_41988683
quote:
Op woensdag 20 september 2006 17:45 schreef Omnifacer het volgende:
He gasten,

Hier ben ik weer es... ben afgelopen 5 weken precies nul keer wezen trainen, ik heb weer es een blessure aan mijn schouder.

Ik lag in bed, een tijd terug, en ik wilde opstaan. Ik lag zeg maar op mn buik, met mn armen om mijn kussen heen geklemd, en toen ik daadwerkelijk op wilde staan deed ik eerst mijn knieen omhoog, en toen overstrekte ik mijn schouder volgens mij.

Ik dacht dat het zeurderige gevoel in mijn (linker)schouder vanzelf wel weg zou gaan, maar na drie weken was er nog niks veranderd. Toen heb ik maar een afspraak gemaakt bij de fysio, maar die kan pas volgende week woensdag In de tussentijd heb ik dus al 5 weken niks gedaan, dus gaat mn fysiek eraan Ik ben bang voor slijmbeursontsteking

Ik heb vrij vaak ontstekingen in me schouder gehad. Toen ik gestopt ben met achter me hoofd schouderdrukken, en achter me hoofd rug op trekken is het een heel stuk minder geworden. Verder meteen rustig aan doen als je ook maar iets voelt.
pi_41988734
quote:
Op woensdag 20 september 2006 17:45 schreef Omnifacer het volgende:
He gasten,

In vijf weken verandert er niks aan jouw spiermassa hoor.. zal me verbazen als er in vijf maanden veel afgaat.
  woensdag 20 september 2006 @ 17:51:59 #219
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_41988763
quote:
Op woensdag 20 september 2006 17:49 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Ik heb vrij vaak ontstekingen in me schouder gehad. Toen ik gestopt ben met achter me hoofd schouderdrukken, en achter me hoofd rug op trekken is het een heel stuk minder geworden. Verder meteen rustig aan doen als je ook maar iets voelt.
Ja dat doe ik nu dus al 5 weken. Ik heb de training voorafgaand aan het moment dat ik geblesseerd raakte niks geks gedaan, gewoon gedaan wat ik altijd doe, dus dat maakt het extra raar. Kan het zijn dat de blessure chronisch is? Omdat het nu al 5 weken niet veranderd is?

@LedZep: Voor het zicht niet, maar het voelt allemaal minder strak... Misschien ook mentaal hoor...
  woensdag 20 september 2006 @ 18:10:46 #220
140141 ivosnivo
pi_41989237
quote:
Op woensdag 20 september 2006 17:51 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Ja dat doe ik nu dus al 5 weken. Ik heb de training voorafgaand aan het moment dat ik geblesseerd raakte niks geks gedaan, gewoon gedaan wat ik altijd doe, dus dat maakt het extra raar. Kan het zijn dat de blessure chronisch is? Omdat het nu al 5 weken niet veranderd is?

@LedZep: Voor het zicht niet, maar het voelt allemaal minder strak... Misschien ook mentaal hoor...
Heb je al ibuprofen geprobeerd? Doet elke beweging je zeer? Anders kun je oefeningen doen met lichtere gewichten voor een goede doorbloeding. Dat helpt ook mee aan een sneller herstel.
pi_41990924
raar is dat eigenlijk, nu ik er over nadenk, ik had totdat ik ging trainen (paar maanden terug) vaak last van mijn schouder, sinds ik train is dat veel minder geworden, het voelde ook nooit overdreven pijnlijk aan tijdens het trainen, ik heb 'm ook nooit hoeven ontzien eigenlijk.

zal ook wel een stukje stress geweest zijn, maar toch....
elk oordeel heeft z'n nadeel
pi_41990972
quote:
Op woensdag 20 september 2006 19:12 schreef desub het volgende:
raar is dat eigenlijk, nu ik er over nadenk, ik had totdat ik ging trainen (paar maanden terug) vaak last van mijn schouder, sinds ik train is dat veel minder geworden, het voelde ook nooit overdreven pijnlijk aan tijdens het trainen, ik heb 'm ook nooit hoeven ontzien eigenlijk.

zal ook wel een stukje stress geweest zijn, maar toch....
Trainen maakt gewrichten sterker
pi_41991601
quote:
Op woensdag 20 september 2006 19:14 schreef LedZep het volgende:

[..]

Trainen maakt gewrichten sterker
Overtrainen en slechte techniek verneuken ze dan weer
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
pi_41991657
quote:
Op woensdag 20 september 2006 19:32 schreef Calyptus het volgende:

[..]

Overtrainen en slechte techniek verneuken ze dan weer
Tja, om het gemiddelde in stand te houden moeten we ook baggeraars in de gym hebben natuurlijk
  woensdag 20 september 2006 @ 19:42:25 #225
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_41991947
Zelfde verhaal hier. Sinds ik regelmatig bench/shoulder presses doe heb ik totaal geen last meer van de schouder.
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')