Daar val ik gelukkig toch niet onderquote:Op woensdag 20 september 2006 13:54 schreef Mr.J het volgende:
[..]
En dan met name die kut steroiden gebruikers! Bah!![]()
Al meer dan 5 jaar eerlijk waar !quote:Op woensdag 20 september 2006 14:02 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Wat zijn je stats dan en hoe lang ben je bezig? Je komt op mij over als een wannabebeachboy.
Ja daar waren we al achter, maar bedankt voor het nog een keer melden.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:06 schreef Sander170 het volgende:
Momenteel heb ik nog steeds een 5-pack want op die ene plek bovenin zit helemaal niks !
Gewoon een leegvlakje, en daar baal ik van !!
Graag gedaan !quote:Op woensdag 20 september 2006 16:08 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ja daar waren we al achter, maar bedankt voor het nog een keer melden.
Jaja, dat is gewoon genetica, doe je geen flikker tegen.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:06 schreef Sander170 het volgende:
Momenteel heb ik nog steeds een 5-pack want op die ene plek bovenin zit helemaal niks !
Gewoon een leegvlakje, en daar baal ik van !!
Bedankt !quote:Op woensdag 20 september 2006 16:09 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Jaja, dat is gewoon genetica, doe je geen flikker tegen.
Ander onderwerp nu.
Maak je niet zo druk om de oefeningen an sich.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:51 schreef Dacide het volgende:
ben trouwens het volgende van plan:
voor mijn nieuwe schema.. doe alles in deze volgorde.
iemand aantekeningen/ opmerkingen... ik hoor t graag.
triceps:
smal bankdrukken (4sets)
pushdown (ofzoiets) 4sets
dippen 4 sets (doe ik normaal echt nooooit... toch maar eens erin houden)
triceps extension (met dumbell) 4sets
schouders zijkant
zijwaarts heffen 5 sets
dumbell press (evt op machine) 4 sets
Biceps:
barbell curl 4 sets
concentration curl 4 sets
preacher curl 4 sets
Je kunt je buik beter net als de rest van je spiergroepen aanpakken. Zo tussen de 6 en de 12 reps gaan zitten.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:59 schreef Lanvin het volgende:
zoooo vanmorgen had ik paar uurtjes vrij dus om 9 uur stond ik al in de sportschool, 100 abdominal pulldowns gemaakt van 30 kilomet afwisseling op dat crunch apparaat, Tricep pulldowns, cable bicep curls... en daarna was ik echt helemaal kapot
maar toch nog even leg press 100 kilo gepakt
ging dus heerlijk
Ik heb vrij vaak ontstekingen in me schouder gehad. Toen ik gestopt ben met achter me hoofd schouderdrukken, en achter me hoofd rug op trekken is het een heel stuk minder geworden. Verder meteen rustig aan doen als je ook maar iets voelt.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:45 schreef Omnifacer het volgende:
He gasten,
Hier ben ik weer es... ben afgelopen 5 weken precies nul keer wezen trainen, ik heb weer es een blessure aan mijn schouder.
Ik lag in bed, een tijd terug, en ik wilde opstaan. Ik lag zeg maar op mn buik, met mn armen om mijn kussen heen geklemd, en toen ik daadwerkelijk op wilde staan deed ik eerst mijn knieen omhoog, en toen overstrekte ik mijn schouder volgens mij.
Ik dacht dat het zeurderige gevoel in mijn (linker)schouder vanzelf wel weg zou gaan, maar na drie weken was er nog niks veranderd. Toen heb ik maar een afspraak gemaakt bij de fysio, maar die kan pas volgende week woensdagIn de tussentijd heb ik dus al 5 weken niks gedaan, dus gaat mn fysiek eraan
Ik ben bang voor slijmbeursontsteking
Weet iemand wat het kan zijn? Heeft iemand wel eens zoiets meegemaakt?
In vijf weken verandert er niks aan jouw spiermassa hoor.. zal me verbazen als er in vijf maanden veel afgaat.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:45 schreef Omnifacer het volgende:
He gasten,
Hier ben ik weer es... ben afgelopen 5 weken precies nul keer wezen trainen, ik heb weer es een blessure aan mijn schouder.
Ik lag in bed, een tijd terug, en ik wilde opstaan. Ik lag zeg maar op mn buik, met mn armen om mijn kussen heen geklemd, en toen ik daadwerkelijk op wilde staan deed ik eerst mijn knieen omhoog, en toen overstrekte ik mijn schouder volgens mij.
Ik dacht dat het zeurderige gevoel in mijn (linker)schouder vanzelf wel weg zou gaan, maar na drie weken was er nog niks veranderd. Toen heb ik maar een afspraak gemaakt bij de fysio, maar die kan pas volgende week woensdagIn de tussentijd heb ik dus al 5 weken niks gedaan, dus gaat mn fysiek eraan
Ik ben bang voor slijmbeursontsteking
Weet iemand wat het kan zijn? Heeft iemand wel eens zoiets meegemaakt?
Ja dat doe ik nu dus al 5 weken. Ik heb de training voorafgaand aan het moment dat ik geblesseerd raakte niks geks gedaan, gewoon gedaan wat ik altijd doe, dus dat maakt het extra raar. Kan het zijn dat de blessure chronisch is? Omdat het nu al 5 weken niet veranderd is?quote:Op woensdag 20 september 2006 17:49 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik heb vrij vaak ontstekingen in me schouder gehad. Toen ik gestopt ben met achter me hoofd schouderdrukken, en achter me hoofd rug op trekken is het een heel stuk minder geworden. Verder meteen rustig aan doen als je ook maar iets voelt.
Heb je al ibuprofen geprobeerd? Doet elke beweging je zeer? Anders kun je oefeningen doen met lichtere gewichten voor een goede doorbloeding. Dat helpt ook mee aan een sneller herstel.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:51 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ja dat doe ik nu dus al 5 weken. Ik heb de training voorafgaand aan het moment dat ik geblesseerd raakte niks geks gedaan, gewoon gedaan wat ik altijd doe, dus dat maakt het extra raar. Kan het zijn dat de blessure chronisch is? Omdat het nu al 5 weken niet veranderd is?
@LedZep: Voor het zicht niet, maar het voelt allemaal minder strak... Misschien ook mentaal hoor...
Trainen maakt gewrichten sterkerquote:Op woensdag 20 september 2006 19:12 schreef desub het volgende:
raar is dat eigenlijk, nu ik er over nadenk, ik had totdat ik ging trainen (paar maanden terug) vaak last van mijn schouder, sinds ik train is dat veel minder geworden, het voelde ook nooit overdreven pijnlijk aan tijdens het trainen, ik heb 'm ook nooit hoeven ontzien eigenlijk.
zal ook wel een stukje stress geweest zijn, maar toch....
Overtrainen en slechte techniek verneuken ze dan weerquote:Op woensdag 20 september 2006 19:14 schreef LedZep het volgende:
[..]
Trainen maakt gewrichten sterker![]()
![]()
Tja, om het gemiddelde in stand te houden moeten we ook baggeraars in de gym hebben natuurlijkquote:Op woensdag 20 september 2006 19:32 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Overtrainen en slechte techniek verneuken ze dan weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |