quote:Op maandag 18 september 2006 22:59 schreef Frautie het volgende:
[..]
[afbeelding]
En oh ja, hij kan nog zo leuk zijn om naar te kijken...als ie 't iq heeft van een stoelpoot, dan ben ik er heel gauw klaar mee![]()
om half 6 gaan trainen en om 8u etenquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:23 schreef ConQuestador het volgende:
Hoe hebben jullie het eigenlijk met dat "veel" eten? Ik probeer nu wat meer eten naar binnen te werken, wat dus ook inhoud dat ik bij het avondeten een portie extra eet. Probleem is dat wanneer ik rond 5.30 eet, en 7.00 ga trainen, ik er regelmatig last van heb. Ik moet dan echt ff 2x slikken om het er niet uit te gooien zeg maar(buikspieroefeningen kan ik wel vergeten dan, dan wordt ik pas echt misselijk).
Hoe hebben jullie dat? gewoon doorzetten, of toch ietsje minder eten?
Ik train elke keer om 16:00u en eet dan voor het laatste om 14:00u, 2 uur van tevorenquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:23 schreef ConQuestador het volgende:
Hoe hebben jullie het eigenlijk met dat "veel" eten? Ik probeer nu wat meer eten naar binnen te werken, wat dus ook inhoud dat ik bij het avondeten een portie extra eet. Probleem is dat wanneer ik rond 5.30 eet, en 7.00 ga trainen, ik er regelmatig last van heb. Ik moet dan echt ff 2x slikken om het er niet uit te gooien zeg maar(buikspieroefeningen kan ik wel vergeten dan, dan wordt ik pas echt misselijk).
ik heb nog geen enkele andere vrouw anders weten beslissen als ze echt haar ideaal moet kiezen, en ik heb het toch al een stuk of 10 gevraagd(alhoewel dat er 1 bij was die ze allemaal lelijk vond en op smalle mannetjes valt). Als je meisje er niks om geeft is dat omdat ze je graag ziet hoe je bent, altijd eenquote:Op dinsdag 19 september 2006 08:53 schreef McGilles het volgende:
[..]
Net alsof wat jouw vriendin leuk vind de algemene mening is!![]()
Ik heb gelukkig een vriendin die het allemaal niet uitmaakt, kan ik doen en laten wat ik wil
Ik zou als ik jou was beginnen met bor's en daarna de pulldowns, die in de nek zou ik schrappen ivm gevoeligheid rotatorcuff!quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:50 schreef Dacide het volgende:
zo, vandaag is mijn 2e dag met het nieuwe schema:
Rug + achterkant schouders
ik zit te denken aan de volgende oefeningen:
lat pull down (in de nek) 4 sets
lat pull down (naar de borst) 4 sets
zo'n smal ijzer handvat naar de borst (Weet ff niet hoe ie heet) 4 sets
Bent over rows 4 a 5 sets
voor de schouders pak ik die oefening waarbij je op een bankje voorover leunt en zo een soort zijwaarts heffen doet, maar dan met je acherkant schouders.
Zijn deze oefeningen goed?
Is die volgorde ook goed?
zit namelijk in dubio met die bent over row... dat is toch wel een van mijn favoriete oefeningen.. en nu pak ik hem steeds als laatste, terwijl ik er nog meer massa mee hebben als ik hem eerder zou pakken....
ook kan ik evt nog paar setjes back extension erbij doen om de onderrug te stimuleren.
( http://www.rice.edu/~jenky/sports/back.extension.html )
Bij de Tuinen kost het precies hetzelfde voor de geinteresseerden!quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:37 schreef ConQuestador het volgende:
Zonet even naar de winkel geweest en 500gram dextrose gehaald voor mijn PWO shake. Als ik de verhalen mag geloven is dat een redelijke "must" bij de shake ipv een standaard wheyshake.
Voor de geinteresseerden: 500gram dextrose van zonnatura kost 1,50 bij de C1000.
Ik train zeker nog. M'n trainingsmaatje zit even een week in NY, maar ik probeer er zelf toch nog flink tegenaan te gaan. Vanavond: benenquote:Op dinsdag 19 september 2006 04:50 schreef ivosnivo in het Prison Break-topic het volgende:
Geweldige serie. Wanner komt ep 5 uit?
Train je nog wel?
misschien de extra portie na je training eten?quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:23 schreef ConQuestador het volgende:
Ik heb het wel alleen ik vergeet het altijd. Ik vind het ook heel erg moeilijk om verschil te merken als je het wel gebruikt.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:37 schreef ConQuestador het volgende:
Zonet even naar de winkel geweest en 500gram dextrose gehaald voor mijn PWO shake. Als ik de verhalen mag geloven is dat een redelijke "must" bij de shake ipv een standaard wheyshake.
Voor de geinteresseerden: 500gram dextrose van zonnatura kost 1,50 bij de C1000.
40 Gram???? Dat zijn 2 schepjes toch? Ik heb al moeite om 1 schepje vermengt te krijgen met een halve liter melk (harde stukjes).quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:47 schreef McGilles het volgende:
[..]
Bij de Tuinen kost het precies hetzelfde voor de geinteresseerden!
Ik combineer altijd 40gram whey + 20gr dextrose (fructose) + 10gr creatine in mijn PWOshake
Ik heb er wel aanleg voor volgens mij, ik train me zijkant als jaren niet meer en hardlopen of sprinten doe ik ook al jaren niet meer. En er zit meer aftekening dan blokjes in verhouding.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:00 schreef LedZep het volgende:
Ik denk de aflijning wordt vooroorzaakt door external obliques die 'over' het bekken hangen icm een laag vetpercentage waardoor het vet eronder (dat dus op het bekken zit) weg is. Waarschijnlijk heeft de vorm van het bekken er ook mee te maken, maar een laag vet% + goede obliques wel zouden moeten volstaan.
Obliques train je dmv anteflexie van het bovenbeen (leg raises) en rotatie vd werverkolom.
Dacide: qua pulldowns sowieso wide grip nemen en dan bijvoorbeeld reverse pulldown (close grip) erbij. Naar nek toe is niet noodzakelijk c.q. niet aan te raden.
Meer verspreid over de dag gaan eten. Doe ik niet met warm eten hoor, daar eet ik gewoon 1 bordje van. Maar meer brood of havermout of whatever eten.quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:23 schreef ConQuestador het volgende:
Goed bezig dusquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:55 schreef Miguel het volgende:
[..]
Ik train zeker nog. M'n trainingsmaatje zit even een week in NY, maar ik probeer er zelf toch nog flink tegenaan te gaan. Vanavond: benen
Over de twee voorgaande posts hierboven:
Ik denk zelf dat het niet zo heel veel verschil maakt of je nu een muesli-reep eet of wat dextrose pakt o.i.d. Het gaat er natuurlijk om dat je lichaam koolhydraten binnenkrijgt waardoor de insuline-productie wordt verhoogd, welke nodig is om de aminozuren in je bloed te vervoeren naar je spieren.
Of zijn er mensen die hier anders over denken?
Hee, eindelijk een chin-up-freak!quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:26 schreef Semargofni het volgende:
Waarom niet chin-ups? Sinds ik die oefening doe is mijn rug veel sterker geworden.
Chin-upquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:10 schreef BertV het volgende:
[..]
Hee, eindelijk een chin-up-freak!
Het kost ook vast wat moed om in een volle sportzaal aan zo'n balk te hangen.
Zeker in het begin als het nog niet goed lukt. Maar net als dippen een gave oefening met lichaamsgewicht (of meer).
De kick is ook dat ongetrainde personen zich met moeite maar "eenmaal-half-omhoog-wurgen".![]()
Dat had ik 'vroeger' ook vaak als ik naar die feesten ging. Vooral in de achterkant van m'n nek (met name trapezes dus)quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:28 schreef ivosnivo het volgende:
Goed bezig dusIk heb al 4 dagen niet getraind. Ben zaterdag naar hardcore feest geweest. Heb nog spierpijn overal in me benen, en een pijnlijke onderrug van de spastische bewegingen die ik maakte
3 van 8 is netjes...quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:32 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Chin-up![]()
Ik doe nu 3 setjes met 8 herhalingen zonder extra gewicht
Ga dan in Sneek ergens trainen. Zie je mij misschien ook welesquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:28 schreef ConQuestador het volgende:
Bij ons hebben ze nieteens een fatsoenlijke chin-up stang oid (klote fancy gym). Vandaar dat ik reverse pulldown (close grip) doe. Eigenlijk hetzelfde, maar dan met gewichtjes. Hiermee doe ik nu ook setjes op 80 kg, dus dat komt (voor mij) neer op gewone chin-ups (ik weeg nmlk 80 kg, echter vind ik echte chin-ups lichter om te doen).
Maar ik wil ook een chin-up stang, chin-ups roeleren
Vaak zit er een stang tussen de 2 hoge pullies (of een balk), daar kun je ook meestal wel aan hangen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:28 schreef ConQuestador het volgende:
Bij ons hebben ze nieteens een fatsoenlijke chin-up stang oid (klote fancy gym). Vandaar dat ik reverse pulldown (close grip) doe. Eigenlijk hetzelfde, maar dan met gewichtjes. Hiermee doe ik nu ook setjes op 80 kg, dus dat komt (voor mij) neer op gewone chin-ups (ik weeg nmlk 80 kg, echter vind ik echte chin-ups lichter om te doen).
Maar ik wil ook een chin-up stang, chin-ups roeleren
quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:58 schreef McGilles het volgende:
[..]
Die gewichten noemen met fullsquat heb ik al begrepen dat het niet veel betekend. Bij mij op de gym zie ik zoveel mensen ook zogenaamd "full-squatten" maar op die manier pak ik zo 140kg....
Fullsquat is gewoon echt ass to the grass wat bij mij een ROM van zo'n 90cm is...
McGilles zit in zijn maandelijke periode, dan doet ie altijd wat vreemdquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:54 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
![]()
twijfel je eraan dat ik geen fullsquat doe, of dat zeppie ze niet doet, of aan zeppie's doel van 120 binnen 6 weken of snap ik er gewoon weinig van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |