waar woon je dan? ik zit op KDGquote:Op woensdag 20 september 2006 10:36 schreef Calyptus het volgende:
[..]
De prijzen op die eerste site zaten tussen de 7000 en 15000 dollar dus ja... Zoon operatie is niet goedkoop
Ik zit op een hoge school in Antwerpen. Begint altijd wat later
Prima idee. Niet iedere beweging doet pijn, het is meer zo'n zeurderig gevoel in mijn schouder, wat wel erger wordt wanneer ik hem meer gebruik... Ik zal het morgen eens proberen, ik laat ff weten hoe het ging...quote:Op woensdag 20 september 2006 18:10 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Heb je al ibuprofen geprobeerd? Doet elke beweging je zeer? Anders kun je oefeningen doen met lichtere gewichten voor een goede doorbloeding. Dat helpt ook mee aan een sneller herstel.
ik doe momenteel een combo.. 5x5 bij DL, SQ, BP, MP, en andere combinaties bij de rest van de oefeningen.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:25 schreef J-Will het volgende:
Werkt een split-schema voor kracht eigenlijk? Of ga je dan toch teveel reps doen op één groep waardoor groei eerder wordt ennadrukt? JUst some thought.
Wat ik heb geleerd is een stuk of 8 reps met een gewicht waarmee je ook echt niet meer dan 8 reps kan maken, en dat dan 3 sets.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:25 schreef Robocock het volgende:
Vraagje.
Wat is "beter" : rep's van 12-10-8 of rep's 8-8-8-8. Na elke serie gewicht omhoog in beide gevallen.
Trainingsdoel is massa genereren.
Ja, maar veel minder vanwege de hoge reps / failure / lage trainingsfrequentie.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:25 schreef J-Will het volgende:
Werkt een split-schema voor kracht eigenlijk? Of ga je dan toch teveel reps doen op één groep waardoor groei eerder wordt ennadrukt? JUst some thought.
Ik nietquote:Op donderdag 21 september 2006 09:56 schreef J-Will het volgende:
ik ben jaloers op mensen die kunnen chinnen als ze het nog nooit gedaan hebben
chins zijn doorgaans gemakkelijker dan pullupsquote:Op donderdag 21 september 2006 09:56 schreef J-Will het volgende:
Ik moet het ook weer eens gaan doen. Ik zat op een gegeven moment op 3 sets van 4 en een max van 6 geloof ik. Zal nu wel minder zijn. Pullups kan ik dan wel weer redelijk, die zijn ook beter voor je lats toch
Volgens mij ook indd. (vind ik wel iig).quote:Op donderdag 21 september 2006 10:14 schreef Tommy__ het volgende:
chins zijn doorgaans gemakkelijker dan pullups![]()
Om er ff wat klimlogica tegenaan te gooienquote:Op donderdag 21 september 2006 10:14 schreef Tommy__ het volgende:
chins zijn doorgaans gemakkelijker dan pullups![]()
Helaas, u gaat niet door naar de volgende rondequote:Op donderdag 21 september 2006 09:56 schreef J-Will het volgende:
Ik moet het ook weer eens gaan doen. Ik zat op een gegeven moment op 3 sets van 4 en een max van 6 geloof ik. Zal nu wel minder zijn. Pullups kan ik dan wel weer redelijk, die zijn ook beter voor je lats toch
Voor mijn gevoel is het enige verschil dat chinups voornamelijk biceps is, en pull ups meer richting de triceps.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:38 schreef LedZep het volgende:
Chins en pull ups zijn natuurlijk precies hetzelfde; het "verschil" daartussen is een uit de hand gelopen mythe.
ik mag het eigenlijk niet zeggen,, maar als je via nieuwsgroepen download, hij is daar nog wel vandaan te halen.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:29 schreef Tommy__ het volgende:
ik ben al m'n films van ronnie verloren in een format![]()
Beter voor je lats. "Makkelijk" bestaat niet. Als het makkelijk gaat pleur je er gewicht bij.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:18 schreef J-Will het volgende:
Dus de makkelijkere versie is beter?
ja, daar had ik ze ook vanquote:Op donderdag 21 september 2006 17:31 schreef Lanvin het volgende:
[..]
ik mag het eigenlijk niet zeggen,, maar als je via nieuwsgroepen download, hij is daar nog wel vandaan te halen.
Oke dan, lekker bezigquote:Op donderdag 21 september 2006 17:36 schreef Tommy__ het volgende:
heb ondanks het warme weer en 3 weken blessurepauze toch nog goede gains gemaakt deze zomer:
borst: 96.5 -> 101.5 (voornamelijk door pullup-programma)
middel: 76-> 75 (geen idee hoe dat is gekomen)
benen: 52 -> 56 (squat'n)
kuiten: 36 -> 36.5
armen: 33 -> 34 (zonder bicepoefeningen ivm blessure)
onderarmen: 27 -> 30 (pullups?)
gewicht: 68 -> 70
nu nog m'n nieuwe lesserooster zien te combineren met een schema![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |