abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 september 2006 @ 16:35:56 #26
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_41923536
quote:
Op maandag 18 september 2006 15:51 schreef LedZep het volgende:

[..]

Die oefening heet front raise, en als je die bv 5/6 sets doet (je schouders kunnen meer hebben doordat ze verdeeld worden) is het in theorie voldoende. Mocht je overhead pressen erg leuk vinden kan je die ook doen (afwisselen met front raise) want alle overhead presses belasten vrijwel alleen de voorste kop direct.
thnx voor info zep..

Die overhead pres.. is dat in feite gewoon een military press.. maar dan voor je hoofd?
Dan lukt dat wel denk ik..
quote:
Voor de zijkant kan je afwisselen met side raises en upright rows, voor de achterkant bent over raises en facepulls (of seated dumbbell cleans, voor uitleg zie www.midwestbarbell.com/videos.htm).
side raises deed ik zowieso altijd al... (@max op goeie dag met 12kg per dumbell... @ 5 herhalingen ofzo)
upright rows gebruikte ik altijd afgewisseld met shhrugs... dus puur voor de traps... dunno of dit goed is.
facepulls en seated dumbell cleans heb ik nooit gedaan.. ook nooit van gehoord. Wil hem wel proberen.

in elk geval..

voor vanavond:

borst: gewoon de eerder geneoemde oefeningen... (indien die ok zijn?)

schouders: front raise 6 sets en die overhead press.
  maandag 18 september 2006 @ 16:59:27 #27
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_41924173
quote:
Op maandag 18 september 2006 16:29 schreef Webkim het volgende:
Die bovenste twee plaatjes vind ik inderdaad wel jammie.
As for the last one: waarom krijg je bij zo'n fysiek als extragratisbonus vaak zo'n dikke kop? Zo één komt er mijn slaapkamer niet in.

Overigens ben ik vandaag aan een nieuw schema begonnen.
Drie keer p/w full body met pyramidesets en op de vrije dagen hardlopen, zwemmen, spinning of mountainbiken. Eens kijken waar het me gaat brengen.
Extreem GH gebruikt zorgt voor verdikking van de botstructuur op de kaaklijn en voorhoofd. Dit plus natuurlijk ook in het gezicht iets dikkere spieren en op die foto nog ietsje vocht.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_41924398
quote:
Op maandag 18 september 2006 16:35 schreef Dacide het volgende:

[..]

thnx voor info zep..

Die overhead pres.. is dat in feite gewoon een military press.. maar dan voor je hoofd?
Dan lukt dat wel denk ik..
[..]

side raises deed ik zowieso altijd al... (@max op goeie dag met 12kg per dumbell... @ 5 herhalingen ofzo)
upright rows gebruikte ik altijd afgewisseld met shhrugs... dus puur voor de traps... dunno of dit goed is.
facepulls en seated dumbell cleans heb ik nooit gedaan.. ook nooit van gehoord. Wil hem wel proberen.

in elk geval..

voor vanavond:

borst: gewoon de eerder geneoemde oefeningen... (indien die ok zijn?)

schouders: front raise 6 sets en die overhead press.
Overhead presses is alles wat je boven je hoofd tilt, de variaties zijn eindeloos. Maar je kan gewoon military press (bij voorkeur voor je langs en niet achter) en af en toe met dumbbells doen, is goed genoeg voor je anterior delt.

Upright row kan je beter bij side delts plaatsen omdat je traps enorm sterke spieren zijn die vaak niet veel groeien van upright rows omdat het gewicht te laag is. Dus die kan bij je zknt schouders dus.

Dunno of je weet wat facepull is.. met zo'n touw aan een high pulley een soort row maken naar je gezicht toe.. dus pure achterkant schouders oefening. Het nadeel is dat je heel erg naar achteren moet hangen om als contragewicht te 'figureren'. Desnoods kan je ook wel altijd bent over raises doen als je dat prettiger vind.

Oh ja, een laatste punt.. was ik nog vergeten te vermelden. Je hoeft dus niet én front raises én military press te doen. 6 sets front raise moet meer dan voldoende zijn. Week 1 front raise week 2 military press etc werkt erg goed.

Dan het allerlaatste punt; voor die al die "raise"oefeningen voor je schouders kan je gewoon 6 sets doen, maar je kan het ook doen zoals o.a. 3XL van DBB. 2 sets super strict, 2 sets cheat style (dit wil zeggen dat je de beweging correct begint, maar wanneer je op een dood punt komt cheat om de beweging af te maken. Niet vanaf het begin v/d beweging cheaten dus, dat heeft niet zoveel zin) en 1 set static hold.. zolang mogelijk vasthouden vd dumbbells in de eindpositie dus .

Succes
  maandag 18 september 2006 @ 17:21:03 #29
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_41924662
thnx.. hier kom ik wel verder mee..

nog opmerkingen over borstoefeningen? of voldoet dat wel?
pi_41924766
Flat bench + incline bench + 2 fly-oefening is prima basis .
pi_41924870
Net weer heerlijk getraint, niemand in de bb-ruimte Alleen klote dat ik telkens na buik, borst, armen geen tijd/energie meer heb voor me benen. Dus dat word straks eventjes puzzelen.

verkapte tvp inderdaad.

Net gedaan:

Borst:
Chest Press (op apparaat)
Peck Deck
Incline Bench Press
Flat Bench Press

Armen
Concentration Curls
Bicep Cable Curl
Tricep Cable Push Down
Dumbbell Shoulder Press
Shoulder Press (op apparaat)

Buik:
Ab Pull down
Crunches op 2 verschillende apparaten waarvan ik de naam niet ken

[ Bericht 21% gewijzigd door Lanvin op 18-09-2006 17:41:27 ]
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
  maandag 18 september 2006 @ 17:45:02 #32
138259 nzw
incl fotoboek
pi_41925277
vraagje:
meestal zie je brinta in een vreet schema 's ochtends staan maar kan je het ook op meerdere momenten nemen? bijvoorbeeld 's avonds na het avond eten.

en meerdere keren brinta op een dag eten?
tjaaaaaaaa... daar moet je boven staan!
pi_41925314
2 opmerkingen:

-Losse bench press voor chest press en ZEKER voor pec deck.
-Overhead press voor armen?
pi_41925573
quote:
Op maandag 18 september 2006 17:46 schreef LedZep het volgende:
2 opmerkingen:

-Losse bench press voor chest press en ZEKER voor pec deck.
-Overhead press voor armen?
Ok, dus eerst losse bench presses doen voor de rest van het verhaal Wat is daar de specifieke reden van?

*voegt overhead presses toe aan zijn schema, maar leggen die niet meer nadruk op je schouders?
pi_41925727
quote:
Op maandag 18 september 2006 17:55 schreef Lanvin het volgende:

[..]

Ok, dus eerst losse bench presses doen voor de rest van het verhaal Wat is daar de specifieke reden van?

*voegt overhead presses toe aan zijn schema, maar leggen die niet meer nadruk op je schouders?
overhead presses is bovenkant borst, schouders, triceps en dan biceps als stabilisators
Lekker oefeningkje

Een vraag los hiervan: Ik zou ms als personal trainer aan de slag willen gaan, ik werk graag met mensen en weet wel wat over bodybuilding/krachttraining/fitness, en uiteraard wil ik me eerst nog bijscholen.
Maar 2 grote vragen spelen in mn hoofd...

- is een PT zelfstandig
- hoeveel verdient het netto/bruto in euro
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
pi_41926070
Tering lekker getraind net.

fullsquats, i'm back, 90 kg 2x ging prima. Daarna bor's en mp's, dan nog ff dippen en daarna weer bor's met losse gewichten en dan om en om omhoogtrekken die gewichten. Die laatste vond ik wel 'n geile oefeningen

J-Will hoe zit het dan met je sportkaart?
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  maandag 18 september 2006 @ 18:25:28 #37
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_41926136
quote:
Op maandag 18 september 2006 17:29 schreef Lanvin het volgende:
Net weer heerlijk getraint, niemand in de bb-ruimte Alleen klote dat ik telkens na buik, borst, armen geen tijd/energie meer heb voor me benen. Dus dat word straks eventjes puzzelen.

verkapte tvp inderdaad.

Net gedaan:

Borst:
Chest Press (op apparaat)
Peck Deck
Incline Bench Press
Flat Bench Press

Armen
Concentration Curls
Bicep Cable Curl
Tricep Cable Push Down
Dumbbell Shoulder Press
Shoulder Press (op apparaat)

Buik:
Ab Pull down
Crunches op 2 verschillende apparaten waarvan ik de naam niet ken
Waarom ga je niet meer met losse gewichten trainen?
ada fare stop stalking me
pi_41929285
quote:
Op maandag 18 september 2006 18:25 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Waarom ga je niet meer met losse gewichten trainen?
geen idee eigenlijk heb gewoon de oefeningen gekozen die ik zelf het fijnste vind om te doen en waarmee ik het meeste een voldaan gevoel krijg.
pi_41931688
quote:
Op maandag 18 september 2006 17:55 schreef Lanvin het volgende:

[..]

Ja dat is m'n punt juist, er staan 2 overhead presses bij armen..
pi_41931855
quote:
Op maandag 18 september 2006 21:09 schreef LedZep het volgende:

[..]

Ja dat is m'n punt juist, er staan 2 overhead presses bij armen..
oh slim van mij nee maar ik heb armen en schouders voor het gemak even onder een noemer geplaatst.
pi_41932124
quote:
Op maandag 18 september 2006 18:22 schreef mister_popcorn het volgende:
Tering lekker getraind net.

fullsquats, i'm back, 90 kg 2x ging prima. Daarna bor's en mp's, dan nog ff dippen en daarna weer bor's met losse gewichten en dan om en om omhoogtrekken die gewichten. Die laatste vond ik wel 'n geile oefeningen

J-Will hoe zit het dan met je sportkaart?
Cool popcorn ik deed vrijdag ook 90kg x2.. evenzo prima. Vandaag tot 1x105, 110 helaas net gefaild. Over 6 weken max ik weer en gaat de 120 eraan
  maandag 18 september 2006 @ 21:49:53 #42
153812 Frautie
Frautilicious
pi_41933588
quote:
Op maandag 18 september 2006 09:45 schreef synthesix het volgende:
Zucht... Me ma kwam ook weer eens met de vraag aan of ik geen steroiden ging gebruiken, want ze had de op gezien toen ze mn kamer in kwam (had die pagina openstaan).
En toen heb ik maar laten zien wat ik (wel) een mooie fysiek vondt (dave tate in cutmode), zij helemaal zeiken dat het lelijk was "Blabla, hij loopt helemaal met zn armen uit elkaar, yadayada je ziet zn aderen helemaal uitpuilen"

Maarja, ik begin me toch af te vragen wat de gemiddelde vrouw nou mooi vind qua fysiek enzo..
Smaken verschillen

Ik vind die beachboy modelletjes wel leuk om naar te kijken. Mits in bezit van goede kont en benen

Ik hou niet van echte bb-ers. Die zijn veels te hard Ligt voor geen meter

Een onvervalste tvp dus
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
  maandag 18 september 2006 @ 21:53:30 #43
153812 Frautie
Frautilicious
pi_41933680
quote:
Op maandag 18 september 2006 16:29 schreef Webkim het volgende:
Die bovenste twee plaatjes vind ik inderdaad wel jammie.
As for the last one: waarom krijg je bij zo'n fysiek als extragratisbonus vaak zo'n dikke kop? Zo één komt er mijn slaapkamer niet in.

Overigens ben ik vandaag aan een nieuw schema begonnen.
Drie keer p/w full body met pyramidesets en op de vrije dagen hardlopen, zwemmen, spinning of mountainbiken. Eens kijken waar het me gaat brengen.

Ik vind 't trouwens altijd wel heel erg als mannen lijntjes bij hun lies hebben...
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
pi_41934840
quote:
Op maandag 18 september 2006 21:53 schreef Frautie het volgende:

[..]

Ik vind 't trouwens altijd wel heel erg als mannen lijntjes bij hun lies hebben...
lijntjes?
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
  maandag 18 september 2006 @ 22:59:39 #45
153812 Frautie
Frautilicious
pi_41936263
quote:
Op maandag 18 september 2006 22:23 schreef Calyptus het volgende:
lijntjes?

En oh ja, hij kan nog zo leuk zijn om naar te kijken...als ie 't iq heeft van een stoelpoot, dan ben ik er heel gauw klaar mee
pi_41936998
quote:
Op maandag 18 september 2006 22:59 schreef Frautie het volgende:

[..]

[afbeelding]

En oh ja, hij kan nog zo leuk zijn om naar te kijken...als ie 't iq heeft van een stoelpoot, dan ben ik er heel gauw klaar mee
ik dus, want ik snap het nog steeds niet .

Bedoel je de aflijning van het heupbeen?
  maandag 18 september 2006 @ 23:40:41 #47
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_41937800
quote:
Op maandag 18 september 2006 21:53 schreef Frautie het volgende:

[..]

Meldt

Popcorn:

M'n sportkaart moet effe wachten. Heb een paar daagjes Londen geboekt met m'n miss ladybitch en aangezien het daar nogal duur eens even sparen. morgen sowieso maar eens telebankieren, geen idee hoeveel centen ik heb
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_41938267
Hoe krijg je die lijntjes bij je lies zo mooi als op vorige pic
  dinsdag 19 september 2006 @ 00:03:24 #49
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_41938616
volgens mij is dat vrij genetisch. Ik heb namelijk best wat vet rond die streek maar ze zijn duidelijk zichtbaar.
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_41938708
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 00:03 schreef J-Will het volgende:
volgens mij is dat vrij genetisch. Ik heb namelijk best wat vet rond die streek maar ze zijn duidelijk zichtbaar.
Maar die rapper Usher traint ze wel maar hoe en welk dieet ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')