abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41958521
idd, bij dumbell row zit je zo aan 30kg. bij ons gaan ze tot 32, en vanaf dan kan je ze zelf in mekaar schroeven tot 55kg oid
balsporten :r
  dinsdag 19 september 2006 @ 19:16:49 #102
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_41959165
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 17:58 schreef Sjaak-Banaan het volgende:

[..]

Ik zie vaak genoeg mensen trainen die met de rug van voor naar achter gaan (en niet een klein beetje)
Een beetje cheaten mag best hoor.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_41963413
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 19:16 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Precies, vind ik ook!

Bij mij op de gym is er maar 1 iemand die echt een perfecte uitvoering heeft, maar die gast is dan ook bere-sterk!
Als ik het doe haal ik ook wel een aantal reps, maar aangezien ik in het afgelopen jaar zo'n +/- 20kg ben aangekomen is mijn rug het zware gewicht nog niet helemaal gewend!

Ik denk dat ik over een jaartje wel gewoon 3x10 goed kan uitvoeren wat nu niet het geval is!
pi_41963560
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 18:24 schreef ConQuestador het volgende:

[..]

Bij ons hebben ze maar tot 16

(en tot 4 maanden terug maar tot 10, toen heb ik gezeurd om zwaarder, en daar ben ik nu alweer mee bezig )
Jezus man wat is dat voor klote'gym' daar in Sint Nyk . Dan tref ik het nog met dumbbells tot 32kg .

Ben benieuwd wat die gasten zeggen als ik daar als magere ecto binnenkom en aan wat barbells ga sleuren .
pi_41964626
maar hoe wil je dan straks effectief bench presses doen met dumbbells, want op gegeven moment (en das vrij snel) kom je boven die 20 kg uit. En barbell word lastig in je eentje.
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
pi_41964655
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 21:45 schreef Lanvin het volgende:
maar hoe wil je dan straks effectief bench presses doen met dumbbells, want op gegeven moment (en das vrij snel) kom je boven die 20 kg uit. En barbell word lastig in je eentje.
Waarom? Ik train altijd in m'n eentje. En je kan altijd iemand vragen om te spotten.
pi_41964944
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 21:45 schreef LedZep het volgende:

[..]

Waarom? Ik train altijd in m'n eentje. En je kan altijd iemand vragen om te spotten.
Dat kan als je traint in een gym waar meer mensen het bb gedeelte in durven te komen, die komen alleen savonds bij ons, en savonds kom ik eigelijk zo min mogelijk, vanwege drukte.
pi_41965021
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 21:51 schreef Lanvin het volgende:

[..]

Dat kan als je traint in een gym waar meer mensen het bb gedeelte in durven te komen, die komen alleen savonds bij ons, en savonds kom ik eigelijk zo min mogelijk, vanwege drukte.
Dan maar niet tot failure trainen
pi_41965226
Ledzep wat is eigenlijk het voordeel van trainen met kabels? Als dit voordelen heeft, waarom is het beter dan bijv apparaat/losse halters?
pi_41965397
In bepaalde gevallen hebben kabels voordelen vanwege de continue spanning die erop staat. Als je flies ("flyes") doet bv met dumbbells, heb je bovenaan een dood punt en valt de spanning dus weg. Cable flies hebben dat niet. Zelfde geldt voor curls etc.
pi_41965624
dat is duidelijk
pi_41965816
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 19:16 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Tuurlijk mag een beetje wel, maar sommige nemen dat weer heel ruim
pi_41966491
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 22:00 schreef LedZep het volgende:
In bepaalde gevallen hebben kabels voordelen vanwege de continue spanning die erop staat. Als je flies ("flyes") doet bv met dumbbells, heb je bovenaan een dood punt en valt de spanning dus weg. Cable flies hebben dat niet. Zelfde geldt voor curls etc.
je kunt ook gewoon niet tot dat dood punt gaan... Als je erop let lukt dat met alle oefeningen. Zelfde met benchen, je armen mogen nooit gestrekt zijn voor een goede uitvoering, maar vrijwel iedereen sterkt ze, wahct 1 seconde, en gaat terug naar beneden.
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
pi_41966618
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 22:21 schreef Calyptus het volgende:

[..]

je kunt ook gewoon niet tot dat dood punt gaan... Als je erop let lukt dat met alle oefeningen. Zelfde met benchen, je armen mogen nooit gestrekt zijn voor een goede uitvoering, maar vrijwel iedereen sterkt ze, wahct 1 seconde, en gaat terug naar beneden.
Maar dan heb je geen full ROM meer.

Zonder het strekken van je armen belast je je triceps trouwens ook veel minder..
pi_41967111
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 22:24 schreef LedZep het volgende:

[..]

Maar dan heb je geen full ROM meer.

Zonder het strekken van je armen belast je je triceps trouwens ook veel minder..
en? een full rom halen is niet heilig. Als je rond 95% stopt(die laatste 5 % vind ik de makkelijkste ook) en direct terug naar beneden gaat heb je wel constante belasting, wat ik veel belangrijker vind. Ik bedoel wel het volledig strekken, het "locken". Dan steun je op je botstructuur en niet op je triceps, dus is het not done voor mij.

Meh, mijn denkwijze erachter komt vanuit de vechtsport, als je tegenstander op je ligt en je moet hem eraf duwen kom je ook niet op een punt waar je ff kunt rusten...

Ws heb jij een andere
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
pi_41967358
Net dvd van Ronnie Coleman binnen Cost of Redemption, dat word ff goed kijken straks en hopelijk veel nieuwe dingen leren
pi_41967504
Ik wil geen 5-pack meer hebben help me please

Ik wil er 6 !
pi_41967624
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 22:43 schreef Sander170 het volgende:
Ik wil geen 5-pack meer hebben help me please

Ik wil er 6 !
laat eens zien via pic, kan aan je genetica liggen, of ms nog dat beetje vet op de onderste 2 (is het moeilijkste weg te krijgen)

Los hiervan:

Ik ga een zelfgemaakt dieet volgen tot 1 oktober. Door een blessure ben ik wat spiermassa kwijt en heb ik vet bij. Dieet bestaat enkel uit appels en tonijn in eigen nat met ketchup(home-made recipe ), + chlorella, multivit en Calcium Magnesium Zink tabletten uit de Kruitvat(ja calcium en zink gaan slecht samen, maar voor die prijs kon ik het niet laten). Ik zoek toch op 2 weken terug 2 kilo af te vallen dat de 6pack erdoor komt.

[ Bericht 17% gewijzigd door Calyptus op 19-09-2006 22:55:35 ]
pi_41967776
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 22:34 schreef Calyptus het volgende:

[..]

en? een full rom halen is niet heilig. Als je rond 95% stopt(die laatste 5 % vind ik de makkelijkste ook) en direct terug naar beneden gaat heb je wel constante belasting, wat ik veel belangrijker vind. Ik bedoel wel het volledig strekken, het "locken". Dan steun je op je botstructuur en niet op je triceps, dus is het not done voor mij.

Meh, mijn denkwijze erachter komt vanuit de vechtsport, als je tegenstander op je ligt en je moet hem eraf duwen kom je ook niet op een punt waar je ff kunt rusten...

Ws heb jij een andere
Als het om isolatieoefeningen gaat ben ik het met je eens; dan is spanning houden relatief belangrijk. Bij compoundoefeningen ga ik ALTIJD fullrom, omdat een - in minder of meerdere mate - deel van het "compound" gedeelte anders weg is. Bij benchen zorgen de triceps voor de laatste 10cm en dan met name de lockout, dus zorg ik er altijd voor dat ik een volledige lockout heb.

Als je benchen puur en alleen voor je borst doet zou je em misschien beter niet kunnen locken, maar voor mij geldt: meer spieren = beter.
pi_41967966
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 22:49 schreef LedZep het volgende:

[..]

Als het om isolatieoefeningen gaat ben ik het met je eens; dan is spanning houden relatief belangrijk. Bij compoundoefeningen ga ik ALTIJD fullrom, omdat een - in minder of meerdere mate - deel van het "compound" gedeelte anders weg is. Bij benchen zorgen de triceps voor de laatste 10cm en dan met name de lockout, dus zorg ik er altijd voor dat ik een volledige lockout heb.

Als je benchen puur en alleen voor je borst doet zou je em misschien beter niet kunnen locken, maar voor mij geldt: meer spieren = beter.
Ik ben niet geinteresseerd in spieren, die komen vanzelf wel Ik ben eerder geintereseerd in hoe ze mn prestaties in andere sporten kunnen verbeteren

Isolatieoefeningen doe ik enkel voor biceps, de rest compound, maar ik wil bij al mijn oefeningen de "lading" constant voelen. Als ik lock kan ik trouwens 1 a 2 reps meer, en daar hou ik niet van, ik wil het meeste uit mn ijzer
pi_41968353
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 22:45 schreef Calyptus het volgende:

[..]

laat eens zien via pic, kan aan je genetica liggen, of ms nog dat beetje vet op de onderste 2 (is het moeilijkste weg te krijgen)

Los hiervan:

Ik ga een zelfgemaakt dieet volgen tot 1 oktober. Door een blessure ben ik wat spiermassa kwijt en heb ik vet bij. Dieet bestaat enkel uit appels en tonijn in eigen nat met ketchup(home-made recipe ), + chlorella, multivit en Calcium Magnesium Zink tabletten uit de Kruitvat(ja calcium en zink gaan slecht samen, maar voor die prijs kon ik het niet laten). Ik zoek toch op 2 weken terug 2 kilo af te vallen dat de 6pack erdoor komt.
Nou bij mij zit het dus niet aan de onderkant maar juist de bovenste !

Als je naar mijn buik kijkt dan is het de rechter blok dat ontbreekt,
terwijl de rest aardig goed te zien is !

pi_41968486
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 23:04 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Nou bij mij zit het dus niet aan de onderkant maar juist de bovenste !

Als je naar mijn buik kijkt dan is het de rechter blok dat ontbreekt,
terwijl de rest aardig goed te zien is !

genetica, niks aan te veranderen, arnold had ook geen sixpack
pi_41968738
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 23:07 schreef Calyptus het volgende:

[..]

genetica, niks aan te veranderen, arnold had ook geen sixpack
Dat meen je niet, ik wil toch echt eerlijk waar en hoe dan ook die allerlaatste erbij hebben !

Ik heb er alles voor over
pi_41968811
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 23:14 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Dat meen je niet, ik wil toch echt eerlijk waar en hoe dan ook die allerlaatste erbij hebben !

Ik heb er alles voor over
Jezus anders maak je je even druk daarover

Heb je je anabolen al trouwens?
pi_41969244
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 21:45 schreef Lanvin het volgende:
Ik zit nu met barbell drukken (liggend) op 28kg (3 setjes van 8). 'k geef toe dat het lastig is om in je eentje dat gewicht in de startpositie te krijgen, gaat net.
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')