ik denk altijd dat jij een vrouw bent, waarom is dat?quote:Op maandag 18 september 2006 00:10 schreef qu63 het volgende:
ik!
of moet ik dan meer contributie betalen
het heeft ook een tijdje in mn profiel gestaanquote:Op maandag 18 september 2006 00:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik denk altijd dat jij een vrouw bent, waarom is dat?
Was je ze dan aan het omkopenquote:Op maandag 18 september 2006 00:10 schreef qu63 het volgende:
ik!
of moet ik dan meer contributie betalen
misschien omdat je normaal in dat vrouwenforum zitquote:Op maandag 18 september 2006 00:12 schreef qu63 het volgende:
het heeft ook een tijdje in mn profiel gestaan
verder heb ik geen idee
quote:Op maandag 18 september 2006 00:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
misschien omdat je normaal in dat vrouwenforum zit
Als verder niemand wil, maak je een goede kans.quote:Op maandag 18 september 2006 08:15 schreef Snever het volgende:
Ik weet ongeveer 100% zeker dat ik geen nieuwe mod wordt
quote:Op maandag 18 september 2006 10:20 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Als verder niemand wil, maak je een goede kans.![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 16:12 schreef Geqxon het volgende:
Maar er komt dus een nieuwe mod op V&A?
met dtquote:
Hehe, mijn Nederlands is niet al te best.quote:Op maandag 18 september 2006 16:39 schreef Snever het volgende:
[..]
met dt
Ik vind hem meer iets voor Digital Corner omdat hij veel van pc's af weet zo heb ik mij laten vertellen
Als ik Mod ben verwijder ik alle posts waar hoger geboden wordt.quote:Op maandag 18 september 2006 17:28 schreef Geqxon het volgende:
Hehe, ik had je PI niet gezien.
Ik had heel het topic niet gezien trouwens. Naja, ik maak toch geen kans met ElisaB als huidige mod
Zij is echt een bitchquote:Op maandag 18 september 2006 17:28 schreef Geqxon het volgende:
Hehe, ik had je PI niet gezien.
Ik had heel het topic niet gezien trouwens. Naja, ik maak toch geen kans met ElisaB als huidige mod
quote:Op maandag 18 september 2006 17:34 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Als ik Mod ben verwijder ik alle posts waar hoger geboden wordt.![]()
![]()
Ik heb zo hele goede koopjes geslotenquote:Op maandag 18 september 2006 17:34 schreef schvvmert het volgende:
Als ik Mod ben verwijder ik alle posts waar hoger geboden wordt.![]()
![]()
Volgens mij moet zij een keer hard geknalt wordenquote:Op maandag 18 september 2006 18:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Och, dat niet, het is iets persoonlijks
quote:Op maandag 18 september 2006 20:02 schreef Snever het volgende:
[..]
Volgens mij moet zij een keer hard geknalt worden
Ja maar nu ben ik je meester en zo...quote:
quote:Op maandag 18 september 2006 21:28 schreef Dizer het volgende:
Zeg, ik ben er ook nog ja! En ik bepaal ook mee en zo wie er komt... Dus staan ElisaB en ik sterk samen... want ik mot jullie ook niet![]()
![]()
Maar jij mag dan de dominante moderator zijn hoor...quote:Op maandag 18 september 2006 21:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar nu ben ik je meester en zo...en als we gelijke banen hebben... dan zijn we..
gelijk
Wat een charmes heeft hij tochquote:
Heb ik hier liggen. Ruilen voor moderatorschap?quote:Op maandag 18 september 2006 21:39 schreef Dizer het volgende:
Wie kan me helpen? [GEZ] HardHouse van ID&T eerste CD uit 2001 (Blauw)
quote:Op maandag 18 september 2006 22:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wat een charmes heeft hij toch
Een 9,3 voor de afhandeling, een 8,7 voor de klantenservice en een 9,8 voor de creativiteit!
Wat betaal je bij?quote:Op maandag 18 september 2006 22:16 schreef Snever het volgende:
[..]
Heb ik hier liggen. Ruilen voor moderatorschap?
een max van 5 inclquote:Op maandag 18 september 2006 22:21 schreef Snever het volgende:
[..]
Wat was je zoiezo van plan ervoor te geven? (de cd's zelf dan).
ik ben geen newbiequote:Op maandag 18 september 2006 22:18 schreef Geqxon het volgende:
Wat een newbs hier in de slowchat. Je kunt zien dat er een vacature ligt
Ik heb zoiezo al eens een topic over deze cd's geopend waar ik ze te koop aanbood.quote:
quote:Op maandag 18 september 2006 22:36 schreef Snever het volgende:
[..]
Ik heb zoiezo al eens een topic over deze cd's geopend waar ik ze te koop aanbood.
Naar lang zoeken heb ik de link gevonden.
[TK] CD'S ID&T 2001
Ja, nee die link zag ik echt niet hoor...quote:Op maandag 18 september 2006 22:36 schreef Snever het volgende:
[..]
Ik heb zoiezo al eens een topic over deze cd's geopend waar ik ze te koop aanbood.
Naar lang zoeken heb ik de link gevonden.
[TK] CD'S ID&T 2001
quote:Op maandag 18 september 2006 22:41 schreef Prowl het volgende:
Ik snap niet wie die bierdoos ooit heeft aangenomen, ik had hier 100x beter met harde hand kunnen regeren in V&A![]()
Wat een oldbie ben jij zeg. does lief.quote:Op maandag 18 september 2006 22:18 schreef Geqxon het volgende:
Wat een newbs hier in de slowchat. Je kunt zien dat er een vacature ligt
Met zijn Opa.quote:Op maandag 18 september 2006 22:59 schreef Prowl het volgende:
Is bierdoos trouwens alweer gesignaleerd in V&A met 1 van zn honderden klonen?
paardenlul heb ik ook al gezien ergensquote:
Ik kom niet overal op dit Fokforum.quote:Op maandag 18 september 2006 23:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
paardenlul heb ik ook al gezien ergens
Ik ben de vader van de slowchat jaquote:Op maandag 18 september 2006 23:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat een oldbie ben jij zeg. does lief.![]()
Was dat niet omdat je de Apple SC uitgeschopt was?quote:Op maandag 18 september 2006 23:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik ben de vader van de slowchat ja
Ik zit daar nog hoorquote:Op maandag 18 september 2006 23:07 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Was dat niet omdat je de Apple SC uitgeschopt was?![]()
Maar goed dat ik deze niet zelf verzonnen heb.quote:Op maandag 18 september 2006 23:14 schreef Geqxon het volgende:
Mijn opa en oma's hond heette trouwens ook Bengeltje.
Goedemorgenquote:Op maandag 18 september 2006 23:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar goed dat ik deze niet zelf verzonnen heb.
och wat boeit het ook. Waf.![]()
Ik doe niet aan nueken, wat dat ook mag zijn..quote:
De mod voor V&A is gekozen. Ben benieuwd. (kreeg net een emailtje dat ik het niet was geworden maar iemand andersquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:01 schreef Geqxon het volgende:
Lost is echt zo'n toffe serie
Ik heb nu al bijna alle episodes gezien
je had echt gereageerdquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:17 schreef Snever het volgende:
De mod voor V&A is gekozen. Ben benieuwd. (kreeg net een emailtje dat ik het niet was geworden maar iemand anders)
quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:20 schreef Geqxon het volgende:
En het is natuurlijk al een huidig crewmember geworden. Logisch, met al die vriendjespolitiek
Ik had gewoon solicitatie moeten doen hequote:Op dinsdag 19 september 2006 22:46 schreef Dizer het volgende:
Zeg nou eens eerlijk...
we krijgen solli's van snever en co..![]()
.
Hadden we nu samen gemodquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik had gewoon solicitatie moeten doen he
Ik bedoel, kijk hoe gemakkelijk jij en biermans mod werden, toen had ik ook gewoon solicitatie moeten doen
Wannabe, like mequote:Op dinsdag 19 september 2006 22:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hadden we nu samen gemod
Net als toen in GADoh wacht.. toen was ik geen mod.. maar een wannabe mod
Tjah, het ging niet om deze keuze. Het ging meer dat er weinig sollicitaties waren. Helemaal als je de:quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:54 schreef Snever het volgende:
[..]
Wannabe, like me![]()
Trouwens heel raar dat jullie over deze keuze enorm lang moesten nadenken![]()
En dat GAD een week leter gesloten werdquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hadden we nu samen gemod
Net als toen in GADoh wacht.. toen was ik geen mod.. maar een wannabe mod
Jahquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:03 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En dat GAD een week leter gesloten werd
Iemand die veel koopt en verkoopt hier kan in mijn ogen nooit een goede Mod zijn.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tjah, het ging niet om deze keuze. Het ging meer dat er weinig sollicitaties waren. Helemaal als je de:
Hoi, ja ik handel wel eens... dus kan ik nu beter handelen...
sollicitaties weghaald..
En toen kwam FredvZ op het laatste moment nog even met een sollicitatie
Tsssk... dus ik ben geen goede modquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:11 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Iemand die veel koopt en verkoopt hier kan in mijn ogen nooit een goede Mod zijn.
*mompelt iets van belangenverstrengeling.
Die paar DVD 'tjes.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tsssk... dus ik ben geen goede mod![]()
![]()
Mijn schvvmert, wat doe je
Doe ik nuquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:14 schreef Geqxon het volgende:
Hey Dizer, zullen wij binnenkort even virtueel bieren?
Het lukt mij ook prima zonder.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Bij virtueel bieren gebruik je een webcam
quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:31 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Het lukt mij ook prima zonder.![]()
Ik post steeds *plop bij de volgende , ok?quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:33 schreef Geqxon het volgende:
Nee joh, je moet echt een webcam op je biertje gericht hebben. Dan kun je kijken hoe ver de andere persoon is.
*slokquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:35 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik post steeds *plop bij de volgende , ok?![]()
Neequote:Op woensdag 20 september 2006 10:17 schreef Geqxon het volgende:
Wacht, je kunt mijn edit-geschiedenis zien. Naja, flikker de post maar weg.
Heb jij een vriendin? Damn.. de wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op woensdag 20 september 2006 10:24 schreef Snever het volgende:
[..]
Heb me gister toch goede seks gehad met vriendin joh![]()
Ik heb het over goud water en jij begint over goede seks met je vriendin?quote:Op woensdag 20 september 2006 10:24 schreef Snever het volgende:
[..]
Heb me gister toch goede seks gehad met vriendin joh![]()
Hij was in de war met Golden Showersquote:Op woensdag 20 september 2006 10:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb het over goud water en jij begint over goede seks met je vriendin?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 20 september 2006 12:06 schreef Geqxon het volgende:
Queen is queer.
Ik mag een grotere fan zijn van Matchbox Twenty, en een grotere fan zijn van 3 Doors Down, Alter Bridge en Theory of a Deadman.... maar de allerbeste en tofste frontman die ooit heeft bestaan in deze universum blijft Freddyquote:
Ja uhh leukquote:Op woensdag 20 september 2006 12:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik mag een grotere fan zijn van Matchbox Twenty, en een grotere fan zijn van 3 Doors Down, Alter Bridge en Theory of a Deadman.... maar de allerbeste en tofste frontman die ooit heeft bestaan in deze universum blijft Freddy
[afbeelding]
Loop me niet te bedonderenquote:Op woensdag 20 september 2006 16:13 schreef Adelante het volgende:
flat rate = platte kont
table rate = je kunt glazen e.a. kwijt op je kont
width jaquote:Op woensdag 20 september 2006 16:07 schreef Snever het volgende:
Ik wil een broek bestellen op internet maar ik vroeg me af wat wijdte in engels is. Weith toch?
En wat is het verschil tussen flat rate en table rate?![]()
Dat is gewicht manquote:Op woensdag 20 september 2006 16:42 schreef Geqxon het volgende:
Het is weight.
Neequote:Op woensdag 20 september 2006 16:48 schreef Geqxon het volgende:
Koop jij je kleding dan niet aan de hand van je gewicht?
145 kilo wiet?quote:Op woensdag 20 september 2006 16:50 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga dan altijd naar de speciaale winkel, en zeg ik dat ik een broek koop voor 145 kilo.
Adelantequote:Op woensdag 20 september 2006 17:35 schreef Adelante het volgende:
Ik lees jouw naam altijd als sneuer, maar dat kan haast niet toch...
Alleen de prijs is andersquote:
Is jou naam van de voetbalteam?quote:Op woensdag 20 september 2006 17:35 schreef Adelante het volgende:
Ik lees jouw naam altijd als sneuer, maar dat kan haast niet toch...
Ik heb een berichtje voor je achtergelaten in het nieuwe mod topic die helemaal bovenaan staat.quote:
Ik zie hetquote:Op woensdag 20 september 2006 21:14 schreef Snever het volgende:
[..]
Ik heb een berichtje voor je achtergelaten in het nieuwe mod topic die helemaal bovenaan staat.
quote:Op woensdag 20 september 2006 21:14 schreef Snever het volgende:
[..]
Ik heb een berichtje voor je achtergelaten in het nieuwe mod topic die helemaal bovenaan staat.
kijk eens naar m'n ondertitel en probeer 1 bij 1 op te tellenquote:
Franse nickname, franstalig liedje.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
kijk eens naar m'n ondertitel en probeer 1 bij 1 op te tellen
Ik ga het proberenquote:Op donderdag 21 september 2006 11:07 schreef Geqxon het volgende:
Zoals een wijze afro amerikaanse broeder ooit tegen mij zei: Word rijk of ga dood terwijl je het probeerde.
Weet je wat je ook eens moet proberen? Wegblijven uit topics waar je niets te zoeken hebtquote:
Weet je wat jij moet doen. Eens niet zo de baas spelen en mij mod maken.quote:Op donderdag 21 september 2006 12:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weet je wat je ook eens moet proberen? Wegblijven uit topics waar je niets te zoeken hebt
Lees je mail eens en gedraag je ernaar!
Surequote:Op donderdag 21 september 2006 12:12 schreef Snever het volgende:
Weet je wat jij moet doen. Eens niet zo de baas spelen en mij mod maken.![]()
Ben ik het helemaal mee eens. Het begint een beetje vervelend te worden, dat wil-zijn mod gedrag. Beperk het dan tot topic-reports..quote:Op donderdag 21 september 2006 12:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sure
Doe ermee wat je ermee doen wilt, als je maar weet dat je postgedrag door velen als irritant beschouwd wordt, en ik kan ze er geen ongelijk in geven. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen.
Ik dacht dat we vrienden warenquote:Op donderdag 21 september 2006 12:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens. Het begint een beetje vervelend te worden, dat wil-zijn mod gedrag. Beperk het dan tot topic-reports..
Doe het nou gewoon niet en trek je eens wat aan van de verzoeken (zie mail, zie edits). Echt, ik ben het erg beu hoor. Wil je anders voortaan zelf de mailtjes ontvangen en de TR's behandelen die over jouw postgedrag gaan?quote:
Ik vind het eigenlijk nog wel meevallen. Ik moet wel zeggen dat sinds ik jouw mailtje heb gekregen ik er wel meer op letquote:Op donderdag 21 september 2006 12:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe het nou gewoon niet en trek je eens wat aan van de verzoeken (zie mail, zie edits). Echt, ik ben het erg beu hoor. Wil je anders voortaan zelf de mailtjes ontvangen en de TR's behandelen die over jouw postgedrag gaan?
Ik ben erquote:Op donderdag 21 september 2006 13:32 schreef Geqxon het volgende:
Dizer ik heb een serieus probleem hier in V&A.
Kom weer eens gezellig naar de slowchat![]()
Je gaat me niet vertellen dat je niet weet hoe je dat moet opzoeken?quote:
Sorry feedback.quote:Op donderdag 21 september 2006 13:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je niet weet hoe je dat moet opzoeken?
Was dat hetquote:Op donderdag 21 september 2006 14:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dizer![]()
Leuk je weer te zien hier
Snever. Je kan ook te ver gaan. En dan grijp ik in. Laat ik het zo zeggen, Elisa geeft wel een waarschuwing, Fred edit wel... ik ben meestal van de andere aanpak. Dus ga gewoon hier leuk doen, en niet in de verkoop topics. Ok?quote:Op donderdag 21 september 2006 14:53 schreef Snever het volgende:
Hey Fred Flinstone, blijf godverdomme van me posts af
Zo lang geledenquote:Op donderdag 21 september 2006 14:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dizer![]()
Leuk je weer te zien hier
JOquote:Op donderdag 21 september 2006 15:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Snever. Je kan ook te ver gaan. En dan grijp ik in. Laat ik het zo zeggen, Elisa geeft wel een waarschuwing, Fred edit wel... ik ben meestal van de andere aanpak. Dus ga gewoon hier leuk doen, en niet in de verkoop topics. Ok?.
Wat is jouw aanpak dan Dizer?quote:Op donderdag 21 september 2006 15:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Snever. Je kan ook te ver gaan. En dan grijp ik in. Laat ik het zo zeggen, Elisa geeft wel een waarschuwing, Fred edit wel... ik ben meestal van de andere aanpak. Dus ga gewoon hier leuk doen, en niet in de verkoop topics. Ok?.
Keihard notes plaatsen.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:02 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Wat is jouw aanpak dan Dizer?![]()
Heeft er misschien iets mee te maken.quote:<br />
<b>Warning</b>: fopen(picture.inc): failed to open stream: Permission denied in <b>/home/virtual/site10/fst/var/www/html/avatar/avatar2.php</b> on line <b>4</b><br />
<br />
<b>Warning</b>: fread(): supplied argument is not a valid stream resource in <b>/home/virtual/site10/fst/var/www/html/avatar/avatar2.php</b> on line <b>5</b><br />
<br />
<b>Warning</b>: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in <b>/home/virtual/site10/fst/var/www/html/avatar/avatar2.php</b> on line <b>6</b><br />
<br />
<b>Warning</b>: imagecolorallocate(): supplied argument is not a valid Image resource in <b>/home/virtual/site10/fst/var/www/html/avatar/avatar2.php</b> on line <b>112</b><br />
<br />
<b>Warning</b>: imagettftext(): supplied argument is not a valid Image resource in <b>/home/virtual/site10/fst/var/www/html/avatar/avatar2.php</b> on line <b>112</b><br />
<br />
<b>Warning</b>: imagejpeg(): supplied argument is not a valid Image resource in <b>/home/virtual/site10/fst/var/www/html/avatar/avatar2.php</b> on line <b>114</b><br />
<br />
<b>Warning</b>: imagedestroy(): supplied argument is not a valid Image resource in <b>/home/virtual/site10/fst/var/www/html/avatar/avatar2.php</b> on line <b>116</b><br />
Stoerquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:51 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Heeft er misschien iets mee te maken.
Je vind gratis verzenden pauper maar je vind het ook raar dat mensen 6,20 betalenquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:55 schreef Geqxon het volgende:
Dat gratis verzenden is zo pauper. Net als mensen die ¤6,20 voor het verzenden van een pakket willen betalen
6,20 is dus het bedrag dat het kost om een pakket te verzenden. Maar als ik dan 7 euro aan verzendkosten vraag gaan ze dan vaak helemaal flippenquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:58 schreef Snever het volgende:
[..]
Je vind gratis verzenden pauper maar je vind het ook raar dat mensen 6,20 betalen![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
6,20 is dus het bedrag dat het kost om een pakket te verzenden. Maar als ik dan 7 euro aan verzendkosten vraag gaan ze dan vaak helemaal flippen
Wat moet je?quote:Op dinsdag 26 september 2006 06:36 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Geqxon dood? Dizer dood?
Kom je daar nu pas achter. Één keer in de zo veel tijd gaan er opeens 50 posts achter elkaar door, maar daarna is het weel 5 posts per week... is heel normaalquote:Op dinsdag 26 september 2006 09:34 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
Goedemorgen Dizer
Tja, deze slowchat is een beetje dood
Kijk even in feedback danquote:Op dinsdag 26 september 2006 09:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kom je daar nu pas achter. Één keer in de zo veel tijd gaan er opeens 50 posts achter elkaar door, maar daarna is het weel 5 posts per week... is heel normaal
quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:32 schreef Geqxon het volgende:
Geqxon is gereincarneerd.
5 Euro, wel een gouden rolex graagquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:32 schreef Geqxon het volgende:
En ik ben nu een goede Samaritaan. Wil je een gestolen horloge van me kopen?
quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:54 schreef Geqxon het volgende:
Je verpest mijn grap.
Je weet wat je moet doen om zo te blijven, nietwaar?quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:47 schreef Snever het volgende:
Eindelijk unbanned. It feels good to be back....for now
Geen ban aanvragen voor een anderquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je weet wat je moet doen om zo te blijven, nietwaar?
En niemand snapt wat er allemaal gebeurt met een jongen in het begin van zijn puberteitquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:52 schreef Geqxon het volgende:
Ik word nooit begrepen.
oke.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:19 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb allemaal van die gekke emoties en gevoelens nu
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:19 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb allemaal van die gekke emoties en gevoelens nu
jeweetsquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:19 schreef Dizer het volgende:
[TK] Logitech, Quickcam Messenger Plus
Snever... hap man! Je bent echt erg!
15 euro is te veel geld voor dat ding en nog ga je even wachten![]()
quote:
Ik vind hem lelijkquote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:12 schreef Geqxon het volgende:
Motorola KRZR lijkt me ook tof.
http://www.motorola.com/m(...)p?globalObjectId=160
Dat meen je toch nietquote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:20 schreef Geqxon het volgende:
Ik vind jou lelijk.
Hij werkt wel. Alleen eenmaal per dag heb ik de error dat de simkaart niet herkent word. En daar kom ik dan vaak pas na 3 uur achter, waardoor ik de halve dag onbereikbaar ben.quote:
Die is toch al een tijdje te koop?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:37 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Lijkt me ook leuk als nieuwe mobiel.
En dik en zo... en heeft onder de 100k kleuren....quote:
Koelkastquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
En dik en zo... en heeft onder de 100k kleuren....
Ow gawdquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
En dik en zo... en heeft onder de 100k kleuren....
Echt welquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ow gawd
Ja want tegenwoordig moet je om te bellen op zijn minst een telefoon met meer dan 100k kleuren hebben, die ultradun is en meer dan 300 euro kost
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:04 schreef Geqxon het volgende:
Nah, ik zoek gewoon een leuk telefoontje onder de 150 euro en dan ben ik al helemaal peppie heppie
Niet van appelmoes met crusli.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:13 schreef Geqxon het volgende:
Meestal gooi ik er nog vla bij, maar die was op
Waar hou jij eigenlijk van
Hou je eigenlijk wel van mij?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet van appelmoes met crusli.
En ook geen JackAss gezien. sorry.
Nou, ben dus een zachtaardige jongen van achtien jaar, hou wel van vrouwen met pit, zou wel eens leuk met iemand naar de film willen, en ik vind Dizer tof.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
uhh uhhhVertel me eerst eens wat meer over jezelf.
![]()
18 jaartjes, wat jong.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nou, ben dus een zachtaardige jongen van achtien jaar, hou wel van vrouwen met pit, zou wel eens leuk met iemand naar de film willen, en ik vind Dizer tof.
Kom, we gaan naar jackass 2quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
18 jaartjes, wat jong.Welke films zou je willen gaan.
Dizer vind ik ook tof.![]()
Zwart boek?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Neuj, vind ik niets aan.Stukjes gezien, lijkt me niks.
21 is beter hequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook al jong, al die meisjes van 18 vind ik maar niksquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey, die twee heb ik dinsdag en woensdag gezien. Lady in the water was echt tofquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:28 schreef Snever het volgende:
World Trade Center, Lady in the Water
Die lijkt me ook wel leuk.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook al jong, al die meisjes van 18 vind ik maar niks
My super ex- girlfriend vind ik een toffe filmZwartboek lijkt me ook tof.
Zullen we die eens een keertje gezellig gaan kijken?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die lijkt me ook wel leuk.My super ex-girlfriend. Lachen vooral.
Jij bij jou op de ban en ik op mijn eigen bankje?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zullen we die eens een keertje gezellig gaan kijken?
Je mag je bank meenemen hoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij bij jou op de ban en ik op mijn eigen bankje?![]()
Dit is idd heel makkelijk te volgen, hoef niet eens te zoeken waar ik gepost heb.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:35 schreef Geqxon het volgende:
Soms langzaam, en soms een slowchat topic per dag. Hier kun je tenminste alles nog prima volgen.
Als je zo dichtbij woont, heb je mazzel.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:00 schreef Snever het volgende:
Vrijdag me game pc binnen verzorgt door schvvmert![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:44 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Als je zo dichtbij woont, heb je mazzel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |