Je weet wat je moet doen om zo te blijven, nietwaar?quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:47 schreef Snever het volgende:
Eindelijk unbanned. It feels good to be back....for now
Geen ban aanvragen voor een anderquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je weet wat je moet doen om zo te blijven, nietwaar?
En niemand snapt wat er allemaal gebeurt met een jongen in het begin van zijn puberteitquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:52 schreef Geqxon het volgende:
Ik word nooit begrepen.
oke.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:19 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb allemaal van die gekke emoties en gevoelens nu
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:19 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb allemaal van die gekke emoties en gevoelens nu
jeweetsquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:19 schreef Dizer het volgende:
[TK] Logitech, Quickcam Messenger Plus
Snever... hap man! Je bent echt erg!
15 euro is te veel geld voor dat ding en nog ga je even wachten![]()
quote:
Ik vind hem lelijkquote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:12 schreef Geqxon het volgende:
Motorola KRZR lijkt me ook tof.
http://www.motorola.com/m(...)p?globalObjectId=160
Dat meen je toch nietquote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:20 schreef Geqxon het volgende:
Ik vind jou lelijk.
Hij werkt wel. Alleen eenmaal per dag heb ik de error dat de simkaart niet herkent word. En daar kom ik dan vaak pas na 3 uur achter, waardoor ik de halve dag onbereikbaar ben.quote:
Die is toch al een tijdje te koop?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:37 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Lijkt me ook leuk als nieuwe mobiel.
En dik en zo... en heeft onder de 100k kleuren....quote:
Koelkastquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
En dik en zo... en heeft onder de 100k kleuren....
Ow gawdquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
En dik en zo... en heeft onder de 100k kleuren....
Echt welquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ow gawd
Ja want tegenwoordig moet je om te bellen op zijn minst een telefoon met meer dan 100k kleuren hebben, die ultradun is en meer dan 300 euro kost
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:04 schreef Geqxon het volgende:
Nah, ik zoek gewoon een leuk telefoontje onder de 150 euro en dan ben ik al helemaal peppie heppie
Niet van appelmoes met crusli.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:13 schreef Geqxon het volgende:
Meestal gooi ik er nog vla bij, maar die was op
Waar hou jij eigenlijk van
Hou je eigenlijk wel van mij?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet van appelmoes met crusli.
En ook geen JackAss gezien. sorry.
Nou, ben dus een zachtaardige jongen van achtien jaar, hou wel van vrouwen met pit, zou wel eens leuk met iemand naar de film willen, en ik vind Dizer tof.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
uhh uhhhVertel me eerst eens wat meer over jezelf.
![]()
18 jaartjes, wat jong.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nou, ben dus een zachtaardige jongen van achtien jaar, hou wel van vrouwen met pit, zou wel eens leuk met iemand naar de film willen, en ik vind Dizer tof.
Kom, we gaan naar jackass 2quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
18 jaartjes, wat jong.Welke films zou je willen gaan.
Dizer vind ik ook tof.![]()
Zwart boek?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Neuj, vind ik niets aan.Stukjes gezien, lijkt me niks.
21 is beter hequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook al jong, al die meisjes van 18 vind ik maar niksquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey, die twee heb ik dinsdag en woensdag gezien. Lady in the water was echt tofquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:28 schreef Snever het volgende:
World Trade Center, Lady in the Water
Die lijkt me ook wel leuk.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook al jong, al die meisjes van 18 vind ik maar niks
My super ex- girlfriend vind ik een toffe filmZwartboek lijkt me ook tof.
Zullen we die eens een keertje gezellig gaan kijken?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die lijkt me ook wel leuk.My super ex-girlfriend. Lachen vooral.
Jij bij jou op de ban en ik op mijn eigen bankje?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zullen we die eens een keertje gezellig gaan kijken?
Je mag je bank meenemen hoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij bij jou op de ban en ik op mijn eigen bankje?![]()
Dit is idd heel makkelijk te volgen, hoef niet eens te zoeken waar ik gepost heb.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:35 schreef Geqxon het volgende:
Soms langzaam, en soms een slowchat topic per dag. Hier kun je tenminste alles nog prima volgen.
Als je zo dichtbij woont, heb je mazzel.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:00 schreef Snever het volgende:
Vrijdag me game pc binnen verzorgt door schvvmert![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:44 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Als je zo dichtbij woont, heb je mazzel.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |