quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:04 schreef Geqxon het volgende:
Nah, ik zoek gewoon een leuk telefoontje onder de 150 euro en dan ben ik al helemaal peppie heppie
Niet van appelmoes met crusli.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:13 schreef Geqxon het volgende:
Meestal gooi ik er nog vla bij, maar die was op
Waar hou jij eigenlijk van
Hou je eigenlijk wel van mij?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet van appelmoes met crusli.
En ook geen JackAss gezien. sorry.
Nou, ben dus een zachtaardige jongen van achtien jaar, hou wel van vrouwen met pit, zou wel eens leuk met iemand naar de film willen, en ik vind Dizer tof.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
uhh uhhhVertel me eerst eens wat meer over jezelf.
![]()
18 jaartjes, wat jong.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nou, ben dus een zachtaardige jongen van achtien jaar, hou wel van vrouwen met pit, zou wel eens leuk met iemand naar de film willen, en ik vind Dizer tof.
Kom, we gaan naar jackass 2quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
18 jaartjes, wat jong.Welke films zou je willen gaan.
Dizer vind ik ook tof.![]()
Zwart boek?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Neuj, vind ik niets aan.Stukjes gezien, lijkt me niks.
21 is beter hequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook al jong, al die meisjes van 18 vind ik maar niksquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |