Mijn kont nog steeds zeer van die anaalsex die ik had toen ik 2 jaar terug door Packerd Bell telefonisch genaaid werd.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:18 schreef Dizer het volgende:
Zeg Gexon.. je ging een IBook kopen?
Is zo een packardbell met 3 jaar garantie niets voor jou? [TK] Laptop Packard Bell R9500!!![]()
het is een MacBook en die zijn vele malenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:18 schreef Dizer het volgende:
Zeg Gexon.. je ging een IBook kopen?
Is zo een packardbell met 3 jaar garantie niets voor jou? [TK] Laptop Packard Bell R9500!!![]()
Oh... maar de eerste keer doet meestal pijn, daarna vind je het wel lekker...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mijn kont nog steeds zeer van die anaalsex die ik had toen ik 2 jaar terug door Packerd Bell telefonisch genaaid werd.
Nee dankje.
Ssssht...!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
het is een MacBook en die zijn vele malendan alles van PB
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:21 schreef Dizer het volgende:
Ssssht...!
Oh en trouwens, er is maar 1 ding beter dan een MacBook, en dat is een Viao notebook
Ménquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:22 schreef Adelante het volgende:
[..]![]()
zie vorig SC topic
ook hier heb ik getwijfeld of ik voor Sony of Apple moest gaan en ik kan je zeggen dat het geen Vaio SZ is geworden
Dauw er windows opquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
MénDie 13,3" breedbeeld notebooks van Viao
Maar een MacBook is ookAlleen ik kan er maar niet aan wennen om er mee te werken
Ik schreeuwde het anders uit toen ze voor de derde keer de bullshit in mijn achterste duwde.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh... maar de eerste keer doet meestal pijn, daarna vind je het wel lekker...
dat zeggen ze tenminste
Dell sucks. Ik heb het volledig gehad met Dell. Ze zijn lang niet meer de kwaliteit die ze haddenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:25 schreef Geqxon het volgende:
Ik ging vandaag even op Dell.com naar een Dell 12" kijken.
Dus ik kijk zo naar de prijs: ¤1299. Hey zo duur is een standaard Macbook ook. Totdat ik bij de optielijst ging kijken.
Zo betaal je ondermeer 30 euro voor een bluetooth module die de Macbook ingebouwd heeft. In totaal kwam ik niet lager dan ¤1599 oid, terwijl mijn Macook configuratie daar ver onder zit
Ook hier speelden prijs en specs weer een belangrijke rol: de 2.0Ghz met 1GB memory en 80GB HDD was gewoon bij Apple voordeliger, scheelde de helft met Sony en daar was de 2.0Ghz nog niet eens van op de markt... Maar toegegeven het design van de Vaio en het scherm waren om tequote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:23 schreef Dizer het volgende:
MénDie 13,3" breedbeeld notebooks van Viao
Maar een MacBook is ookAlleen ik kan er maar niet aan wennen om er mee te werken
Ik ben meer van design en zoquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ook hier speelden prijs en specs weer een belangrijke rol: de 2.0Ghz met 1GB memory en 80GB HDD was gewoon bij Apple voordeliger, scheelde de helft met Sony en daar was de 2.0Ghz nog niet eens van op de markt... Maar toegegeven het design van de Vaio en het scherm waren om te
Nee, dan moet je het niet meer doenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:25 schreef Geqxon het volgende:
Ik schreeuwde het anders uit toen ze voor de derde keer de bullshit in mijn achterste duwde.
En dan Geqxon en Remzz voor modquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:30 schreef Adelante het volgende:
misschien is het een idee om een GAD forum op te richten
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:34 schreef Adelante het volgende:
Ik ga het voorstellen achter de schermen!
for now: good night![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |