Ik vond die van jou beter hoor.quote:
Nou zeg. Dat is toch altijd bij een slowchat?quote:Op zondag 22 januari 2006 22:28 schreef Adelante het volgende:
en nummer hoeven niet, 't is geen reeks ofzo
Ja, wij willen een nieuwe reeks!!quote:Op zondag 22 januari 2006 22:30 schreef woutabest het volgende:
[..]
Nou zeg. Dat is toch altijd bij een slowchat?
nee, da's bij een reeks zo, SC is geen reeksquote:Op zondag 22 januari 2006 22:30 schreef woutabest het volgende:
Nou zeg. Dat is toch altijd bij een slowchat?
denk maar over een leuke titel na, kun je over 300 postings er zelf een openenquote:Op zondag 22 januari 2006 22:33 schreef Intergalactrick het volgende:
Ja, wij willen een nieuwe reeks!!![]()
Maar die mag met een nummer erbij?quote:Op zondag 22 januari 2006 22:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
denk maar over een leuke titel na, kun je over 300 postings er zelf een openen
Dit is toch een tweede deel? Dan is het toch een reeks?quote:Op zondag 22 januari 2006 22:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
nee, da's bij een reeks zo, SC is geen reeks
wat voegt een nummer dan toe? argumenten graag!quote:Op zondag 22 januari 2006 22:37 schreef Intergalactrick het volgende:
Maar die mag met een nummer erbij?![]()
dan zou het al nummer 21 ofzo moeten zijn, ga ze eerst maar eens tellen danquote:Op zondag 22 januari 2006 22:37 schreef woutabest het volgende:
Dit is toch een tweede deel? Dan is het toch een reeks?![]()
bierquote:Maargoed, ik ben wèl bevoegd om alcohol te drinken
Dat je kunt pimpen van we hebben al 2 SC-topics!quote:Op zondag 22 januari 2006 22:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
wat voegt een nummer dan toe? argumenten graag!
oh.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
dan zou het al nummer 21 ofzo moeten zijn, ga ze eerst maar eens tellen dan![]()
Dat staat vele malen strakker in de index.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
dan zou het al nummer 21 ofzo moeten zijn, ga ze eerst maar eens tellen dan![]()
[..]
bier
was het vorige topic eerste sinds lange tijd ofzo? Ik had net al een beetje gekeken maar zag alleen vorig topic.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:44 schreef Adelante het volgende:
ach jee, de bling/bling, pimp en all about uiterlijk generatie
als jullie uitvogelen het hoeveelste SC topic dit nu werkelijk zal zijn, knal ik er een nummer bij
succes met zoeken/tellen!
ja ik ben me er éénquote:Op zondag 22 januari 2006 23:07 schreef Adelante het volgende:
[TK] [ElisaB only topic] Ongebruikte dildo V&A SC
[V&A] [Centraa] Rel topic!
en nog een aantal andere verwoede pogingen van met name het_biertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |