Ja, nee die link zag ik echt niet hoor...quote:Op maandag 18 september 2006 22:36 schreef Snever het volgende:
[..]
Ik heb zoiezo al eens een topic over deze cd's geopend waar ik ze te koop aanbood.
Naar lang zoeken heb ik de link gevonden.
[TK] CD'S ID&T 2001
quote:Op maandag 18 september 2006 22:41 schreef Prowl het volgende:
Ik snap niet wie die bierdoos ooit heeft aangenomen, ik had hier 100x beter met harde hand kunnen regeren in V&A![]()
Wat een oldbie ben jij zeg. does lief.quote:Op maandag 18 september 2006 22:18 schreef Geqxon het volgende:
Wat een newbs hier in de slowchat. Je kunt zien dat er een vacature ligt
Met zijn Opa.quote:Op maandag 18 september 2006 22:59 schreef Prowl het volgende:
Is bierdoos trouwens alweer gesignaleerd in V&A met 1 van zn honderden klonen?
paardenlul heb ik ook al gezien ergensquote:
Ik kom niet overal op dit Fokforum.quote:Op maandag 18 september 2006 23:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
paardenlul heb ik ook al gezien ergens
Ik ben de vader van de slowchat jaquote:Op maandag 18 september 2006 23:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat een oldbie ben jij zeg. does lief.![]()
Was dat niet omdat je de Apple SC uitgeschopt was?quote:Op maandag 18 september 2006 23:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik ben de vader van de slowchat ja
Ik zit daar nog hoorquote:Op maandag 18 september 2006 23:07 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Was dat niet omdat je de Apple SC uitgeschopt was?![]()
Maar goed dat ik deze niet zelf verzonnen heb.quote:Op maandag 18 september 2006 23:14 schreef Geqxon het volgende:
Mijn opa en oma's hond heette trouwens ook Bengeltje.
Goedemorgenquote:Op maandag 18 september 2006 23:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar goed dat ik deze niet zelf verzonnen heb.
och wat boeit het ook. Waf.![]()
Ik doe niet aan nueken, wat dat ook mag zijn..quote:
De mod voor V&A is gekozen. Ben benieuwd. (kreeg net een emailtje dat ik het niet was geworden maar iemand andersquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:01 schreef Geqxon het volgende:
Lost is echt zo'n toffe serie
Ik heb nu al bijna alle episodes gezien
je had echt gereageerdquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:17 schreef Snever het volgende:
De mod voor V&A is gekozen. Ben benieuwd. (kreeg net een emailtje dat ik het niet was geworden maar iemand anders)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |