width jaquote:Op woensdag 20 september 2006 16:07 schreef Snever het volgende:
Ik wil een broek bestellen op internet maar ik vroeg me af wat wijdte in engels is. Weith toch?
En wat is het verschil tussen flat rate en table rate?![]()
Dat is gewicht manquote:Op woensdag 20 september 2006 16:42 schreef Geqxon het volgende:
Het is weight.
Neequote:Op woensdag 20 september 2006 16:48 schreef Geqxon het volgende:
Koop jij je kleding dan niet aan de hand van je gewicht?
145 kilo wiet?quote:Op woensdag 20 september 2006 16:50 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga dan altijd naar de speciaale winkel, en zeg ik dat ik een broek koop voor 145 kilo.
Adelantequote:Op woensdag 20 september 2006 17:35 schreef Adelante het volgende:
Ik lees jouw naam altijd als sneuer, maar dat kan haast niet toch...
Alleen de prijs is andersquote:
Is jou naam van de voetbalteam?quote:Op woensdag 20 september 2006 17:35 schreef Adelante het volgende:
Ik lees jouw naam altijd als sneuer, maar dat kan haast niet toch...
Ik heb een berichtje voor je achtergelaten in het nieuwe mod topic die helemaal bovenaan staat.quote:
Ik zie hetquote:Op woensdag 20 september 2006 21:14 schreef Snever het volgende:
[..]
Ik heb een berichtje voor je achtergelaten in het nieuwe mod topic die helemaal bovenaan staat.
quote:Op woensdag 20 september 2006 21:14 schreef Snever het volgende:
[..]
Ik heb een berichtje voor je achtergelaten in het nieuwe mod topic die helemaal bovenaan staat.
kijk eens naar m'n ondertitel en probeer 1 bij 1 op te tellenquote:
Franse nickname, franstalig liedje.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
kijk eens naar m'n ondertitel en probeer 1 bij 1 op te tellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |