Heeft er misschien iets mee te maken.quote:<br />
<b>Warning</b>: fopen(picture.inc): failed to open stream: Permission denied in <b>/home/virtual/site10/fst/var/www/html/avatar/avatar2.php</b> on line <b>4</b><br />
<br />
<b>Warning</b>: fread(): supplied argument is not a valid stream resource in <b>/home/virtual/site10/fst/var/www/html/avatar/avatar2.php</b> on line <b>5</b><br />
<br />
<b>Warning</b>: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in <b>/home/virtual/site10/fst/var/www/html/avatar/avatar2.php</b> on line <b>6</b><br />
<br />
<b>Warning</b>: imagecolorallocate(): supplied argument is not a valid Image resource in <b>/home/virtual/site10/fst/var/www/html/avatar/avatar2.php</b> on line <b>112</b><br />
<br />
<b>Warning</b>: imagettftext(): supplied argument is not a valid Image resource in <b>/home/virtual/site10/fst/var/www/html/avatar/avatar2.php</b> on line <b>112</b><br />
<br />
<b>Warning</b>: imagejpeg(): supplied argument is not a valid Image resource in <b>/home/virtual/site10/fst/var/www/html/avatar/avatar2.php</b> on line <b>114</b><br />
<br />
<b>Warning</b>: imagedestroy(): supplied argument is not a valid Image resource in <b>/home/virtual/site10/fst/var/www/html/avatar/avatar2.php</b> on line <b>116</b><br />
Stoerquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:51 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Heeft er misschien iets mee te maken.
Je vind gratis verzenden pauper maar je vind het ook raar dat mensen 6,20 betalenquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:55 schreef Geqxon het volgende:
Dat gratis verzenden is zo pauper. Net als mensen die ¤6,20 voor het verzenden van een pakket willen betalen
6,20 is dus het bedrag dat het kost om een pakket te verzenden. Maar als ik dan 7 euro aan verzendkosten vraag gaan ze dan vaak helemaal flippenquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:58 schreef Snever het volgende:
[..]
Je vind gratis verzenden pauper maar je vind het ook raar dat mensen 6,20 betalen![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
6,20 is dus het bedrag dat het kost om een pakket te verzenden. Maar als ik dan 7 euro aan verzendkosten vraag gaan ze dan vaak helemaal flippen
Wat moet je?quote:Op dinsdag 26 september 2006 06:36 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Geqxon dood? Dizer dood?
Kom je daar nu pas achter. Één keer in de zo veel tijd gaan er opeens 50 posts achter elkaar door, maar daarna is het weel 5 posts per week... is heel normaalquote:Op dinsdag 26 september 2006 09:34 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
Goedemorgen Dizer
Tja, deze slowchat is een beetje dood
Kijk even in feedback danquote:Op dinsdag 26 september 2006 09:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kom je daar nu pas achter. Één keer in de zo veel tijd gaan er opeens 50 posts achter elkaar door, maar daarna is het weel 5 posts per week... is heel normaal
quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:32 schreef Geqxon het volgende:
Geqxon is gereincarneerd.
5 Euro, wel een gouden rolex graagquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:32 schreef Geqxon het volgende:
En ik ben nu een goede Samaritaan. Wil je een gestolen horloge van me kopen?
quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:54 schreef Geqxon het volgende:
Je verpest mijn grap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |