| 1 |
Je hebt je zin niet afgemaakt.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:43 schreef Incepa het volgende:
Hierbij bied ik mijn verzameling bierflesjes aan, die ik in de loop van de afgelopen 2 á 3 jaar heb opgebouwd. Ik doe ze weg, omdat
sstquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:53 schreef Biancavia het volgende:
Heb je nou allemaal vuurwerk opgeslagen daar?
Thanks, dat was 't dus. Ondertussen heb ik ze maar op een andere website gehost. En ja.. die ruimte.. daar draait het mij ook eigenlijk omquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:53 schreef dahei het volgende:
html werkt hier niet.
als je een foto wil plaatsen moet je dat zo doen:
[ code verwijderd ]
P.S. Jij gaat ruimte krijgen in je kamer als je die flesjes kwijt bent!![]()
Maar nu welquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:56 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Je hebt je zin niet afgemaakt.
Ik kan daar niet vinden hoe ik mijn flesjes aan kan bieden..?quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:45 schreef Nachtdier het volgende:
Hey, ik heb ook die hobby gehad. Had er een stuk of 1300 verschillende. Heb enkel de Nederlandse nog staan; boekenkasten vol en ongeveer daarnaast nog ongeveer 10 meter aan dubbele flesjes langs de wand.
Ik heb mijn verzameling destijds deels overgedaan aan iemand die er meer dan 10.000 verschillende had. Nam ie een foto'tje van en vervolgens verdwenen ze naar een grote bergzolder...
Probeer site van BAV eens.
Het gaat om het idee, dat je ze koopt voor een x bedrag, en dan ook nog is een x bedrag aan eigenlijke waarde in handen hebt. Een soort van 'korting' ofzo..quote:Op zondag 17 september 2006 03:43 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
10 centniet echt efficient om ze daarom te kopen voor 70 euro.
Gelukkig maar, welke barbaar wil dit nou inleveren bij de supermarkt.
Via het forum was het destijds mogelijk, maar ja, is wel 3 jaar geledne dat ik ze weg heb gedaan.quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:42 schreef Incepa het volgende:
[..]
Ik kan daar niet vinden hoe ik mijn flesjes aan kan bieden..?
Hmm.. daar zit idd een kern van waarheid in ja. Ik weet alleen niet hoeveel flesjes hiervan statiegeld bevatten en hoeveel niet. Maar ik ben benieuwd of het legaal is.quote:Op maandag 18 september 2006 00:47 schreef FredvZ het volgende:
Niet om het één of het ander, maar bierflesjes met statiegeld mag je volgensmij niet verkopen. Aangezien ze eigendom blijven van de brouwerij.
Zal het voorleggen aan de V&A-modjes
Sorry Dizer.quote:Op maandag 18 september 2006 07:07 schreef Dizer het volgende:
Laat ik het nog merken dat er een user in dit topic offtopic gaat of nog erger, users voor NSB'ers uit te schelden. Want geloof me... dat is geen pretje, voor niemand!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |