Ik heb zo hele goede koopjes geslotenquote:Op maandag 18 september 2006 17:34 schreef schvvmert het volgende:
Als ik Mod ben verwijder ik alle posts waar hoger geboden wordt.![]()
![]()
Volgens mij moet zij een keer hard geknalt wordenquote:Op maandag 18 september 2006 18:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Och, dat niet, het is iets persoonlijks
quote:Op maandag 18 september 2006 20:02 schreef Snever het volgende:
[..]
Volgens mij moet zij een keer hard geknalt worden
Ja maar nu ben ik je meester en zo...quote:
quote:Op maandag 18 september 2006 21:28 schreef Dizer het volgende:
Zeg, ik ben er ook nog ja! En ik bepaal ook mee en zo wie er komt... Dus staan ElisaB en ik sterk samen... want ik mot jullie ook niet![]()
![]()
Maar jij mag dan de dominante moderator zijn hoor...quote:Op maandag 18 september 2006 21:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar nu ben ik je meester en zo...en als we gelijke banen hebben... dan zijn we..
gelijk
Wat een charmes heeft hij tochquote:
Heb ik hier liggen. Ruilen voor moderatorschap?quote:Op maandag 18 september 2006 21:39 schreef Dizer het volgende:
Wie kan me helpen? [GEZ] HardHouse van ID&T eerste CD uit 2001 (Blauw)
quote:Op maandag 18 september 2006 22:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wat een charmes heeft hij toch
Een 9,3 voor de afhandeling, een 8,7 voor de klantenservice en een 9,8 voor de creativiteit!
Wat betaal je bij?quote:Op maandag 18 september 2006 22:16 schreef Snever het volgende:
[..]
Heb ik hier liggen. Ruilen voor moderatorschap?
een max van 5 inclquote:Op maandag 18 september 2006 22:21 schreef Snever het volgende:
[..]
Wat was je zoiezo van plan ervoor te geven? (de cd's zelf dan).
ik ben geen newbiequote:Op maandag 18 september 2006 22:18 schreef Geqxon het volgende:
Wat een newbs hier in de slowchat. Je kunt zien dat er een vacature ligt
Ik heb zoiezo al eens een topic over deze cd's geopend waar ik ze te koop aanbood.quote:
quote:Op maandag 18 september 2006 22:36 schreef Snever het volgende:
[..]
Ik heb zoiezo al eens een topic over deze cd's geopend waar ik ze te koop aanbood.
Naar lang zoeken heb ik de link gevonden.
[TK] CD'S ID&T 2001
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |