quote:Hoi lieve gebruikers van V&A,
wij hopen dat jullie in dit topic al jullie offtopic geouwehoer (dat wij liever niet in de verkooptopics zien) kwijt kunnen en dat er hier mee een nog betere sfeer ontstaat tussen de vaste gebruikers van het vraag- en aanbodforum
Have Fun!
en die is? "meest geile mod in laklaarzen?", "mod met meeste PMS verschijnselen?" tell usquote:Op maandag 8 november 2004 08:20 schreef ElisaB het volgende:
Mijn favoriete categorie staat er niet bij
quote:Op maandag 8 november 2004 13:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
en die is? "meest geile mod in laklaarzen?", "mod met meeste PMS verschijnselen?" tell us
Ègwelquote:Op maandag 8 november 2004 13:58 schreef Adelante het volgende:
je kunt je titel niet eens prolongeren dus
Wat versta je onder een fijne kerstquote:Op maandag 8 november 2004 13:41 schreef ElisaB het volgende:
[GEZ] Fijne Kerst
(ik háát Kerst)
Géén Kerstquote:Op maandag 8 november 2004 14:41 schreef Siegfried het volgende:
Wat versta je onder een fijne kerst
Niet? Dat valt me tegenquote:Op zaterdag 13 november 2004 12:09 schreef Geqxon het volgende:
ben je bitch niet
Ow ja, dat is weer een bijzonder vriendelijke en betrokken mod-actie van de beste Nieuwkomer van 2004!quote:Op zaterdag 13 november 2004 12:31 schreef Adelante het volgende:
Meest populaire moderator: ElisaB
De vriendelijkste moderator: ShaoliN
Beste nieuwkomer 2004!: Adelante
doe maar copy/pasten nu
Welke titel heb je het overquote:Op zaterdag 13 november 2004 12:35 schreef Adelante het volgende:
door de vele ONZ-ers gaat die titel toch naar dirkh![]()
ben blij idd dat dat oude roestblik op 2 wielen eindelijk uit m'n AT isquote:Op zaterdag 13 november 2004 12:38 schreef Siegfried het volgende:
Don't ask what Fok! can do for you, but what you can do for Fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |