Ik ga het proberenquote:Op donderdag 21 september 2006 11:07 schreef Geqxon het volgende:
Zoals een wijze afro amerikaanse broeder ooit tegen mij zei: Word rijk of ga dood terwijl je het probeerde.
Weet je wat je ook eens moet proberen? Wegblijven uit topics waar je niets te zoeken hebtquote:
Weet je wat jij moet doen. Eens niet zo de baas spelen en mij mod maken.quote:Op donderdag 21 september 2006 12:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weet je wat je ook eens moet proberen? Wegblijven uit topics waar je niets te zoeken hebt
Lees je mail eens en gedraag je ernaar!
Surequote:Op donderdag 21 september 2006 12:12 schreef Snever het volgende:
Weet je wat jij moet doen. Eens niet zo de baas spelen en mij mod maken.![]()
Ben ik het helemaal mee eens. Het begint een beetje vervelend te worden, dat wil-zijn mod gedrag. Beperk het dan tot topic-reports..quote:Op donderdag 21 september 2006 12:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sure
Doe ermee wat je ermee doen wilt, als je maar weet dat je postgedrag door velen als irritant beschouwd wordt, en ik kan ze er geen ongelijk in geven. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen.
Ik dacht dat we vrienden warenquote:Op donderdag 21 september 2006 12:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens. Het begint een beetje vervelend te worden, dat wil-zijn mod gedrag. Beperk het dan tot topic-reports..
Doe het nou gewoon niet en trek je eens wat aan van de verzoeken (zie mail, zie edits). Echt, ik ben het erg beu hoor. Wil je anders voortaan zelf de mailtjes ontvangen en de TR's behandelen die over jouw postgedrag gaan?quote:
Ik vind het eigenlijk nog wel meevallen. Ik moet wel zeggen dat sinds ik jouw mailtje heb gekregen ik er wel meer op letquote:Op donderdag 21 september 2006 12:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe het nou gewoon niet en trek je eens wat aan van de verzoeken (zie mail, zie edits). Echt, ik ben het erg beu hoor. Wil je anders voortaan zelf de mailtjes ontvangen en de TR's behandelen die over jouw postgedrag gaan?
Ik ben erquote:Op donderdag 21 september 2006 13:32 schreef Geqxon het volgende:
Dizer ik heb een serieus probleem hier in V&A.
Kom weer eens gezellig naar de slowchat![]()
Je gaat me niet vertellen dat je niet weet hoe je dat moet opzoeken?quote:
Sorry feedback.quote:Op donderdag 21 september 2006 13:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je niet weet hoe je dat moet opzoeken?
Was dat hetquote:Op donderdag 21 september 2006 14:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dizer![]()
Leuk je weer te zien hier
Snever. Je kan ook te ver gaan. En dan grijp ik in. Laat ik het zo zeggen, Elisa geeft wel een waarschuwing, Fred edit wel... ik ben meestal van de andere aanpak. Dus ga gewoon hier leuk doen, en niet in de verkoop topics. Ok?quote:Op donderdag 21 september 2006 14:53 schreef Snever het volgende:
Hey Fred Flinstone, blijf godverdomme van me posts af
Zo lang geledenquote:Op donderdag 21 september 2006 14:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dizer![]()
Leuk je weer te zien hier
JOquote:Op donderdag 21 september 2006 15:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Snever. Je kan ook te ver gaan. En dan grijp ik in. Laat ik het zo zeggen, Elisa geeft wel een waarschuwing, Fred edit wel... ik ben meestal van de andere aanpak. Dus ga gewoon hier leuk doen, en niet in de verkoop topics. Ok?.
Wat is jouw aanpak dan Dizer?quote:Op donderdag 21 september 2006 15:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Snever. Je kan ook te ver gaan. En dan grijp ik in. Laat ik het zo zeggen, Elisa geeft wel een waarschuwing, Fred edit wel... ik ben meestal van de andere aanpak. Dus ga gewoon hier leuk doen, en niet in de verkoop topics. Ok?.
Keihard notes plaatsen.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:02 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Wat is jouw aanpak dan Dizer?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |