abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41763543

Voor wie is 'Slank de herfst in', ookwel bekend als 'Slank de zomer in' bedoeld?
De Slank-de-zomer-uit-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilotjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben.
Bij een BMI van boven de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Fok! Dieetclub #115 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan Op het moment dat je mee wilt doen in dit topic zal er een account voor je aangemaakt worden door Troel. Dit kun je doen door te mailen naar:
slankdezomerin@troel.nl . Vaak is je account dan binnen twee dagen geregeld. Ook als je je wachtwoord kwijt bent of je problemen hebt met inloggen kun je Troel mailen.
Je hoeft niet je regeltje te mailen, dit kan je straks namelijk zelf toevoegen.
Je zal dan zo snel mogelijk een mailtje krijgen met een inlognaam en een wachtwoord waarmee je kan inloggen op de site. De site is te vinden op http://slank.qqn.nl

Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje wat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

pi_41763614
laatste posts uit vorig topic:
quote:
Op woensdag 13 september 2006 10:33 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Wow, 23 kilo, dat is wel heel netjes! Hoe heb je dat toen gedaan?

Ik begin het zat te worden dat ik geen gewicht meer verlies. Centimeters lijken er ook niet echt meer af te gaan. Heb nu bedacht dat ik maar wat minder brood/pasta/rijst moet gaan eten en wat meer fruit en zuivel. Misschien dat de boel dan iets gelijkmatiger verdeeld is ofzo?
quote:
Op woensdag 13 september 2006 10:38 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Door 3 keer per week 2 uur naar de fitness te gaan en intensief te sporten, en natuurlijk erg letten op wat je eet.
Ik ontbeet met fruit en yoghurt, voor de lunch ook fruit en crackers met iets van smeerkaas o.i.d. en voor het avondeten vooral veel groenten en vis. Een keer in de week genadeloos zondigen door heel vet te eten. Alles met mate naar binnen schuiven en ook de frisdrank helemaal afzweren.
De eerste 10 kilo waren er na 7 weken af, de overige 13 duurden wel wat langer omdat je lichaam er dan aan gewend raakt. Maar tot nu toe heb ik het er redelijk vanaf weten te houden.
quote:
Op woensdag 13 september 2006 10:38 schreef Thrilled het volgende:

[..]

ik weet niet wat je in "het begin" allemaal deed om af te vallen, maar als dat continue gelijk blijft raakt je lichaam daar natuurlijk ook steeds meer aan gewend, dus zal je minder snel afvallen. Je kan de intensiviteit verhogen, en natuurlijk letten op wat je eet kan nooit geen kwaad..

ik wil graag deeltje 42 aanmaken als jullie dat niet erg vinden
  woensdag 13 september 2006 @ 10:48:16 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_41763727
Nog even een aanvulling op mijn vorige 23 kilo: voordat ik die kwijt raakte had ik een BMI van 32,5, dan gaat het afvallen ook een stuk makkelijker. Ik zit nu ergens tussen de 25 en 26 dus zal het een stuk langer duren voordat ik het begin te merken.
disclaimer
pi_41763800
ik ga even kijken hoe lang ik nou eigenlijk ben... .
Tap tap tap
pi_41763834
hoe zit het met die lijst uit de OP? ik wil daar ook graag bij, maar hoe? ik heb al een mailtje gestuurd maar nog niks gehad, moet ik nog iets anders doen?
pi_41763854
wachten tot je een wachtwoord krijgt toegestuurd .
Tap tap tap
pi_41763893
ok

dat BMI vertrouw ik niet zo helemaal, als ik 81 zou wegen:
quote:
OK - gezonde gewichtsmarge voor een volwassene, probeer het zo te houden. Laagste gezondheidsrisico.
en weeg ik 82 kg..:
quote:
Te zwaar - zorg ervoor dat je gewicht niet toeneemt. mensen in deze gewichtsklasse lopen meer risico op een aandoening.
ik heb nu een BMI van 23,6 volgens die site
pi_41763960
Troel is op vakantie werd mij verteld dus nog even wachten voor we de OP in mogen.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 13 september 2006 @ 10:56:42 #9
149959 SQ
snelle trees
pi_41763967
quote:
Op woensdag 13 september 2006 10:53 schreef Thrilled het volgende:
ok

dat BMI vertrouw ik niet zo helemaal, als ik 81 zou wegen:
[..]

en weeg ik 82 kg..:
[..]

ik heb nu een BMI van 23,6 volgens die site
Dat BMI is best te vertrouwen, het commentaar wat er soms bij wordt geplempt door sommige websites echter niet
disclaimer
pi_41764016
Trouwens, hoe los ik dit op?
Ik was al helemaal depressief gisteren omdat ik nog helemaal niks afgevallen was na twee weken...... en toen zette ik voor de gein m'n weegschaal op een andere hoek van m'n kamer en woog ik ineens anderhalve kilo minder! Ik wist dat m'n vloer redelijk scheef was, maar waar kan ik me dan wegen De badkamer is net zo scheef, en ik woon op een bovenverdieping dus geen begane grond.
pi_41764041
quote:
Op woensdag 13 september 2006 10:58 schreef innepin het volgende:
Ik was al helemaal depressief gisteren omdat ik nog helemaal niks afgevallen was na twee weken...... en toen zette ik voor de gein m'n weegschaal op een andere hoek van m'n kamer en woog ik ineens anderhalve kilo minder! Ik wist dat m'n vloer redelijk scheef was, maar waar kan ik me dan wegen De badkamer is net zo scheef, en ik woon op een bovenverdieping dus geen begane grond.
de weegschaal in je tuin zetten? buiten in ieder geval, lijkt me dat die vloer wel recht is?
  woensdag 13 september 2006 @ 10:59:49 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_41764056
quote:
Op woensdag 13 september 2006 10:58 schreef innepin het volgende:
De enige manier is: altijd op dezelfde plek wegen! Zo weet je in ieder geval hoeveel je afvalt!
En als je een keer bij iemand bent die wel een betrouwbare weegschaal heeft (zoals de dokter) daar wegen, direct daarna thuis wegen en het verschil verrekenen.
Zo doe ik het tenminste altijd.
disclaimer
pi_41764078
quote:
Op woensdag 13 september 2006 10:59 schreef Thrilled het volgende:

[..]

de weegschaal in je tuin zetten? buiten in ieder geval, lijkt me dat die vloer wel recht is?
Ik heb dus geen tuin en om nou op de straat te gaan staan is ook weer zoiets he
pi_41764082
in je nakie .
Tap tap tap
pi_41764102
quote:
Op woensdag 13 september 2006 10:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

De enige manier is: altijd op dezelfde plek wegen! Zo weet je in ieder geval hoeveel je afvalt!
En als je een keer bij iemand bent die wel een betrouwbare weegschaal heeft (zoals de dokter) daar wegen, direct daarna thuis wegen en het verschil verrekenen.
jep, niet op allemaal verschillende weegschalen gaan staan.. als je het bij 1 schaal houd en 1 plek is het goed.. je ziet misschien niet je werkelijke gewicht, maar je weet wel hoeveel je afvalt..

pak anders een keer een waterpas en zoek een recht plekje op in de kamer
pi_41764112
quote:
Op woensdag 13 september 2006 11:00 schreef CherryLips het volgende:
in je nakie .
oja nja zie mn laatste post
pi_41764125
quote:
Op woensdag 13 september 2006 10:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja,okay, maar voor mijn gevoel maakt het natuurlijk ook wel uit of ik 70.5 of 72.2 weeg he En ik wil natuurlijk best altijd de 'lichtere' nemen maar of dat dan te vertrouwen is...? En mijn kamer is heel klein, dus ik kan 'm niet altijd op dezelfde plek laten staan, hij moet echt weer opgeruimd. En het verschil is erg groot - tussen deze twee metingen zat slechts een meter afstand ofzo
pi_41764148
quote:
Op woensdag 13 september 2006 11:01 schreef Thrilled het volgende:

[..]

pak anders een keer een waterpas en zoek een recht plekje op in de kamer
Oud huis, 't is zo scheef als wat
  woensdag 13 september 2006 @ 11:03:28 #19
149959 SQ
snelle trees
pi_41764153
quote:
Op woensdag 13 september 2006 11:02 schreef innepin het volgende:

[..]

Ja,okay, maar voor mijn gevoel maakt het natuurlijk ook wel uit of ik 70.5 of 72.2 weeg he En ik wil natuurlijk best altijd de 'lichtere' nemen maar of dat dan te vertrouwen is...? En mijn kamer is heel klein, dus ik kan 'm niet altijd op dezelfde plek laten staan, hij moet echt weer opgeruimd. En het verschil is erg groot - tussen deze twee metingen zat slechts een meter afstand ofzo
zoals ik zei... als je bij de dokter 72 weegt, en thuis 70, dan weet je dus dat je er bij je eigen weegschaal 2 kilo op moet tellen

Daarbij heb ik het soms al als ik 2 keer achter elkaar op dezelfde plek op de weegschaal ga staan... scheelt soms een kilo
disclaimer
pi_41764168
ehm dat is kut dan
pi_41764170
quote:
Op woensdag 13 september 2006 11:03 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

zoals ik zei... als je bij de dokter 72 weegt, en thuis 70, dan weet je dus dat je er bij je eigen weegschaal 2 kilo op moet tellen
dat is echt kut . denk je 2 kilo te zijn afgevallen, kom je bij de dokter, geeft zijn weegschaal weer wat anders aan .
Tap tap tap
  Moderator woensdag 13 september 2006 @ 11:04:13 #22
18653 crew  D.
pi_41764171
OP aangepast

ik heb aangepast dat ik nu 81 weeg, maar de weegschaal zei net dat het al 80 was, wat ook mijn streefgewicht is. Echter, ik ben nu ziek en, hoe zeg ik dat netjes, gaat meer uit dan er ingaat, dus ben bang dat zodra ik weer normaal ga eten die ene kilo zo terug is.
Zoniet, dan ben ik dus klaar
pi_41764186
quote:
Op woensdag 13 september 2006 11:04 schreef Thrilled het volgende:
ehm dat is kut dan
amen .
Tap tap tap
pi_41764270
quote:
Op woensdag 13 september 2006 10:38 schreef Thrilled het volgende:

[..]

ik weet niet wat je in "het begin" allemaal deed om af te vallen, maar als dat continue gelijk blijft raakt je lichaam daar natuurlijk ook steeds meer aan gewend, dus zal je minder snel afvallen. Je kan de intensiviteit verhogen, en natuurlijk letten op wat je eet kan nooit geen kwaad..

ik wil graag deeltje 42 aanmaken als jullie dat niet erg vinden
Ik ben begonnen met gezonder en regelmatiger te gaan eten. Ook minder eten trouwens. Later ben ik er ook bij gaan sporten en dat doe ik nu nog steeds. Probeer ook heel veel te bewegen.

Letten op wat ik eet doe ik ook heel erg nu, maar minder moet ik niet gaan eten denk ik. Dus dan zou het van sporten moeten komen, maar ik heb niet meer tijd dan die ik er nu aan besteed (= 3 keer in de week hardlopen).

Mooie banner trouwens .
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_41764313
Bij mijn ouders weeg ik ook altijd meer dan op mijn eigen weegschaal. Ik houd gewoon mijn eigen weegschaal aan, en voor vetpercentage kijk ik dan bij mijn ouders (hoewel ik denk dat daar weinig van klopt, want ik kan toch niet met een week een paar procent vet kwijt zijn?).
  woensdag 13 september 2006 @ 11:10:45 #26
149959 SQ
snelle trees
pi_41764368
quote:
Op woensdag 13 september 2006 11:09 schreef Quinazoline het volgende:
Bij mijn ouders weeg ik ook altijd meer dan op mijn eigen weegschaal. Ik houd gewoon mijn eigen weegschaal aan, en voor vetpercentage kijk ik dan bij mijn ouders (hoewel ik denk dat daar weinig van klopt, want ik kan toch niet met een week een paar procent vet kwijt zijn?).
Die vetpercentagemetingen zijn ook erg onbetrouwbaar. Op de sportschool hebben we die ook en het schommelt te bizar. van 32% de ene week naar 24% de andere week en weer terug.
disclaimer
pi_41764461
quote:
Op woensdag 13 september 2006 11:10 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Die vetpercentagemetingen zijn ook erg onbetrouwbaar. Op de sportschool hebben we die ook en het schommelt te bizar. van 32% de ene week naar 24% de andere week en weer terug.
Dat idee had ik dus ook. Maar hij wijst zo ongeveer 25% procent aan geloof ik, dus ben niet ontevreden.

Maar dat buikje moet er toch echt nog af. Niet alleen omdat dat mooier is, maar ook omdat juist een verhoogde vetopslag rond de buik een verhoogd co-morbiditeitsrisico met zich mee brengt. En ik ben al zo erfelijk belast met hart- en vaatziekten dus ik wil alle extra risico's kwijtraken.

Daarom wil ik ook met de pil stoppen, hoewel dat een heel ander verhaal is. Maarja, zonder goed alternatief word je daar ook weer zo dik van , dus dat doen we toch maar even niet..
pi_41764641
quote:
Op woensdag 13 september 2006 11:07 schreef Quinazoline het volgende:
Mooie banner trouwens .
de eerste ! thanks
pi_41765755
goed, ik heb geprobeerd mezelf te meten met een rolmaatje, ging niet echt, maar ik kwam uit op 1m70 .
M'n BMI is meteen gekelderd .
Tap tap tap
pi_41765790
quote:
Op woensdag 13 september 2006 11:56 schreef CherryLips het volgende:
goed, ik heb geprobeerd mezelf te meten met een rolmaatje, ging niet echt, maar ik kwam uit op 1m70 .
M'n BMI is meteen gekelderd .
waar kan je ergens zo'n rolmaat kopen? ik heb er hier nergens een in huis liggen en ik gok heel de tijd maar dat ik 1.80m ben maar ik wil het wel zeker weten...

ook net 2 foto's gemaakt van mezelf (mn buik/borst zeg maar) en over een tijdje ga ik er weer 2 maken, kijken hoe ik ben gevorderd... niet dat het bij mezelf wishfull thinking is als ik voor de spiegel sta
pi_41765844
bij de doe het zelf winkel geloof ik. ik had er eentje van m'n vader van toen hij nog bij zo'n DHZ-winkel werkte .
Tap tap tap
  woensdag 13 september 2006 @ 12:03:01 #32
149959 SQ
snelle trees
pi_41765929
Staat dat niet gewoon in je paspoort?
disclaimer
pi_41765965
quote:
Op woensdag 13 september 2006 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben 18 mn id kaart is een half jaar geleden gemaakt en toen mocht ik zelf zeggen hoelang ik was, dus zei ik 1.80m .. ik heb het een keertje gemeten maar ik groei ook nog enzo
  woensdag 13 september 2006 @ 12:08:10 #34
149959 SQ
snelle trees
pi_41766049
quote:
Op woensdag 13 september 2006 12:04 schreef Thrilled het volgende:

[..]

ik ben 18 mn id kaart is een half jaar geleden gemaakt en toen mocht ik zelf zeggen hoelang ik was, dus zei ik 1.80m .. ik heb het een keertje gemeten maar ik groei ook nog enzo
Ow, toen ik mijn paspoort aanmaakte werd ik gemeten. Maar then again was ik toen 21 en dan groei je niet meer als meisje

Een rolmaat kun je bij elke DHZ zaak kopen inderdaad. Betrouwbaar meten is makkelijk: zonder schoenen, recht staan, hielen en achterhoofd tegen de muur en een klein potloodstreepje zetten boven je kop en dan met de rolmaat de afstand meten
disclaimer
pi_41766097
Leuke herftsbanner
pi_41766150
quote:
Op woensdag 13 september 2006 12:10 schreef ymme het volgende:
Leuke herftsbanner
jippie, nummer 2

* thrilled is even naar de lokale praxis voor een rolmaat

edit/ net terug ik ben dus 1.80m

77,5 kilo, BMI van 23,6 ofzo

[ Bericht 21% gewijzigd door Thrilled op 13-09-2006 12:34:16 ]
pi_41766761
quote:
Vind het wel grappig dat zoiets erop staat bij jullie.
Hier alleen vermelding van naam, voornaam, geboorteplaats en -datum en nationaliteit. en bij de niet-elektronische staat het adres er ook nog bij op.
Ow ja, en topicgerelateerd: de weegschaal kruipt iets omhoog, zat lang in de 68 marge, nu al bijna een week 69-69.7
pi_41767271
ik heb momenteel 3 rolmaten op mijn kamer liggen.
Bij gebrek aan een meetlint meette ik daar mijn taille mee. En ik was ze telkens kwijt enzo. Maar op zolder liggen er genoeg.
Inmiddels heb ik wel een normaal meetlint gekocht
Ik baal wel dat er wéér een cm van mijn taille af is. Die cm had van mijn heupen af moeten gaan.
Maar ik blijf volhouden. De afgelopen week heb ik niet echt gelet op mijn eten en bewegen (rotknie), en ik ben gelijk gebleven kwa gewicht. Vanochtend weer een frisse start gemaakt in het zwembad en daarna het hele huis gepoetst (zweetpareltjes staan nog op mijn voorhoofd). Als ik nu rustig aan blijf doen dan moet het goed blijven gaan
pi_41767317
wat is een normale maat van je buik bij een jongen?
pi_41767366
quote:
eh ja, maar daar staat in dat ik 1m73 ben en dat ben ik niet . en als ik het wil veranderen ben ik een vermogen kwijt aan een nieuw paspoort en een nieuwe ID (toen viel me pas op dat er 1m73 stond...) . Ik denk dat ik het 5 jaar geleden ofzo een keer heb opgegeven, toen hebben ze het overgenomen op m'n paspoort en toen weer naar m'n nieuwe ID een maand geleden.
(lekker ingewikkeld).
Tap tap tap
pi_41767374
vanaf een taille maat van 90 cm heeft een man te veel vet op de buik dacht ik.
Bij vrouwen is het 80 cm.
pi_41767396
quote:
Op woensdag 13 september 2006 12:58 schreef wkraaij het volgende:
vanaf een taille maat van 90 cm heeft een man te veel vet op de buik dacht ik.
Bij vrouwen is het 80 cm.
en waar wordt dat dan gemeten? een cirkel zeg maar op de navel? onder de navel? erboven?
  woensdag 13 september 2006 @ 13:00:02 #43
149959 SQ
snelle trees
pi_41767432
quote:
Op woensdag 13 september 2006 12:58 schreef Thrilled het volgende:

[..]

en waar wordt dat dan gemeten? een cirkel zeg maar op de navel? onder de navel? erboven?
Waar je het smalst bent, zeg maar
meestal is dat een paar cm boven je navel
disclaimer
pi_41767467
quote:
Op woensdag 13 september 2006 13:00 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Waar je het smalst bent, zeg maar
meestal is dat een paar cm boven je navel
jahoor neem je me nu in de maling of wat? ik had het boven mn broekrand gemeten, onder mn navel dus, en daar kwam ik op 90...
pi_41767497
Ik heb nu een omtrek van 79 cm op het smalste deel. Duidelijk dat dat toch echt nog smaller moet denk ik.
  woensdag 13 september 2006 @ 13:02:15 #46
149959 SQ
snelle trees
pi_41767503
quote:
Op woensdag 13 september 2006 13:01 schreef Thrilled het volgende:

[..]

jahoor neem je me nu in de maling of wat? ik had het boven mn broekrand gemeten, onder mn navel dus, en daar kwam ik op 90...
Nee, je taille zit vrijwel altijd boven je navel. Onder je navel zijn het al snel heupen.
disclaimer
pi_41767541
quote:
Op woensdag 13 september 2006 13:02 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nee, je taille zit vrijwel altijd boven je navel. Onder je navel zijn het al snel heupen.
daar zit ik op 85 (5 a 8 cm boven mn navel)
pi_41767572
mijn taille zit zo'n 3 cm boven de navel.
En de mijne is 68 cm
Dat is dus niet de reden dat ik wil afvallen
  woensdag 13 september 2006 @ 13:06:59 #49
149959 SQ
snelle trees
pi_41767609
quote:
Op woensdag 13 september 2006 13:05 schreef wkraaij het volgende:
mijn taille zit zo'n 3 cm boven de navel.
En de mijne is 68 cm
Dat is dus niet de reden dat ik wil afvallen
68 cm
Dan zit het bij jou op andere plekken neem ik aan?
disclaimer
pi_41767612
ik zal ff foto uploaden van mezelf

edit/

alstu dit ben ik
  woensdag 13 september 2006 @ 13:09:57 #51
149959 SQ
snelle trees
pi_41767702
je taille is 85
disclaimer
pi_41767723
en dat was goed toch? tenminste, het kan minder maar het gaat mij om dat laagste streepje dat buikje moet weg.. 90 was net te veel ofzo?
  woensdag 13 september 2006 @ 13:10:59 #53
149959 SQ
snelle trees
pi_41767730
quote:
Bij de tailletest zijn er verschillen tussen mannen en vrouwen. Voor vrouwen geldt: minder dan 80 cm: geen verhoogd risico, tussen de 80 en 88 cm: verhoogd risico, daarboven: sterk verhoogd risico. Voor mannen geldt: minder dan 94 cm: geen verhoogd risico, tussen de 94 en 102 cm: verhoogd risico, daarboven: sterk verhoogd risico.
disclaimer
  woensdag 13 september 2006 @ 13:12:11 #54
149959 SQ
snelle trees
pi_41767751
quote:
Op woensdag 13 september 2006 13:10 schreef Thrilled het volgende:
en dat was goed toch? tenminste, het kan minder maar het gaat mij om dat laagste streepje dat buikje moet weg.. 90 was net te veel ofzo?
Eigenlijk is dat sterk afhankelijk van je lengte en lichaamsbouw. Zoals ik je zie op de foto heb je niet echt te veel.
disclaimer
pi_41767802
quote:
Op woensdag 13 september 2006 13:12 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Eigenlijk is dat sterk afhankelijk van je lengte en lichaamsbouw. Zoals ik je zie op de foto heb je niet echt te veel.
niet veel..

zijkant

ik ben er niet tevreden mee
pi_41767813
quote:
Op woensdag 13 september 2006 13:06 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

68 cm
Dan zit het bij jou op andere plekken neem ik aan?
Toen ik begon had ik heupen van 108 cm
Nu zit die op 102
Ik wil naar de 90 terug.
Maar dat is nog erg ver weg..
Mijn vet gaat erg snel weg van mijn taille. De eerste maand ben ik daar 5 cm kwijt geraakt terwijl dat helemaal (kwa figuur dan) niet nodig was.
  woensdag 13 september 2006 @ 13:15:13 #57
149959 SQ
snelle trees
pi_41767822
quote:
Op woensdag 13 september 2006 13:14 schreef Thrilled het volgende:

[..]

niet veel..

zijkant

ik ben er niet tevreden mee
Ik bedoelde medisch gezien. Het gaat er natuurlijk om hoe je zelf in je vel zit en waar jij je happy bij voelt
disclaimer
pi_41767843
volgens mij is m'n taille 100 ofzo .
Tap tap tap
pi_41767853
quote:
Op woensdag 13 september 2006 13:15 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik bedoelde medisch gezien. Het gaat er natuurlijk om hoe je zelf in je vel zit en waar jij je happy bij voelt
oh ok nothin said
pi_41767959
heb een taille van 78. ik wist wel dat ik het niet wilde weten.
Tap tap tap
pi_41767987
ik durf m'n heupen niet te doen...
Tap tap tap
pi_41767991
quote:
Op woensdag 13 september 2006 13:19 schreef CherryLips het volgende:
valt toch mee
pi_41768079
quote:
Op woensdag 13 september 2006 13:19 schreef CherryLips het volgende:
krijg ik van jou 10 cm van je taille, krijg jij er 10 van mijn heupen.
pi_41768099
quote:
Op woensdag 13 september 2006 13:21 schreef CherryLips het volgende:
ik durf m'n heupen niet te doen...
Ik ook al niet .
pi_41768140
waar precies meet ik m'n heupen? .
Tap tap tap
  woensdag 13 september 2006 @ 13:29:20 #66
149959 SQ
snelle trees
pi_41768227
quote:
Op woensdag 13 september 2006 13:26 schreef CherryLips het volgende:
waar precies meet ik m'n heupen? .
quote:
Meting van de grootste omtrek van de heupen.

Om dit te bepalen, plaatst u uw duim op de taille waarbij de vingers naar beneden wijzen. Op de hoogte van uw vingertoppen zit meestal het breedste gedeelte van de heupen. Met hier dus ook weer de omtrek.
disclaimer
pi_41768310
94.
Tap tap tap
pi_41768600
97 denk ik
pi_41770526
Jemig wat gaat het hard hier vandaag

Mooie banner Thrilled

Ik heb met dit warme weer echt geen honger, heb alleen nog maar een raketje op vandaag

Wel al heel veel gedronken

En heb nog steeds last van me voet, dus sporten gaat nog niet lukken

[ Bericht 12% gewijzigd door _Hestia_ op 13-09-2006 14:54:06 ]
pi_41770956
ik heb ook niet veel honger, voel me niet zo lekker en ik ga nog uit vanavond .
Tap tap tap
pi_41772042
ik begin al trek te krijgen hoor, vanmiddag 2 boterhammen met tonijnsalade en 2 met kipkerrie salade, anderhalve liter water, en vanavond weer fitnessen
  woensdag 13 september 2006 @ 15:52:49 #72
149959 SQ
snelle trees
pi_41772256
ik vraag me af of kipkerriesalade en tonijnsalade nou wel zo'n verstandige belegkeuze zijn als je wat kilo's kwijt wil
disclaimer
pi_41772508
Ik heb heupen van 103 cm
pi_41772561
quote:
Op woensdag 13 september 2006 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
ik vraag me af of kipkerriesalade en tonijnsalade nou wel zo'n verstandige belegkeuze zijn als je wat kilo's kwijt wil
stil nou, die illusie houd ik mezelf al de hele tijd voor

maar goed, ik zal hard worden voor mezelf , wat is wel een gezonde middagmaaltijd?

(geen hele rare dingen gaan noemen, gewoon voor op brood, wat ook nog lekker is )
  woensdag 13 september 2006 @ 16:03:52 #75
149959 SQ
snelle trees
pi_41772616
quote:
Op woensdag 13 september 2006 16:02 schreef Thrilled het volgende:

[..]

stil nou, die illusie houd ik mezelf al de hele tijd voor

maar goed, ik zal hard worden voor mezelf , wat is wel een gezonde middagmaaltijd?

(geen hele rare dingen gaan noemen, gewoon voor op brood, wat ook nog lekker is )
Meestal dingen waar geen mayonaise in zitten
Ik pak vaak dingen als: kipfilet, light smeerkaas, dat soort dingen
disclaimer
pi_41772789
quote:
Op woensdag 13 september 2006 16:03 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Meestal dingen waar geen mayonaise in zitten
Ik pak vaak dingen als: kipfilet, light smeerkaas, dat soort dingen
Ik ook, en om het lekker te houden een paar plakjes komkommer erbij op. Das toch alleen maar water.
Als ik me er zo toe heb gezet ga ik 25 minuten hardlopen. Vanavond kan ik ineens toch niet en morgen gaat het ook niet lukken, dus moet ik het nu doen.

Kheb net voor een vriendin een cadeautje gekocht: vijf repen chocolade (don't ask). Voelde me een beetje ongemakkelijk bij de kassa, vooral omdat er verder alleen een bak kwark en een zak doperwtjes bij lagen. Maar ik ga er helemaal niks zelf van opeten, dus dat is dan wel weer goed.
pi_41772874
kipfilet?

ok ik ga morgen maar eens even naar de winkel, komkommer was ik eigelijk helemaal vergeten, daar ben ik echt gek op maar wat voor dingen kan ik kopen wat gezond is en lekker voor een middag maaltijd?
pi_41772963
quote:
Op woensdag 13 september 2006 16:12 schreef Thrilled het volgende:
kipfilet?

ok ik ga morgen maar eens even naar de winkel, komkommer was ik eigelijk helemaal vergeten, daar ben ik echt gek op maar wat voor dingen kan ik kopen wat gezond is en lekker voor een middag maaltijd?
Kipfilet dus (bijvoorbeeld met tuinkruiden), of andere magere vleeswaren als fricandeau en rosbief. En als je het als alternatief doet voor kip-kerrie salade dan kun je ook vettere vleeswaren nemen volgens mij. Ik vind gewoon kipfilet altijd erg saai maar door er wat rauwkost bij te doen is het niet zo saai meer.

Je kunt ook altijd een stuk fruit erbij nemen, ook erg lekker en gezond.
pi_41773066
ik doe tegenwoordig kipfilet op brood, maar vind de smaak zo flauw. wat voor tuinkruiden zou ik erop kunnen doen?
Tap tap tap
pi_41773081
appelstroop is ook niet zo calorierijk en heel gezond, er zit veel ijzer in.
pi_41773094
ik eet vaak smeerkaas op em brood, of kaas en tomaat, of kaas en komkommer, lekker fris

en ik eet veel tosti's
pi_41773104
Aromat op de kipfilet is erg lekker
pi_41773145
quote:
Op woensdag 13 september 2006 16:19 schreef CherryLips het volgende:
ik doe tegenwoordig kipfilet op brood, maar vind de smaak zo flauw. wat voor tuinkruiden zou ik erop kunnen doen?
Je hebt van die speciale pakjes 'kipfilet met tuinkruiden' en bij de ah heb je ook nog een soort kipfilet met kerrie. Maar ik denk dat je er ook wel bieslook ofzo erbij kunt doen. En ik ga dus altijd voor tomaat, komkommer, sla, appel, of zoiets erbij op, dan is het ook minder saai.
pi_41773158
die pakjes ken ik
Tap tap tap
pi_41773644
Goedzo

Kheb toch maar mijn hardloopspullen aangetrokken, dus ik ga even een half uurtje lopen.
pi_41773898
tvptje.. t gaat nietzo geweldig met mijn afvalplannen:')
pi_41775787
Over 3 kwartier maar weer eens gaan lopen.
Mijn vriendin heeft nog spierpijn van gisteren (1 uur en 45 min gelopen, in stevig tempo), dus vandaag doen we het rustiger aan. Ik denk zelf aan een uurtje of zo
pi_41776133
gezellig

staat nu rijst met goulash op het menu, dan 2,5 uur fitness met tot slot sauna/zwembad enzo ben er echt helemaal verslaafd aan inmiddels al 3 liter water binnen
pi_41776156
Gaat ff niet zo lekker, heb t gevoel dat ik weer wat ben aangekomen maar ik sport tegenwoordig ook minder. Heb het alleen best druk de komende dagen, ook 's avonds, dus inplannen wordt moeilijk. Gelukkig vandaag erg goed gegeten (als in: niet te veel ) en heb nu eindelijk weer eens honger voordat ik ga avondeten. Vanaf volgende week weer sporten en dan komt t vast goed !
  woensdag 13 september 2006 @ 18:18:43 #90
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_41776744
ok... probleem...

Ik leef nu al bijna 2 dagen op M&M´s. En wat vliegtuig voer. Ben nu namelijk gearriveerd in Chili maar ik heb nog geen supermarkt gevonden en in het incheck gedeelte gisteren was alles dicht... Dus een grote zak m&m´s is mijn troost tot nu toe...

En dat terwijl de weegschaal maandagmiddag 77,7 aangaf!!!!!

//edit: en ik heb geen weegschaal! :´(
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_41776910
Mooi dat je veilig in Chili bent aangekomen Zwahiel

En hopen dat je snel een supermarkt vind dan maar
  Moderator woensdag 13 september 2006 @ 20:50:33 #92
155227 crew  Guppy
dus
pi_41781990
zozo, deel 42 alweer.

geeft niks zwahiel. het komt allemaal wel goed, ook zonder weegschaal!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  woensdag 13 september 2006 @ 22:02:14 #93
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_41784594
Tvptje. Net een uurtje wezen spinnnen, was zwaar, maar wel leuk! Lekker gezweet
pi_41786047
net terug van fitness

mn programma weer gedaan, roeien gaat steeds beter, sommige gewichten kan ik al iets verhogen met de krachttraining, en het hardlopen heb ik gevraagd of dat zwaarder kon, ik liep eerst 5 minuten op 6,5 km/u en dan helling 6, en dan 5 minuten joggen op 8,5 km/u..

nu is het:
2 minuten 7,5 km/u
2 minuten 9,5 km/u
2 minuten 7,5 km/u
2 minuten 9,5 km/u
2 minuten 7,5 km/u
2 minuten 9,5 km/u
2 minuten 7,5 km/u

zweten dat ik deed! maar voelde wel geweldig, daarna lekker sauna/turksstoombad/zwembad gepakt , met een lekkere koude douche
pi_41793529
ëén kilo eraf...........

Ik ben zo gelukkig!

Vanavond zouden we niet gaan lopen, maar ik denk dat ik maar alleen ga lopen vanavond Het doet wonderen voor het afvallen
pi_41793910
quote:
Op donderdag 14 september 2006 09:33 schreef ymme het volgende:
ëén kilo eraf...........

Ik ben zo gelukkig!

Vanavond zouden we niet gaan lopen, maar ik denk dat ik maar alleen ga lopen vanavond Het doet wonderen voor het afvallen
pi_41794917
quote:
Op donderdag 14 september 2006 09:33 schreef ymme het volgende:
ëén kilo eraf...........

Ik ben zo gelukkig!

Geweldig

En het gevoel is herkenbaar
Als ik ben afgevallen heb ik vaak gelijk meer zin om de dag lekker actief te beginnen.
Vanochtend heb ik al een uur gewandeld en zojuist heb ik mijn 2e ontbijt op.

Hier in huis zie ik mijn vriend langzaam veranderen Vorige week had ie opeens besloten geen cola meer te gaan drinken. Om zich zelf te testen had ie nog 1 fles gekocht. Die ligt nog steeds dicht in de koelkast En hij eet ook geen hele zak chips meer achter elkaar leeg sinds kort, maar hij neemt gewoon 1 bakje en dan laat hij het erbij.
pi_41798160
Gefeliciteerd met je kilo eraf Ymme!

Lekker hoor dat je vriend met je mee doet wkraaij

Ik heb vanochtend om 10 uur een broodje gegeten, nu nog niet echt honger, dus als ik thuis kom maar weer wat eten. Wel al weer veel gedronken, tis echt veel te heet hier op school

Ondanks me blaren moet ik wel veel lopen vandaag, dus ben benieud hoe dat gaat
  Moderator donderdag 14 september 2006 @ 17:44:39 #99
155227 crew  Guppy
dus
pi_41806852
vanavond mn vriend maar eens vragen of ik zijn auto mag lenen om te gaan sporten... kheb wel zin op zich, maar niet om ook nog eens erheen te moeten fietsen.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  donderdag 14 september 2006 @ 19:46:37 #100
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_41810680
quote:
Op donderdag 14 september 2006 17:44 schreef Guppyfriend het volgende:
vanavond mn vriend maar eens vragen of ik zijn auto mag lenen om te gaan sporten... kheb wel zin op zich, maar niet om ook nog eens erheen te moeten fietsen.

Dat vind ik echt heel gek. Het is juist een mooie warming up en cooling down om het met de fiets te doen! Ik moet vaak ook een eind fietsen om naar de sportschool te gaan en zelfs na een spinningles heb ik er geen problemen mee. Lekker juist! Je voelt je fit dan!
pi_41812653
Is 6 keer sporten à 1 uur in de week goed voor je? Dus van die groepslessen zoals bodyjam enz bij de fitnessschool? En dan van die 6 zitten er 2 keer danslessen bij..
pi_41812954
quote:
Op donderdag 14 september 2006 20:38 schreef Sannelie het volgende:
Is 6 keer sporten à 1 uur in de week goed voor je? Dus van die groepslessen zoals bodyjam enz bij de fitnessschool? En dan van die 6 zitten er 2 keer danslessen bij..
Neeeee, dat is echt slecht!!
Tuurlijk is dat goed voor je!
pi_41813088
Haha oke! Ik ga daar namelijk in oktober mee beginnen.. voor 50 euro onbeperkt naar de sportschool + dansles.
  Moderator donderdag 14 september 2006 @ 21:07:44 #104
155227 crew  Guppy
dus
pi_41813989
ja, hahaha... heb t toch maar niet gedaan, maar goed, ik was ook al best wel moe morgen weer een dag
  donderdag 14 september 2006 @ 21:54:38 #105
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_41816231
Ik heb eindelijk mn lichaam weer in beweging gekregen!!!
Fiets sowieso meer doordat ik weer colleges volg.
Maar vanochtend voor t eerst weer hardgelopen en net nog even naar vrienden gefietst... 20 min. heen met iemand achterop en 20 min terug..
(Ging stiekem ook alleen maar met het excuus nog even te kunnen fietsen, ben daar maar half uurtje geweest )

Maar mn gewicht is laatste tijd niet het grootste probleem, meer mn lichaam...
Voel me dikker en zie er ook dikker uit voor mijn gevoel.
Komt dat dan echt door t minder bewegen dat je minder strak bent?
Sommige vriendinnetjes van me wegen meer dan ik, maar zien er veel slanker uit..
pi_41818456
quote:
Op donderdag 14 september 2006 20:48 schreef Sannelie het volgende:
Haha oke! Ik ga daar namelijk in oktober mee beginnen.. voor 50 euro onbeperkt naar de sportschool + dansles.
welke sportschool en waar? mijn sportschool is ook 50 euro onbeperkt...
  Moderator vrijdag 15 september 2006 @ 06:35:51 #107
155227 crew  Guppy
dus
pi_41825405
ik weet eigenlijk niet wat mijn sportschool kost. ik heb van de zomer zo'n kaart gekocht voor 120 euro, en daarom mocht ik 4 maanden onbeperkt. die zijn bijna afgelopen, en daarna gaan ze me dus vragen of ik misschien een abonnement wel. en dat wil ik wel!!!
pi_41825416
Mijn sportschool is 40 euro in de maand onbeperkt en ik ga toch maar niet op school sporten, leek me wel leuk, maar is allemaal 's avonds en heb geen zin om er dan 's avonds weer heen te moeten. Als het gelijk uit school was dan leek het me wel ideaal
pi_41825739
Ik ga ook maar op zoek naar een sportschool hier, swinters hou ik niet zo van zwemmen. Je krijgt je haar nooit helemaal droog enzo en het is een kwartier fietsen. Als het dan regent of ijskoud is dan ga ik al helemaal niet!

Blegh, ik zit op een plateau. Al iets meer als een week weeg ik precies hetzelfde 10 dagen lang al om precies te zijn.
FF tandjes opelkaar voor mij en doorbijten.
pi_41827033
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 08:05 schreef wkraaij het volgende:
Je krijgt je haar nooit helemaal droog enzo

mijn sportschool is ook onbeperkt, en ik vind het makkelijker om savonds te gaan dan sochtends, ik ben 's ochtends nog wel eens geneigd om te zeggen: ik blijf lekker liggen... en 's avonds heb ik er gewoon echt zin in om te fitnessen.. gisteren ben ik niet wezen fitnessen, donderdags is een moeilijke dag qua tijd enzo, dus vandaag extra hard er tegen aan
pi_41827072
Ik vraag mij af hoeveel calorieen jullie op een dag eten om af te vallen?
En als je gaat sporten, eet je dan iets extra's?
pi_41827162
ik heb geen idee hoeveel calorieen ik eet

en als ik ga sporten neem ik een bidon mee om te drinken (water)
  vrijdag 15 september 2006 @ 09:51:43 #113
149959 SQ
snelle trees
pi_41827220
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 09:43 schreef .Muis het volgende:
Als ik echt wil afvallen zo rond de 1200 tot 1500 op een dag, dat is genoeg en kun je ook wat langer volhouden.
disclaimer
pi_41827261
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 09:51 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Als ik echt wil afvallen zo rond de 1200 tot 1500 op een dag, dat is genoeg en kun je ook wat langer volhouden.
Ik doe namelijk ook al een poosje aan de lijn en eet inderdaad ook zo'n 1300 calorieen op een dag. Maar als ik dan ga sporten heb ik daar eigenlijk niet genoeg aan.
pi_41827383
hoe letten jullie daarop?
  vrijdag 15 september 2006 @ 10:02:53 #116
149959 SQ
snelle trees
pi_41827435
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 10:00 schreef Thrilled het volgende:
Tellen!
zijn een hoop calorieentellers te vinden op internet, google er maar eens op
disclaimer
  vrijdag 15 september 2006 @ 10:04:13 #117
149959 SQ
snelle trees
pi_41827471
ik eet zo'n 1500-1800 calorien en als ik sport dan eet ik ongeveer een boterham en een stuk fruit extra.
pi_41827563
Pffft, ik baal even. Woensdag ging het hardlopen echt verschrikkelijk slecht, gisterenochtend leek ik een halve kilo zwaarder te zijn geworden en als klap op de vuurpijl viel ik gisteravond weer (bijna, het scheelde echt heeeeel weinig) flauw. Ik moet er toch eens mee naar de dokter gaan, want ik baal er echt van dat ik zo regelmatig (eens in de maand) omdonder.
Gewoon klote dat ik niet op mijn lichaam kan vertrouwen en dat ik dan weer met zoveel mensen om me heen (erg heftige algemene ledenvergadering van mijn studievereniging met zo'n 50 man in de zaal) ga vallen. Kheb de rest van de ALV dus ook maar meegemaakt vanaf een stoeltje op de koelere gang.

Nu ben ik chagrijnig dat mijn lichaam niet wil wat ik wil. Ga vandaag maar een stuk wandelen en rustig fietsen, want hardlopen durf ik dan weer niet aan eigenlijk. Zeker niet in mijn eentje.

Zijn er meer mensen die last hebben gekregen van flauwvallen sinds het afvallen? Ik had echt wel genoeg gegeten en gedronken, maar net als vorige keer was het gewoon een klein beetje warm en dat was al genoeg om flauw te vallen. Iemand zei dat het met mijn Hb waarde te maken kon hebben, dat ik een (tijdelijk) ijzertekort heb. Zou dat kunnen kloppen? En wat kan ik dan eten om het weer aan te vullen?
pi_41827669
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 10:00 schreef Thrilled het volgende:
Ik gebruik altijd http://www.caloriechecker.nl
pi_41827994
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 09:43 schreef .Muis het volgende:
Ik heb echt geen idee, hou dat niet bij

Soms eet ik echt heel weinig op een dag, de andere dag juist weer heel veel, ligt er maar net aan hoeveel honger en zin ik die dag heb om te eten en wat ik in huis heb enzo

Het gaat gelukkig weer wat beter met me blaar, dus kan nu weer een beetje normaal lopen, dus volgende week moet sporten wel weer lukken
pi_41828091
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 10:09 schreef Quinazoline het volgende:
Pffft, ik baal even.

-knip-

Zijn er meer mensen die last hebben gekregen van flauwvallen sinds het afvallen? Ik had echt wel genoeg gegeten en gedronken, maar net als vorige keer was het gewoon een klein beetje warm en dat was al genoeg om flauw te vallen. Iemand zei dat het met mijn Hb waarde te maken kon hebben, dat ik een (tijdelijk) ijzertekort heb. Zou dat kunnen kloppen? En wat kan ik dan eten om het weer aan te vullen?
Dat is idd erg balen dat je zoveel flauwvalt. Ik heb er zelf gelukkig geen last van, maar lijkt me erg vervelend. Ik zou inderdaad maar even langs de huisarts gaan. Het kan idd aan je ijzerwaarde liggen en dan kun je van de huisarts staalpillen krijgen omdat weer op een normaal niveau te krijgen.

Ik heb de volgende informatie gevonden over eten waar ijzer in zit, misschien heb je er wat aan

quote:
In normale omstandigheden kan het ijzergehalte op peil worden gehouden met een evenwichtige en gevarieerde voeding.
- Voedingsmiddelen waaruit ijzer goed wordt opgenomen zijn vlees, vis, gevogelte, broccoli, bloemkool, pompoen, tomaten, citrusvruchten.
- Voedingsmiddelen waarin eveneens ijzer zit, maar ijzer dat minder goed wordt opgenomen, zijn aardappelen, wortelen, ananas, bloem (zonder zemelen), rijst, meel met zemelen, appelen, bananen, peren, rabarber, spinazie, noten, amandelen, eieren.
- Vitamine C bevordert de opname van ijzer. Vegetariërs nemen daarom best groenten, fruit of fruitsap rijk aan vitamine C bij elke maaltijd. Gezien dierlijke producten voor een groot deel van de ijzeraanvoer zorgen, vraagt een vegetarische voeding extra aandacht inzake ijzer.

Bron
pi_41828220
nja flauwvallen heb ik geen last van, maar ik voel me soms wel duizelig, ik ben nog nooit flauwgevallen dus ik heb geen idee hoe dat aanvoelt ofzo...ik eet soms wat minder en drink alleen maar water
pi_41828289
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 10:36 schreef Thrilled het volgende:
nja flauwvallen heb ik geen last van, maar ik voel me soms wel duizelig, ik ben nog nooit flauwgevallen dus ik heb geen idee hoe dat aanvoelt ofzo...ik eet soms wat minder en drink alleen maar water
Duizeligheid kan ook een teken zijn
quote:
Wie een ijzertekort heeft, voelt zich futloos en is sneller moe na een inspanning. Hij of zij ziet vaak bleek en kan last hebben van hoofdpijn en duizeligheid. Andere verschijnselen zijn broze nagels en een ontsteking van de tong. Babys en kinderen die te weinig ijzer binnenkrijgen, groeien minder snel dan hun leeftijdsgenootjes en boeken verstandelijk minder vooruitgang. Door hun verminderde weerstand zijn ze bovendien meer vatbaar voor infecties

Een ijzertekort kan in alle leeftijdsgroepen voorkomen. Opgroeiende kinderen en zwangere vrouwen lopen echter het meest risico. Vrouwen hebben een hogere ijzerbehoefte dan mannen omdat ze maandelijks ijzer verliezen tijdens de menstruatie. Jonge meisjes in de groeispurt die reeds menstrueren vormen een belangrijke risicogroep die de nodige aandacht vraagt.
Volg je een strikt vermageringsdieet of kies je voor een vegetarische voeding, dan loop je ook meer kans op een ijzertekort.
pi_41828985
Ik ben juist minder duizelig en ben al een hele tijd niet meer flauw gevallen. Een tijdje terug kon ik niet eens opstaan uit een stoel op een normale manier, dat moest altijd rustig omdat ik anders van het stokje viel. En even snel wat oprapen op de grond of even op de hurken en ik lag weer plat.

Ik let er op dat ik voedsel eet met extra ijzer (o.a. elke dag 2 boterhammen met appelstroop), vitamine pillen slik in nu trouw én ik zorg ervoor dat ik elke 2-3 uur een flinke hap eten naar binnen krijg.
Vooral dat laatste heeft bij mij erg geholpen tegen flauwvallen heb ik zelf het idee.

Het klopt dat je Hb waarde te maken heeft met je ijzergehalte. Als je Hb laag is, dan heb je te weinig ijzer in je bloed.
pi_41829769
Weer vier ons d'r af. Ondanks dat ik net ongesteld ben geworden. Lang leve het wandelen.
Als is het maar een half uurtje per dag.

Nu loop ik minimaal 1x één uur met de hond. En dan alleen nog minimaal één uur. Fanatiek, niet normaal
pi_41829806
Te weinig ijzer in je bloed 'bloedarmoede'. Jaren lang last van gehad.
Toen ben ik één keer per week biefstuk gaan eten. Elke dag een boterham met appelstroop. Veel groentes en fruit. Oftewel. Gezond, en veel rood vlees.
pi_41831031
wakker geworden rond 9 uur, eet nu voor de eerste keer wat ( 535 kcal totaal volgens de kcal teller van sylvana) en vanavond nog avondeten, hoeveel kcal moet ik binnen krijgen totaal? of tenminste, mag binnenkrijgen... ik weet niet wat we eten vanavond, maar hoeveel krijg je daar gemiddeld binnen?

oja vanavond ook nog sporten dus daar verbrand ik zo 500 ongeveer dus is mn middagmaaltijd er weer af...
pi_41831135
Het is beter geregelt te eten.
Bijvoorbeeld, om de 2 uur wat gezonds.

Wat je nu doet, is natuurlijk niet goed.
Eet tussen fruit etc.
  vrijdag 15 september 2006 @ 12:14:17 #130
149959 SQ
snelle trees
pi_41831162
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:10 schreef Thrilled het volgende:
wakker geworden rond 9 uur, eet nu voor de eerste keer wat ( 535 kcal totaal volgens de kcal teller van sylvana) en vanavond nog avondeten, hoeveel kcal moet ik binnen krijgen totaal? of tenminste, mag binnenkrijgen... ik weet niet wat we eten vanavond, maar hoeveel krijg je daar gemiddeld binnen?

oja vanavond ook nog sporten dus daar verbrand ik zo 500 ongeveer dus is mn middagmaaltijd er weer af...
als je wil afvallen moet je ongeveer 500 onder je dagelijkse energiebehoefte zitten.

Edit, reactie hierboven ben ik het helemaal mee eens, en het beste is meteen wat te eten als je wakker wordt, zo gaat je motor meteen lopen en verbrand je ook sneller
disclaimer
pi_41831202
Het is gezonder om gewoon te ontbijten, volgens mij, Thrilled. Het schijnt dat je daarmee je verbranding als het ware 'opstart'. Volgens mij is 1200 Kcal op een dag toch wel het minimum, maar misschien ligt dat voor mannen nog wat hoger.

Ik ga maar eens een pot appelstroop kopen denk ik. En dadelijk maar eens een flinke wandeling maken.
pi_41831208
oh op die site staat in koeienletters: MAN: 2500 KCAL PER DAG!!!
  vrijdag 15 september 2006 @ 12:17:45 #133
149959 SQ
snelle trees
pi_41831292
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:15 schreef Thrilled het volgende:
oh op die site staat in koeienletters: MAN: 2500 KCAL PER DAG!!!
Dat is, om op gewicht te blijven, voor afvallen ga je er 500 onder zitten.
disclaimer
pi_41831312
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 10:09 schreef Quinazoline het volgende:
Het zou goed kunnen. Je zou bijv. voedingssupplementen kunnen nemen, ijzer en vitamine B complex. Ik zou wel een van een goede kwaliteit nemen. Kruidvat voedingssupplementen werken bij mij vaak niet bijvoorbeeld en ik heb dat vaker gehoord. Ik ben zelf erg tevreden over de Bio-serie van Pharma Nord (kun je tenminste met 1 tablet per dag af, ipv standaard de drie van Kruidvat oid - alsof je niets beters te doen hebt dan pillen slikken). De ijzervariant daarvan heet Bioferron volgens mij.

Verder wat je kunt eten (uit Gillian McKeith's You are what you eat):
* netelthee
* bonen
* avocado
* bruine rijst
* zonnebloempitten
* boekweit
* vis
* tempeh
* kiemplanten (bijv tuinkers)
* noten
* leverproducten
* appelstroop

Je ijzeropname heeft te maken met je vit. B en dat hangt weer samen met magnesium (maar als je genoeg groente en fruit eet heb je daar geen tekort aan... ). Vitamine C bevordert ook de opname van vit. B, dus een glas sinaasappelsap bij je volkorenboterham helpt misschien. Kwaad kan het sowieso niet.
Sanity is (not) statistical
pi_41831343
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:17 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dat is, om op gewicht te blijven, voor afvallen ga je er 500 onder zitten.
ok dan heb ik 1500 kcal voor mn avondeten om het zo te zeggen.. is dat haalbaar? algemeen genomen dan
  Moderator vrijdag 15 september 2006 @ 12:19:44 #136
18653 crew  D.
pi_41831358
OP aangepast

ik heb, mede door dat ik nu ziek ben, het gestreefde gewicht bereikt.
Een echte jubelstemming heb ik dus nog niet
  vrijdag 15 september 2006 @ 12:20:18 #137
149959 SQ
snelle trees
pi_41831377
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:19 schreef Thrilled het volgende:

[..]

ok dan heb ik 1500 kcal voor mn avondeten om het zo te zeggen.. is dat haalbaar? algemeen genomen dan
Dat is bijna onmogelijk, tenzij je een vette pizza eet of friet of liters jus pakt

Een gezonde maaltijd zit daar meestal ruim onder
disclaimer
  Moderator vrijdag 15 september 2006 @ 12:20:32 #138
18653 crew  D.
pi_41831386
quote:

[..]

makkelijk

je kunt zelfs Maccen
pi_41831410
quote:

[..]

Ja, dat moet absoluut haalbaar zijn.
pi_41831433
i feel good
pi_41831440
We zijn het wel met elkaar eens zandaag zeg .
  vrijdag 15 september 2006 @ 12:23:48 #142
149959 SQ
snelle trees
pi_41831497
Mja, je moet natuurlijk niet omdat je nou 1 maaltijd op hebt van 500 calorieen een diner van 1500 cal gaan eten he.
Kunt het beter spreiden over de dag.
's avonds het grootste aantal calorieen naar binnen werken is sowieso niet goed.
disclaimer
pi_41831512
Maar als ik jou was zou ik de boel toch een beetje spreiden hoor. Ik zou tussen door echt veel te veel trek krijgen. En wat fruit eten lijkt me ook niet onverstandig .
  Moderator vrijdag 15 september 2006 @ 12:25:20 #144
18653 crew  D.
pi_41831541
ik ben anti-spreiden
  vrijdag 15 september 2006 @ 12:25:24 #145
149959 SQ
snelle trees
pi_41831543
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:21 schreef Quinazoline het volgende:
We zijn het wel met elkaar eens vandaag zeg .
disclaimer
  Moderator vrijdag 15 september 2006 @ 12:25:58 #146
18653 crew  D.
pi_41831563
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:21 schreef Quinazoline het volgende:
We zijn het wel met elkaar eens zandaag zeg .
nu niet meer dus

zie mijn vorige post
pi_41831568
* thrilled net een halve komkommer op eet

maar sowieso heb ik sochtends als ik wakker wordt bijna geen trek, en mocht ik dat wel hebben dan vind ik niks lekker, hooguit een gebakken ei (lijkt me niet zo gezond)... smiddags eet ik dan gewoon 4 boterhammen (wit) met kaas, komkommer en een beetje mosterd... smiddags heb ik af en toe eens trek, maar probeer ik te negeren (gister toegegeven aan een magnum maar die lag me zo lekker aan te kijken ) en savonds eet ik gewoon goed... na het eten lekker fitnessen en als ik thuis kom heb ik geen honger en ben ik moe en ga ik lekker slapen...
  vrijdag 15 september 2006 @ 12:28:19 #148
149959 SQ
snelle trees
pi_41831634
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:26 schreef Thrilled het volgende:
* thrilled net een halve komkommer op eet

maar sowieso heb ik sochtends als ik wakker wordt bijna geen trek, en mocht ik dat wel hebben dan vind ik niks lekker, hooguit een gebakken ei (lijkt me niet zo gezond)... smiddags eet ik dan gewoon 4 boterhammen (wit) met kaas, komkommer en een beetje mosterd... smiddags heb ik af en toe eens trek, maar probeer ik te negeren (gister toegegeven aan een magnum maar die lag me zo lekker aan te kijken ) en savonds eet ik gewoon goed... na het eten lekker fitnessen en als ik thuis kom heb ik geen honger en ben ik moe en ga ik lekker slapen...
Ontbijten moet je leren.
Ik heb het ook nooit gedaan, maar toen ik begon met afvallen moest ik wel, anders trek je het gewoon niet, je lijf heeft het nodig. Probeer lichte dingen zoals magere yoghurt, fruit, muesli, dat soort dingen.
Verder kun je teveel witbrood beter niet doen, dat remt je spijsvertering namelijk.
disclaimer
pi_41831714
ok ik zal switchen naar bruinbrood.. maar ik heb een tijdje terug soort van drinkontbijt geprobeerd, maar zaten allemaal "stukjes" in.. ik wil het wel gewoon vloeibaar hebben...niet dat ik allemaal dingetjes langs mn keel voel glijden
  vrijdag 15 september 2006 @ 12:38:31 #150
149959 SQ
snelle trees
pi_41831930
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:31 schreef Thrilled het volgende:
ok ik zal switchen naar bruinbrood.. maar ik heb een tijdje terug soort van drinkontbijt geprobeerd, maar zaten allemaal "stukjes" in.. ik wil het wel gewoon vloeibaar hebben...niet dat ik allemaal dingetjes langs mn keel voel glijden
Pak dan gewoon een bakkie yoghurt en wat sap
disclaimer
pi_41831961
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:38 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Pak dan gewoon een bakkie yoghurt en wat sap
yoghurt is zo zuur zonder suiker

en welke sap bedoel je?
pi_41831978
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:39 schreef Thrilled het volgende:

[..]

en welke sap bedoel je?
Dan neem je vanilleyoghurt. Da's niet zo zuur .
pi_41831994
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:25 schreef D.Rose het volgende:
ik ben anti-spreiden
Maar vind je twee maaltijden op een dag niet wat weinig dan?
pi_41831996
Magere vruchtenyoghurt kan natuurlijk ook .
  vrijdag 15 september 2006 @ 12:41:17 #155
149959 SQ
snelle trees
pi_41832008
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:39 schreef Thrilled het volgende:

[..]

en welke sap bedoel je?
Sinaasappelsap, dubbeldrank, coolbest, weet ik veel, wat je lekker vindt
Vers geperst is het beste maar sap uit een pakkie kan ook prima.
En ja, yoghurt is zuur zonder suiker, maar je kunt er ook andere dingen in kieperen: muesli, of een banan er door prakken
Maar als je wil afvallen moet je toch van de zoete smaak af... is best even lastig maar uiteindelijk wen je er zo aan
disclaimer
  Moderator vrijdag 15 september 2006 @ 12:43:15 #156
18653 crew  D.
pi_41832060
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 12:40 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Maar vind je twee maaltijden op een dag niet wat weinig dan?
klinkt weinig, maar mijn lichaam neemt er genoegen mee, en het afvallen gaat ook snel(ler dan bij anderen)
pi_41836086
Zo, ik ben net even naar de universiteit gewandeld om mijn fiets op te halen. Was toch nog een uur lopen! Daarna teruggefietst, dus mijn beweging voor vandaag heb ik weer achter de rug .
  vrijdag 15 september 2006 @ 15:44:46 #158
149959 SQ
snelle trees
pi_41836120
Ah zitten veel mensen hier nog op school / uni?

Ik vind namelijk haast geen tijd om te sporten
Behalve natuurlijk 20 km fietsen naar mijn werk op en neer
disclaimer
  Moderator vrijdag 15 september 2006 @ 15:46:31 #159
155227 crew  Guppy
dus
pi_41836188
ikke HBO, maar ik heb ook weinig tijd. en toch spin ik minstens 3 x per week
  vrijdag 15 september 2006 @ 15:48:32 #160
149959 SQ
snelle trees
pi_41836265
Als ik om half zeven thuis kom ben ik afgemat, moet ik nog boodschappen doen, eten koken en opruimen
Maar toch eens proberen om weer 2 keer per week te gaan... kan natuurlijk ook op zaterdag
disclaimer
pi_41836336
Normaal gesproken heb ik echt een 5dagen in de week 9-5 studie, alleen deze periode zit het me even mee, dus vandaar dat ik nu overdag kon gaan.
Normaal gesproken heb ik dat ook hoor, dat ik 's avonds geen energie meer heb om te sporten maar ik probeer toch om door de week minstens 1 keer en in het weekend ook 1 keer te gaan.
pi_41836654
Ik ga nu even lekker haringen met ui halen.
En wat salade

Vanavond werken, dus geen tijd om fatsoenlijk te koken
  Moderator vrijdag 15 september 2006 @ 16:55:48 #163
155227 crew  Guppy
dus
pi_41838202
tja, als student besteed je ook neit zoveel tijd aan schoonmaken, misschien scheelt dat ook
  vrijdag 15 september 2006 @ 17:07:14 #164
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_41838557
quote:

[..]

Overdag 500 en 's avonds 1500? Om af te vallen kun je het beter andersom doen... alles wat je 's avonds eet, verbrand je niet meer 's nachts. Je vetverbranding doet ook een tukje Overdag heb je juist energie (=kcal) nodig om te kunnen verbranden! Stel je voor dat je met de auto met een bijna lege tank zou gaan rijden, en pas als je bijna bij je bestemming was er benzine bij zou gooien

Ik ben overigens pro spreiden, dus gewoon kleine maaltijden gedurende de dag. Beter dan je lichaam twee keer per dag een knal te geven.
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:55 schreef Guppyfriend het volgende:
tja, als student besteed je ook neit zoveel tijd aan schoonmaken, misschien scheelt dat ook
Niet? Waarom niet? Ik ben ook student en poets me toch heel wat af. Of hoeven wij niet in een schoon huis te wonen?
pi_41838865
quote:
Op donderdag 14 september 2006 22:49 schreef Thrilled het volgende:

[..]

welke sportschool en waar? mijn sportschool is ook 50 euro onbeperkt...
De mix in Nieuwegein
pi_41839636
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:55 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben ook een student, maar ik maak echt wel veel schoon hoor

Vanmiddag 2,5 uur geshopt

Goed voor de voetjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_41845627
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 17:07 schreef Nugget het volgende:

[..]

Overdag 500 en 's avonds 1500? Om af te vallen kun je het beter andersom doen... alles wat je 's avonds eet, verbrand je niet meer 's nachts. Je vetverbranding doet ook een tukje Overdag heb je juist energie (=kcal) nodig om te kunnen verbranden! Stel je voor dat je met de auto met een bijna lege tank zou gaan rijden, en pas als je bijna bij je bestemming was er benzine bij zou gooien

Ik ben overigens pro spreiden, dus gewoon kleine maaltijden gedurende de dag. Beter dan je lichaam twee keer per dag een knal te geven.
[..]

Niet? Waarom niet? Ik ben ook student en poets me toch heel wat af. Of hoeven wij niet in een schoon huis te wonen?
komt wel bij dat ik ná mijn avondeten ga fitnessen he, dus dan verbrand ik weer een hoop neem ik aan..

vandaag voor het eerst meegedaan met een spinning (rpm) les... allememachies, ik ging dood geloof ik.. zweet druppelde van mn gezicht.. niet normaal... was wel leuk om te doen met zo'n groep maar niet goed voor je hart... ik kreeg achteraf wel complimenten van de trainer maar ik zal het morgen voelen hoor, sjonge jonge
pi_41846987
zp, vandaag even veel gewandeld op het strand en ook nog anderhalf uur gezwommen in het zwembad tot ik overal kramp kreeg. ben grandioos verbrand op het strand, is echt niet leuk mee gewoon, maar ik ben niet verdronken dus ik kan het nog.
en toen ik vanochtend voor het douchen op de weegschaal ging staan gaf hij 59,5 aan . Na het douchen gaf hij 60,5 aan . I give up.
Tap tap tap
pi_41847957
ik ga morgen maar es een weegschaal kopen en dan zondagochtend wegen, ben benieuwd
pi_41848080
Trilled en cherrylips, wat goed zoveel activiteit!
En cherrylips, lang gedouched? haar gewassen? je huid kan ook water opnemen en als je je haar wast je haar natuurlijk ook.
Sylvana, succes zondag ochtend

Vanmiddag heb ik 2 oude broeken gepast die ik al 2 jaar niet had gedragen omdat ze te klein waren.
En ik pas ze weer Nog een ietsiepietsie tikkie te strak zitten ze (alleen bij de taille) maar verder zitten ze oke.
Dus die ga ik gewoon weer dragen.
En ik heb 1 broek weggegooid, die was nu echt te groot. (en een model uit het jaar 0)
pi_41848207
ik heb juist vanmiddag 2 nieuwe broeken erbij gekocht omdat ik nog maar 2 broeken had die ik paste en dat toch wel een beetje weinig is Alleen ze moeten eerst nog versteld worden, das wel irri dak zo klein ben, kan nooit een broek gelijk meenemen naar huis. Gelukkig kan ik ze maandag al ophalen, bij andere winkels duurt het soms wel een week
  zaterdag 16 september 2006 @ 01:13:55 #172
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_41852755
Ik wil ook nieuwe kleren!!!!!

Ik denk dat ik morgen ff downtown ga kijken wat hier allemaal te koop is. Mijn laatste kooptoch leverde me een mobiele telefoon op en wat glazen

Ben nog steeds op zoek naar een gym hiero om te sporten!

Trouwens ik kan mijn riem steeds verder aantrekken! Woei! heerlijk! Voelt goed!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  Moderator zaterdag 16 september 2006 @ 08:42:31 #173
155227 crew  Guppy
dus
pi_41855605
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 17:07 schreef Nugget het volgende:
natuurlijk is t hier wel schoon (niet zo ranzig als de meeste studentenhuizen) maar ik heb toch niet echt het idee dat ik er héél veel aan doe. theoretisch gezien zou t meer kunnen, zeg maar
pi_41862559
ik zat vanochtend weer op de 59,5 (zaterdag is in principe m'n weegdag ) dus dan houden we het daar maar voorlopig even op .
Tap tap tap
pi_41863216
* Quinazoline is aan het schoonmaken en cake aan het bakken.

Ik ben woensdag jarig en mijn ouders komen vanavond langs, dus sloof me even een beetje uit .

Wel verantwoorde cake van de site van het voedingscentrum trouwens
  Moderator zaterdag 16 september 2006 @ 18:00:43 #176
155227 crew  Guppy
dus
pi_41866008
ik heb vandaag weer eens een rondje geskeelerd! t was lekker zeg, alleen ook wel warm.
pi_41868766
normaal weeg ik zondagmorgen.. maar zojuist (savonds) woog ik evenveel als vorige week zondagmorgen en ik ben ongesteld nu.. zou dat betekenen dat ik serieus afgevallen ben??? (verwachtte het niet) maarja, vanavond weer een feestje.. als ik uitga dans ik me normaal altijd een paar uurtjes de tiefus en dat compenseert die biertjes dan wat denk ik, echter stilzitfeestjes zijn minder voor de lijn, vooral omdat ik dan vaak ook nog aan de chips ofzo ga..
  zaterdag 16 september 2006 @ 23:50:10 #178
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_41875098
Ik heb geen weegschaal hier in Chili, wat ik wel heb is een badkamer met veel spiegels en I like what I see

Mijn zijkanten gaan er nog steeds geleidelijk af Ik zit hier net maar ik weet nu al dat het makkelijker vol te houden is hier dan in NL, waarom? Geen frietpan, geen frietkraam, geen keuken waarin ik werk met allerlei makkelijk voor handen liggende snacks, geen supermarkt om de hoek. Elke keer dat ik iets wil kopen moet ik naar 't centrum toe.

Dat gaat ongeveer zo:
- 10 minuten lopen naar de metro
- voor $350,- (50 cent) metrokaartje kopen.
- Linea Red pakken, uitstappen naar de supermarkt lopen 10 minuten
- boodschappen doen
- terug via dezelfde weg

Je gaat dus niet veel meeschouwen!

Wat wel uitermate prettig is hier, Cola light (wat ik dus veel drink omdat het gewoon weinige zooi bevat en 10000x beter is dan gewone cola) komt hier in flessen van 2,5 liter en dat kost dan euhm 1,40 in euro's met 30 cent statiegeld. Dat zijn echt huge ass flessen!

De eerste dag dat ik hier was heb ik ook meteen een brood gekocht, ben alleen vergeten de helft in de vriezer te pleuren. Margarine is ook in het huis, ik heb alleen geen broodbeleg verder. Ik had ham, maar dat is op... Hagelslag is hier niet echt...

Heb wel zin in negerzoenen en kroketten! Fastfood niet echt, zou niet weten hoe ik bij de Mac zou moeten komen bijvoorbeeld. Hier in de buurt zit een broodjes zaak daar haal je een soort van hamburger / kebab iets, heel erg lekker, met tomaten erop zout en andere lekkere kruiden. Erg goed te doen. Je kunt er ook advocado op doen, maar daar ben ik niet zo'n fan van.
Ze doen er overigens ook mayo op, maar die maken ze zelf dus daar ben ik een stuk blijer van dan de 'Nederlandse' mayo, heeft ook een compleet andere smaak. Veel zoeter.

Gisteren BBQ gehad, een worstje gegeten en een broodje met wat kip, 2 flessen spa leeg gedronken en 3 biertjes. Was ik weer content mee.

Omdat ik tegenwoordig wat meer loop dan voor merk ik het meteen. In het begin van deze week ging het lopen wat stroef maar inmiddels gaat het prima. De afstanden zijn groter die ik moet maken om bij dingen te komen. Het is niet zo vanzelfsprekend dat je dicht bij een supermarkt woont zeg maar. Ik vind het prima zo!

In februari hoop ik als ik terug kom een heel stuk dunner te zijn Basis gewicht moet op 70 kg zitten. De rest mag spiermassa zijn. Mijn doel voor vetpercentage is bijgestelt naar 8% ipv 11. Mijn gok ik dat ik nu zo tussen de 11 en 12% zit. Toch zit er nog heel wat zichbaar vet en daarvan wil ik gewoon af. Wil als ik naar beneden kijk zeg maar mijn bovenbeen volledig kunnen zien zonder dat mijn buik nog een beetje in weg zit.

@Quinazoline Je geeft goede ideëen!
Denk dat ik morgen een cake of taart ga bakken voor mijn huisgenoten want tot nu toe heb ik die maar weinig gezien

@CherryLipsp, 59,5 is toch een mooi gewicht of niet? Moet er nu nog veel af?
pi_41875243
vandaag lekker dagje naar de sauna geweest, stel baantjes gezwommen in het zwembad, alleen wel ongezond gegeten ( varkenshaasmedaillons in champignon-roomsaus en patat) ben benieuwd morgenochtend met wegen. Heb een weegschaal geocht bij de kijkshop die op 100 gram nauwkeurig weegt
pi_41881620
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 23:54 schreef Sylvana het volgende:
vandaag lekker dagje naar de sauna geweest, stel baantjes gezwommen in het zwembad, alleen wel ongezond gegeten ( varkenshaasmedaillons in champignon-roomsaus en patat) ben benieuwd morgenochtend met wegen. Heb een weegschaal geocht bij de kijkshop die op 100 gram nauwkeurig weegt
quanta costa?
pi_41881827
quote:
Op zondag 17 september 2006 10:18 schreef Thrilled het volgende:

[..]

quanta costa?
Iets van 30 euro

Ik heb me net gewogen, en hij kwam na wat heen en weer geschommel uit op 53,6

Dus weer 1,4 kg kwijt

Vandaag alleen wel verjaardag van me stiefpa, dus me beejte proberen in te houden, anders dan zit ik volgende week weer op 55
  zondag 17 september 2006 @ 16:29:15 #182
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_41892066
quote:
Op zondag 17 september 2006 10:33 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Iets van 30 euro

Ik heb me net gewogen, en hij kwam na wat heen en weer geschommel uit op 53,6

Dus weer 1,4 kg kwijt

Vandaag alleen wel verjaardag van me stiefpa, dus me beejte proberen in te houden, anders dan zit ik volgende week weer op 55
Als ik op 53,6 zit, is er niks meer van me over
Ben je klein van stuk?

Edit: Ik zie het al in de openingspost. We schelen 20 cm
pi_41893079
Tja, lengte zegt ook niet alles. GWS en Guppiefriend zijn maar een cm langer dan ik en hebben allebei een streefgewicht dat ik nooit gehad heb en nooit wil hebben ook, ik wil zeker tien kilo daarboven blijven.

De laatste keer dat ik in de 50 woog was in de tweede klas denk ik. In de brugklas woog ik 53. Maar toen was ik ook 1.53 geloof ik.
pi_41896345
ik heb me redelijk in kunnen houden op verjaardag, maar toch ook wel een paar toastjes, paar handjes chips en een stuk aardbeientaart gegeten
pi_41896417
goed, vandaag en gister amper wat gegeten. m'n maag is van slag en ik was op een feestje met alleen maar chocola en chips dus daar heb ik ook niks van op. nou, niet niks, wel wat chocolade-hazelnootgevalletjes . en als avondeten rijst met curry en een soort komkommer yoghurt papje. ik sliep pas om 5 uur, dus vanmiddag geontbijt ontbeten met wat crackers met kaas en net een sandwich gehaald op het station en ga zo meteen chicken tonight eten...
Tap tap tap
pi_41896742
Ik heb de laatste dagen last van mijn enkel, dus hardlopen zit er even niet in. Ben in plaats daarvan maar bijna anderhalfuur gaan wandelen en het was erg lekker. Wel een beetje saai in je eentje, maar daar doe je niks aan denk ik.
Heb de laatste dagen ook braaf iedere dag een boterham met appelstroop gegeten, maar ik weet natuurlijk volgende maand pas of dat helpt.

Wel netjes trouwens, al die verjaardagen en je dan toch inhouden. Ik ga deze week 2 keer mijn verjaardag vieren (en gisteren ook al ) en ga me nog 2 keer netjes inhouden. Ik heb gisteren een stukje van mijn eigen gebakken cake genomen, maar verder netjes niks en dat ga ik gewoon zo volhouden.
pi_41900643
vandaag bij gogodansen wezen kijken, ga daar denk ik bij.. best intensief dansen.. ik moet me meer inhouden bij feestjes kwa eet en drinkgedrag.
pi_41904316
Vandaag ben ik wezen winkelen in de stad. Een aantal nieuwe tshirts en truitjes was wel nodig voor mijn garderobe.
En dit maal geen XL gekocht, maar L en soms M (en lang leve de mode voor deze winter, veel strech)
En een leuke rok maat 42 die ik vast ook nog wel pas als ik nog wat cm kwijtraak
En met het winkelen heb ik flink wat caloriën verbrand. Het was 20 fietsen naar het centrum en ik heb bijna 2 uur rondgewandeld/gedrenteld).
pi_41913156
Ik weeg al drie maanden 65 kilo, behalve eens in de maand, dan ben ik een halve kilo zwaarder. Ik ben dat zat. D'r is echt nog wel genoeg vet dat eraf kan.

Minder eten gaat volgens mij niet, dan kom ik onder het minimum en meer bewegen zit er ook niet in (nu minstens drie keer in de week en als ik tijd over heb ga ik nog een keer).

Wie heeft voor mij de oplossing? Ik ga er bijna over denken om Sonja Bakker ofzo te gaan volgen, hoewel ik wel weet dat dat een crashdieet is en je dan niet voldoende kwijt raakt en dat het er dan daarna net zo hard weer bijkomt etc. Ik wil kilo's kwijt!!!!
pi_41913625
Ik ken het gevoel, ik sta al bijna een jaar stil (en eigenlijk al meer dan een jaar want dat beetje wat er afgegaan is waren kerstkilo's). Sinds ik sport gaat er al helemaal geen gram meer af. Het is heel frustrerend, maar ja. Minder eten en meer sporten is voor mij ook geen optie. Ik ben niet goed in streng lijnen en wil dat ook helemaal niet, en ik sport vier tot zes uur per week, gemiddeld.

Ben je in centimeters/kledingmaten ook niets kwijt? Heb je niet meer spieren? Misschien kun je je vetpercentage laten meten?

Ik bouw duidelijk ook spieren op, en wil dus ook graag m'n vetpercentage laten meten. Ik weet alleen niet waar dat kan.
  maandag 18 september 2006 @ 10:26:33 #191
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_41913798
Ik heb mezelf er ook maar weer tussengezet!
Ik woog 66 begin dit jaar, mijn doel is 60. Rond mei zat ik op 62, maar nu weer op 64. De verkeerde kant op dus!
Dat ik zo afviel kwam doordat ik 3 keer per week sportte. Daarmee ben ik in juli gestopt o.a. vanwege de temperaturen, maar nu heb ik geen enkel excuus meer
pi_41913919
quote:
Op maandag 18 september 2006 10:17 schreef Maeghan het volgende:
Ik ken het gevoel, ik sta al bijna een jaar stil (en eigenlijk al meer dan een jaar want dat beetje wat er afgegaan is waren kerstkilo's). Sinds ik sport gaat er al helemaal geen gram meer af. Het is heel frustrerend, maar ja. Minder eten en meer sporten is voor mij ook geen optie. Ik ben niet goed in streng lijnen en wil dat ook helemaal niet, en ik sport vier tot zes uur per week, gemiddeld.

Ben je in centimeters/kledingmaten ook niets kwijt? Heb je niet meer spieren? Misschien kun je je vetpercentage laten meten?

Ik bouw duidelijk ook spieren op, en wil dus ook graag m'n vetpercentage laten meten. Ik weet alleen niet waar dat kan.
Mijn ouders hebben een vetpercentageweegschaal. Dat is natuurlijk niet helemaal betrouwbaar maar dat lijkt ook aardig constant te zijn. Wat centimeters betreft: ik heb in het begin alleen mijn tailleomvang gemeten en die is toen wel wat afgenomen, maar de laatste tijd ook niet meer. Kleding past allemaal ook beter, maar ook alweer langere tijd. Vooral mijn buik moet gewoon echt minder, maar dat wordt ie maar niet.
pi_41913925
quote:
Op maandag 18 september 2006 10:26 schreef Aventura het volgende:
Ik heb mezelf er ook maar weer tussengezet!
Ik woog 66 begin dit jaar, mijn doel is 60. Rond mei zat ik op 62, maar nu weer op 64. De verkeerde kant op dus!
Dat ik zo afviel kwam doordat ik 3 keer per week sportte. Daarmee ben ik in juli gestopt o.a. vanwege de temperaturen, maar nu heb ik geen enkel excuus meer
Welkom terug
Succes weer!
  maandag 18 september 2006 @ 10:36:01 #194
149959 SQ
snelle trees
pi_41913963
Verdimme!
Dit weekend weegschaalbatterijen gekocht en weer op dat ding gaan staan.
Ik ben door het stoppen met roken in 3 weken tijd 6 kilo aangekomen!
Volgens mij mag ik nu officieel niet in het lijstje met mijn BMI
disclaimer
  maandag 18 september 2006 @ 10:36:05 #195
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_41913966
Oh, ik zie trouwens in de tabel dat andere meiden van mijn lengte (168 cm) heel lage streefgewichten hebben. 55,56,57...Is dat niet te laag?
pi_41914001
quote:
Op maandag 18 september 2006 10:36 schreef Aventura het volgende:
Oh, ik zie trouwens in de tabel dat andere meiden van mijn lengte (168 cm) heel lage streefgewichten hebben. 55,56,57...Is dat niet te laag?
Je zou even de BMI moeten uitreken, dan kun je het zien. Voor mij (162 cm) zou zo'n gewicht denk ik ook al aan de lage kant zijn, maar dat ligt natuurlijk ook heel erg aan je bouw en die is bij mij nogal stevig. Ligt er ook nog aan waar ze vandaan komen denk ik. Ik kom van de 76 kg en zou echt super tevreden zijn als ik 60 kg zou wegen, terwijl zij misschien wel op 60 kg begonnen zijn.

En verder heb ik soms ook wel het idee dat sommige meisjes wel heel erg dun willen zijn..
quote:
Op maandag 18 september 2006 10:36 schreef Stormqueen het volgende:
Verdimme!
Dit weekend weegschaalbatterijen gekocht en weer op dat ding gaan staan.
Ik ben door het stoppen met roken in 3 weken tijd 6 kilo aangekomen!
Volgens mij mag ik nu officieel niet in het lijstje met mijn BMI
Hoe hoog issie dan? Sowieso ben je hier vanaf een BMI van 27 welkom, maar toen ik net daar boven zat ben ik ook gewoon hier begonnen omdat ik vond dat ik de mensen in het andere topic niet moest gaan lastig vallen met mijn relatief kleine overgewicht. Maar het is net wat je wil natuurlijk..
pi_41914024
quote:
Op maandag 18 september 2006 10:33 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Mijn ouders hebben een vetpercentageweegschaal. Dat is natuurlijk niet helemaal betrouwbaar maar dat lijkt ook aardig constant te zijn. Wat centimeters betreft: ik heb in het begin alleen mijn tailleomvang gemeten en die is toen wel wat afgenomen, maar de laatste tijd ook niet meer. Kleding past allemaal ook beter, maar ook alweer langere tijd. Vooral mijn buik moet gewoon echt minder, maar dat wordt ie maar niet.
Dat is wel vervelend dan. Misschien buikspieroefeningen? Voor ik ging sporten deed ik die iedere ochtend en avond, gewoon twintig keer maar, dat was toen mijn maximum (bedroevend he?) en er ging zes centimeter van m'n taille toen.
pi_41914040
quote:
Op maandag 18 september 2006 10:39 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Dat is wel vervelend dan. Misschien buikspieroefeningen? Voor ik ging sporten deed ik die iedere ochtend en avond, gewoon twintig keer maar, dat was toen mijn maximum (bedroevend he?) en er ging zes centimeter van m'n taille toen.
Dat ben ik nu sinds een week ook aan het doen. Niet heel veel oefeningen, maar ik doe ze wel. Hopelijk gaat dat werken dan...
pi_41914081
Is zo'n vetpercentageweegschaal (drie keer woordwaarde) duur trouwens?
pi_41914102
ik wil naar de 55 zodat ik dan nog 2 kilo 'speling naar boven' heb .
Tap tap tap
  maandag 18 september 2006 @ 10:44:01 #201
149959 SQ
snelle trees
pi_41914105
quote:
Op maandag 18 september 2006 10:38 schreef Quinazoline het volgende:

Hoe hoog issie dan? Sowieso ben je hier vanaf een BMI van 27 welkom, maar toen ik net daar boven zat ben ik ook gewoon hier begonnen omdat ik vond dat ik de mensen in het andere topic niet moest gaan lastig vallen met mijn relatief kleine overgewicht. Maar het is net wat je wil natuurlijk..
Ik heb gewoon een BMI van 28 nu
Terwijl ik 4 weken terug nog op 25,3 zat

Stoppen met roken

Wellicht een overtrokken reactie, maar ik kan hier erg depressief van worden
disclaimer
pi_41914118
o ja, ik doe sinds juni zo'n 100 tot 200 buikspieroefeningen per avond, simpele, van Pilates, dus geen echte sit-up . maar er is niks af in m'n taille.
Tap tap tap
pi_41914160
quote:
Op maandag 18 september 2006 10:42 schreef Maeghan het volgende:
Geen idee, een paar tientjes volgens mij, maar hij is dan ook niet supernauwkeurig. Je gewicht hangt behoorlijk af van de plaats waar de weegschaal staat (maar als je hem altijd laat staan is dat geen probleem natuurlijk). Ik heb daar een vetpercentage van ongeveer 25% als ik het me goed herinner, terwijl ik ergens las dat voor vrouwen 25% ongetraint normaal is en 14% echt het minimum is. Dan vind ik dat ik het al aardig netjes doe.
pi_41914193
quote:
Op maandag 18 september 2006 10:44 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik heb gewoon een BMI van 28 nu
Terwijl ik 4 weken terug nog op 25,3 zat

Stoppen met roken

Wellicht een overtrokken reactie, maar ik kan hier erg depressief van worden
Ik vind het heel erg knap van je dat je gestopt bent met roken, en deze kilo's gaan er zeker wel weer af (en waarschijnlijk nog relatief makkelijk ook, omdat ze er in zo'n korte tijd bijgekomen zijn)! Dus dat helemaal goed komen hoor!
pi_41914430
quote:
Op maandag 18 september 2006 10:44 schreef CherryLips het volgende:
o ja, ik doe sinds juni zo'n 100 tot 200 buikspieroefeningen per avond, simpele, van Pilates, dus geen echte sit-up . maar er is niks af in m'n taille.
Ik deed gewoon crunches. Sinds ik ermee gestopt ben is m'n taille weer uitgezakt, dus het moet daaraan gelegen hebben. Zit nu weer op 86 of zo. Het was voor ik begon 89 en toen ik stopte 83. Nou ja, ach. Centimetertje meer of minder maakt bij mij ook niet uit =P
pi_41914829
quote:
Op maandag 18 september 2006 10:42 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb de mijne in de Aldi gehaald voor 24.99 euro. Heb nu een percentage van 23.4, 10kg terug was dat 28.1.
Ik beschouw het gewoon als een indicatie voor het zakken van de verhoudingen, aangezien ik 5j terug bij de dietiste ook zo'n meting heb gehad, maar dan aan de handen, en toen kwam ik uit op iets van 30-31% bij 68kg (1kg minder dan nu dus).
pi_41914957
Ik ga zo maar te voet naar de uni denk ik. Het is een uur lopen, en dan kijk ik vanmiddag wel of ik de bus pak of ook terug wandel. Als ik dat nou iedere dag doe, zou ik dan van die ellendige eeuwige 65 afkomen?
pi_41915139
Toen ik een uur per dag ging wandelen viel ik 8 kilo in twee maanden af, en ik val niet bepaald makkelijk af. En ik kon daarnaast nog eens alles opeten wat ik wou ook.

Wandelen schijnt heel goed te zijn voor je vetverbranding.
pi_41915235
quote:
Op maandag 18 september 2006 11:28 schreef Maeghan het volgende:
Toen ik een uur per dag ging wandelen viel ik 8 kilo in twee maanden af, en ik val niet bepaald makkelijk af. En ik kon daarnaast nog eens alles opeten wat ik wou ook.

Wandelen schijnt heel goed te zijn voor je vetverbranding.
* Quinazoline zet de laptop uit en gaat er direct vandoor.
Wie weet helpt het bij mij ook .
pi_41915700
Ik zal er maar niet bij vertellen dat het er ook weer zo aanzat toen ik stopte met wandelen (en wel lijnde)?

Ik heb een gruwelijke hekel aan wandelen, ik kon het echt niet volhouden. Op zich het wandelen is al saai, en dan ok nog eens al die mensen die je onderweg tegenkomt. Ik werk hier in de lokale supermarkt dus iedereen kent je, je kan geen stap verzetten zonder iemand te moeten begroeten =P
pi_41915830
Zo, me gegevens in de OP ook weer bijgewerkt
pi_41920298
Net terug van de supermarkt, kheb daar even bruin brood ingeslagen en gelijk gekeken naar verschillende pakken cruesli... maar ik zie daar allemaal verzadigde vetten enzo opstaan, dat was toch ongezond? kheb er toch een pak van meegenomen maar ik vroeg het me even af... nu een halve komkommer naar binnen aan het werken, vannochtend 2 geroosterde boterhammen en vanmiddag een gebakken eitje.. vanavond weer lekker losgaan op de sportschool
pi_41920733
je kan ook muesli kopen, en dan eentje zo naturel mogelijk.
Daar zitten geen toegevoegde suikers in (als je een goede hebt) en volgens mij ook vrijwel geen vet.
Je moet wel van de smaak houden.

Vandaag heb ik een baal dag. In geen tijden zo sacho geweest. En dus heb ik onwijze trek in allemaal foute dingen en helemaal geen zin om te gaan bewegen. Blegh. Ik heb er al 40 minuten fietsen en 200 crunches opzitten en ik denk dat ik het daar bij laat voor vandaag.
pi_41923864
Zo, ik ben weer terug. Het was ruim een uur lopen naar de uni, en op de terugweg heb ik de bus genomen (was ik ook al van plan). Ik heb het geluk dat ik wandelen niet saai vind denk ik, ik vind het wel lekker om zo een stuk te gaan lopen.
Ik heb wel erge honger nu, maar dat zal dan wel komen van de energie die ik heb geleverd met wandelen.
Wat ik vandaag op heb is toch niet te veel (of te weinig)?

Ochtend: schaaltje magere yoghurt met schep muesli
Tussendoor: appel, veel thee
Middag: boterham met appelstroop, 2 boterhammen met heel weinig grillworst.
Tussendoor: appel, flesje water

Zodadelijk maar even boodschappen doen en dan iets met veel groente kopen. Maar dit ziet er toch gewoon goed uit, wat ik zo op een dag eet? Dit was echt geen abnormale dag ofzo namelijk.
pi_41924481
grillworst is wel vettig volgens mij, maar gezien wat je de rest van de dag op hebt is dit verwaarloosbaar natuurlijk

net een schaaltje cruesli geprobeerd, ik was wel misselijk op het einde, denk niet dat ik dat als ontbijt kan gaan nemen
  maandag 18 september 2006 @ 17:32:46 #216
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_41924961
quote:
Op woensdag 13 september 2006 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
Mwoa, zo bizar is het niet, het is gewoon onbetrouwbaar. Die metingen meten hoe goed je stroom geleidt. Als je natte voeten hebt komt je vetpercentage veel lager uit. Ik heb zo'n weegschaal die dat ook meet; als ik me na 't douchen meet kom ik 10% lager uit
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_41926775
quote:
Op maandag 18 september 2006 17:13 schreef Thrilled het volgende:
grillworst is wel vettig volgens mij, maar gezien wat je de rest van de dag op hebt is dit verwaarloosbaar natuurlijk

net een schaaltje cruesli geprobeerd, ik was wel misselijk op het einde, denk niet dat ik dat als ontbijt kan gaan nemen
Ik doe ook maar drie van die plakjes op 2 boterhammen, dus ik vond dat dat wel mocht.
pi_41928514
Das een nette dag Q. Lijkt erg op wat ik eet op een dag. Meestal ontbijt ik wel 2 keer, eerst met 2 boterhammen en dan later met een bakje yoghurt en muesli.
En grilworst is erg lekker
pi_41929374
vandaag gegeten:

wit bolletje met brie
komkommer
2 bakjes sla met thousand island dressing
vitalinea yoghurtbakje
chicken tonight
vanille vla met fruitcocktail
pi_41929476
Da's niet veel..
Ik heb gister en vandaag beetje gezondigd met snoep die we gister voor bij de bioscoopfilm hebben gekocht en heb een week niet gesport. Vandaag dus maar weer heftig gestept. Zit echt totaal niet lekker in m'n vel momenteel, heb vooral aan het begin van de dag steeds het gevoel dat ik elk moment kan flauwvallen. Ik ontbijt goed dus daar ligt het niet aan. Zit nu dus maar aan de ijzertabletten, hopelijk helpt dat.
pi_41929615
voor mijn doen is het wel veel wat ik gegeten heb
pi_41932256
net terug van fitness.. damn wat voel ik me toch altijd super daarna

op mn display stond dat ik deze sessie een kleine 600 caloriëen had verbrand met mijn programma, maar de buikspierles (20 minuten lang) stond hier niet bij dus ik ben flink bezig geweest morgen weer, zelfde idee...

i love fitness
  maandag 18 september 2006 @ 21:49:26 #223
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_41933561
Hier is het goed gegaan, uitzonderlijk weinig (voor mijn doen) gegeten vandaag:

ontbijt: fruitreep AH (130 kcal), handvol aardbeien
lunch: wit bolletje met Becel en aardbeien en klein btje suiker, volkorenboterham met becel en kipfilet
tussendoor: mueslibol
's avonds: geroerbakte mie met tofu en heel veel groenten
een groot stuk galia meloen
nog een fruitreep

Normaliter ontbijt ik met 1 boterham of een bakje yoghurt met muesli maar vandaag had ik haast...

Als ik de hele wek zo doorga en nog een paak keer sport moet ik wel een kilo lichter zijn gok ik!!
pi_41933806
ik heb chocola op ik ga naar de dieethel later .
Tap tap tap
pi_41936918
quote:
Op maandag 18 september 2006 21:56 schreef CherryLips het volgende:
ik heb chocola op ik ga naar de dieethel later .
De dieethel
Welnee joh, morgen weer een dag, dan kan je dat er gewoon weer afsporten
  maandag 18 september 2006 @ 23:36:02 #226
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_41937641
quote:
Op maandag 18 september 2006 21:23 schreef Thrilled het volgende:
net terug van fitness.. damn wat voel ik me toch altijd super daarna

op mn display stond dat ik deze sessie een kleine 600 caloriëen had verbrand met mijn programma, maar de buikspierles (20 minuten lang) stond hier niet bij dus ik ben flink bezig geweest morgen weer, zelfde idee...

i love fitness
Display van wat?
pi_41937961
quote:
Op maandag 18 september 2006 23:36 schreef Nugget het volgende:

[..]

Display van wat?
bij ons werken ze met een TGS sleutel, dan kan je in bijna elk apparaat wat daar staat die sleutel induwen. op die sleutel staat dan jou programma. dat apparaat leest dat en stelt het apparaat in naar jou omstandigheden.. aan het einde van de rit ga je met die sleutel naar een computer ergens in de zaal en dan leest die computer op die sleutel welke oefeningen je allemaal gedaan hebt en op welke intensiviteit.. zo berekent hij dan hoeveel calorieen je verbrand hebt en nog meer dingetjes maar dat is het belangrijkste voor mij

dat ding rekent ook uit wanneer je zoveel kg afgevallen zou moeten zijn enzo, werkt wel super
  maandag 18 september 2006 @ 23:57:31 #228
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_41938407
quote:
Op maandag 18 september 2006 23:45 schreef Thrilled het volgende:

[..]

bij ons werken ze met een TGS sleutel, dan kan je in bijna elk apparaat wat daar staat die sleutel induwen. op die sleutel staat dan jou programma. dat apparaat leest dat en stelt het apparaat in naar jou omstandigheden.. aan het einde van de rit ga je met die sleutel naar een computer ergens in de zaal en dan leest die computer op die sleutel welke oefeningen je allemaal gedaan hebt en op welke intensiviteit.. zo berekent hij dan hoeveel calorieen je verbrand hebt en nog meer dingetjes maar dat is het belangrijkste voor mij

dat ding rekent ook uit wanneer je zoveel kg afgevallen zou moeten zijn enzo, werkt wel super
Wauw, dat is gaaf! Ik tel meestal de telling van de apparaten zelf bij elkaar op, kom ik ook ongeveer goed uit. Maar dat is lang niet zo cool natuurlijk!
pi_41942632
Hier wat ik gister op heb
ontbijt: 1 glas melk, 2 meergranen boterhammen met boter en hagelslag (zo lekker)
tussendoor: bak yoghurt met 5 scheppen muesli
lunch: 2 meergranen boterhammen zonder beleg (ik had haast)
tussendoor: 200 gram druiven
avondeten: 3 stronken witlof met ham, kaas en aardappelpuree en 1 bakje dubbele vlaflip
Tussendoor: 1 speculaasje
Verder 40 minuten gefietst, 200 crunches, 10 minuten gewichten, 1 uur gewandeld
En 2-3 liter water gedronken.

En vanochtend was ik 0.3 kilo lichter

Vandaag wil ik eigenlijk zometeen gaan zwemmen, ik moet mezelf wel de deur uit schoppen dan. Ik ga alleen en dan heb ik vaak niet zo'n zin om te gaan. Als ik er eenmaal ben dan maakt het me ook niet meer uit

[ Bericht 12% gewijzigd door wkraaij op 19-09-2006 08:22:35 ]
pi_41942732
Wij werken in de sportschool met Fitlinxx

Voor je begint meld je je aan op de computer, dan stelt hij alle apparaten in de zaal in voor je op het laatste gewicht waarmee je gewerkt hebt. Als je bezig bent dan onthoudt hij hoevaak/hoelang je een oefening hebt gedaan en hoeveel calorieen je verbrand hebt en als je klaar bent met je training dan meld je je weer af op de computer. En als je een groepsles doet dan kun je dus invoeren welke groepsles je gedaan hebt, hoe intensief je het vond en hoeveel calorieen je dan verbrand hebt ( rekent hij ongeveer uit dan) En met die Fitlinxx spaar je ook punten en als je een x aantal puntwen hebt dan krijg je een cadeautje van de sportschool ( van bijvoorbeeld een gratis consumptie tot aan sportkleding) Je kunt ook alle gegevens van je op internet bekijken, dus dat is ook wel handig
  dinsdag 19 september 2006 @ 09:23:34 #231
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_41943528
Hoera! Ik ben zondag begonnen met afvallen, dat wil hier zeggen neiet meer snoepen op het werk en na het avondeten. Nu al geeft de weegschaal 63,5 aan ipv 64. O*O* Ik heb het meteen aangepast
pi_41943953
is die gozer van de OP nog steeds op vakantie? van die stats gebeuren.. ik wil er ook bij
  dinsdag 19 september 2006 @ 09:52:13 #233
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_41943971
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 09:51 schreef Thrilled het volgende:
is die gozer van de OP nog steeds op vakantie? van die stats gebeuren.. ik wil er ook bij
Hm, dat ben jij toch zelf..
  dinsdag 19 september 2006 @ 09:53:11 #234
149959 SQ
snelle trees
pi_41943986
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 09:51 schreef Thrilled het volgende:
Volgens mij is troel een meisje
Ik wacht nog heel even met mezelf aanmelden, aangezien ik met mijn huidig BMI er echt niet in mag

Hopelijk met een week of twee wel
disclaimer
pi_41944016
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 09:52 schreef Aventura het volgende:

[..]

Hm, dat ben jij toch zelf..
ja ik bedoel niet van de OP zelf, maar van het statistieken gebeuren (dat meisje ) met je BMI , gewicht, lengte enzo

excuus
  dinsdag 19 september 2006 @ 09:55:12 #236
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_41944034
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 09:54 schreef Thrilled het volgende:

[..]

ja ik bedoel niet van de OP zelf, maar van het statistieken gebeuren (dat meisje ) met je BMI , gewicht, lengte enzo

excuus
Troel
pi_41944144
ja die
pi_41944155
trouwens, over 2 dagen is het herfst, word het dan: slank de winter in?
pi_41946464
Of slank de feestdagen in .
pi_41949522
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 11:45 schreef wkraaij het volgende:
Of slank de feestdagen in .
deal
pi_41949776
Volgens mij was het slank de feestdagwen in vorig jaar

ik heb net tosti's gegeten, met bruin brood, wil dat toch es leren te eten, meestal eet ik alleen wit brood, maar bruin brood is toch wat gezonder. En ik zit een stuk sneller vol, want meestal neem ik 2 tosti's ( 4 sneeen) en nou had ik maar 1 tosti ( 2 sneeen) en zit ik al vol. En vanochtend een bak vla met fruitcocktail op en een stukje komkommer ( en 1 klein zakje m&m's om me frustratie over het cbr weg te eten )
pi_41950056
ik ben ook geswitched naar bruinbrood mn vader is met me mee gaan doen, heeft nu ook bruin brood in geslagen terwijl dat voorheen alleen maar wit brood was

even naar de stad, goede weegschaal kopen (digitaal en met grammen )

toedeloe
pi_41951464
ik heb lekkere ham gehaald tussen de middag en een dubbele boterham met dubbel ham op. Jammie!

Als het weer meezit ga ik zo nog een uurtje wandelen en zo niet, dan ga ik wel wat actiefs doen in huis.

En vanavond ga ik een lekkere gezonde boerenomelet eten. Stampvol groentes!
pi_41952392
Ik ga jullie vergezellen, ben ook druk bezig met wat gewicht verliezen.
Paps en mams doen ook mee, dus wordt voor mij weer makkelijker.
Op het moment een BMI van 27, veel te hoog dus. Ben sinds dat ik begonnen ben al wel 3 kilo afgevallen. Nu al opmerkingen van mensen dat ik er slanker uitzie
Vind het tot nu toen dus nog niet lastig, alhoewel ik een aantal keer behoorlijk trek heb in zoetigheid.
pi_41952463
net die weegschaal gehaald, ik heb lichaamsvetgehalte van 11% en een spiergehalte van 44 %

mijn gewicht is weer iets omhoog op deze weegschaal maar gelukkig nog onder de 80

die procenten, zijn die een beetje goed?

edit/ oh in het boekje staat
mannelijk <19 jaar: < 12% lichaamsvetgehalte = zeer goed

die spieren, is dat veel of weinig?
pi_41954004
Ben net de stad in geweest om leuke kleding te kopen voor m'n verjaardag. Ik weet alleen niet meer wat ik leuk vind. Heb maar erg weinig broeken, namelijk alleen een bruine en een spijkerbroek, maar ik kon geen enkel leuk rokje/broek vinden. Ben ook moeilijk met schoenen, hakken kan ik niet aan en laarzen daardoor vaak ook niet, waardoor ik ook weer vind dat bepaalde lengtes rokken weer niet kunnen.
Wat wel opvallend was dat ik voorheen altijd liep te mopperen dat de grote maten zo snel uitverkocht zijn, terwijl tegenwoordig maat M en L niet te vinden zijn! D'r hangt alleen S en XL/XXL in de rekken, dus ik moet er steeds om vragen.

Pfft een hoop gezeur van mijn kant dus, maar ik vind het echt irritant dat ik voorheen nooit iets leuks kon vinden omdat het niet pastte, maar tegenwoordig weet ik gewoon niet meer wat nou leuk is en wat mij leuk zal staan.
pi_41954180
oh ik ben vanmiddag ook kleding wezen shoppen, ben zelfs geslaagd voor een L voorheen was dit altijd XL...
pi_41966013
hmm volgens mij eet ik meer dan jullie als ik dat zo lees.. (ik val dan ook nog niet echt af).. ben wel meer gaan sporten en vandaag had ik bij de coupertest op school 2250meter gehaald, is me nog nooit gelukt:)
wat ik vandaag heb gegeten:
ontbijt: 2 boterhammen met hagelslag en een kopje opkikker
tussendoor: appel
lunch: 3 boterhammen met jam
na school: 2 vadzige knackebroddingen met veel chocoladepasta:$+nectarine
avondeten: reist, witte kool en een slavinkje
toetje: yoghurt
en de hele dag door water gedronken..
okay.. die hagelslag moet stoppen en die chocopasta ook.. (ik heb altijd ontzettende trek als ik uit school kom) maar die boterhammen heb ik voor mijn gevoel gewoon nodig omdat ik toch 20 km moet fietsen elke dag en vandaag had ik ook nog gym, anders eet ik er meestal maar 2 smiddags.
  dinsdag 19 september 2006 @ 22:18:46 #249
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_41966338
Valt toch mee wat jij eet...
Ik heb gegeten:
1 bruine boterham met halvarine en halvajam
1 bruin kadetje met rookvlees
1 boterham met pindakaas
1 bakje yoghurt met blokjes meloen
1 klein zandkoekje
curry-kip in tomatensaus met rijst
2 kleine stukjes pure chocolade

daar tussendoor 3 cappuccino's, thee (zonder suiker).

Een heftige dieetdag voor mij
pi_41967602
chips zijn stom...
Tap tap tap
pi_41970086
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 22:45 schreef CherryLips het volgende:
chips zijn stom...

vanavond weer flink gesport, 750 caloriëen eraf ik voel echt dat ik het hardlopen enzo ook steeds makkelijker ga volhouden, kvoel me elke keer super na het sporten en tis gewoon stikgezellig
pi_41970196
Iik ben tegenwoordig 's vonds vele te druk met kijkavonden enzo dak heel geen tijd heb om naar de sportschool te gaan

Ik loop wel elke dag ruim een half uur en fiets nou dus ook veel, steeds naar die kamers toe enzo, dus beweeg op zich wel, maar echt actief sporten dus niet

Maar dat komt wel als ik een kamer heb gevonden en wat meer tijd heb ' avonds
  Moderator woensdag 20 september 2006 @ 06:29:16 #253
155227 crew  Guppy
dus
pi_41973596
ik zit ook midden in de opdrachten... ik probeer een gaatje te vinden, maar ik denk dat t weekend er maar aan moet geloven...
pi_41978733
jippie! vanochtend op de weegschaal:80.4
pi_41978792
zo, ben weer lekker aan het steppen . even pauze houden, zat nu op de 3444 stappen, nog 1000 te gaan dus .
Tap tap tap
pi_41978800
quote:
Op woensdag 20 september 2006 11:57 schreef Elda het volgende:
jippie! vanochtend op de weegschaal:80.4
.
Tap tap tap
pi_41979257
quote:
Op woensdag 20 september 2006 12:00 schreef CherryLips het volgende:
zo, ben weer lekker aan het steppen . even pauze houden, zat nu op de 3444 stappen, nog 1000 te gaan dus .
hoe hou je dat vol zeg
pi_41979284
ik ben ook best trots op mezelf . ben alweer klaar .
Tap tap tap
pi_41979784
Jippie mijn cholesterol is in elk geval goed!
Ik moest het laten testen omdat een maand terug een erfelijke vorm van verhoogd cholesterol in de familie was gevonden. Met 4,6 zit ik helemaal in het goede gebied.

Binnenkort ga ik ook maar eens een step aparaat kopen. Ik heb savonds na het eten vaak niet meer zo'n zin om te wandelen omdat het dan al donker is (en koud).
@ CherryLips, Hoelang doe je in hemelsnaam over 4444 steppen? een half uur?
pi_41979837
nee, een uurtje . neem ook wel pauzes tussendoor.
Tap tap tap
pi_41979991
Ik ben vandaag jarig en was een beetje aan het balen omdat mijn vriendje (die in het buitenland zit voor stage) er vandaag niet bij kon zijn. Hij mailde eergisteren al dat ie vergeten was op tijd een kaartje te versturen en mijn cadeau krijg ik pas als ik hem op kom zoeken, maar nu werd er net een bos rode rozen bezorgt . Dat had ik dus echt niet verwacht en mijn dag is helemaal goed nu!

En doordat mijn humeur beter is heb ik meer energie om dadelijk te gaan bewegen en zit ik nu netjes aan een schaaltje muesli i.p.v. de tosti die ik van plan was. Kan ik vanavond een stukje cake eten zonder dat ik me daar druk over hoef te maken.

Mijn vriendje is lief .
pi_41979992
t*ring een uur.
CL, Nog een tip voor een goed stepapparaat, of is een vrij simpele met alleen een stappenteller al genoeg? Over 2 weken krijg ik mijn eerste loon en dan ga ik er denk ik gelijk een kopen.

Quinazoline, gefeliciteerd
pi_41980026
eh geen idee, die van mij heeft een stappenteller en een klokje en een calorieënteller maar die neem ik niet helemaal serieus, en nog een teller die ik niet snap . die van mij trapt ook naar buiten toe, dus niet gewoon recht omhoog en omlaag, ik snap het nut er ook niet echt van . Hij kostte iets van ¤30 bij de Blokker geloof ik.
Tap tap tap
pi_41980032
quote:
Op woensdag 20 september 2006 12:42 schreef wkraaij het volgende:
t*ring een uur.
CL, Nog een tip voor een goed stepapparaat, of is een vrij simpele met alleen een stappenteller al genoeg? Over 2 weken krijg ik mijn eerste loon en dan ga ik er denk ik gelijk een kopen.

Quinazoline, gefeliciteerd
Ik heb pas via marktplaats een stepper gekocht, daar staan er echt heel veel op, absoluut niet te duur ook. Ik heb nu voor 10 euro een ding met calorieen en stappenteller (alleen staat ie nog bij mn zusje want die heeft hem opgehaald en hij is een beetje zwaar om met de trein mee te nemen ).
pi_41980045
gefeliciteerd Q!
Tap tap tap
pi_41980110
he bedankt, ik ga denk ik dan eerst op marktplaats zoeken en anders is de blokker hier lekker dicht bij
CL, je hebt denk ik zoiets als dat ze ook op tellsell verkopen, die lateral thy trainer (vast fout geschreven ) daar doen ze ook zijwaarste bewegingen op dat step ding, want dan train je ook je schuine spieren dacht ik.
pi_41980125
Dankjulliewel
Twas trouwens niet bedoeld als verkapte ik-ben-jarig-dus-feliciteer-mij-post hoor
pi_41983182
En toch wil ik je gewoon feliciteren Q, dusse, gefeliciteerd!

Ik ga zo maar es boodschappen doen en weer wat gezonde dingen inslaan
  Moderator woensdag 20 september 2006 @ 21:30:46 #269
18653 crew  D.
pi_41996171
nu ik klaar ben rest nog de eerder aangekondigde voor- en nafoto

http://img.photobucket.com/albums/v608/D8D8D8D8/beforepic.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v608/D8D8D8D8/after.jpg

[ Bericht 13% gewijzigd door D. op 20-09-2006 22:27:10 ]
pi_41996313
vanavond weer kjikavond gehad en die kamer is echt goed voor me conditie is 20 minuten fietsen vanaf het centrum, en is op 5 hoog, dus 10 trappen op ( is geen lift) dus aan beweging zal ik geen gebrek hebben als ik die kamer krijg ( wordt alleen erg leuk met verhuizen )
pi_41999122
Gefeliciteerd Quinazoline!
Are you pondering what I'm pondering?
  Moderator donderdag 21 september 2006 @ 06:39:42 #272
155227 crew  Guppy
dus
pi_42006054
quote:
ik kan niks anders zeggen dan: respect !!!
  Moderator donderdag 21 september 2006 @ 08:08:51 #273
18653 crew  D.
pi_42006472
quote:
Op donderdag 21 september 2006 06:39 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

ik kan niks anders zeggen dan: respect !!!
dank je

ik ben nu verhuisd naar het bodybuiling-topic
pi_42007061
Netjes gedaan D.Rose!
  Moderator donderdag 21 september 2006 @ 20:14:04 #275
155227 crew  Guppy
dus
pi_42025229
hm, in t nieuwe spinningprogramma zit een nummer van queen. toch eens vragen hoe die heet. queen is toch best wel oke
  Moderator donderdag 21 september 2006 @ 20:42:18 #276
18653 crew  D.
pi_42026302
quote:
Op donderdag 21 september 2006 08:59 schreef Quinazoline het volgende:
Netjes gedaan D.Rose!
dank je

Nu jullie nog ff
pi_42027295
quote:
Op woensdag 20 september 2006 12:42 schreef Quinazoline het volgende:
Ik ben vandaag jarig en was een beetje aan het balen omdat mijn vriendje (die in het buitenland zit voor stage) er vandaag niet bij kon zijn. Hij mailde eergisteren al dat ie vergeten was op tijd een kaartje te versturen en mijn cadeau krijg ik pas als ik hem op kom zoeken, maar nu werd er net een bos rode rozen bezorgt . Dat had ik dus echt niet verwacht en mijn dag is helemaal goed nu!

En doordat mijn humeur beter is heb ik meer energie om dadelijk te gaan bewegen en zit ik nu netjes aan een schaaltje muesli i.p.v. de tosti die ik van plan was. Kan ik vanavond een stukje cake eten zonder dat ik me daar druk over hoef te maken.

Mijn vriendje is lief .
nog gefeliciteerd!
pi_42028577
Jee ik voel me gelukkig weer wat beter, dus goed gesport vandaag. Gestept, gecrosstraind en de laatste tramhaltes gelopen ipv getramd
pi_42029947
Ik wilde eigenlijk gaan bodypumpen, maar zou om 8 uur gebeld worden of ik een kamer toegewezen kreeg, dus toch maar thuis gebleven. Alleen had achteraf best kunneng aan pumpen, want had om half 10 nog niks gehoord en toen dus maar zelf gebeld, was dat meisje in slaap gevallen

Nouja, iig wel een half uur gelopen vandaag van en naar school en op school veel trap gelopen
  vrijdag 22 september 2006 @ 00:29:55 #280
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_42035727
Sinds gisteren zit ik een beetje in een dip, ik zat al in een dipje. Maar nu in een megadip!

Gisteravond na het boodschappen kwam ik thuis om te ontdekken dat mijn deur open stond die ik echt op slot gedaan had. Mijn iBook welke in mijn kast lag was weg, adapters weg, iPod adapter weg (iPod zelf in mijn zak), cardreader weg, audiokabels weg. Maar mijn paspoort met geld erin lag nog gewoon langs waar de iBook eerst lag

Ik voel me niet meer veilig meer! Durf eigenlijk niet meer thuis te slapen, vannacht helemaal niet geslapen omdat ik gewoon helemaal van slag ben hierdoor. Nooit gedacht dat ik zo zijn als me dit gebeurde...

pi_42038236
jemig zeg, dat is wel megakut ja Zwahiel
  Moderator vrijdag 22 september 2006 @ 07:14:33 #282
155227 crew  Guppy
dus
pi_42038312
jee, wat een hel... kan me voorstellen dat je nu in een megadip zit! je moet wel zo snel mogelijk aangifte doen hoor, dit moet niet kunnen. balen alleen dat je geen breeksporen hebt van de inbraak... of heb je die wel? dat zou t voor de verzekering iig makkelijker maken.
pi_42038586
Kut zwahiel sterkte ermee!
pi_42038898
zwahiel, wat ontiegelijk rot...
Ik hoop voor je dat je het terug kan krijgen van de verzekering.
pi_42041268
o dat is echt verschrikkelijk kut zeg . .
Tap tap tap
pi_42041599
Dat is idd zwaar klote zeg.

Ik ben ook weer goed bezig. Ben nu sinds 2 weken aan het werk en dat bevalt goed. Drink zo'n 2 liter water per dag uit de waterkooler. Neem 8 broodjes met kipfilet of iets anders lichts mee. Het zijn dan wel witte broodjes maar ja dat moet langzaam overgaan in bruin.

Maar doordat ik nu een vast ritme heb is het niet meer zo dat ik savonds begin te eten achter de computer ofzo. Ben nu al 1 kilo kwijt en ga voor een kilo of 8.

van 96 naar 88 ofzo en dan misschien naar 85.

edit: Ook sport ik nu 3x in de week, op maandag en vrijdagavond trainen en zaterdags een wedstrijd. En ik fiets elke dag een kwartier (heen en terug naar de bushalte)

[ Bericht 14% gewijzigd door Stansfield op 22-09-2006 11:10:21 ]
pi_42041640
Veel succes Stansfield

Ik kan het op school echt nooit laten om een bolletje met brie te kopen Niet echt het gezondste broodbeleg, maar dat vind ik echt zoooo lekker Verder eet ik wel gewoon gezond, veel groenten en fruit enzo en elke dag een half uur van en naar school lopen en veel traplopen op school is ook wel goed natuurlijk
pi_42041705
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 00:29 schreef zwahiel het volgende:
Sinds gisteren zit ik een beetje in een dip, ik zat al in een dipje. Maar nu in een megadip!

Gisteravond na het boodschappen kwam ik thuis om te ontdekken dat mijn deur open stond die ik echt op slot gedaan had. Mijn iBook welke in mijn kast lag was weg, adapters weg, iPod adapter weg (iPod zelf in mijn zak), cardreader weg, audiokabels weg. Maar mijn paspoort met geld erin lag nog gewoon langs waar de iBook eerst lag

Ik voel me niet meer veilig meer! Durf eigenlijk niet meer thuis te slapen, vannacht helemaal niet geslapen omdat ik gewoon helemaal van slag ben hierdoor. Nooit gedacht dat ik zo zijn als me dit gebeurde...

Heb je wel direct aangifte gedaan toen je thuis kwam?
pi_42045189
zojuist heb ik boodschappen gedaan en ik heb 2 bakjes cherrytomaatjes gekocht om te snacken van het weekend
Maar ze zijn zo lekker, ik heb 1 bakje al bijna half op!
Er liggen nu 2 boterhammen te ontdooien, daarna heb ik niet meer zo'n snack-trek denk ik.
En voor het eerst sinds járen heb ik helemaal geen chips gekocht voor het weekend Het hoefde niet perse voor m'n vriend en tja dan ga ik het niet kopen

Vandaag heb ik al 1 uur gewandeld, een half uur gefietst en 1 was opgehangen (was een rot was, allemaal sokken en ondergoed dus ik was wel even bezig )
En vanmiddag nog het grasmaaien denk ik. Als ik dan vanavond nog met mijn gewichten bezig ga en wat buik oefeningen doe heb ik wel genoeg beweging gehad voor vandaag

En mijn gewicht is weer aan het dalen, maar ik ga pas aan het eind van de maand weer updaten.

@stansfield, welkom en veel succes. 8 boterhammen per dag is heel netjes. Je moet gewoon radicaal overstappen naar bruinbrood denk ik (meergranen is het beste) is ff slikken schijnt, maar binnen een paar weken ben je er aan gewend!
  vrijdag 22 september 2006 @ 13:17:13 #290
149959 SQ
snelle trees
pi_42045311
Weegschalen zijn kut
Maar goed. Vandaag een begin maken met extreem knallen en dan ben ik hopelijk over 2 maanden mijn 10 kilo's weer kwijt.
disclaimer
pi_42045837
2 maanden 10 kilo kwijt

Dat is wel een hele strenge grens.
Het is mogelijk, maar ga geen crash dieet doen of iets dergelijks
pi_42046026
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
Weegschalen zijn kut
Ik vond mijn weegschaal juist lief vandaag! Hij zei dat ik zowaar onder de magische grens van 70 kilo zat Nou zal ie vast morgen ineens weer twee kilo erbij gooien, ondanks gezond eten, maar vandaag issie even lief.
  vrijdag 22 september 2006 @ 13:42:50 #293
149959 SQ
snelle trees
pi_42046085
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 13:35 schreef ymme het volgende:
2 maanden 10 kilo kwijt

Dat is wel een hele strenge grens.
Het is mogelijk, maar ga geen crash dieet doen of iets dergelijks
Been there Ik ben 2 jaar geleden al eens 10 kilo in 7 weken afgevallen.
En zo streng is het echt niet, ik eet gewoon maar ik snoep niet en laat veel onnodige dingen achterwege. Daarbij gewoon lekker sporten en het vliegt er af.
disclaimer
pi_42047449
mm sporten gaat even wat minder, gister niet gegaan, vandaag ga ik weer niet, en morgen zal ik waarschijnlijk ook niet gaan... woensdag heb ik conditie test op de sportschool .. ben benieuwd...
pi_42047627
quote:
Op woensdag 20 september 2006 12:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb er vanochtend 780 gedaan, en toen zweten ik al aardig wat af.
Ik heb z'n stepapparaat waarmee je schuin naar achter stept.
Kan het zijn dat dit zwaarder is dan normaal. Want op de sportschool hield ik het langer vol.

Vanochtend één kwartier gedaan.
En ik wilde dadelijk nog even een kwartier doen.
pi_42047687
zo'n step apparaat, dat simuleert toch trappen lopen? of zit ik fout?
pi_42047760
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 14:40 schreef ymme het volgende:

[..]

Ik heb er vanochtend 780 gedaan, en toen zweten ik al aardig wat af.
Ik heb z'n stepapparaat waarmee je schuin naar achter stept.
Kan het zijn dat dit zwaarder is dan normaal. Want op de sportschool hield ik het langer vol.

Vanochtend één kwartier gedaan.
En ik wilde dadelijk nog even een kwartier doen.
ik had er 4500 vanochtend, en die van mij trappen ook schuin weg. volgens mij simuleert het ook meer traplopen, maar het ligt er ook aan hoe zwaar je hem hebt staan.
Tap tap tap
pi_42047826
oeh topic bjina vol mag ik weer de nieuwe aanmaken?
pi_42047904
Ja dat mag jij van mij wel.
Maar uh Cherrylips, jij stept ook al een tijdje, en wat intensiever dan ik denk ik.

Ik ga het dadelijk nog een kwartier doen. En dat opbouwen paar x per week.
Misschien dat ik dan over een poosje ook wat langer volhoudt
pi_42047964
is het trouwens

Slank de feestdagen in #43

of

Slank de feestdagen in #1
pi_42048150
Feestdagen komen er al weer aan.

Denk gewoon 43 hoor. We blijven doortellen.

Ik ga me even omkleden, en dan het stepapparaat op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')